http://motoride.sk


Internetový magazín o motorkách, motorkároch a o všetkom okolo nich....
Šport, Novinky, História, Technika, Vaše Stroje, Video-Foto Galéria, Motoride Klub, Diskusia, Inzercia, MotoChat, Ankety... a a ešte o mnoho viac...

Triumph odhaľuje nový rad Bonneville 2026: viac techniky, viac štýlu, stále rovnaký charakter

 Zdieľať

Pridané: Dnes Autor: Tomáš Hajduch - Awia
[Novinky - Predstavujeme]

Triumph opäť rozprúdil vášne fanúšikov klasiky. Modelový rad Bonneville 2026 prináša modernizáciu ikonických strojov – Scrambler 900, Bobber, Speedmaster, Bonneville T100, T120 a Scrambler 1200 XE. Zachovali si retro štýl, no dostali poriadnu dávku modernej techniky.

Seriál článkov - Novinky 2026:

| Seriál článkov: Novinky 2026

Modern Classics modelový rad Triumph 2026
Modern Classics modelový rad Triumph 2026

Video: Nový rad Modern Classics Triumph 2026

Hlavné novinky v skratke

Scrambler 900 – viac kontroly na ceste aj mimo nej

Scrambler 900 2026
Scrambler 900 2026

Scrambler 900 dostal nový podvozok a vylepšené tlmenie Showa spolu s radiálnymi brzdami, čo prináša lepšiu istotu na asfalte aj v ľahkom teréne. Pridané sú systémy ABS a kontrola trakcie citlivá na náklon, nový prístrojový panel, kompletné LED osvetlenie a lepšia konektivita – všetko bez straty klasického vzhľadu.

Scrambler 900 2026
Scrambler 900 2026
Scrambler 900 2026
Scrambler 900 2026

Scrambler-900 2026 Matt-Khaki-Green
Scrambler-900 2026 Matt-Khaki-Green

Scrambler-900 2026 Mineral-Grey LHS-Rear-Angle
Scrambler-900 2026 Mineral-Grey RHS-Front-Angle
Scrambler-900 2026 Urban-Grey RHS-Front-Angle
Scrambler-900 2026 Urban-Grey LHS

Video: Triumph Scrambler 900 2026

Bobber a Speedmaster – viac svalov a pohodlia

Bobber 1200 2026
Bobber 1200 2026

Oba modely pôsobia robustnejšie vďaka 14-litrovej palivovej nádrži a drobným dizajnovým úpravám. Bobber má širšie a lepšie polstrované sedadlo, Speedmaster ponúka širšie sedadlá pre jazdca i spolujazdca a rovnejšie riadidlá pre prirodzenejšiu jazdnú polohu. Tempomat je teraz štandardom.

Video: Triumph Bonneville Bobber 2026

Speedmaster 1200 2026
Speedmaster 1200 2026

Bonneville-Speedmaster 2026 Carnival-Red
Bonneville-Speedmaster 2026 Carnival-Red
Bonneville-Speedmaster 2026 Sapphire-Black
Bonneville-Speedmaster 2026 Sapphire-Black

Video: Triumph Speedmaster 2026

Bezpečnosť a technológie

T120 Black 1200 2026
T120 Black 1200 2026

Celý rad získal novú IMU jednotku, ktorá riadi ABS a kontrolu trakcie tak, aby zasahovala diskrétne a len keď treba. K tomu pribudli USB-C nabíjanie, plné LED svetlá a moderný prístrojový panel.

T100 900 2026
T100 900 2026

T100 900-2026
T100 900 2026
T100 900 2026
T100 900 2026

T100 900 2026
T100 900 2026
T100 900 2026
T100 900 2026

Video: Triumph Bonneville T100 2026

Video: Triumph Bonneville T120 2026

Scrambler 1200 XE – pripravený na dobrodružstvo

Scrambler 1200 XE 2026
Scrambler 1200 XE 2026

Scrambler 1200 XE ostáva vrcholom radu pre tých, ktorí chcú kombináciu terénnych schopností a klasického štýlu. Má 47 mm vidlicu Showa a dvojicu tlmičov Öhlins RSU — ideálny stroj na asfalt i šotolinu.

Scrambler1200XE 2026
Scrambler1200XE 2026

Scrambler1200XE 2026
Scrambler1200XE2026
Scrambler1200XE 2026
Scrambler1200XE 2026

Video: Triumph Scrambler 1200 XE 2026

Triumph našiel dobrú rovnováhu medzi klasikou a modernou technikou. Bonneville 2026 prináša viac komfortu, bezpečnosti a výbavy, ale stále si zachováva ten charakteristický britský šarm. Pre tých, čo chcú motorku so štýlom aj dušou, je to silná ponuka.

Foto:
 Triumph Scrambler 900 2026 Triumph Bonneville Bobber 2026 Triumph Bonneville Speedmaster 2026 Triumph Bonneville T100 2026 Triumph Bonneville T120 2026 Triumph Scrambler 1200 XE 2026
Všeobecné informácie:
Výrobca:TriumphTriumphTriumphTriumphTriumphTriumph
Model:Scrambler 900Bonneville BobberBonneville SpeedmasterBonneville T100Bonneville T120Scrambler 1200 XE
Rok:202620262026202620262026
Novinka:NOVINKA 2026NOVINKA 2026NOVINKA 2026NOVINKA 2026NOVINKA 2026NOVINKA 2026
Kategória:KlasikaKlasikaKlasikaKlasikaKlasikaKlasika
Motor:
Typ motora:radový dvojvalec (4T)radový dvojvalec (4T)radový dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)radový dvojvalec (4T)
Objem:900 ccm1200 ccm1200 ccm900 ccm1200 ccm1200 ccm
Max. výkon:65.0 k (47.8 kW) / 7250 ot.78.2 k (57.5 kW) / 6100 ot.78.2 k (57.5 kW) / 6000 ot.65.0 k (47.8 kW) / 7000 ot.80.0 k (58.8 kW) / 6550 ot.90.0 k (66.2 kW) / 7300 ot.
Max. krútiaci moment:80 Nm / 3250 ot.106 Nm / 4000 ot.106 Nm / 3750 ot.80 Nm / 3750 ot.105 Nm / 3500 ot.110 Nm / 4500 ot.
Kompresný pomer:11:110:110:111:110.011:1
Vŕtanie x Zdvih:84,6 x 80,0mm97,6 x 80mm97,6 x 80mm84.6 x 80 mm97,6 x 80mm97,6 x 80mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:SOHC (4V)SOHC (4V)SOHC (4V)SOHC (4V)SOHC (4V)SOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 5-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 5-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazreťazreťazreťazreťaz
Zdvih vpredu:120 mm90 mm90 mm120 mm120 mm250 mm
Zdvih vzadu:120 mm77 mm77 mm120 mm120 mm250 mm
Brzdy vpredu:jednokotúčovádvojkotúčová 2-piestik Brembodvojkotúčová, 2-piestik Brembojednokotúčovádvojkotúčová 2-piestik Brembodvojkotúčová Brembo M4.30
Priemer bŕzd vpredu:320 mm310 mm310 mm310 mm310 mm320 mm
Pneu vpredu:100/90-19130/90-16130/90-16100/90-18100/90-1890/90-21
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová, 1-piestik Nissinjednokotúčová, 1-piestik Nissinjednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:255 mm255 mm255 mm255 mm255 mm255 mm
Pneu vzadu:150/70 R17150/80-16150/80-16150/70 R17150/70 R17150/70 R17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:221 kg250 kg265 kg233 kg233 kg230 kg
Výška sedla:790 mm690 mm705 mm790 mm790 mm870 mm
Rázvor:1445 mm1500 mm1500 mm1450 mm1450 mm1570 mm
Dĺžka:2111 mm2225 mm2220 mm2170 mm2170 mm2325 mm
Šírka:853 mm800 mm910 mm780 mm780 mm905 mm
Výška:1178 mm1055 mm1055 mm1100 mm1100 mm1250 mm
Objem nádrže:12 l14 l14 l14.5 l14.5 l15 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:4 l/100km4.4 l/100km4.4 l/100km4.4 l/100km4.4 l/100km4.4 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 225 kmcca 238 kmcca 238 kmcca 247 kmcca 247 kmcca 255 km
Servisný interval:16 000 km16 000 km16 000 km16 000 km16 000 km16 000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériinieáno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED smerovky:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Bezkľúčové zapaľovanie:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sériiáno, v sérii
Iná výbava:USB-C zásuvkaUSD Showa 47mm, Öhlins vzadu
Poznámka:
Poznámka:EURO 5+EURO 5+EURO 5+EURO 5+Showa Ø47mm Upside-down BP-SFF,
bezdušové kolesá
EURO 5+

Pridané: Dnes Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Galéria ku článku:

Uprav galériu

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

<ďalšie obrázky...>

http://motoride.sk