Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 20.01.2010 Autor: denisFZR
Čitatelia: 14708 [Vaše stroje - Moja motorka]
Leto 2008, po predaji svojej doterajšej CBR - 600-F2 r.v. 94, pozerám inzerátiky ohľadom kúpy nejakej inej moto. Objem bolo jediné, v čom som mal jasno, takže max. 750ccm. Nie som vrah, ktorý by hneď išiel po litri ako väčšina. Mal to byť superšport hocijakej značky.
A v tom na mňa žmurkla z inzerátu. Krásna a hlavne zelená Kawasaki ZXR 750. Mal som 17 rokov, takže to, ako vyzerá bolo pre mňa prvoradé. :) Až tak nezaujímali veci ako stav gúm, tlmičov, spojky a podobne, ale išlo skôr o to koľko báb sa po mne otočí. :) Nie že by mi na tom dnes už nezáležalo, ale s postupom času mi doplo, že hlavné je to, čo je pod kabátom.
Kawasaki ZXR - 750 |
Ale späť k tomu inzerátu. Netrvalo 5 min. a už som volal chalaniskovi do Tvrdošína. Dohodli sme cenu a na druhy deň mi ju aj ochotne priviezol neďaleko môjho bydliska v okolí TN. Bol to naozaj ochotný chalan a všetko čo mi povedal do telefónu ohľadom jej stavu bola pravda.
Predna kapota z GSX - R |
Takže bezproblémová záležitosť. Po tom ako som ju odskúšal vyplatil som ho, rozišli sme sa v najlepšom. Samozrejme nedočkavý som sa hneď išiel domov navliecť do bundy, nasadil som prilbu a už som ju naháňal po okolí. Musím povedať, že nebolo hlavy čo by sa po nej neotočila. A tých báb čo som na ňu pochytal... A to sa bavíme o mašine z roku 1994. Ako je na fotkách vidno, predná kapotáž nebola séria. Jednalo sa o dopasovaný predný diel z GSX-R, ale neviem akej presne. A do nej boli vsadené dve šošovky, aby nám nádhera v noci aj svietila.
Zadok mala tiež celkom v pohodke :) |
Asi po troch mesiacoch jazdenia na tejto Kawasaki musím povedať, že ide o veľmi peknú a dovolím si povedať že už aj kultovú moto, ale jediné čo sa mi na nej nepáčilo bola veľká hmotnosť a tým aj horšia ovládateľnosť. Motor má sily dosť, aj keď ho dnes vypráši aj len o pár rôčkov mladšia šesťstovka, ale zasa na podvozok nemôžem povedať nič, ten by sa nestratil ani na okruhu. Ten bol jediným z veľkých plusov pre techniku ZXR. Za ten čas, čo som ju mal, nemusel som do nej dať ani korunu. Spravil som iba klasickú údržbu ako olej, sviečky, filter... Jazdilo sa na nej dobre, bola stabilná, extrémne dobré brzdila (tie brzdy som si na nej fakt vychutnával), ale ja som mal šťastie na naozaj veľmi zachovalý kus. Dnes už je na predaj niečo podobné málokedy v použiteľnom stave. Ale ak má niekto záujem práve o takúto moto, a natrafí na zachovalý kus, bude mať z nej veľkú radosť. Na záver ešte pridávam foto po tom, ako som ju predal inému majiteľovi, ten zasa inému atď. Na fotkách je jasne vidno, čo sa môže stať s naozaj peknou motorkou pri sprostých majiteľoch. Keď som nachádzal tieto fotky v inzerátoch ďalších majiteľov, až mi slzy vybehli. To je všetko a díki za prečítanie textu.
Foto po tom ako som ju predal :( |
A ďalšia foto od neskoršieho majiteľa |
Pridané: 20.01.2010 Autor: denisFZR Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Kawasaki |
Model: | ZXR 750 |
Rok: | 1994 |
Kategória: | Superšport |
Motor: | |
Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
Objem: | 749 ccm |
Max. výkon: | 122.8 k (90.3 kW) / 11000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 76.49 Nm / 10000 ot. |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 205 kg |
Výška sedla: | 800 mm |
Objem nádrže: | 18 l |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 9690 | Včera: 184123