Pridané: 12.10.2018 Autor: Redakcia Motoride.sk
[Novinky - Predstavujeme]
Áno, museli sme bez nej vydržať nejaký ten rok, ale teraz prichádza sexi refrešnutá - má oveľa príťažlivejšiu tvár aj zadok. Motor aj podvozok zostali takmer bez zmeny.
Superšportové šesťstovky sú dnes už takmer vyhnutý druh, o to viac sa tejto novej "zedixšestke" tešíme. Už na prvý pohľad si prepožičala ostrý nekompromisný výraz modelu Ninja 400 vrátane moderných LED svetiel, plus rovnakej farebnej kombinácie a grafiky KRT, teda Kawasaki Racing Team. Nová je aj prístrojovka s ukazovateľom zaradeného kvaltu, či quickshifter pracujúci smerom nahor, monobloky, alebo napríklad aj posed. Palivové mapy a trakčná kontrola zostávajú z predošlej generácie, o ABS nehovoriac.
Motoru zostal rovnaký objem, legendárnych 636 kubíkov, ibaže teraz spĺňa normu Euro4 a zdá sa, že má príjemnejší priebeh výkonu aj krútiaceho momentu. Absolútna hodnota výkonu je síce nebadateľne nižšia (130 koní), ale s vrcholom o 2 000 otáčok nižšie, teda pri 11 500. Krúťak 70,8 Nm klesol o 500 otáčok na 11 000. Pohotovostná hmotnosť vychádza o dve kilečká viac, teda 196 kilogramov.
Pridané: 12.10.2018 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať