http://motoride.sk


Internetový magazín o motorkách, motorkároch a o všetkom okolo nich....
Šport, Novinky, História, Technika, Vaše Stroje, Video-Foto Galéria, Motoride Klub, Diskusia, Inzercia, MotoChat, Ankety... a a ešte o mnoho viac...

Horami aj veľkomestami na novej Honda Forza 750 (2021)

[Testy a predstavenia - Test]

Keď si tak pozerám redakčnú štatistiku, na novinke Forza 750 sme za minulý rok najazdili s veľkým náskokom najviac kilometrov, a to v rôznych prostrediach a časoch. Už krátko po predstavení ju vyskúšal Awia, potom sme ju trochu potrápili v Bratislave a Viedni, až nás nakoniec vzala cez Alpy do Apenín. V jej sedle sme prešli Stelvio, Gaviu, Mugello, aj talianske veľkomestá.

Text: Peter Fischer
Foto: Peter Fischer

Honda Forza 750 (2021)
Honda Forza 750 (2021)

A ako inak, Forza 750 zvládla všetko nielenže dôstojne, ale nám, ostrieľaným motorkárom, padli sánky z jej praktickosti a všestrannosti. Keď si predstavím, koľko stlačení spojky a kopnutí do radičky nám ušetrila, a pritom nás povozila rovnakými rýchlosťami ako veľké motorky, ibaže s polovičnou spotrebou, tak... Fakt klobúk dole!

Forza 750 bola pre rok 2021 čerstvá novinka bez priameho predchodcu. Jej podstatná časť však pochádza z modelu Integra, ktorý bol akýmsi skútrovým derivátom úspešných honďáckych modelov radu NC. Paradoxné je, že Integra ako veľký skúter v praktickosti a obľúbenosti nikdy nedobehla endurko X, ktoré má veľký odkladací priestor v mieste, kde je zvyčajne nádrž. Nuž a keď prišiel revolučný hybrid skútra a endura X-ADV, osud Integry bol spečatený. Pre Hondu bolo výhodnejšie spraviť niečo ako neterénnu verziu úspešného X-ADV než všemožne kriesiť zvláštnu Integru. Preto pochovala aj jej meno, a značne robustnejšiu a vybavenejšiu novinku nazvala Forza 750, čím dokonale dopĺňa Forzu 125 a 350, skútre, ktorým sa dá len máločo vyčítať.

Honda Forza 750 (2021)
Honda Forza 750 (2021)

Forza 750 je tak vybavená, že Integra popri nej vyzerá, že mala len motor a kolesá. Pribudlo bezkľúčové ovládanie, farebná TFT obrazovka s konektivitou, nová generácia dvojspojkovej prevodovky s úplne iným ovládaním, druhý predný kotúč, kapotáže sú nafúknutejšie, a celkový dizajn je skôr reprezentatívny než kontroverzný. Zadné koleso sa kvôli nárastu podsedlového priestoru zmenšilo na 15-palcové, kým predné zostalo 17-palcové, a po novom je uchytené v robustnej obrátenej vidlici. Treba povedať, že vidlica je zavesená v dvoch okuliaroch, ako to majú motorky, a predné koleso má štandardný cestný rozmer, teda 120/70. Keď k tomu pripočítame sekundárny pohon reťazou, už sa hýbeme v motocyklovom svete. Jediné, čo nás drží medzi skútrami je voľný priestor medzi nohami, podsedlový odkladací priestor a to, že tu nie je spojková páčka a jazdec nemusí preraďovať.

Honda Forza 750 (2021)

Takmer nikto mi neveril, že je to 750 :) Ale je to riadny kus stroja. Vlastne ide o cestnejšiu verziu X-ADV s trochu jednoduchšími detailmi. Napríklad ma prekvapilo, že Forza 750 nemá denné svietenie, aj keď celé osvetlenie je ledkové. Na X-ADV je práve denné svietenie veľmi výrazné. Na jednej strane nás teší, že najväčšia Forza si od svojich menších súrodencov nevzala spätné zrkadlá, lebo po takej dlhej ceste cez Taliansko by sme sa domov celkom určite vrátili bez nich (sú jednoducho umiestnené rovno na rane auťáckym zrkadlám), ale na druhej strane opäť zatíname zuby z toho málo sa vyklápajúceho sedla. Nevieš ho otvoriť úplne kolmo, aby si mal prehľad a priestor pri manipulácii s odloženými vecami, a tak tam veci len hádžeš a potom naslepo šmátraš, až sa na to úplne vykašleš a zistíš, že tam polroka vozíš úplné zbytočnosti. Nerozumieme tomu, pretože technicky vyriešiť úplné vyklopenie sedla je jednoduché. Dôležité však je, že to je malé a zároveň jediné negatívum Forzy.

18.04.2021 - Peter Fischer Čitatelia: 13385 Strany: 2 [Testy a predstavenia - Test]

-

Test Honda X-ADV 2021: praktický a rýchly univerzál

Inovované X-ADV sme si tento rok už mohli vyskúšať, ale len na veľmi krátky čas a vo veľkej zime. Neskôr sme ho dostali na celý týždeň presne vtedy, keď sa vonku oteplilo. Nešetrili sme ho ani trochu.

 

Pod sedlo sa inak vojde celá integrálka aj s nejakými drobnosťami, alebo 14-palcový notebook v taške, ktorý môžeš cestou aj nabíjať, pretože je tam USB zásuvka. Celá záležitosť s málo sa otvárajúcim sedlom sa dá vyriešiť originálnym zadným kufrom. Ten je síce drahý ako kokaín, ale je ultrapraktický, pretože je bezkľúčový. Ak by som mal na výber medzi ním a druhovýrobným kufrom za pätinovú cenu, avšak s kľúčom, tak bez váhania beriem originálny a odpustím si jednu dovolenku, pretože aj celá Forza je bezkľúčová, a nemusel by som tak dvadsaťkrát za deň vyťahovať kľúč iba kvôli nahádzaniu vecí do kufra. Bezkľúčový kufor sa otvára malým nenápadným elektronickým tlačidlom na spodnej strane, pri nosiči, ktoré sa automaticky deaktivuje, keď sa od skútra vzdiališ. Dokonalosť. Keď už do kufra investuješ tých ťažkých osem či deväť kíl, podsedlový priestor prestaneš používať úplne, pretože vďaka kufru je doň ešte horší prístup.

Keď už je reč o odkladacích priestoroch, vpredu je potom menší kastlík, tak akurát na peňaženku a mobil. Honda ponúka aj originálnu stredovú tašku presne na Forzu.

Honda Forza 750 (2021)

Honda Forza 750 (2021)
Honda Forza 750 (2021)
Honda Forza 750 (2021)
Honda Forza 750 (2021)

Motoricky je Forza 750 vybavená rovnako ako X-ADV a NC750X, teda radovým dvojvalcom, ktorý má výkon 58 koní (43,1 kW) pri 6 750 otáčkach (dostupná aj A2 verzia s 35 kW). Na všetkých týchto modeloch je však podstatný plochý krúťak, 69 Nm pri 4 750 otáčkach. Forza je k dispozícii iba so 6-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou. Preto nemá žiadnu spojkovú páčku a ovláda sa ako bežný skúter. Automatizované preraďovanie kvaltov je rýchle a často až nebadateľné, pričom sa dá nastaviť vo viacerých úrovniach od veľmi ležérneho až po naozaj športové. Dovolím si povedať, že odpich z križovatky pri najšportovejšom nastavení je oveľa rýchlejší než na motorkách s násobne väčším výkonom. Dvojspojka preraďuje naozaj rýchlo.

Samozrejme, dá sa prepnúť aj do manuálneho módu. Kvalty vtedy môžeš prehadzovať tlačidlami na ľavej rukoväti. Empiricky však máme dokázané, že aj tak všetci nakoniec skončia pri automate, väčšinou prepnutého do športovejších režimov. Softvér našťastie deteguje potrebu podradenia, keď napríklad pri predbiehaní pridáš plyn, ale ak by to bolo naozaj potrebné, aj pri automatickom móde môžeš ťuknúť do tlačidla podradenia na ľavom ovládači. Preraďovanie sa po chvíli vráti naspäť do automatického módu. Musím povedať, že manuálne podradenie sme počas niekoľkých tisícov kilometrov nemuseli použiť ani raz, a to sme lietali aj naložení po všetkých možných kopcoch aj diaľniciach.

Honda Forza 750 (2021)

Forza 750 má tri základné jazdné módy a jeden užívateľsky upraviteľný (Standard, Rain, Sport a User), pričom každý mód má inak upravenú krivku výkonu a zásahu motorovej brzdy a trakčnej. Jednotlivé nastavenia sú na prístrojovke zobrazené neustále. Prevodovka sa tiež správa podľa zvoleného módu, čiže jazdec si už nevyberá D a S1 alebo S2 a S3 ako na predošlej generácii. Všetko sa ovláda cez maximálne pohodlný a ergonomický ovládač pri ľavej rukoväti. Trochu zamrzí, že po každom vypnutí a zapnutí celej Forzy sa mód nastaví na Standard, bez ohľadu na to, čo mal jazdec naklikané predtým. Preto je výhodnejšie na kratších zastávkach iba vypnúť motor červeným chcípakom, kedy prístrojovka zostane zapnutá a mód nezmenený. Našťastie sa aj pri zapnutom motore či prístrojovke dá otvoriť sedlo aj tankovací otvor. Práve táto vec nám na menších Forzách chýbala.

Niekomu by sa mohlo zdať, že pri 43 kW v 750 kubíkoch a 235 kg pohotovostných sa tu bavíme o nejakom ležérnom vozidielku, lenže bratu, Forza 750 lieta cez 180 km/h v plnej poľnej, a na semaforoch necháva všetko za sebou! Človek by aj čakal, že sa začne aspoň krútiť, ale kdeže! Navyše, jazdec tu takmer nemá šancu zažiť pocit, že má príliš ľahký predok. Podvozok je pritom nenastaviteľný, ale odhliadnuc od zadného 15-palcového kolesa úplne motocyklový, čo je medzi maxiskútrami unikát.

Honda Forza 750 (2021)
Honda Forza 750 (2021)
Honda Forza 750 (2021)
Honda Forza 750 (2021)

Serpentínami, diaľnicami, veľkomestami

Väčšinu kilometrov sme s Forzou nalietali v Taliansku, kde všetci jazdia ako Taliani. My sme tak jazdili tiež, pochopiteľne. To znamená furt full gas, plus neexistencia rýchlostných limitov a čiar na cestách. S talianskymi motorkármi sme splynuli. Prešli sme vysoké hory, predierali sme sa zápchami, k plechovkám sme sa niekedy priblížili na milimetre a občas sme si aj ťukali na čelo. Pri diaľničných presunoch som naozaj držal tých 160 až 180 km/h, a to takmer stále v ľavom. Nepíšem to sem aby som sa chvastal, ale preto, lebo spotreba ani raz neprekročila 4,2. Keby som toto celé absolvoval na Afrike s troma kuframi alebo Gold Wingu, tak ešte stále som tam zaseknutý v nejakej zápche a spotreba by bola raz taká. Alebo naopak, ak by som bol nejaký Dalajláma v nejakej vodičsky kultivovanejšej krajine, tak spravím aj 3,5 litra na sto. Predstav si, že máš nie až taký drahý stroj, ktorý je dobre vybavený, lieta cez 180 a dokážeš na ňom na jednu 13-litrovú nádrž spraviť nejakých 300 km po rezervu. To je dosť dobré, Greta, čo?

Honda Forza 750 (2021)
V Mugelle :)

Treba však dodať, že sme po celý čas jazdili bez bočných kufrov. V plnej záťaži (dve osoby, batožina pod sedlom aj v zadnom kufri), ale bez bočných, a to práve preto, aby sme sa ľahšie predierali zápchami. Ľavý má 33 litrov, pravý kvôli výfuku 26, a otvárajú sa do boku, pričom šírku skútra nejako extra nezvyšujú, skôr iba takú zadnú hmotu. Sú vlastne rovnaké aké má NC750X alebo novinka NT1100. Odomykajú sa našťastie jedným kľúčom, ale nemajú možnosť bezkľúčového ovládania.

Ako som spomínal, prešli sme aj Stelvio a Gaviu. To znamená aj rozbité a utiahnuté vracáky, plus trilión priľahlých zákrut a ďalší bilión v Apeninách :) Normálny motorkár by si na podobné cestičky asi nevybral práve Forzu, a ja som tiež mohol siahnuť po tej Afrike, ale nakoniec som nielenže neoľutoval, ale bol až vysmiaty. V akom luxuse sme to všetko prešli, s akou nízkou spotrebou, v čisto sériovom stave (plus kufor), a akú dobrú nadobúdaciu cenu Forza má, to všetko je na dnešnú dobu až nevídane výhodná zmes. Vedel som, že v zákrutách nepôjdem až takú paľbu, pretože som na Forze nesedel sám, a priorita pre mňa bola ľahká predierateľnosť zápchami, pretože náš itinerár zahŕňal aj úplné centrá veľkých miest.

Honda Forza 750 (2021)

Tie zákruty spomínam hlavne preto, že v zlatých časoch maxiskútrov boli ich Achillovou pätou. Keďže mali malé kolesá, veľký rázvor a nízky rám, veľmi sa vlnili, a pri rozbehu do kopca, teda výjazde z vracáku, potrebovali vysoké otáčky. Nehovoriac o tom, že trpel remeň a jazdec sa z toho asi aj trochu spotil. Ani pruženie v tých časoch nejako extra nestíhalo vysokému zaťaženiu, brzdy už vôbec. Samozrejme, zvládali presun do práce vo dvojici, ale turistiku už veľmi nie. Všetky tieto nevýhody vyriešila Honda jedným ťahom, a to predstavením modelu Integra, predchodcu tejto Forzy. Bola postavená na 17-palcových kolesách a štandardnom motocyklovom podvozku, väčšinu z toho Forza 750 zdedila a vyšľachtila. Veľkou výhodou je aj dvojspojková prevodovka DCT, ktorá radí nebadateľne akoby to bolo skútrové CVT, ale pritom poskytuje športovosť manuálnej prevodovky bez kompromisov. Ak by si jazdil iba sám a vždy po rovine, pravdepodobne by ti stačil CVT, ale DCT spája to najlepšie z oboch svetov. Vo výjazde zo zákrut je na nezaplatenie. Pripomínam, že DCT nemá spojkovú páčku. Netuším koľko stlačení spojky mi DCT na Forze počas tých tisícok kilometrov ušetrila, ale hrubo odhadujem, že je to štvorciferné číslo.

Video: Honda Forza 750 2021 - nová vlajková loď GT skútrov už v teste na Slovensku

Je naozaj dokonalá?

Fúúú, akožééé nemáme tej Forze veľmi čo vyčítať. Nemôžeme jej vyčítať ani to, čo nám vadilo na menších Forzách alebo X-ADV, lebo Forza 750 nič z toho nemá. Ok, po zapnutí zapaľovania tam máš vždy režim Standard, ale na čisto cestnom maxiskútri ti to vadí menej, pretože pravdepodobne nepotrebuješ žiadne špeciálne nastavenia. Ani tú reťaz nepotrebuješ toľko mazať, lebo nelietaš v teréne. Späťáky sú na výbornom mieste. Ručná brzda je na očiach a vieš ju zatiahnuť aj uvoľniť jednou rukou. Nič nežerie a lieta ako blesk. V perfektnom pohodlí. Dobre vyzerá! A fakt nestojí veľa; pri troche predstavivosti a dobrej konštelácii hviezd by mohla byť za štvorcifernú sumu. Veľký maxiskúter, ktorý ti vydrží dlhočizné roky a kilometre. Za to všetko jej aj to málo vyklápateľné sedlo odpustíš :)

Pokračovanie článku na ďalšej strane: Konkurencia, Záver, Video, Čo by ťa mohlo zaujímať a Technické parametre.

Foto:
 Honda Forza 750 2021
Všeobecné informácie:
Výrobca:Honda
Model:Forza 750
Rok:2021
Novinka:NOVINKA 2021
Kategória:Skúter
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)
Objem:745 ccm
Max. výkon:58.6 k (43.1 kW) / 6750 ot.
Max. krútiaci moment:69 Nm / 4750 ot.
Kompresný pomer:10.7: 1
Vŕtanie x Zdvih:77 x 80mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:SOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:automatická 6 stupňová dvojspojková
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:120 mm
Zdvih vzadu:120 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová radiálne strmene
Priemer bŕzd vpredu:310 mm
Pneu vpredu:120/70-R17 M/C
Brzdy vzadu:jedno kotúčová
Priemer bŕzd vzadu:240 mm
Pneu vzadu:160/60-R15 M/C
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:235 kg
Výška sedla:790 mm
Rázvor:1580 mm
Dĺžka:2200 mm
Šírka:790 mm
Výška:1484 mm
Svetlá výška:135 mm
Objem nádrže:13.2 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:3.6 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 274 km
Servisný interval:12000km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:nie
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
Bezkľúčové zapaľovanie:áno, v sérii
Vyhrievané rukoväte:za príplatok
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Iná výbava:automatická prevodovka DCT
Poznámka:
Poznámka:Cena 3/2021: 10 890 eur

Dvojspojková prevodovka DCT, hlasovo ovládaná konektivita.

EURO 5

Honda Forza 750 (2021)
Honda Forza 750 (2021)

Konkurencia

Takmer to vvyzeralo, že Forza bude sám vojak maxiskútrovom v poli, ale len toť nedávno prišiel inovovaný rival, známy TMAX od Yamahy. Nie je to celkom rovný súboj, pretože má o 200 cm3 menej, a preto iba 35 kW, plus stále iba 15-palcové kolesá. Má však väčší a ľahšie dostupný podsedlový priestor, väčšiu farebnú prístrojovku a podobne ako Forza bezkľúčové ovládanie. A aj keď na ňom ešte nikto nejazdil a cena zatiaľ nie je stanovená, celkom určite bude aspoň o sedem stoviek drahší, pretože toľko stál jeho predchodca.

Vyššiu cenu má aj drsnejší brat Forzy, toľko spomínané X-ADV. To je jednoznačne výraznejšie a neprehliadnuteľnejšie než Forza, a to nielen vďaka štýlovému dennému svieteniu. S našimi úžasnými cestami si poradí lepšie než Forza.

Zabudnúť by sme nemali ani stroj, z ktorého Forza koncepčne vychádza, a to endurko NC750X s dvojspojkovou prevodovkou DCT. To je samozrejme plnohodnotný motocykel, ktorý s maxiskútrom nemá nič spoločné, ale v praktickosti ho v niektorých detailoch priam predbieha. A v cene až neuveriteľne - je o dve tisícky lacnejší. A to sa pritom eskový naháč už nevyrába, ten bol ešte dostupnejší. Lenže NC750X je čistý pracant zameraný na funkčnosť, kým Forza je reprezentatívna a adekvátne k tomu vybavená. (Mimochodom, X-ADV je v Taliansku s veľkým náskokom najpredávanejší veľkoobjemový skúter, niekoľkonásobne prevyšuje predaje NC750X aj Forzy 750.)

Honda Forza 750 (2021)
Honda Forza 750 (2021)

Honda Forza 750 (2021)
Honda Forza 750 (2021)
Honda Forza 750 (2021)
Honda Forza 750 (2021)

Záver

Ku všetkým vyššie spomenutým výhodám treba prirátať aj to, že Forzu 750 môžeš mať aj v A2 verzii, teda s výkonom do 35 kW. To z nej robí stroj s tak neuveriteľne širokým záberom, aký sa nevída často - veď dobre vyzerá, je dobre vybavená, menej skúseného nemá ako vyľakať a ostrieľaný borec si na nej dokáže zajazdiť rýchlo, a to všetko za smiešnu spotrebu. Plus, a to je podstatné, nie je drahá! Honda Forza 750 stojí 10 890 eur. To je presne tá psychologická hranica medzi „akciovou“ baťovskou cenou 9 990 a pre Slovákov už horšie akceptovateľnou cifrou s jedenástkou na začiatku.

Všetky klobúky dole, Honda!

Plusy, mínusy

výbava, praktickosť, pohodlie, všestrannosť, premyslené detaily, dynamika, spotreba, cena sedlo sa otvára príliš málo

Video: Honda Forza 750 2021 - nová vlajková loď GT skútrov už v teste na Slovensku

Video: Honda Forza 750 2021

Video: Honda Forza 750 2021 - vlastnosti

Čo by ťa mohlo zaujímať:

Honda Forza 750 (2021)

Servisný interval 12 000 km (alebo 1 rok)
Reálna spotreba 4,1 l/100 km
Objem nádrže, z toho rezerva 13,2 l (3 l rez.)
Približný dojazd (po kontrolku rezervy) 250 km
Cena motorky 10 890 eur

Text: Peter Fischer
Foto: Peter Fischer

Motocykel na test poskytla spoločnosť Honda Motor Europe Ltd. Slovensko, o. z.

Foto:
 Honda Forza 750 2021 Yamaha TMAX 560 2022 Honda X-ADV 2021 Honda NC 750 X 2021
Všeobecné informácie:
Výrobca:HondaYamahaHondaHonda
Model:Forza 750TMAX 560X-ADVNC 750 X
Rok:2021202220212021
Novinka:NOVINKA 2021NOVINKA 2022NOVINKA 2021NOVINKA 2021
Kategória:SkúterSkúterCestovné enduroCestovná
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)
Objem:745 ccm562 ccm745 ccm745 ccm
Max. výkon:58.6 k (43.1 kW) / 6750 ot.47.6 k (35.0 kW) / 7500 ot.58.6 k (43.1 kW) / 6750 ot.58.5 k (43.0 kW) / 6750 ot.
Max. krútiaci moment:69 Nm / 4750 ot.55.7 Nm / 5250 ot.69 Nm / 4750 ot.69 Nm / 4750 ot.
Kompresný pomer:10.7: 110:9 : 110.7: 110.7: 1
Vŕtanie x Zdvih:77 x 80mm70.0 x 73.0 mm77 x 80mm77 x 80mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:SOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)SOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:automatická 6 stupňová dvojspojkováautomatickáautomatizovaná 6-stupňová dvojspojkovámanuálna 6 stupňová (voliteľné DCT)
Sekundárny pohon:reťazvariátorreťazreťaz
Zdvih vpredu:120 mm120 mm120 mm120 mm
Zdvih vzadu:120 mm117 mm120 mm120 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová radiálne strmenedvojkotúčová radiálne strmenedvoj kotúčová radiálne strmenejednokotúčová
Priemer bŕzd vpredu:310 mm267 mm296 mm320 mm
Pneu vpredu:120/70-R17 M/C120/70-15120/70-R17M/C120/70-ZR17 M/C (58W)
Brzdy vzadu:jedno kotúčovájednokotúčovájedno kotúčová (CBS)jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:240 mm282 mm240 mm240 mm
Pneu vzadu:160/60-R15 M/C160/60-15160/60-R15M/C160/60-ZR17 M/C (69W)
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:235 kg218 kg236 kg214 kg
Výška sedla:790 mm800 mm820 mm800 mm
Rázvor:1580 mm1575 mm1590 mm1525 mm
Dĺžka:2200 mm2200 mm2215 mm2210 mm
Šírka:790 mm765 mm940 mm846 mm
Výška:1484 mm1475 mm1370 mm1330 mm
Svetlá výška:135 mm125 mm165 mm145 mm
Objem nádrže:13.2 l15 l13.2 l14.1 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:3.6 l/100km4.8 l/100km3.6 l/100km3.5 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 274 kmcca 234 kmcca 274 kmcca 302 km
Servisný interval:12000km12000 km12000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:nienienie
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériinieáno, v sériiáno, v sérii
LED smerovky:áno, v sériinieáno, v sériiáno, v sérii
Bezkľúčové zapaľovanie:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Quick-shift:za príplatok
Vyhrievané rukoväte:za príplatokza príplatok
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Iná výbava:automatická prevodovka DCTautomatická prevodovka DCT
Poznámka:
Poznámka:Cena 3/2021: 10 890 eur

Dvojspojková prevodovka DCT, hlasovo ovládaná konektivita.

EURO 5
Cena 1/2022: zatiaľ nie je stanovenáCena 3/2021: 11 590 eur

Dvojspojková prevodovka DCT, hlasovo ovládaná konektivita.

EURO 5
Cena 12/2021: 7 990 eur (verzia DCT 8 790 eur)

Pridané dňa: 15.01.2022 Autor: Herghott

Galéria ku článku:

Uprav galériu

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

<ďalšie obrázky...>

http://motoride.sk