http://motoride.sk


Internetový magazín o motorkách, motorkároch a o všetkom okolo nich....
Šport, Novinky, História, Technika, Vaše Stroje, Video-Foto Galéria, Motoride Klub, Diskusia, Inzercia, MotoChat, Ankety... a a ešte o mnoho viac...

Test horúcej novinky Honda CB750 Hornet (2023) - mínus dva valce, ale o to viac zábavy!

[Testy a predstavenia - Test]

Minulý rok nás potešila Honda tým, že ohlásila návrat modelu s legendárnym názvom Hornet. Je to ešte Hornet, keď má iba dva valce? Skúsime tento rébus v teste rozlúštiť.

Text: Matej Mularčík
Foto a video: Peter Fischer

Honda CB750 Hornet (2023)
Honda CB750 Hornet (2023)

Honda nadelila Hornetu vyšší zdvihový objem, a to 755 cm3, ale ubrala mu dva valce, ako sa to však premietlo do čísiel? Výkon je 92 koní a krútiaci moment je 75 Nm pri 7000 otáčkach. To znamená, že oproti predošlému štvorvalcu dostávate porciu výkonu skôr. Hmotnosť je 190 kg aj s náplňami, objem palivovej nádrže je 15,2 litra, kde spotreba je uvádzaná 4,35 litra na 100 km. Je tu antihoppingová spojka, takže sa nemusíte báť podradiť aj z vysokých otáčok, prevodovka je 6-stupňová, kde je možnosť dokúpiť si aj obojsmerný quickshifter.

Predná pneu je 120ka, ale zadná ma trochu sklamala svojim rozmerom 160. Má to ale svoje výhody, ľahšie sa motorka preklápa zo strany na stranu a je ovládateľnejšia. Predná obrátená vidlica je Showa SFF-BP a vzadu je tlmič Monoshock so systémom Pro-Link. Vpredu sú radiálne uchytené 4-piestikové strmene s dvomi kotúčmi a vzadu je jednopiestiková kotúčová brzda. Výška sedla je 795 mm. Jazdec má na výber zo 4 režimov, a to STANDARD, RAIN, SPORT a USER, ktorý si viete sami nakonfigurovať.

Honda CB750 Hornet (2023)

Už viacero ľudí sa vyjadrilo, že spredu im Hornet pripomína menšiu sestru CB500F. Ja si ale myslím, že keď sa vám dostane do očí, tak už si ho mýliť nebudete. Je dynamickejšie tvarovaný, ale verte, že počas jazdy to oceníte. My sme ju dostali v nabúšenej verzii s množstvom príplatkov. Naša testovačka bola v peknej bielej farbe s výrazne červeným rámom a červenou vidlicou. Mali sme aj príplatkové nálepky na ráfikoch (+ 46 eur) a nádherný výfuk SC Project (+ 870 eur), ktorý odporúčam aj kvôli zvukovej kulise, ktorá dodáva Hornetu ešte športovejší charakter. Namiesto zadného sedla sme mali kryt (+ 230 eur), pod ktorý sa zmestí celá lekárnička (žiadna vykuchaná lekárnička), a o ktorý sa môžete oprieť dozadu a „zaľahnúť“. Preto som to napísal v úvodzovkách, lebo na naháči nie je kde zaľahnúť a predný mini plexi štít (tiež príplatkový, 99 eur) skôr plní vizuálnu funkciu, aby motorka vyzerala dobre, ale zadný kryt sedadla vám dovolí sa oprieť dozadu a zaujať športovú pozíciu na odpal plného výkonu. Ten malý plexi štít je ale určite lepší ako keď tam je iba prístrojovka, a aj vďaka nemu sa človek toľko nenatrápi s umývaním mušiek po jazde.

Honda CB750 Hornet (2023)

Honda CB750 Hornet (2023)
Honda CB750 Hornet (2023)
Honda CB750 Hornet (2023)
Honda CB750 Hornet (2023)

Všetko je tu ledkové, čiže komplet predné svetlo, zadné svetlo a blinkre. Všetky údaje sú prenášané cez 5-palcový plnofarebný TFT displej s plnou konektivitou, kde je možnosť výberu medzi 4 rôznymi typmi zobrazenia displeja. Je tu aj aplikácia Honda RoadSync, kde prostredníctvom Bluetooth môžete využívať navigáciu, uskutočňovať hovory, čítať správy alebo počúvať hudbu. Sedadlo sme mali tiež príplatkové (116 eur), ktoré je dvojfarebné šivo-čierne s červeným prešívaním. Stupačky sme mali tiež krásne športové (93 eur), ktoré dobre držia nohy na mieste a nešmýkajú sa. Pekným doplnkom je aj hliníkový držiak riadidiel (115 eur), ktorý pri bližšom pohľade ihneď udrie do očí.

Voliteľnou výbavou sú aj vyhrievané rukoväte (304 eur), takže človek môže rátať aj s výjazdami v chladnejšom počasí, alebo do vysoko položených horských priesmykov, kde teplota vždy klesne. Je možné si kúpiť Sport sadu za 672 eur, tá v sebe zahŕňa kryt zadného sedadla, plexi, športové stupačky a quickhifter. Potom je tu sada Style za 494 eur, tá obsahuje hliníkový držiak riadidiel, závažíčka, nálepky diskov kolies, tank pad a bočné padáky. Pre turisticky založených je sada Touring za 923 eur, ktorá v sebe zahŕňa zadnú tašku s montážnou sadou, bočné brašne s montážnou sadou a tankbag vo veľkosti 3 litre.

Honda CB750 Hornet (2023)

Pome jazdiť

Kam si to človek ako ja namieri po zime s prvou testovačkou? No predsa na Pezinskú Babu, nech vidím všetky škody, ktoré nám napáchala zima. Štartujem pred domom Horneta a hneď počuť ten krásny zvuk SC Projectu, ktorý mi dáva nádej, že dnes bude zábava. Hneď prvé zaradenie rýchlostného stupňa mi dáva na známosť, že na novom Hornete sa cítim ako doma. Musím sa priznať, že pocitovo je motorka menšia, a tak miestami rozmýšľam, či to je dobre alebo zle. Priznám sa, že pre túto kategóriu je to dobrá správa, lebo menší jazdci alebo ženy to ocenia.


Posed je uvoľnený a ruky sú v dobrej polohe, takže celkovo dovoľuje aj väčšiu porciu kilometrov. Pootočím plynom a vystrelím dopredu, odpich je fajný. Počas presunu na Babu skúšam mestskú premávku cez Pezinok, ktorý je večne plný, a tu nachádzam výhody subtílnejšieho charakteru motorky, lebo medzi autami kľučkujem ako so skútrom. Radenie bez spojky je vysoko návyková vec a okrem jednotky spojku nepoužívam ani v meste. Quickshifter funguje výborne aj v nízkych rýchlostiach a vôbec nešklbe, bomba. Dvojvalec ide pekne odspodu a v meste pri 50ke mám najviac zaradenú 4ku, ale ani nižšie prevodové stupne nie sú nejako extra vytočené, a ja som väčšinou podržal 3ku, aby som bol imrvére ready vyraziť dopredu.

Honda CB750 Hornet (2023)

Na 5ke a 6ke je už cítiť pri mestských rýchlostiach podtáčanie motora a dosť ho to aj dusí. Keď vychádzam z Pezinka, tak začnem hneď predbiehať a priznám sa, že výkonu je tu dostatok, minimálne na bezpečné predbiehanie. Pod Babou si plachtím a pripravujem sa na zákruty nahor, gumy som zohrial športovejšou jazdou, tak sa nemám čoho báť. Samozrejme, je ešte chladno, tak človek musí ísť na to s rozumom.

Hneď prvý vracák a ja dávam plné brzdy, rozbliká sa mi štvorblinker a krásne sa sklopím do zákruty, za zákrutou na dvojke letím dopredu, dokonca sa mi mierne odlepuje predné koleso od zeme, zaujímavé. Ten kto vám bude tvrdiť, že Hornet je slabý, tak ho asi nikdy neskúšal. Dá sa tu veľa pohrať s plynom a športovo si zajazdiť napríklad aj na Pezinskej Babe. V zákrutách sa mi darí držať zvolenú stopu a smer, a za to všetko môžem ďakovať dobre vyladenému podvozku. Brzdy fungujú stabilne a ja sa na ne môžem plne spoľahnúť.

Hore na semafore chytám zelenú vlnu a do cieľa prichádzam prvý. Myslel som, že tu sa otočím a idem naspäť, ale zábava ma presvedčila vyskúšať aj druhú stranu Pezinskej Baby smerom na Pernek. Dole sa otočím a idem zas naspäť hore, gumy držia výborne a podvozok mi dodáva odvahu v zákrutách. Nie je zbytočne tvrdý, ale ani nepohupuje. Je síce mierne mäkšie naladený, ale v zákrutách drží stopu.

Video: Honda Hornet (2023) - mínus dva valce, ale o to viac zábavy!

Displej je dobre čitateľný, a tak si užívam otáčky až po červené pole. Celý čas mám zvolený režim SPORT. Displeju sa dá asi jediné vytknúť a to, že je lesklý a niekedy mi odrážal svetlo. Hore na Babe zastavujem a všetky hlavy sa otáčajú na mňa, predsa len je to nový kúsok a priťahuje pohľady, a ten čo ho nezbadá, tak ho počuje. Sem tam som si všimol, že mi na displeji bliká trakčná kontrola, ale za to sa môžem poďakovať ešte stále studenému asfaltu a rozbitej ceste. Po zime je to opäť horšie a mám pocit, že o chvíľku si tu môžeme spraviť brigádu, aby sa tu dalo jazdiť. Tu ma Hornet prekvapil správaním aj na takto rozbitej ceste a nedostával som šupy od podvozku, pekne žehlil všetky nerovnosti a držal smer, takže podvozok hodnotím ako veľmi dobrý. Brzdy sú tiež dostatočne silné a stačí ich normálne stláčať, takže nie je potrebné nejaké špeciálne chovanie od jazdca.

Z PK Baby som si odskočil na nemecké diaľnice a zistil som zaujímavé poznatky. Na 5ke som vytiahol 221 km/h, ale po zaradení 6ky to kleslo naspäť na 216 km/h a pomaly som sa škriabal naspäť, takže viac ako 221 km/h som nevydoloval. Celkom slušná rýchlosť, a do 190 km/h to ťahá naozaj výborne. K náporu vetra sa nevyjadrujem, lebo keď človek vlastní naháč a chce jazdiť športovo, tak musí v posilke cvičiť aj krčné svalstvo. Po bláznení sa v rýchlostiach som chcel otestovať ešte jeden faktor a to zábavu pre chuligánov. Pekne som si na dvojke brnkol po spojke a motorka vyletela krásne na zadné. Čo ma ale prekvapilo bolo, že na tom zadnom to išlo hladko a tak som sa naspäť s predným kolesom neponáhľal. Odpoveď či je to zábavné aj pre tých, ktorí si potrpia na tieto srandičky, znie áno.

Pokračovanie článku na ďalšej strane: Názor druhého redaktora, Konkurencia, Záver, Video, Čo by ťa mohlo zaujímať a technické parametre.

Foto:
 Honda CB750 Hornet 2023
Všeobecné informácie:
Výrobca:Honda
Model:CB750 Hornet
Rok:2023
Novinka:NOVINKA 2023
Kategória:Naháč
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)
Objem:755 ccm
Max. výkon:91.8 k (67.5 kW) / 9500 ot.
Max. krútiaci moment:75 Nm / 7250 ot.
Kompresný pomer:11,0 : 1
Vŕtanie x Zdvih:87 x 63.5
Palivový system:PGM FI
Rozvod:OHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:130 mm
Zdvih vzadu:150 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová radiálne strmene
Priemer bŕzd vpredu:296 mm
Pneu vpredu:120/70ZR-17
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:240 mm
Pneu vzadu:160/60ZR-17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:190 kg
Výška sedla:795 mm
Rázvor:1420 mm
Dĺžka:2090 mm
Šírka:780 mm
Výška:1085 mm
Svetlá výška:140 mm
Objem nádrže:15.2 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:205 km/h
Spotreba paliva:4.35 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 262 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Iná výbava:USD vidlica Showa SFF-BP, USB C, Wheelie Control
Poznámka:
Poznámka:EURO 5
Honda Smartphone Voice Control pre telefóny so systémami Android aj iOS.
Cena 10/2022 7 590 EUR

Honda CB750 Hornet (2023)
Honda CB750 Hornet (2023)

Názor druhého redaktora:

Peter Fischer:

Nový Hornet je jednou z najdôležitejších noviniek pre rok 2023, pretože niekoľko rokov v ponuke Hondy chýbal, a od roku 1998, kedy prišiel prvý Hornet vôbec, si vybudoval doslova až ikonické meno. Novinka však nemá s pôvodnými Hornetmi spoločné takpovediac vôbec nič, a dokonca má úplne iný motor - radový dvojvalec s pálením po 270 stupňoch, čo mu dodalo podstatne krúťakovejší charakter než mali predchádzajúce generácie.

Nový dvojvalec je aj v novom Transalpe, ktorý Awia vyskúšal ešte predtým než sme si vyzdvihli Horneta, a rozhodne nešetril chválou. Agregát je dostatočne silný a ako sa dnes patrí, aj dosť krúťakový. 75 Nm je nielenže viac než mali predchádzajúce generácie, ale ich rozmiestnenie v otáčkovom poli je plochšie. To znamená, že na bežných cestách alebo v pekných zákrutách je o dosť využiteľnejší, lebo jednoducho všetky newtonmetre si prídu na svoje. A aj keď je novinka silnejšia než predchodcovia, má úplne iný charakter, pri ktorom si neviem predstaviť niečo ako býval kedysi Hornet cup. Zato však bežné zákruty povymetáš o dosť kvalitnejšie. Má len 190 kíl! A vzadu gumu so šírkou 160. Na to sme pri Hornetoch tiež neboli zvyknutí. V náklone pochopíš, že okrem iného charakteru motora je tu aj iný štýl prejazdu zákrutou.

Na čo sme pri Honde tiež neboli zvyknutí, je dravosť alebo až agresívnosť na najšportovejšom režime Sport. Hornet má vtedy divokejší plyn a neraz sa predok prestane dotýkať asfaltu. K tomuto Hondu dohnala pravdepodobne konkurencia, pretože ak by sem taký režim nedala, tak rivali jej zmiznú za horizontom.

Hornet 2023 je teda riadne dravý a športový, a na zákrutových cestách je podstatne využiteľnejší. Má aj rozprávkovú cenu!

ovládateľnosť, dravosť, made in Japan, cena svetlomet, zadná guma 160, možno meno

Honda CB750 Hornet (2023)
Honda CB750 Hornet (2023)

Konkurencia

Najtvrdší konkurent je takmer určite etalón triedy Yamaha MT-07, ktorá je značne menšia, ale s ešte športovejším motorom. Doslova horúcim rivalom je novinka Suzuki GSX-8S, na ktorej sme sa ešte neodviezli, ale pevne veríme, že v lete sa ku nej dostaneme a budeme ju vedieť s Hornetom porovnať. Celkom iný charakter ponúka Triumph s trojvalcom Trident 660, ktorý je však menej športový a viac elegantný. Nesmieme zabudnúť na ďalšiu stálicu, Kawasaki Z650, ktorá je koncepčne už tak trochu pozadu. S prižmúrenými očami by sme za konkurenta mohli považovať aj KTM Duke 790, ale tá je športovosťou a divokosťou naozaj niekde inde. Pri veľkej dávke fantázie by rivalom mohla byť aj Ducati Monster, ale tá už je fakt ustrelená vo všetkom. A keby niekomu bolo veľmi smutno za starou štvorvalcovou školou, Honda stále ponúka CB650R, v ktorom bije aspoň kúsok srdca starých Hornetov.

Honda CB750 Hornet (2023)
Honda CB750 Hornet (2023)

Záver

Hornet ma milo prekvapil a nebudem sa čudovať, keď zaplní naše cesty. Chovaním mi prišiel silnejší ako hovoria čísla. Je zábavný a všestranný. Možno to nie je starý dobrý štvorvalec, ale je tu nový dvojvalec s väčším objemom a ten nahrádza chýbajúce dva valce. Za mňa je to univerzálna motorka, ktorá sa vie rýchlo prepletať plnými mestskými uličkami, mimo mesto sa nebojí ukázať svoju športovú stránku a nestratí sa ani na dlhších výjazdoch. Je potrebné si uvedomiť, že dvojvalce prichádzajú preto, že chcú osloviť širšie spektrum jazdcov, ľahšie sa využívajú v meste, výkon vám prichádza skôr, takže nie je potrebné ich vytáčať do nebies a ľahšie sa s nimi manipuluje. Ja to prijímam všetkými desiatimi a hrdo hovorím Hornet, vitaj medzi nami.

Plusy, mínusy

zvuk, ťah motora, posed mýlenie si so slabšími modelmi, lesklý odraz dispeja, nápor vetra

Video: Honda Hornet (2023) - mínus dva valce, ale o to viac zábavy!

Čo by ťa mohlo zaujímať:

Ceny vybraných doplnkov

Sport sada 672 eur
Style sada 494 eur
Touring sada 923 eur
Sedlo jazdca 116 eur
Vyhrievané rukoväte 304 eur
Kryt zadného sedla 230 eur
Hliníkový držiak riadidiel 115 eur
Závažia na riadidlá 57 eur
Nálepky na kolesá 46 eur
Plexi 99 eur
Športové stupačky jazdca 93 eur
Tank pad 36 eur
Bočné padacie protektory 220 eur
Quickshifter 283 eur
Koncovka SC Project 870 eur
Koncové zákaznícke ceny s DPH.

Text: Matej Mularčík
Foto a video: Peter Fischer

Motocykel na test poskytla spoločnosť Honda Motor Europe Ltd.

Foto:
 Honda CB750 Hornet 2023 Yamaha MT-07 2022 Suzuki GSX-8S 2023 Triumph Trident 660 2023
Všeobecné informácie:
Výrobca:HondaYamahaSuzukiTriumph
Model:CB750 HornetMT-07GSX-8STrident 660
Rok:2023202220232023
Novinka:NOVINKA 2023NOVINKA 2023
Kategória:NaháčNaháčNaháčNaháč
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)radový dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)radový trojvalec (4T)
Objem:755 ccm689 ccm776 ccm660 ccm
Max. výkon:91.8 k (67.5 kW) / 9500 ot.74.8 k (55.0 kW) / 9000 ot.83.0 k (61.0 kW) / 8500 ot.81.6 k (60.0 kW) / 10250 ot.
Max. krútiaci moment:75 Nm / 7250 ot.68 Nm / 6500 ot.78 Nm / 6800 ot.64 Nm / 6250 ot.
Kompresný pomer:11,0 : 111.5 : 112.8:111.95:1
Vŕtanie x Zdvih:87 x 63.580 x 68.6 mm84.0 mm x 70.0 mm74.0 x 51.1 mm
Palivový system:PGM FIvstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:OHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazreťazreťaz
Zdvih vpredu:130 mm130 mm
Zdvih vzadu:150 mm130 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová radiálne strmenedvojkotúčovádvojkotúčovádvoj kotúčová 2 piestik
Priemer bŕzd vpredu:296 mm282 mm310 mm310 mm
Pneu vpredu:120/70ZR-17120/70-17120/70ZR17M/C (58W)120/70 R17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová, 1 piestik
Priemer bŕzd vzadu:240 mm245 mm240 mm255 mm
Pneu vzadu:160/60ZR-17180/55-17180/55ZR17M/C (73W)180/55 R17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:190 kg182 kg202 kg189 kg
Výška sedla:795 mm805 mm810 mm805 mm
Rázvor:1420 mm1400 mm1465 mm1401 mm
Dĺžka:2090 mm2085 mm2155 mm2020 mm
Šírka:780 mm745 mm775 mm795 mm
Výška:1085 mm1090 mm1105 mm1089 mm
Svetlá výška:140 mm140 mm145 mm
Objem nádrže:15.2 l14 l14 l14 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:205 km/h
Spotreba paliva:4.35 l/100km4.3 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 262 kmcca 244 km
Servisný interval:16000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED smerovky:áno, v sériiáno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Quick-shift:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Iná výbava:USD vidlica Showa SFF-BP, USB C, Wheelie Controlukazovateľ zaradeného stupňapodvozok KYBShowa USD a tlmič
Poznámka:
Poznámka:EURO 5
Honda Smartphone Voice Control pre telefóny so systémami Android aj iOS.
Cena 10/2022 7 590 EUR
Cena 4/2021: 6 590 eurEasy Start System a low rpm assistCena 5/2022: 7 550 eur
Foto:
 Honda CB750 Hornet 2023 Kawasaki Z650 2023 Honda CB650R 2022
Všeobecné informácie:
Výrobca:HondaKawasakiHonda
Model:CB750 HornetZ650CB650R
Rok:202320232022
Novinka:NOVINKA 2023
Kategória:NaháčNaháčNaháč
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)radový štvorvalec (4T)
Objem:755 ccm649 ccm649 ccm
Max. výkon:91.8 k (67.5 kW) / 9500 ot.68.3 k (50.2 kW) / 8000 ot.91.1 k (67.0 kW) / 11000 ot.
Max. krútiaci moment:75 Nm / 7250 ot.64 Nm / 6700 ot.64 Nm / 8000 ot.
Kompresný pomer:11,0 : 110.8:111,6 : 1
Vŕtanie x Zdvih:87 x 63.583 x 6067 x 46 mm
Palivový system:PGM FIvstrekovanievstrekovanie PGM-FI
Rozvod:OHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazreťaz
Zdvih vpredu:130 mm125 mm120 mm
Zdvih vzadu:150 mm130 mm127 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová radiálne strmenedvojkotúčovádvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:296 mm300 mm310 mm
Pneu vpredu:120/70ZR-17120/70ZR17M/C (58W)120/70-17M/C
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:240 mm220 mm240 mm
Pneu vzadu:160/60ZR-17160/60ZR17M/C (69W)180/55-17M/C
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:190 kg187 kg202.5 kg
Výška sedla:795 mm790 mm810 mm
Rázvor:1420 mm1410 mm1450 mm
Dĺžka:2090 mm2055 mm2130 mm
Šírka:780 mm775 mm780 mm
Výška:1085 mm1080 mm1075 mm
Svetlá výška:140 mm130 mm150 mm
Objem nádrže:15.2 l15 l15.5 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:205 km/h
Spotreba paliva:4.35 l/100km5 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 262 kmcca 232 km
Servisný interval:6000 km12 000
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:nie
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériinie
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériinieáno, v sérii
LED smerovky:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
El. Podvozok:nie
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Quick-shift:za príplatok
Vyhrievané rukoväte:za príplatok
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sériiáno, v sérii
Iná výbava:USD vidlica Showa SFF-BP, USB C, Wheelie Controlukazovateľ zaradeného stupňa, servisný interval 12 000 kmukazovateľ zaradeného stupňa
Poznámka:
Poznámka:EURO 5
Honda Smartphone Voice Control pre telefóny so systémami Android aj iOS.
Cena 10/2022 7 590 EUR
Cena 4/2023: 7 795 eurCena 4/2021: 7 790 eur

Pridané dňa: 02.04.2023 Autor: Muli

Galéria ku článku:

Uprav galériu

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

http://motoride.sk