Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Hodnotenie: (8 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (18)  [Verzia pre tlač] Tlač

Keeway ARN 125

 Zdieľať

Pridané: 01.02.2007 Autor: retep7411
Čitatelia: 29272 [Vaše stroje - Moja motorka]

Jednoznačná Čínska voľba. Aj keď ktovie koľko vydrží.

Prečo som sa rozhodol napísať niečo o motorke Keeway? No ja keď som išiel kupovať tento stroj, tak som si myslel, že nejaké testy nájdem na internete, no nebolo tomu tak. Preto píšem toto pre ostatných, ktorý uvažujú o kúpe tejto motorky.

Ja som mal zálusk na motorku kvôli tomu, že nie som z mesta a dochádzať do školy autobusom v lete je peklo. Preto som volil alternatívu 125 cm3.

Motorku som zakúpil v októbri 2006 takže tu nejdem písať velké recenzie, ale postupne budem svoje poznatky dopĺňať. Na začiatku som uvažoval o kúpe Keeway, ale modelu Focus. No nakoniec som vybral ARN. Pretože som sa stretol s viacerými predajcami, ktorí mi ju odporúčali viacej ako Focus. ARN je model vyrábaný priamo pre motor 125 cm3. Naproti tomu Focus je model pre 50 cm3 a 125 motor je do neho iba osadený s malými zmenami. Ďalším detailom je, že ARN má vykrojené časti na nohy, čo ovplyvňuje pohodlie jazdca. Tých dôvodov bolo viac, ale nebudem ich tu teraz rozoberať.

Zatiaľ mám na skútri najazdených iba 500 km a absolvoval som garančnú prehliadku. V podstate mi vymenili olej, nastavili ventily a karburátor a požiadal som zväčšenie tvrdosti zadnej pružiny. To by som zvládol aj ja sám, ale nakoľko je skúter v záruke, sú povinné servisné prehliadky u predajcu.

Skúter napriek tomu, že je čínskej výroby, neodlišuje sa kvalitou materiálu od iných značkových skútrov. Jedinú výhradu čo by som mal, je veľká vôľa v ovládacích páčkach brzdenia. Dosť sa kývu vo vertikálnom smere. A ešte aby som nezabudol, tiež mohli pod rukoväť na ovládanie plynu vložiť nejakú grafitovú podložku, tiež to pôsobí dojmom, že sa ide rozsypať.

Jazdné vlastnosti sú zatiaľ vynikajúce. Prvých 200 km som najazdil pri rýchlosti do 50 km/h, no zistil som, že takto pomaly sa nedá jazdiť a tak som postupne rýchlosť zväčšoval. Asi tak pri 400 km som vyskúšal plyn potočiť na doraz. Akcelerácia z 0 do 80 km/h je vynikajúca, no potom sa ručička tachometra záhadne spomalí. Avšak dokáže sa vyšplhať na 100 km/h, čo si myslím, že nie je zlé.

Motor má aj dostatočný krútiaci moment, čiže v kopcoch pri záťaži iba vodiča nemá problém. So spolujazdcom nemám zatiaľ skúsenosť, pretože sa neodporúča počas zábehu využívať naplno užitočnú hmotnosť (150 kg). Na motore nepočuť žiadne odlišnosti po 500 km. Má pekný zvuk 4-taktu. Spotreba pri prvom natankovaní a prejdení prvých kilometroch je asi 5 litrov/100km. No netreba sa zľaknúť, motor je nový, neobrúsený. Asi po 300 km sa spotreba ustálila na 3 l/100 km. No keď som jazdil posledné kilometre pred zazimovaním, spotreba išla na 2,5 l/100 km. Samozrejme netreba to s akceleráciou preháňať. Keď som bol aj v meste, nie je problém ujsť na križovatke hocikomu.

Skúter je inak tvarovo moderný a nie je vôbec poznať, že je z Číny.


Pridané: 01.02.2007 Autor: retep7411 Zdieľať

Technické parametre z Moto DB:

Keeway 125 ARN 2004:

Foto:
Obrázok nije k dispozícii
Pridaj obrázok
Všeobecné informácie:
Výrobca:Keeway
Model:125 ARN
Rok:2004
Kategória:Skúter
Motor:
Typ motora:jednovalec (4T)
Objem:124 ccm
Max. výkon:6.80 k (5.00 kW) / 6750 ot.
Kompresný pomer:9.5: 1
Vŕtanie x Zdvih:52.4 mm x 57.8 mm
Palivový system:karburátor
Chladenie:vzduchom
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:automatická
Brzdy vpredu:jednokotúčová
Pneu vpredu:120/70-12/4PR
Brzdy vzadu:bubnová
Pneu vzadu:130/70-12/4PR
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:100 kg
Dĺžka:1920 mm
Šírka:705 mm
Výška:1165 mm
Svetlá výška:120 mm
Objem nádrže:5 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:82 km/h
Spotreba paliva:2.8 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 133 km

Súvisiace články:

Hodnotenie: (8 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (18)  [Verzia pre tlač] Tlač

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 278957 | Včera: 181899