[Testy a predstavenia - Test]
Honda akoby pozabudla dostatočne inovovať svoj predchádzajúci litrový naháč CB1000R, veď ten prežil celý svoj život takpovediac iba na zmenách farieb a grafiky. Nová CB1000R 2018 však vykompenzovala všetko zanedbané - minimálne dizajnom je nadmieru nadčasová! My sme si ju vychutnali aj s príplatkovým quickshifterom.
Text: Matej Mularčík
Text: Peter Fischer (výška a hmotnosť: 188 cm, 73 kg)
Foto: Michal Meško - cuba
Video: Tomáš Hajduch - Awia
Dizajn novej CB1000R je kontroverzný; niekomu sa páči viac, niekomu menej. Stretol som sa s rôznymi názormi, dokonca majitelia starších CB1000R sú z neho sklamaní. Zaujímavé je, že páči sa väčšinou ľudom, čo nejazdia na motorkách. Zadné koleso ostalo uchytené len z jednej strany, ale je sčasti prekryté originálnym výfukom a držiak značky je za kolesom. Super vyzerá zadné svetlo a blinkre, zadok je odľahčený od držiakov. Vpredu je dominantou okrúhle svetlo, ktoré je full LED. Nad ním je uchytený LCD displej, ktorý síce nie je farebný, ale aspoň je pekne čitateľný. Vedľa displeja je svetlo zložené z troch LED diód, tie menia farbu podľa zvoleného režimu nastavenia motorky. Napríklad v prípade, že si zvolíte sport, tak tento diódový pás svieti na červeno, ostatné režimy sú zobrazené buď fialovo, modro alebo bielo. Nádrž je lakovaná v červenej farbe s krásnym logom Honda po stranách, a pod ňou sú panely, ktoré sú z lešteného hliníka, kde je označenie modelu. Motor je zboku pekne viditeľný, ako to je už zvykom pri tejto kategórii motoriek.
Známy honďácky litrový štvorvalec poskytuje maximálny výkon 107 kW (cca 145 koní) pri 10 500 otáčkach a maximálny krútiaci moment 104 Nm pri 8 250 otáčkach. Pohotovostná hmotnosť je 212 kg a objem palivovej nádrže je 16,2 litra.
Moje prvé stretnutie s CB1000R bolo v predajni v Honde, kde som si ju preberal na test. Po práci smerujem rovno domov, tak som si rovno vyskúšal jazdu v zapchatej Bratislave. Naháče majú obrovskú výhodu v tom, že v zápche sa s nimi ľahko manipuluje. Posed je prijemný, nohy nie sú veľmi zohnuté a ruky sú v oddychovej polohe. Jediné čo treba znášať je nápor vetra, lebo tu nie je žiadna ochrana pred vetrom. Cestou domov si užívam záťah motora, ktorý sa zbiera pekne od spodných otáčok. Doma si beriem veci do posilky a pálim do Častej. Po ceste si začnem užívať radenie bez spojky, ale hneď sa mi podarí trafiť falošný neutrál. Neprikladám tomu veľkú váhu, ale ďalej sa dočítate o tom viac. Pri podraďovaní si to kopem až do jednotky bez spojky, ale moje uši nezaznamenajú žiadny medziplyn, nuž tento systém quickshiftera je zaujímavý. Večer odkladám moto v garáži plný rôznych pocitov a teším sa na ďalší deň.
Na druhý deň idem do práce ako vždy v zápche, len tá motorka to akosi neregistruje a krásne si to šiniem po cestách, akoby ani žiadna zápcha nebola. Podvozok je nastavený tak akurát, čo mi do našej rozbitej Bratislavy vyhovuje. Brzdy sú v mestskej premávke na jednotku, uvidíme pri športovej jazde.
Po práci sa letím domov prezliecť do kombinézy a je vám jasné kam asi smerujem jazdiť. Áno, opäť na Pezinskú Babu, veď kde inde mám otestovať litrového naháča, keď nie v zákrutách. Gumy sú samostatná kapitola a je potrebné ich poriadne zohriať, inak sa ľúbia skĺznuť, čo ale stráži trakčná kontrola. Pod Babou si dávam záležať na zohrievaní gúm a vzhľadom na to, že sa na Babe objavujú častejšie pomáhači a chrániči, tak prvú jazdu hore volím vo výletnom tempe. Aspoň si pozriem kde všade pribudli olejové škvrny a štrk a zohrejem poriadne gumy. Ďalšie kolo hore mám už zvolený režim sport a poďho testovať. Gumy sú zohriate a hneď v prvom vracáku idem na koleno. Aké jednoduché :)
Jazda v zákrutách je pre novú CB1000R hračka. Využívam radenie bez spojky a na moje sklamanie aj pri športovej jazde sa mi sem tam stane, že ten kvalt tam proste nezaskočí, ale nevadí, veď všetko sa dá riešiť a ja si náladu nenechám pokaziť. Točím sa hore dole a užívam si ťah litrového motora. Brzdy sú aj tu výborné, a aj v športovej jazde sa chovajú na jednotku a je na ne spoľahnutie. V zákrutách si všímam, že by sa zišiel aj tlmič riadenia alebo širšie riadidlá, ale tie zas človek neocení medzi autami. Snažím sa pred ostrými zákrutami aj o malý flek, nech sa mi mierne vytočí zadok motorky, ale ABS mi to nedovolí, z čoho vyplýva, že si jazdca pekne stráži.
Náklon je možný až po tŕne na stupačkách, tie sú až neobvykle dlhé, no mne to nevadí a sem tam si zaiskrím. Páči sa mi aká je táto motorka pohodlná a ústretová. Neutralita je jej silným charakteristickým črtom. Je to veľmi dobrá správa pre ľudí, ktorí chcú svoj prvý litrový naháč. V prípade, že ju budú mať už dlhšie a zvyknú si na liter, tak nebudú mať potrebu presedlať na inú mašinku. A týmto chcem vyzdvihnúť to, že tento naháč svojho budúceho majiteľa privíta s otvorenou náručou a nebude s ním zápasiť. Tak ako sa dá bezproblémovo zvládať jazda v meste, tak aj kochačka mimo mesto, a keď dostanete chuť na športovú jazdu, tak vám s tým CBčko vyhovie a splní vám všetko čo si budete priať.
Pokračovanie článku na ďalšej strane: Názor druhého redaktora, Konkurencia, Záver, Video, Čo by ťa mohlo zaujímať a technické parametre.
Je tomu presne desať rokov, čo som prvý raz vyskúšal CB1000R. Vtedy to bola extra horúca novinka s dosť exotickým dizajnom, ktorý už pár rokov predtým načrtol Hornet - pretiahnuté svetlo, ostré línie. Tento dizajn sa medzičasom mierne opozeral, a čudujsasvete, okrúhle svetlá, ktoré vtedy všetci ostentatívne hádzali do smetiaka, sa opäť dostávajú do módy. Pôvodná CB1000R sa v portfóliu Hondy udržala zhruba osem rokov, ale posledné tri bola už akoby iba "na prístrojoch". Pritom to bola v tom čase jedna z mála Hond, ktoré boli extravagantnejšie a štýlovejšie. Toto som o nej vtedy napísal: "... tahá to jak elektromotor z lokomotívy kua, hlavne na šestke temu naložíš a ide to z rýchlosci rýchlejšeho behu až do rýchlosci, kerú hádam nechycá ani radare. Ja nevím kua, totok je maso jak pondzelkový koncert Judas Priest v Blave kua, že sem slintal jak smadný besný pes. Mali by k temu dávat aj kurzy kaskadérstva..."
O dnešnej CB1000R sa nedá povedať, že by sa jej akokoľvek týkalo nejaké kaskadérstvo alebo extravagancia, skôr veľká štýlovosť a chuť na kávičku. Drsný kaskadér vychladol a usadil sa. Dizajn je nadčasový už o dva kroky, je to niečo ako retro prenesené do roku 2030. A najmä je to Honda, ktorá so sebou nesie niekoľko prvenstiev - táto značka nikdy nemala silnejší naháč, nikdy na naháči nepoužila zadnú gumu so šírkou 190, a nikdy nepoužila ani držiak značky prichytený na kyvke. Klobúk dole!
Až 145 koníkov sa opiera do piestov novej CB1000R, to je celkom slušné. Jasné, dnes máme aj 170+ koňové naháče, ale v optike Hondy ide o extra porciu na takom nahom stroji. Ozaj, spomenie si dnes ešte niekto na monštrum s názvom X11? Malo o 140 kubíkov viac a o tri kone menej :) Pred dvadsiatimi rokmi! Žiadne ABS, žiadna trakčná, a oveľa tvrdšie gumy :) Ach, prepáčte, nechal som sa uniesť. Ako tak počítam tie roky, som fakt starý, pretože si pamätám, keď X11 bola novinka :) Toho výkonu na CB1000R sa však netreba báť, lebo je dosť vysoko, a väčšinu času pôjde majiteľ pekne na krúťak, lepšie povedané "na elektromotor", keďže takúto charakteristiku tieto japonské R4 majú: šestka vás potiahne od 30 km/h do nekonečno km/h. Majiteľ tak ani nemusí toľko využívať príplatkový quickshifter, ktorý na CB1000R funguje akosi čudne. Občas skočí falošný neutrál, občas to motorkou dosť šklbne... Niekedy som sa musel pozrieť, či tam ten shifter naozaj je. Trochu tomu nerozumiem, veď vo Fireblade má Honda dokonalý jemnučký quickshifter s medziplynmi, ale tu je nejaký kostrbatý.
S kostrbatým quickshifterom sa dá naučiť žiť, prípadne ho nepoužívať, ale s nervóznym správaním motorky je to horšie. Ani to si neviem vysvetliť - uhol hlavy riadenia je tu rovnaký ako na predchodcovi, a rázvor je dokonca dlhší, čiže motorka by mala byť v priamom smere pokojnejšia, ale... Ale nie je. Nová CB1000R je dosť citlivá na miniimpulzy do riaididiel. A takých je na našich dokonale neudržiavaných cestách dosť, že? Pri slušnom gazovaní sa ti tak môže stať, že riadidlá sa ti pekne rozkmitajú. Nie je tu žiadny tlmič riadenia, takže zvládnuť to budeš musieť sám.
Ale inak je tu celkom slušný elektronický fundament: palivové mapy, nastaviteľná motorová brzda, samozrejme nastaviteľná trakčná a podobne. Dobrá vec je, že každá palivová mapa má svoju farbu, ktorou svietia dodatočné diódy pri prístrojovke. Sport má napríklad červenú, ale väčšinu času vyzerá ako ružová :) Prístrojovka je inak čisto digitálna, proste iba rovný displej s inverzným zobrazením.
brzdy, štýl | čudný quickshifter, trochu nervózne správanie |
Litrových naháčov bolo na trhu vždy dosť, dnes k nim treba prirátať aj nadlitrové hypernaháče. Ak by sme sa mali zamerať na konkurentov podobných štýlom, napadá mi iba hlboko podlitrová Husqvarna Vitpilen 701. Ale neviem si predstaviť, že práve tieto dva stroje zostanú na zozname nerozhodného záujemcu o novú motorku.
Charakterovo podobní konkurenti pochádzajú z rovnakej krajiny ako CB1000R, a sú to samozrejme Suzuki GSX-S1000, Kawasaki Z1000 a Yamaha MT-10. Kým technické dáta Z1000 a GSX-S1000 sú v porovnaní s CB1000R ako cez kopirák (len Kawasaki je o 10 kíl ťažšia), Yamaha zašla s výkonom ďalej, pretože ponúka až 160 koní, nehovoriac o ďalších výbavových verziách. Cenovo je to presne tak, ako sme pri týchto značkách zvyknutí: Suzuki je najdostupnejšia (jediná pod 10 000) a Yamaha ďaleko najdrahšia, až o 1 600 nad CB1000R. Dokonca aj dlhšie nemodernizovaná Z1000 je o stovku drahšia než nová Honda.
Potom tu máme silné dvojvalce v podobe KTM Super Duke R a Ducati Monster 1200, a k nim zaradím aj BMW S 1000 R, ktoré je síce štvorvalec, ale charakterom je bližší Káteemke aj Ducati. Super Duke sa vymyká úplne všetkým, pretože má až neuveriteľných 176 koní a cenu ďaleko nad priemer triedy, a to preto, že jediná dostupná je R verzia: 16 399 eur, bratu. Oproti nej je 150-koňový Monster 1200 len také civilné vozidlo za 13 790 eur. Nesmieme zabudnúť ani na brexitovú produkciu, ktorá je presne medzi uhladenými štvorvalcami a divokými dvojvalcami, teda trojvalcový Triumph Speed Triple S. Ten je so svojimi takmer 150 koňmi v podobnej cenovej hladine ako BMW či Ducati, ale povedal by som, že ponúka viac využiteľnej športovosti na bežných cestách.
Keď tak rozmýšľam nad určením novej CB1000R, začínam mať pocit, že jej konkurentmi môžu byť aj moderné retro stroje ako CB1100RS, Kawasaki Z900RS a podobne.
Cena základnej verzie CB1000R je 12 390 eur, čo vzhľadom na to, že ide o úplnú novinku, nie je nijako premrštená hodnota. V cenníku je aj verzia Plus, ktorá má oproti základu quickshifter, vyhrievané rukoväte a zopár dizajnových doplnkov, a jej cena je vyššia o 1 200 eur. V redakcii nás prekvapilo, akým umierneným štýlom sa CB1000R vydala, keď má Honda v ponuke v podstate veľmi podobnú CB1100RS; skôr by sme očakávali, že bude ešte drsnejšia než pôvodná streetfighterovská CB1000R. Ale taký je dnes trend a ľudia si také stroje pýtajú. Ako sa cébečke darilo uvidíme už čoskoro, keď si preštudujeme slovenské a európske trhové dáta za rok 2018. Prajeme veľa úspechov!
brzdy, podvozok, posed | horší quickshifter, úzke riadidlá, absencia tlmiča riadenia |
Servisný interval | 12 000km |
Spotreba | 6,0 l/100 km |
Objem nádrže z toho rezerva | 16,2 l (~ 3,5 l rezerva) |
Dojazd (po kontrolku rezervy) | približne 200 km |
Počet dealerstiev na Slovensku | 8 (BA, TT, NR, TN, ZA, KE, PO) |
Cena motorky | 12 390 eur |
Cena verzie Plus | 13 590 eur |
Tankvak (3-litrový) | 70 eur |
Kufor topcase | nie je k dispozícii |
Nosič bočných kufrov + kufre | nie je k dispozícii |
Vyhrievané rukoväte | 316 eur |
Vyššie plexi | 208 eur |
Quickshifter | 575 eur |
12V zásuvka | 74 eur |
Text: Matej Mularčík
Text: Peter Fischer (výška a hmotnosť: 188 cm, 73 kg)
Foto: Michal Meško - cuba
Video: Tomáš Hajduch - Awia
Motocykel na test poskytla spoločnosť Honda Motor Europe Ltd. Slovensko. Redaktor jazdil v oblečení Rev'it a prilbe AGV od spoločnosti U. M. S., s. r. o.
Foto: | |||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Všeobecné informácie: | |||||
Výrobca: | Honda | Kawasaki | Suzuki | Yamaha | BMW |
Model: | CB1000R | Z1000 | GSX-S 1000 ABS | MT-10 | S1000R |
Rok: | 2018 | 2018 | 2018 | 2018 | 2018 |
Novinka: | NOVINKA 2018 | ||||
Kategória: | Naháč | Naháč | Naháč | Naháč | Naháč |
Motor: | |||||
Typ motora: | radový štvorvalec (4T) | radový štvorvalec (4T) | radový štvorvalec (4T) | radový štvorvalec (4T) | radový štvorvalec (4T) |
Objem: | 998 ccm | 1043 ccm | 998.6 ccm | 998 ccm | 999 ccm |
Max. výkon: | 145.5 k (107.0 kW) / 10500 ot. | 142.1 k (104.5 kW) / 10000 ot. | 145.5 k (107.0 kW) / 10000 ot. | 160.5 k (118.0 kW) / 11500 ot. | 164.6 k (121.0 kW) / 11000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 104 Nm / 8250 ot. | 111 Nm / 7300 ot. | 106 Nm / 9500 ot. | 111 Nm / 9000 ot. | 114 Nm / 9250 ot. |
Kompresný pomer: | 11,6 : 1 | 11.8:1 | 12.2:1 | 12.0 : 1 | 12.0:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 75 x 56,5 mm | 77 x 56 mm | 73.4 x 59 mm | 79.0 mm x 50.9 mm | 80 x 49.7 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie, hrdlo 38 mm | vstrekovanie 44mm | vstrekovanie | vstrekovanie, hrdlo 48 mm |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |||||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 120 mm | 120 mm | 120 mm | 120 mm | 120 mm |
Zdvih vzadu: | 128 mm | 122 mm | 130 mm | 120 mm | 120 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová radiálna 4 piestiková | dvoj kotúčová, 4 piestik | dvoj kotúčová 4 piestiková radiálna | dvojkotúčová radiálne strmene | dvojkotúčová radiálna 4 piestiková |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm | 310 mm | 310 mm | 320 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70 ZR17 | 120/70ZR17M/C | 120/70ZR17M/C (58W) | 120/70 ZR17M/C (58W) | 120/70 R17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová, 1 piestik | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 256 mm | 250 mm | 220 mm | 220 mm | |
Pneu vzadu: | 190/55 ZR17 | 190/50ZR17M/C | 190/50ZR17M/C (73W) | 190/55 ZR17 M/C (75W) | 190/55 R17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |||||
Suchá hmotnosť: | 186 kg | ||||
Hmotnosť s náplňami: | 212 kg | 221 kg | 209 kg | 210 kg | 205 kg |
Výška sedla: | 830 mm | 815 mm | 815 mm | 825 mm | 814 mm |
Rázvor: | 1445 mm | 1435 mm | 1460 mm | 1400 mm | 1439 mm |
Dĺžka: | 2120 mm | 2045 mm | 2115 mm | 2095 mm | 2057 mm |
Šírka: | 798 mm | 790 mm | 795 mm | 800 mm | 845 mm |
Výška: | 1095 mm | 1055 mm | 1080 mm | 1110 mm | |
Svetlá výška: | 135 mm | 125 mm | 140 mm | 130 mm | |
Objem nádrže: | 16.2 l | 17 l | 17 l | 17 l | 17.5 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |||||
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: | 3.1 s | ||||
Zrýchlenie na štvrť míle: | 10.1 s | ||||
Spotreba paliva: | 5.8 l/100km | 5.2 l/100km | 6.7 l/100km | ||
Dojazd po rezervu: | cca 209 km | cca 245 km | cca 195 km | ||
Doplnková výbava: | |||||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Tempomat: | za príplatok | ||||
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
LED smerovky: | áno, v sérii | ||||
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Quick-shift: | za príplatok | za príplatok | za príplatok | ||
Vyhrievané rukoväte: | za príplatok | ||||
Farebná TFT prístrojovka: | za príplatok | ||||
Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok | easy start | plne nastaviteľný podvozok | ||
Poznámka: | |||||
Poznámka: | Cena 9/2018: 12 390 eur Verzia Plus: 13 590 eur | Cena 9/2018: 12 495 eur | Cena 9/2018: 9 990 eur | Cena 9/2018: 13 990 eur | Cena 9/2018: 13 650 eur |
Foto: | |||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Všeobecné informácie: | |||||
Výrobca: | Honda | BMW | KTM | Ducati | Triumph |
Model: | CB1000R | S1000R | 1290 SuperDuke R | Monster 1200 | Speed Triple S |
Rok: | 2018 | 2018 | 2018 | 2018 | 2018 |
Novinka: | NOVINKA 2018 | NOVINKA 2018 | |||
Kategória: | Naháč | Naháč | Naháč | Naháč | Naháč |
Motor: | |||||
Typ motora: | radový štvorvalec (4T) | radový štvorvalec (4T) | vidlicový dvojvalec V75° (4T) | dvojvalec do L (4T) | radový trojvalec (4T) |
Objem: | 998 ccm | 999 ccm | 1301 ccm | 1198.4 ccm | 1050 ccm |
Max. výkon: | 145.5 k (107.0 kW) / 10500 ot. | 164.6 k (121.0 kW) / 11000 ot. | 176.8 k (130.0 kW) / 8870 ot. | 150.0 k (110.3 kW) / 9250 ot. | 149.6 k (110.0 kW) / 10500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 104 Nm / 8250 ot. | 114 Nm / 9250 ot. | 144 Nm / ot. | 126.2 Nm / 7750 ot. | 117 Nm / 7150 ot. |
Kompresný pomer: | 11,6 : 1 | 12.0:1 | 13 : 1 | 12.92:1 | |
Vŕtanie x Zdvih: | 75 x 56,5 mm | 80 x 49.7 mm | 108 x 71 mm | 106 x 67.9 mm | 79.0 x 71.4 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie, hrdlo 48 mm | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) | Desmodromický rozvod (4V) | DOHC (4V) | |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |||||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz | reťaz | |
Zdvih vpredu: | 120 mm | 120 mm | 125 mm | 130 mm | 120 mm |
Zdvih vzadu: | 128 mm | 120 mm | 156 mm | 149 mm | 130 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová radiálna 4 piestiková | dvojkotúčová radiálna 4 piestiková | dvoj kotúčová 4 piestiková radiálna | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm | 320 mm | 320 mm | 320 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70 ZR17 | 120/70 R17 | 120/70 ZR17 | 120/70 ZR 17 | |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová, 2 piestik | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 256 mm | 220 mm | 240 mm | 245 mm | 225 mm |
Pneu vzadu: | 190/55 ZR17 | 190/55 R17 | 190/55 ZR17 | 190/55 ZR 17 | |
Hmotnosť / Rozmery: | |||||
Suchá hmotnosť: | 195 kg | 187 kg | 192 kg | ||
Hmotnosť s náplňami: | 212 kg | 205 kg | 213 kg | ||
Výška sedla: | 830 mm | 814 mm | 835 mm | 795 mm | 825 mm |
Rázvor: | 1445 mm | 1439 mm | 1482 mm | 1485 mm | 1445 mm |
Dĺžka: | 2120 mm | 2057 mm | 2086 mm | ||
Šírka: | 798 mm | 845 mm | 775 mm | ||
Výška: | 1095 mm | 1070 mm | |||
Svetlá výška: | 135 mm | 140 mm | |||
Objem nádrže: | 16.2 l | 17.5 l | 18 l | 16.5 l | 15.5 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |||||
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: | 3.1 s | ||||
Spotreba paliva: | 5.8 l/100km | 6.7 l/100km | 5.57 l/100km | 5.2 l/100km | 5.2 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 209 km | cca 195 km | cca 242 km | cca 237 km | cca 223 km |
Servisný interval: | 15 000 km | 15 000 | |||
Doplnková výbava: | |||||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii | ||||
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii + Supermoto mód | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Tempomat: | za príplatok | áno, v sérii | nie | ||
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii | |||
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii | |||
El. Podvozok: | nie | ||||
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
Tlmič riadenia: | áno, v sérii | ||||
Bezkľúčové zapaľovanie: | áno, v sérii | ||||
Quick-shift: | za príplatok | za príplatok | áno, v sérii | za príplatok | |
Vyhrievané rukoväte: | za príplatok | za príplatok | |||
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok | radiálne M50 monobloky Brembo, 4-piestiky | brembo monoblok strmene | ||
Poznámka: | |||||
Poznámka: | Cena 9/2018: 12 390 eur Verzia Plus: 13 590 eur | Cena 9/2018: 13 650 eur | Cena 9/2018: 16 399 eur | Cena 9/2018: 13 790 eur | Cena 9/2018: 13 650 eur |
Pridané dňa: 26.09.2018 Autor: Muli