Pridané: 12.10.2018 Autor: Redakcia Motoride.sk
[Novinky - Predstavujeme]
Cestné Multistrady mali väčší motor s 1262 kubíkmi už túto sezónu, kým Enduro behalo ešte na pôvodnej tisícdvestovke. Odteraz však už majú motor rovnaký, čo prináša aj určité výhody, a popritom užitočné vylepšenia.
Najpodstatnejšou zmenou je určite nový motor, ktorý síce má o 64 kubíkov viac, ale Enduro ním nejaký ten koník a newtonmeter stratilo. Dôležitejšie sú priebehy než hodnoty, a tie má nový motor oveľa hladšie - jazdec si tak môže užívať hutný záťah už odspodu. Jazdný zážitok podstatne zvýši aj sériový quickshifter.
Ducati mierne upravila aj užívateľské prostredie a pohyb v 5-palcovej farebnej TFT prístrojovke, pozmenila posed jazdca a semiaktívny podvozok Sachs pracuje s novou charakteristikou.
Ostatné užitočnosti tu ostali, a to je len dobré: palivové mapy, zákrutové LED svetlá, náklonové ABS, tempomat, podsvietené ovládače, wheelie control, hill control, bluetooth konektivita a podobne.
Novú Ducati Multistradu 1260 Enduro 2019 uvidíme naživo už o pár týždňov na milánskej výstave EICMA.
Pridané: 12.10.2018 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať