http://motoride.sk


Internetový magazín o motorkách, motorkároch a o všetkom okolo nich....
Šport, Novinky, História, Technika, Vaše Stroje, Video-Foto Galéria, Motoride Klub, Diskusia, Inzercia, MotoChat, Ankety... a a ešte o mnoho viac...

Triumph Speed Triple RS (2021), prémiový hypernaked Made in England

[Testy a predstavenia - Test]

Zopár Speed Triplov sme už otestovali, ale tento nový... Uf, tento nový je s nimi neporovnateľný! A aj keď má najzamračenejšie svetlá zo všetkých Triumphov, vzhľadovo je to stále taký baranček. Lenže naštartuj ho, prejdi pár zákrut, a je z neho čistý gepard.

Text: Peter Fischer
Foto: Peter Fischer
Video: Tomáš Hajduch - Awia, Peter Fischer

Triumph Speed Triple RS (2021)
Triumph Speed Triple RS (2021)

Triumph vypustil nový Speed Triple RS takmer presne pred rokom, a mne osobne najprv spadla klapačka z fotiek, hneď potom aj z technických údajov. Borci v Hinckley rozhodne vedia ako trafiť motorkára rovno do srdca; veru nejeden ich model by sme si vedeli predstaviť vo svojich garážach. Kámo akože keď si čekneš špecifikácie nového Speed Tripla RS a nič to s tebou nespraví, asi by si mal navštíviť psychiatra. Alebo gynekológa. Veď aha:

Triumph Speed Triple RS (2021)
Triumph Speed Triple RS (2021)

Popri tom nová 5-palcová farebná TFT prístrojovka, bezkľúčové ovládanie, kompletné LED osvetlenie a šikovná konektivita vyzerajú ako nepotrebné prkotiny. Ten zamračený pohľad, teraz zosilnený novým denným LED svietením, z niektorých uhlov pôsobí tak, že Speed Triple RS si je vedomý svojej kondičky a všetkých má najviac ako sa dá ľahostajno-arogantne v pi na háku. To všetko zosilňujú sériové bar-endové zrkadlá; uf, akože celkovo tá motorka spredu vyzerá ako riadne nasratý hmyz. Niežeby to bolo v tejto hypernaháčovskej triede niečo nezvyčajné, ale rozhodne je to veľký skok pre Tripla, lebo veď ešte toť hen nedávno mal dve kultové okrúhle svetlá. Keď potom dostali uholníkový tvar, svetové internety padali pod hejtom. Lenže odvtedy sa Speed Triple predávajú lepšie.

Keď si pozrieš zvyšok stroja, teda rám, nádrž a podsedlovku, veľa sa toho od roku 2005, alebo trebárs aj 2010 nech nežerem, nezmenilo. Tu sa asi Triumph bál experimentovať, alebo jednoducho tí Angláni nevedia vyskočiť z vlastného konzervatívneho tieňa, lebo Speed Triple RS vyzerá medzi svojimi konkurentmi tak dosť klasicky, ba priam až najviac klasicky. A to ani nespomínam nedávno predstavenú verziu RR s mega sexi polokapotou, okrúhlym svetlom a delenými športovými rajdami. Tá je vlastne moderné retro.

Triumph Speed Triple RS (2021)
Triumph Speed Triple RS (2021)

Dobre, dobre, už to nejdem ďalej pitvať, ja len že možno by bolo vhodné nabudúce spraviť po estetickej stránke dva kroky dopredu, hlavne s ohľadom na to, aby sa Speed tak veľmi nepodobal s menším Streetom. Lebo po jazdnej stránke tento stroj poskočil o dve triedy! Tie späťáky robia svoje, už pri prvom nasadnutí máš pocit, že riadidlá majú na šírku hádam jeden a pol metra, a že s nimi dokážeš všetko. Trochu ma prekvapila nová grafika prístrojovky, pretože Triumph zvykol mať tieto prostredia krásne spracované a voliteľné v niekoľkých variantoch, ale tu mi ten otáčkomer aj s okolitými údajmi tak nejako splýva. Viem povedať kam ukazuje ručička otáčkomera, ale ak by som mal prečítať hodnotu otáčok, asi by som musel spomaliť. A teda jazdiť pomaly na motorke, ktorá je nabúchaná prémiovými komponentami a v názve má rýchlosť a písmená RS, je také trochu protichodné.

Triumph Speed Triple RS (2021)

Triumph Speed Triple RS (2021)
Triumph Speed Triple RS (2021)
Triumph Speed Triple RS (2021)
Triumph Speed Triple RS (2021)

Samotná obrazovka je dosť veľká, má 5 palcov, čierne pozadie, a obklopujú ju kontrolky, má aj praktický antireflexný povrch. Okrem laptimera, ktorý sa odpaľuje tradičným triumpháckym „klitorisom“ pri ľavej rukoväti (neviem si predstaviť kto ho trafí na nejakej cieľovke), ponúka aj fakt praktickú konektivitu vrátane možnosti spárovania s Gopro kamerou. Päť jazdných režimov (jeden z nich je Track) a nastaviteľnú elektroniku hádam ani nemusím veľmi spomínať.

Triumph Speed Triple RS (2021)

Ten zvuk trojvalca, wááá! To je malý sviatok medzi tými štvorvalcami a dvojvalcami, čo bežne testujeme. Už keď sa rozbiehaš do premávky, to brumenie motora a nízkosť celého stroja (späťáky máš dole na koncoch riadidiel) evokujú streetfightera. Občas budeš mať čo robiť, aby si neprešiel celú ulicu po zadnom :) Toto fakt Triumph vie, ísť rovno pod kožu. Vzadu krásny letmáč, vpredu karbónový blatník, a to všetko zavesené na rokmi overených Öhlinsoch NIX30 a TTX36, mňam mňam! Kto by chcel semiaktívny podvozok, bude musieť siahnuť po športovejšej verzii RR, tu je čistá poctivá mechanika. Do ruky kľúč a počítaj kliky. Dokonca aj zadné predpätie sa nastavuje klasicky, teda C-kľúčom.

Triumph Speed Triple RS (2021)

Tri valce dvanásťstovky sú v meste veľmi jemnučké, manévrovanie v nízkych rýchlostiach alebo prepletanie medzi autami je teda nenáročné, doslova milimetrovo predvídateľné. Speed Triple vtedy jazdca nijako neprovokuje. Ale keď sa cesty otvoria a prídu nejaké zákrutky, jeho ideálne pracovné tempo je niekde okolo 150 až 180 km/h. Napríklad v rovnejších úsekoch Baby alebo na Záhorí. A vďaka kvalitným podvozkovým komponentom je všetko krásne kontrolovateľné, s adekvátnou spätnou väzbou. Len keby sme u nás mali trochu kvalitnejšie cesty :) Náš kúsok je na prevozných značkách, takže sme nemohli skočiť do Rakúska, scheisse.

Odozva od predku je doslova učebnicová. Neviem či to robia opäť tie nízke a široké zrkadlá alebo čo, ale všetko pod riadidlami sa mi zdalo akoby prikované k zemi. A to sme mali dosť chladné jesenné počasie; väčšinu času nám aj pršalo. Stroj bol pritom obutý na športových Metzeleroch Racetekoch :) Vykružovať tiahle zákruty a širšie vracáky je na Speed Tripli RS čistá radosť. Je to akoby o symbióze asfaltu s pneumatikami a motora so mnou, pričom všetko do seba krásne zapadá.

Triumph Speed Triple RS (2021)
Triumph Speed Triple RS (2021)

Triumph Speed Triple RS (2021)
Triumph Speed Triple RS (2021)
Triumph Speed Triple RS (2021)
Triumph Speed Triple RS (2021)

Speed Triple RS má čisto elektronický plyn, z ktorého nevedú žiadne lanká. V bežnej premávke to nemáš ako spozorovať, ale pri športovejšej jazde si pri výjazdoch zo zákrut skôr či neskôr všimneš malé oneskorenie záberu. Vo výsledku ťa to môže aj trochu rozhodiť, pretože už čakáš fyzický záber a on príde o niečo neskôr, akoby si bol s motorkou nezladený. Zlaté karbesy! Prechod z nuly do jednotky bol vždy komplikáciou, či už pri nástupe vstrekovania alebo nedávno pri príchode elektronických plynov. Vo finále to nie je nič hrozné a zvykneš si na to hneď ako si na oneskorenie nastavíš psychiku.

Video: Premiéra 11:00: Triumph Speed Triple RS (2021) - top-end hypernaháč Made in England

Čo sa týka brzdovej sústavy, nový Speed Triple sa od konkurencie odlišuje jednou zásadnou vecou - páčkou Brembo MCS, ktorá má nastaviteľný záber. V rozmedzí 2 mm si vieš nastaviť páku, čiže vzdialenosť od osi otáčania po piestik. Niečo podobné sa využíva v čisto rejsovom svete, na sériovkách nie je vôbec. A treba povedať, že zmenu vzdialenosti záberu je naozaj cítiť. Pri najväčšom nastavení je to doslova streetfighter, ktorý by šiel jedným prstom na predné, najmenšie nastavenie zas využiješ trebárs na otvorenejších zákrutách. Zmenu vieš vykonať na počkanie, bez náradia, podobne ako keď si nastavuješ vzdialenosť páčky od rukoväte.

Triumph Speed Triple RS (2021)
Triumph Speed Triple RS (2021)

Vlastne už nezostáva veľa vecí, ktoré by si si na Speed Triple RS dokázal dokúpiť. Štandardne sa dodáva s krytom namiesto zadného sedla, ale samotné sedlo ti k nemu dajú tiež. V krabici. Túto skutočnosť by si frajerke manželke milenke nehodiace sa škrtnite nemusel oznamovať, mal by si tak zabezpečenú samotu. (Neplatí ak má daná osoba pod 50 kg a vie ako sa správať v zákrutách.) Možno práve kvôli tej bohatej výbave je ponuka originálnych doplnkov a príslušenstva trochu užšia než sme na Triuphoch zvyknutí.

Nuž a bezkľúčové ovládanie by som nemusel spomínať, pretože Triumph ho používa pri viacerých modeloch, teraz však kvôli vyššej bezpečnosti pridal jednu užitočnú drobnosť, a to vypnutie celého kľúča. Hekeri tak nemajú šancu načítať signál, ktorý vysiela. To však iba za predpokladu, že kľúč naozaj vypneš, samozrejme. Triumph to zdôrazňuje aj v užívateľskej príručke: For security reasons, the smart key should be switched off every time it is removed from the motorcycle. Mimochodom, diaľkový kľúč a aj náhradný smart kľúč sú úplne bez čepieľky, čiže nikde na motorke nenájdeš mechanický zámok, tankovací otvor je elektronický. A keď už spomínam tú užívateľskú príručku, aj tú má Triumph vypracovanú do dokonalosti. Kiežby takú mali všetci výrobcovia.

Pokračovanie článku na ďalšej strane: Konkurencia, Záver, Video, Čo by ťa mohlo zaujímať a Technické parametre.

Foto:
 Triumph Speed Triple 1200 RS 2021
Všeobecné informácie:
Výrobca:Triumph
Model:Speed Triple 1200 RS
Rok:2021
Novinka:NOVINKA 2021
Kategória:Naháč
Motor:
Typ motora:radový trojvalec (4T)
Objem:1160 ccm
Max. výkon:180.1 k (132.4 kW) / 10750 ot.
Max. krútiaci moment:125 Nm / 9000 ot.
Kompresný pomer:13.2:1
Vŕtanie x Zdvih:90.0 x 60.8 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Zdvih vpredu:120 mm
Zdvih vzadu:120 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová Brembo Stylema
Priemer bŕzd vpredu:320 mm
Pneu vpredu:120/70 ZR 17
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:220 mm
Pneu vzadu:190/55 ZR 17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:198 kg
Výška sedla:830 mm
Rázvor:1445 mm
Dĺžka:2090 mm
Šírka:775 mm
Výška:1070 mm
Objem nádrže:15.5 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:5.6 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 207 km
Servisný interval:16 000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
Tempomat:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Bezkľúčové zapaľovanie:áno, v sérii
Quick-shift:áno, v sérii
Kontrola tlaku v pneumatikách:za príplatok
Vyhrievané rukoväte:za príplatok
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Iná výbava:Li-On batéria
Poznámka:
Poznámka:Cena 1/2022: 17 195 eur

Öhlins 43 mm NIX30 USD a tlmič Öhlins TTX36, EURO 5

Triumph Speed Triple RS (2021)
Triumph Speed Triple RS (2021)

Konkurencia

Hypernaháčov je dosť veľa :) Pre výrobcov je jednoduché ich vyrobiť upravením superbajkov a bežní jazdci ich vedia na cestách využiť oveľa viac. Navyše posilňujú imidž, a aj keď sú lacnejšie než superbajky, stále stoja dosť, a preto sú aj profitabilné.

Do nášho výberu som zahrnul iba stroje s výkonom nad 160 koní a primárne príplatkové verzie, pretože aj keď sa Speed Triple RS vyrába iba v jednej výbave, je naložený takpovediac až po strop. Máme tu defilé všetkých možných charakterov: radové štvorvalce s bežným pálením, z toho jeden dopovaný kompresorom, radový štvorvalec s crossplane pálením, elkový štvorvalec s pálením twin pulse, véčkový štvorvalec s rozovretím 65 stupňov, 75-stupňový véčkový dvojvalec a triumphácky radový trojvalec. Výkonovo sa pohybujú od 165 do 208 koní, čo je rozpätie vyše 40 koní.

MV Agusta Brutale 1000 RR je trochu bokom, pretože stojí zhruba raz toľko než priemerný stroj v tejto triede. Nikto z nás na nej nejazdil a asi ani nebude, ale už podľa charakteru ich osemstovkového trojvalca si vieme domyslieť, že litrový R4 s 208 koňmi bude trochen iný šialok kávy. Asi ako Ducati Streetfighter V4, ktorý svojmu menu nie je nič dlžný; udržať sa s ním na dvoch kolesách je možné vlastne iba vďaka elektronike. Sem by som priradil aj 200-koňovú kompresorovú Kawasaki Z H2, ktorá sa dvíha aj keď nechceš.

Ostatné stroje sú značne umravnenejšie, s využiteľnejšími výkonmi 165 až 180 koní. Aj ceny sú tu podstatne priaznivejšie: od najdostupnejšieho BMW S 1000 R, ktoré je od Speed Triple RS lacnejšie o 2 700 eur, cez Yamahu MT-10 SP, ktorá je lacnejšia o 1 600 eur, až po Apriliu Tuono V4 1100 Factory a KTM 1290 Super Duke R, ktoré sú od Triumphu obe drahšie. Triumph je v tejto triede vlastne jediný, čo nemá semiaktívny podvozok ani za príplatok.

Speed Triple RS sa od konkurencie odlišuje najmä charakterom motora a povedal by som každodennou využiteľnosťou. Poteší aj jedna z najnižších hmotností v triede a veľmi férová cena.

Triumph Speed Triple RS (2021)

Záver

Cena nového Triumph Speed Triple RS je 17 195 eur. Vzhľadom na použité komponenty a výkon využiteľný každý deň je to fakt dobrá ponuka. Speed Triple ťa rád vezme do práce a rovnako rád sa s tebou popreháňa po okruhu, a to sa nedá povedať o každom stroji z tejto triedy. Vzhľadovo je nenápadný, ale schopnosťami je jeden z najvšestrannejších. Welcome to the extraordinary hypernaked league, Triumph!

Plusy, mínusy

motor, presnosť predku, quickshifter, široká elektronika, prémiové komponenty, imidž a netuctovosť ťažko sa hľadá neutrál, málo výrazná grafika na prístrojovke

Video: Premiéra 11:00: Triumph Speed Triple RS (2021) - top-end hypernaháč Made in England

Video: Triumph Speed Triple 1200 RS

Video: Triumph práve odhalil úplne nový Speed Triple 1200 RS 2021

Video: Nový Triumph Speed Triple 1200 RR (2022)

Čo by ťa mohlo zaujímať:

Triumph Speed Triple RS (2021)

Servisný interval 16 000 km (alebo 1 rok)
Spotreba (oficiálny údaj) 5,6 l/100 km
Objem nádrže, z toho rezerva 15,5 l (3,5 l rez.)
Približný dojazd (po kontrolku rezervy) 220 km
Cena motorky 17 195 eur

Triumph Speed Triple RS (2021)
Triumph Speed Triple RS (2021)

Text: Peter Fischer
Foto: Peter Fischer
Video: Tomáš Hajduch - Awia, Peter Fischer

Motocykel na test poskytla spoločnosť Motocorse Bratislava.

Foto:
 Triumph Speed Triple 1200 RS 2021 Kawasaki Z H2 SE 2021 Ducati Streetfighter V4 S 2021 MV Agusta Brutale 1000 RR 2021 KTM 1290 Super Duke R 2021
Všeobecné informácie:
Výrobca:TriumphKawasakiDucatiMV AgustaKTM
Model:Speed Triple 1200 RSZ H2 SEStreetfighter V4 SBrutale 1000 RR1290 Super Duke R
Rok:20212021202120212021
Novinka:NOVINKA 2021NOVINKA 2021NOVINKA 2021
Kategória:NaháčNaháčNaháčNaháčNaháč
Motor:
Typ motora:radový trojvalec (4T)radový štvorvalec s kompresorom (4T)vidlicový štvorvalec (4T)radový štvorvalec (4T)vidlicový dvojvalec V75° (4T)
Objem:1160 ccm998 ccm1103 ccm998 ccm1301 ccm
Max. výkon:180.1 k (132.4 kW) / 10750 ot.200.1 k (147.1 kW) / 11000 ot.208.1 k (153.0 kW) / 13000 ot.208.1 k (153.0 kW) / 13000 ot.179.5 k (132.0 kW) / 9500 ot.
Max. krútiaci moment:125 Nm / 9000 ot.137 Nm / 8500 ot.123 Nm / 9500 ot.116.5 Nm / 11000 ot.140 Nm / 8000 ot.
Kompresný pomer:13.2:111.2:114.0:113,4:1
Vŕtanie x Zdvih:90.0 x 60.8 mm76.0 x 55.0 mm81 x 53.5 mm79 x 50,9 mm108 x 71 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie hrdlo 50 mmvstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)Desmodromický rozvod (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazreťazreťaz
Zdvih vpredu:120 mm120 mm120 mm120 mm125 mm
Zdvih vzadu:120 mm134 mm130 mm120 mm140 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová Brembo Stylemadvoj kotúčová radiálne strmenedvoj kotúčová radiálne monoblokydvojkotúčová Brembo Stylemadvoj kotúčová 4 piestiková radiálna Brembo Stylem
Priemer bŕzd vpredu:320 mm320 mm330 mm320 mm320 mm
Pneu vpredu:120/70 ZR 17120/70ZR17M/C (58W)120/70 ZR17120/70-ZR17120/70 ZR 17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová, 2 piestik
Priemer bŕzd vzadu:220 mm260 mm245 mm210 mm240 mm
Pneu vzadu:190/55 ZR 17190/55ZR17 M/C 75200/60 ZR17200/55-ZR17200/55 ZR 17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:178 kg186 kg189 kg
Hmotnosť s náplňami:198 kg240 kg199 kg
Výška sedla:830 mm830 mm845 mm845 mm835 mm
Rázvor:1445 mm1455 mm1488 mm1415 mm1497 mm
Dĺžka:2090 mm2085 mm2065 mm2080 mm
Šírka:775 mm815 mm1031 mm
Výška:1070 mm1130 mm1130 mm
Svetlá výška:130 mm141 mm160 mm
Objem nádrže:15.5 l19 l16 l16 l16 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:302 km/h
Spotreba paliva:5.6 l/100km7.6 l/100km6.7 l/100km5.57 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 207 kmcca 157 kmcca 179 kmcca 215 km
Servisný interval:16 000 km12000 km (ventily 24000km)15 000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED smerovky:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
El. Podvozok:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sérii
Tlmič riadenia:áno, v sériiáno, v sérii
Bezkľúčové zapaľovanie:áno, v sériiáno, v sérii
Quick-shift:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Kontrola tlaku v pneumatikách:za príplatok
Vyhrievané rukoväte:za príplatok
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Iná výbava:Li-On batériapreplňovanieel. podvozok Öhlins NIX-30, TTX 36, Öhlins Smart EC 2.0, el. tmič riadenia Öhlins, kované kolesá MarchesiniUSD vidlica Öhlins NIX, tlmič Öhlins TTX
Poznámka:
Poznámka:Cena 1/2022: 17 195 eur

Öhlins 43 mm NIX30 USD a tlmič Öhlins TTX36, EURO 5
Cena 1/2022: 19 995 eur

el. podvozok Showa Skyhook
Cena 1/2022: 23 790 eur

Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), Engine Brake Control (EBC) EVO, Auto tyre calibration, Ducati Power Launch (DPL), tlmič riadenia Öhlins
EURO 5
Cena 1/2022: približne 32 000 eurCena 1/2022: 18 090 eur
Foto:
 Triumph Speed Triple 1200 RS 2021 Aprilia Tuono V4 1100 Factory 2021 Yamaha MT-10 SP 2021 BMW S1000R 2021
Všeobecné informácie:
Výrobca:TriumphApriliaYamahaBMW
Model:Speed Triple 1200 RSTuono V4 1100 FactoryMT-10 SPS1000R
Rok:2021202120212021
Novinka:NOVINKA 2021NOVINKA 2021NOVINKA 2021NOVINKA 2021
Kategória:NaháčNaháčNaháčNaháč
Motor:
Typ motora:radový trojvalec (4T)vidlicový štvorvalec (4T)radový štvorvalec (4T)radový štvorvalec (4T)
Objem:1160 ccm1077 ccm998 ccm999 ccm
Max. výkon:180.1 k (132.4 kW) / 10750 ot.175.4 k (129.0 kW) / 11350 ot.165.9 k (122.0 kW) / 11500 ot.164.6 k (121.0 kW) / 11000 ot.
Max. krútiaci moment:125 Nm / 9000 ot.121 Nm / 9000 ot.112 Nm / 9000 ot.114 Nm / 9250 ot.
Kompresný pomer:13.2:113,5:112.0 : 112.5:1
Vŕtanie x Zdvih:90.0 x 60.8 mm81.0 x 52.3 mm79.0 mm x 50.9 mm80 x 49.7 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanie, hrdlo 48 mm
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazreťaz
Zdvih vpredu:120 mm120 mm120 mm120 mm
Zdvih vzadu:120 mm130 mm120 mm117 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová Brembo Stylemadvoj kotúčová radiálne monoblokydvojkotúčovádvojkotúčová radiálna 4 piestiková
Priemer bŕzd vpredu:320 mm330 mm320 mm320 mm
Pneu vpredu:120/70 ZR 17120/70-17120/70 ZR17M/C (58W)120/70 R17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:220 mm220 mm220 mm220 mm
Pneu vzadu:190/55 ZR 17200/55 ZR 17190/55 ZR17 M/C (75W)190/55 R17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:198 kg209 kg212 kg199 kg
Výška sedla:830 mm837 mm835 mm830 mm
Rázvor:1445 mm1452 mm1405 mm1450 mm
Dĺžka:2090 mm2070 mm2095 mm2090 mm
Šírka:775 mm810 mm800 mm812 mm
Výška:1070 mm1110 mm
Svetlá výška:135 mm
Objem nádrže:15.5 l17.9 l17 l16.5 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h:3.2 s
Spotreba paliva:5.6 l/100km6.67 l/100km6.83 l/100km6.2 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 207 kmcca 201 kmcca 186 kmcca 199 km
Servisný interval:16 000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiza príplatok
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiza príplatok
Zákrutové svietenie:za príplatok
LED smerovky:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
El. Podvozok:áno, v sériiáno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Tlmič riadenia:áno, v sériiáno, v sérii
Bezkľúčové zapaľovanie:áno, v sériiza príplatok
Quick-shift:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiza príplatok
Kontrola tlaku v pneumatikách:za príplatok
Vyhrievané rukoväte:za príplatokza príplatok
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Iná výbava:Li-On batériaAprilia Wheelie Control, Launch Control, Quick Shift, telemetria V4-MPelektronické odpruženie (ERS) značky Öhlins
Poznámka:
Poznámka:Cena 1/2022: 17 195 eur

Öhlins 43 mm NIX30 USD a tlmič Öhlins TTX36, EURO 5
Cena 3/2022: 16 999 eurcena 1/2021: 15 560 eurCena 1/2022: 14 450 eur (M paket 2 800 eur)

Pridané dňa: 01.02.2022 Autor: Herghott

Galéria ku článku:

Uprav galériu

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

<ďalšie obrázky...>

http://motoride.sk