Pridané: Dnes Autor: Tomáš Hajduch - Awia
[Novinky - Predstavujeme]
Voge prichádza na EICMA 2025 s dvojicou atraktívnych noviniek, ktoré rozširujú ponuku značky do doteraz neprebádaných segmentov. Prvou je Voge CU625 – prvý custom motocykel tejto značky, a druhou SR450X – všestranný skúter s dobrodružným duchom, určený pre jazdcov, ktorí hľadajú spojenie komfortu a výkonu.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2026
Voge CU625 je historickým krokom pre značku – ide o prvý custom model v jej portfóliu. Motocykel spája klasický bobber štýl s modernými technológiami a precíznym spracovaním. Charakteristické sú preň široké drag bar riadidlá, spätné zrkadlá na koncoch riadidiel a jedinečný „salami-slice“ výfuk, ktorý umocňuje jeho agresívny vzhľad.
V základnej výbave nechýba LED osvetlenie, trakčná kontrola, kruhový TFT displej, dvojica USB portov (Type A a C) a senzory tlaku v pneumatikách.
Srdcom motocykla je kvapalinou chladený 578,2 cm³ V-twin motor s výkonom 60,3 koní a 61 Nm. Prenos výkonu zabezpečuje 6-stupňová prevodovka a reťazový pohon. K dispozícii sú dva jazdné režimy.
Rám typu oceľový double-cradle dopĺňa upside-down vidlica vpredu a nastaviteľné zadné tlmiče. Motocykel stojí na liatych kolesách s bezdušovými pneumatikami (130/90-16 vpredu, 150/80-16 vzadu). So sedadlom vo výške 710 mm a hmotnosťou len 199 kg je CU625 ideálny aj pre menej skúsených jazdcov.
Druhou novinkou je Voge SR450X – stredne veľký skúter, ktorý spája mestskú praktickosť s dobrodružným duchom. Vďaka robustnému dizajnu a technológiám prevzatým z cestovných endúr ponúka univerzálny zážitok z jazdy.
Pohon zaisťuje 398 cm³ kvapalinou chladený dvojvalec s výkonom 43,5 k a krútiacim momentom 44 Nm. Tento motor vyniká plynulosťou, kultivovanosťou a okamžitou odozvou.
Podvozok tvorí oceľový rám s upside-down vidlicou a nastaviteľnými tlmičmi KYB. Brzdy dodávajú značky J.Juan a Nissin.
Praktická stránka SR450X je rovnako pôsobivá – pod sedadlom sa nachádza priestor pre dve prilby, nechýba keyless systém, uzamykateľná odkladacia priehradka ani celkové LED osvetlenie.
Ergonómia bola navrhnutá pre pohodlie pri dlhších jazdách – sedadlo má výšku 795 mm, riadidlá sú široké a doplnené ochrannými krytmi rúk.
Pridané: Dnes Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať