Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 17.07.2009 Autor: Jaro Harly Jerga
Čitatelia: 22445 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Skutočný originál vo svojej triede, radikálna stavba v jedinečnom balení dostupná pre všetkých. Asi takto nejako predstavuje Honda svoju Európsku novinku pre rok 2010, VT 1300 CX.
![]() |
Ak sa vám zdá, že ste ju už niekde videli, máte pravdu. Je to európska verzia americkej Honda Fury. Netuším prečo sa Honda rozhodla pomenovať tento model VT1300CX, pretože podľa mňa, sa k nej toto označenie vôbec nehodí. Je to ako pomenovať van Goghov obraz, „Obraz číslo 3“.
Ale späť k motorke. Honde sa podarilo skĺbiť americkú modernu a japonskú precíznosť.
![]() |
Nízky, úzky a dlhý. Znie to skoro ako z rozprávky ale je to skutočnosť. Taký je totižto rám novej Hondy. Osadený je 52°, vodou chladeným véčkom s rozvodom SOHC o objeme 1312 ccm, s výkonom 42,5 kW / 4,250 ot/min a krútiacim momentom 107 Nm / 2,250 ot/min. Pri hmotnosti 303 kg to bude dobrý zaberák pre zadnú, 200 mm širokú pneumatiku.
![]() |
12,8 litrová nádrž, poskytne (podľa výrobcom udávanej spotreby 20 km/1l) dojazd 200 km a to vám ešte ostane rezerva na cca 50 km.
O brzdenie sa v rámci doplnkovej výbavy postará ABS. Áno, čítate správne, Honda sa rozhodla po prvý krát v tejto triede použiť systém ABS.
![]() |
Motocykel bude dostupný v dvoch farebných prevedeniach: Graphite Black a Glint Blue Wave Metallic.
![]() |
Svojim vzhľadom určite zaujme každého a laikov budete len ťažko presviedčať, že je to sériovka. Ostáva už iba veriť, že sa bude cenovo dostupná tak, ako to Honda uvádza vo svojich reklamných materiáloch.
![]() |
Pridané: 17.07.2009 Autor: Jaro Harly Jerga Zdieľať
| Foto: | |
| |
| Všeobecné informácie: | |
| Výrobca: | Honda |
| Model: | VT 1300CX |
| Rok: | 2010 |
| Novinka: | NOVINKA 2010 |
| Kategória: | Chopper/Cruiser |
| Motor: | |
| Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) |
| Objem: | 1312 ccm |
| Max. výkon: | 57.8 k (42.5 kW) / 4250 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 107 Nm / 2250 ot. |
| Kompresný pomer: | 9.2:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 89.5 x 104.3 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie |
| Rozvod: | SOHC (3V) |
| Chladenie: | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | |
| Prevodovka: | manuálna 5-stupňová |
| Sekundárny pohon: | kardan |
| Zdvih vpredu: | 130 mm |
| Zdvih vzadu: | 95 mm |
| Brzdy vpredu: | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vpredu: | 336 mm |
| Pneu vpredu: | 90/90 R21M/C |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 296 mm |
| Pneu vzadu: | 200/50 R18M |
| Hmotnosť / Rozmery: | |
| Suchá hmotnosť: | 303 kg |
| Výška sedla: | 678 mm |
| Rázvor: | 1805 mm |
| Dĺžka: | 2575 mm |
| Šírka: | 900 mm |
| Výška: | 1150 mm |
| Svetlá výška: | 126 mm |
| Objem nádrže: | 12.8 l |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 213472 | Včera: 215573