Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
| Foto: | |
Odstráň z porovnania![]() |
|
| Všeobecné informácie: | |
| Výrobca: | Jawa |
| Model: | 50 Pionier typ 21 Sport |
| Rok: | 1976 |
| Kategória: | Skúter |
| Motor: | |
| Typ motora: | jednovalec (2T) |
| Objem: | 49.8 ccm |
| Max. výkon: | 3.54 k (2.60 kW) / 6500 ot. |
| Kompresný pomer: | 9,2 : 1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 38.0 x 44.0 mm |
| Palivový system: | karburátor |
| Chladenie: | vzduchom |
| Pohon / Podvozok: | |
| Prevodovka: | manuálna 3-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 90 mm |
| Zdvih vzadu: | 85 mm |
| Brzdy vpredu: | bubnová |
| Priemer bŕzd vpredu: | 125 mm |
| Pneu vpredu: | 2,50×16 |
| Brzdy vzadu: | bubnová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 125 mm |
| Pneu vzadu: | 2,50×16 |
| Hmotnosť / Rozmery: | |
| Suchá hmotnosť: | 65 kg |
| Rázvor: | 1165 mm |
| Dĺžka: | 1780 mm |
| Šírka: | 600 mm |
| Výška: | 930 mm |
| Svetlá výška: | 120 mm |
| Objem nádrže: | 5.5 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | |
| Max. rýchlosť: | 60 km/h |
| Spotreba paliva: | 3.3 l/100km |
| Dojazd po rezervu: | cca 125 km |
| Poznámka: | |
| Poznámka: | Typ 21 Sport mal športové riadidka s hrazdou, pohyblivě v kĺbe a s napevno navarenými úchytmi ovládacích páčok (spojka, predná brzda). Kĺb bol na rozdiel od typu 05 Šport zakrytý okrasným plechovým krytom. Tento typ nemal "revmaplechy" a podlahu ako typ 20, namiesto nich mal tzv "prsia" a skrutkované stupačky. Pre športové účely sa dal motocykel zakúpiť so zadnou terénnou pneumatikou S 9 o rozmeroch 2,75×16". Výroba Typ 20: 1967 – 1980 Typ 21 Sport: 1968 – 1977 |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 206228 | Včera: 158425