[Testy a predstavenia - Test]
Minulý rok nás potešila Honda tým, že ohlásila návrat modelu s legendárnym názvom Hornet. Je to ešte Hornet, keď má iba dva valce? Skúsime tento rébus v teste rozlúštiť.
Text: Matej Mularčík
Foto a video: Peter Fischer
Honda nadelila Hornetu vyšší zdvihový objem, a to 755 cm3, ale ubrala mu dva valce, ako sa to však premietlo do čísiel? Výkon je 92 koní a krútiaci moment je 75 Nm pri 7000 otáčkach. To znamená, že oproti predošlému štvorvalcu dostávate porciu výkonu skôr. Hmotnosť je 190 kg aj s náplňami, objem palivovej nádrže je 15,2 litra, kde spotreba je uvádzaná 4,35 litra na 100 km. Je tu antihoppingová spojka, takže sa nemusíte báť podradiť aj z vysokých otáčok, prevodovka je 6-stupňová, kde je možnosť dokúpiť si aj obojsmerný quickshifter.
Predná pneu je 120ka, ale zadná ma trochu sklamala svojim rozmerom 160. Má to ale svoje výhody, ľahšie sa motorka preklápa zo strany na stranu a je ovládateľnejšia. Predná obrátená vidlica je Showa SFF-BP a vzadu je tlmič Monoshock so systémom Pro-Link. Vpredu sú radiálne uchytené 4-piestikové strmene s dvomi kotúčmi a vzadu je jednopiestiková kotúčová brzda. Výška sedla je 795 mm. Jazdec má na výber zo 4 režimov, a to STANDARD, RAIN, SPORT a USER, ktorý si viete sami nakonfigurovať.
Už viacero ľudí sa vyjadrilo, že spredu im Hornet pripomína menšiu sestru CB500F. Ja si ale myslím, že keď sa vám dostane do očí, tak už si ho mýliť nebudete. Je dynamickejšie tvarovaný, ale verte, že počas jazdy to oceníte. My sme ju dostali v nabúšenej verzii s množstvom príplatkov. Naša testovačka bola v peknej bielej farbe s výrazne červeným rámom a červenou vidlicou. Mali sme aj príplatkové nálepky na ráfikoch (+ 46 eur) a nádherný výfuk SC Project (+ 870 eur), ktorý odporúčam aj kvôli zvukovej kulise, ktorá dodáva Hornetu ešte športovejší charakter. Namiesto zadného sedla sme mali kryt (+ 230 eur), pod ktorý sa zmestí celá lekárnička (žiadna vykuchaná lekárnička), a o ktorý sa môžete oprieť dozadu a „zaľahnúť“. Preto som to napísal v úvodzovkách, lebo na naháči nie je kde zaľahnúť a predný mini plexi štít (tiež príplatkový, 99 eur) skôr plní vizuálnu funkciu, aby motorka vyzerala dobre, ale zadný kryt sedadla vám dovolí sa oprieť dozadu a zaujať športovú pozíciu na odpal plného výkonu. Ten malý plexi štít je ale určite lepší ako keď tam je iba prístrojovka, a aj vďaka nemu sa človek toľko nenatrápi s umývaním mušiek po jazde.
Všetko je tu ledkové, čiže komplet predné svetlo, zadné svetlo a blinkre. Všetky údaje sú prenášané cez 5-palcový plnofarebný TFT displej s plnou konektivitou, kde je možnosť výberu medzi 4 rôznymi typmi zobrazenia displeja. Je tu aj aplikácia Honda RoadSync, kde prostredníctvom Bluetooth môžete využívať navigáciu, uskutočňovať hovory, čítať správy alebo počúvať hudbu. Sedadlo sme mali tiež príplatkové (116 eur), ktoré je dvojfarebné šivo-čierne s červeným prešívaním. Stupačky sme mali tiež krásne športové (93 eur), ktoré dobre držia nohy na mieste a nešmýkajú sa. Pekným doplnkom je aj hliníkový držiak riadidiel (115 eur), ktorý pri bližšom pohľade ihneď udrie do očí.
Voliteľnou výbavou sú aj vyhrievané rukoväte (304 eur), takže človek môže rátať aj s výjazdami v chladnejšom počasí, alebo do vysoko položených horských priesmykov, kde teplota vždy klesne. Je možné si kúpiť Sport sadu za 672 eur, tá v sebe zahŕňa kryt zadného sedadla, plexi, športové stupačky a quickhifter. Potom je tu sada Style za 494 eur, tá obsahuje hliníkový držiak riadidiel, závažíčka, nálepky diskov kolies, tank pad a bočné padáky. Pre turisticky založených je sada Touring za 923 eur, ktorá v sebe zahŕňa zadnú tašku s montážnou sadou, bočné brašne s montážnou sadou a tankbag vo veľkosti 3 litre.
Kam si to človek ako ja namieri po zime s prvou testovačkou? No predsa na Pezinskú Babu, nech vidím všetky škody, ktoré nám napáchala zima. Štartujem pred domom Horneta a hneď počuť ten krásny zvuk SC Projectu, ktorý mi dáva nádej, že dnes bude zábava. Hneď prvé zaradenie rýchlostného stupňa mi dáva na známosť, že na novom Hornete sa cítim ako doma. Musím sa priznať, že pocitovo je motorka menšia, a tak miestami rozmýšľam, či to je dobre alebo zle. Priznám sa, že pre túto kategóriu je to dobrá správa, lebo menší jazdci alebo ženy to ocenia.
Posed je uvoľnený a ruky sú v dobrej polohe, takže celkovo dovoľuje aj väčšiu porciu kilometrov. Pootočím plynom a vystrelím dopredu, odpich je fajný. Počas presunu na Babu skúšam mestskú premávku cez Pezinok, ktorý je večne plný, a tu nachádzam výhody subtílnejšieho charakteru motorky, lebo medzi autami kľučkujem ako so skútrom. Radenie bez spojky je vysoko návyková vec a okrem jednotky spojku nepoužívam ani v meste. Quickshifter funguje výborne aj v nízkych rýchlostiach a vôbec nešklbe, bomba. Dvojvalec ide pekne odspodu a v meste pri 50ke mám najviac zaradenú 4ku, ale ani nižšie prevodové stupne nie sú nejako extra vytočené, a ja som väčšinou podržal 3ku, aby som bol imrvére ready vyraziť dopredu.
Na 5ke a 6ke je už cítiť pri mestských rýchlostiach podtáčanie motora a dosť ho to aj dusí. Keď vychádzam z Pezinka, tak začnem hneď predbiehať a priznám sa, že výkonu je tu dostatok, minimálne na bezpečné predbiehanie. Pod Babou si plachtím a pripravujem sa na zákruty nahor, gumy som zohrial športovejšou jazdou, tak sa nemám čoho báť. Samozrejme, je ešte chladno, tak človek musí ísť na to s rozumom.
Hneď prvý vracák a ja dávam plné brzdy, rozbliká sa mi štvorblinker a krásne sa sklopím do zákruty, za zákrutou na dvojke letím dopredu, dokonca sa mi mierne odlepuje predné koleso od zeme, zaujímavé. Ten kto vám bude tvrdiť, že Hornet je slabý, tak ho asi nikdy neskúšal. Dá sa tu veľa pohrať s plynom a športovo si zajazdiť napríklad aj na Pezinskej Babe. V zákrutách sa mi darí držať zvolenú stopu a smer, a za to všetko môžem ďakovať dobre vyladenému podvozku. Brzdy fungujú stabilne a ja sa na ne môžem plne spoľahnúť.
Hore na semafore chytám zelenú vlnu a do cieľa prichádzam prvý. Myslel som, že tu sa otočím a idem naspäť, ale zábava ma presvedčila vyskúšať aj druhú stranu Pezinskej Baby smerom na Pernek. Dole sa otočím a idem zas naspäť hore, gumy držia výborne a podvozok mi dodáva odvahu v zákrutách. Nie je zbytočne tvrdý, ale ani nepohupuje. Je síce mierne mäkšie naladený, ale v zákrutách drží stopu.
Displej je dobre čitateľný, a tak si užívam otáčky až po červené pole. Celý čas mám zvolený režim SPORT. Displeju sa dá asi jediné vytknúť a to, že je lesklý a niekedy mi odrážal svetlo. Hore na Babe zastavujem a všetky hlavy sa otáčajú na mňa, predsa len je to nový kúsok a priťahuje pohľady, a ten čo ho nezbadá, tak ho počuje. Sem tam som si všimol, že mi na displeji bliká trakčná kontrola, ale za to sa môžem poďakovať ešte stále studenému asfaltu a rozbitej ceste. Po zime je to opäť horšie a mám pocit, že o chvíľku si tu môžeme spraviť brigádu, aby sa tu dalo jazdiť. Tu ma Hornet prekvapil správaním aj na takto rozbitej ceste a nedostával som šupy od podvozku, pekne žehlil všetky nerovnosti a držal smer, takže podvozok hodnotím ako veľmi dobrý. Brzdy sú tiež dostatočne silné a stačí ich normálne stláčať, takže nie je potrebné nejaké špeciálne chovanie od jazdca.
Z PK Baby som si odskočil na nemecké diaľnice a zistil som zaujímavé poznatky. Na 5ke som vytiahol 221 km/h, ale po zaradení 6ky to kleslo naspäť na 216 km/h a pomaly som sa škriabal naspäť, takže viac ako 221 km/h som nevydoloval. Celkom slušná rýchlosť, a do 190 km/h to ťahá naozaj výborne. K náporu vetra sa nevyjadrujem, lebo keď človek vlastní naháč a chce jazdiť športovo, tak musí v posilke cvičiť aj krčné svalstvo. Po bláznení sa v rýchlostiach som chcel otestovať ešte jeden faktor a to zábavu pre chuligánov. Pekne som si na dvojke brnkol po spojke a motorka vyletela krásne na zadné. Čo ma ale prekvapilo bolo, že na tom zadnom to išlo hladko a tak som sa naspäť s predným kolesom neponáhľal. Odpoveď či je to zábavné aj pre tých, ktorí si potrpia na tieto srandičky, znie áno.
Pokračovanie článku na ďalšej strane: Názor druhého redaktora, Konkurencia, Záver, Video, Čo by ťa mohlo zaujímať a technické parametre.
Foto: | |
![]() |
|
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Honda |
Model: | CB750 Hornet |
Rok: | 2023 |
Novinka: | NOVINKA 2023 |
Kategória: | Naháč |
Motor: | |
Typ motora: | dvojvalec (4T) |
Objem: | 755 ccm |
Max. výkon: | 91.8 k (67.5 kW) / 9500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 75 Nm / 7250 ot. |
Kompresný pomer: | 11,0 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 87 x 63.5 |
Palivový system: | PGM FI |
Rozvod: | OHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 130 mm |
Zdvih vzadu: | 150 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová radiálne strmene |
Priemer bŕzd vpredu: | 296 mm |
Pneu vpredu: | 120/70ZR-17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm |
Pneu vzadu: | 160/60ZR-17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 190 kg |
Výška sedla: | 795 mm |
Rázvor: | 1420 mm |
Dĺžka: | 2090 mm |
Šírka: | 780 mm |
Výška: | 1085 mm |
Svetlá výška: | 140 mm |
Objem nádrže: | 15.2 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 205 km/h |
Spotreba paliva: | 4.35 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 262 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
Iná výbava: | USD vidlica Showa SFF-BP, USB C, Wheelie Control |
Poznámka: | |
Poznámka: | EURO 5 Honda Smartphone Voice Control pre telefóny so systémami Android aj iOS. Cena 10/2022 7 590 EUR |
Nový Hornet je jednou z najdôležitejších noviniek pre rok 2023, pretože niekoľko rokov v ponuke Hondy chýbal, a od roku 1998, kedy prišiel prvý Hornet vôbec, si vybudoval doslova až ikonické meno. Novinka však nemá s pôvodnými Hornetmi spoločné takpovediac vôbec nič, a dokonca má úplne iný motor - radový dvojvalec s pálením po 270 stupňoch, čo mu dodalo podstatne krúťakovejší charakter než mali predchádzajúce generácie.
Nový dvojvalec je aj v novom Transalpe, ktorý Awia vyskúšal ešte predtým než sme si vyzdvihli Horneta, a rozhodne nešetril chválou. Agregát je dostatočne silný a ako sa dnes patrí, aj dosť krúťakový. 75 Nm je nielenže viac než mali predchádzajúce generácie, ale ich rozmiestnenie v otáčkovom poli je plochšie. To znamená, že na bežných cestách alebo v pekných zákrutách je o dosť využiteľnejší, lebo jednoducho všetky newtonmetre si prídu na svoje. A aj keď je novinka silnejšia než predchodcovia, má úplne iný charakter, pri ktorom si neviem predstaviť niečo ako býval kedysi Hornet cup. Zato však bežné zákruty povymetáš o dosť kvalitnejšie. Má len 190 kíl! A vzadu gumu so šírkou 160. Na to sme pri Hornetoch tiež neboli zvyknutí. V náklone pochopíš, že okrem iného charakteru motora je tu aj iný štýl prejazdu zákrutou.
Na čo sme pri Honde tiež neboli zvyknutí, je dravosť alebo až agresívnosť na najšportovejšom režime Sport. Hornet má vtedy divokejší plyn a neraz sa predok prestane dotýkať asfaltu. K tomuto Hondu dohnala pravdepodobne konkurencia, pretože ak by sem taký režim nedala, tak rivali jej zmiznú za horizontom.
Hornet 2023 je teda riadne dravý a športový, a na zákrutových cestách je podstatne využiteľnejší. Má aj rozprávkovú cenu!
ovládateľnosť, dravosť, made in Japan, cena | svetlomet, zadná guma 160, možno meno |
Najtvrdší konkurent je takmer určite etalón triedy Yamaha MT-07, ktorá je značne menšia, ale s ešte športovejším motorom. Doslova horúcim rivalom je novinka Suzuki GSX-8S, na ktorej sme sa ešte neodviezli, ale pevne veríme, že v lete sa ku nej dostaneme a budeme ju vedieť s Hornetom porovnať. Celkom iný charakter ponúka Triumph s trojvalcom Trident 660, ktorý je však menej športový a viac elegantný. Nesmieme zabudnúť na ďalšiu stálicu, Kawasaki Z650, ktorá je koncepčne už tak trochu pozadu. S prižmúrenými očami by sme za konkurenta mohli považovať aj KTM Duke 790, ale tá je športovosťou a divokosťou naozaj niekde inde. Pri veľkej dávke fantázie by rivalom mohla byť aj Ducati Monster, ale tá už je fakt ustrelená vo všetkom. A keby niekomu bolo veľmi smutno za starou štvorvalcovou školou, Honda stále ponúka CB650R, v ktorom bije aspoň kúsok srdca starých Hornetov.
Hornet ma milo prekvapil a nebudem sa čudovať, keď zaplní naše cesty. Chovaním mi prišiel silnejší ako hovoria čísla. Je zábavný a všestranný. Možno to nie je starý dobrý štvorvalec, ale je tu nový dvojvalec s väčším objemom a ten nahrádza chýbajúce dva valce. Za mňa je to univerzálna motorka, ktorá sa vie rýchlo prepletať plnými mestskými uličkami, mimo mesto sa nebojí ukázať svoju športovú stránku a nestratí sa ani na dlhších výjazdoch. Je potrebné si uvedomiť, že dvojvalce prichádzajú preto, že chcú osloviť širšie spektrum jazdcov, ľahšie sa využívajú v meste, výkon vám prichádza skôr, takže nie je potrebné ich vytáčať do nebies a ľahšie sa s nimi manipuluje. Ja to prijímam všetkými desiatimi a hrdo hovorím Hornet, vitaj medzi nami.
zvuk, ťah motora, posed | mýlenie si so slabšími modelmi, lesklý odraz dispeja, nápor vetra |
Sport sada | 672 eur |
Style sada | 494 eur |
Touring sada | 923 eur |
Sedlo jazdca | 116 eur |
Vyhrievané rukoväte | 304 eur |
Kryt zadného sedla | 230 eur |
Hliníkový držiak riadidiel | 115 eur |
Závažia na riadidlá | 57 eur |
Nálepky na kolesá | 46 eur |
Plexi | 99 eur |
Športové stupačky jazdca | 93 eur |
Tank pad | 36 eur |
Bočné padacie protektory | 220 eur |
Quickshifter | 283 eur |
Koncovka SC Project | 870 eur |
Text: Matej Mularčík
Foto a video: Peter Fischer
Motocykel na test poskytla spoločnosť Honda Motor Europe Ltd.
Foto: | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Všeobecné informácie: | ||||
Výrobca: | Honda | Yamaha | Suzuki | Triumph |
Model: | CB750 Hornet | MT-07 | GSX-8S | Trident 660 |
Rok: | 2023 | 2022 | 2023 | 2023 |
Novinka: | NOVINKA 2023 | NOVINKA 2023 | ||
Kategória: | Naháč | Naháč | Naháč | Naháč |
Motor: | ||||
Typ motora: | dvojvalec (4T) | radový dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) | radový trojvalec (4T) |
Objem: | 755 ccm | 689 ccm | 776 ccm | 660 ccm |
Max. výkon: | 91.8 k (67.5 kW) / 9500 ot. | 74.8 k (55.0 kW) / 9000 ot. | 83.0 k (61.0 kW) / 8500 ot. | 81.6 k (60.0 kW) / 10250 ot. |
Max. krútiaci moment: | 75 Nm / 7250 ot. | 68 Nm / 6500 ot. | 78 Nm / 6800 ot. | 64 Nm / 6250 ot. |
Kompresný pomer: | 11,0 : 1 | 11.5 : 1 | 12.8:1 | 11.95:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 87 x 63.5 | 80 x 68.6 mm | 84.0 mm x 70.0 mm | 74.0 x 51.1 mm |
Palivový system: | PGM FI | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | OHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 130 mm | 130 mm | ||
Zdvih vzadu: | 150 mm | 130 mm | ||
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová radiálne strmene | dvojkotúčová | dvojkotúčová | dvoj kotúčová 2 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 296 mm | 282 mm | 310 mm | 310 mm |
Pneu vpredu: | 120/70ZR-17 | 120/70-17 | 120/70ZR17M/C (58W) | 120/70 R17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová, 1 piestik |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm | 245 mm | 240 mm | 255 mm |
Pneu vzadu: | 160/60ZR-17 | 180/55-17 | 180/55ZR17M/C (73W) | 180/55 R17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||||
Hmotnosť s náplňami: | 190 kg | 182 kg | 202 kg | 189 kg |
Výška sedla: | 795 mm | 805 mm | 810 mm | 805 mm |
Rázvor: | 1420 mm | 1400 mm | 1465 mm | 1401 mm |
Dĺžka: | 2090 mm | 2085 mm | 2155 mm | 2020 mm |
Šírka: | 780 mm | 745 mm | 775 mm | 795 mm |
Výška: | 1085 mm | 1090 mm | 1105 mm | 1089 mm |
Svetlá výška: | 140 mm | 140 mm | 145 mm | |
Objem nádrže: | 15.2 l | 14 l | 14 l | 14 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||||
Max. rýchlosť: | 205 km/h | |||
Spotreba paliva: | 4.35 l/100km | 4.3 l/100km | ||
Dojazd po rezervu: | cca 262 km | cca 244 km | ||
Servisný interval: | 16000 km | |||
Doplnková výbava: | ||||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Quick-shift: | áno, v sérii | |||
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Iná výbava: | USD vidlica Showa SFF-BP, USB C, Wheelie Control | ukazovateľ zaradeného stupňa | podvozok KYB | Showa USD a tlmič |
Poznámka: | ||||
Poznámka: | EURO 5 Honda Smartphone Voice Control pre telefóny so systémami Android aj iOS. Cena 10/2022 7 590 EUR | Cena 4/2021: 6 590 eur | Easy Start System a low rpm assist | Cena 5/2022: 7 550 eur |
Foto: | |||
![]() |
![]() |
![]() |
|
Všeobecné informácie: | |||
Výrobca: | Honda | Kawasaki | Honda |
Model: | CB750 Hornet | Z650 | CB650R |
Rok: | 2023 | 2023 | 2022 |
Novinka: | NOVINKA 2023 | ||
Kategória: | Naháč | Naháč | Naháč |
Motor: | |||
Typ motora: | dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) | radový štvorvalec (4T) |
Objem: | 755 ccm | 649 ccm | 649 ccm |
Max. výkon: | 91.8 k (67.5 kW) / 9500 ot. | 68.3 k (50.2 kW) / 8000 ot. | 91.1 k (67.0 kW) / 11000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 75 Nm / 7250 ot. | 64 Nm / 6700 ot. | 64 Nm / 8000 ot. |
Kompresný pomer: | 11,0 : 1 | 10.8:1 | 11,6 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 87 x 63.5 | 83 x 60 | 67 x 46 mm |
Palivový system: | PGM FI | vstrekovanie | vstrekovanie PGM-FI |
Rozvod: | OHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 130 mm | 125 mm | 120 mm |
Zdvih vzadu: | 150 mm | 130 mm | 127 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová radiálne strmene | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 296 mm | 300 mm | 310 mm |
Pneu vpredu: | 120/70ZR-17 | 120/70ZR17M/C (58W) | 120/70-17M/C |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm | 220 mm | 240 mm |
Pneu vzadu: | 160/60ZR-17 | 160/60ZR17M/C (69W) | 180/55-17M/C |
Hmotnosť / Rozmery: | |||
Hmotnosť s náplňami: | 190 kg | 187 kg | 202.5 kg |
Výška sedla: | 795 mm | 790 mm | 810 mm |
Rázvor: | 1420 mm | 1410 mm | 1450 mm |
Dĺžka: | 2090 mm | 2055 mm | 2130 mm |
Šírka: | 780 mm | 775 mm | 780 mm |
Výška: | 1085 mm | 1080 mm | 1075 mm |
Svetlá výška: | 140 mm | 130 mm | 150 mm |
Objem nádrže: | 15.2 l | 15 l | 15.5 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |||
Max. rýchlosť: | 205 km/h | ||
Spotreba paliva: | 4.35 l/100km | 5 l/100km | |
Dojazd po rezervu: | cca 262 km | cca 232 km | |
Servisný interval: | 6000 km | 12 000 | |
Doplnková výbava: | |||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | nie | ||
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | nie | |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | nie | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
El. Podvozok: | nie | ||
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Quick-shift: | za príplatok | ||
Vyhrievané rukoväte: | za príplatok | ||
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Iná výbava: | USD vidlica Showa SFF-BP, USB C, Wheelie Control | ukazovateľ zaradeného stupňa, servisný interval 12 000 km | ukazovateľ zaradeného stupňa |
Poznámka: | |||
Poznámka: | EURO 5 Honda Smartphone Voice Control pre telefóny so systémami Android aj iOS. Cena 10/2022 7 590 EUR | Cena 4/2023: 7 795 eur | Cena 4/2021: 7 790 eur |
Pridané dňa: 02.04.2023 Autor: Muli