http://motoride.sk


Internetový magazín o motorkách, motorkároch a o všetkom okolo nich....
Šport, Novinky, História, Technika, Vaše Stroje, Video-Foto Galéria, Motoride Klub, Diskusia, Inzercia, MotoChat, Ankety... a a ešte o mnoho viac...

Suzuki SV650X 2018 - café head cleaner

[Testy a predstavenia - Test]

Suzuki pre tento rok až tak intenzívne neinovovala, jednou z mála noviniek je SV650X. Motorečka naladená do café štýlu, od ktorej som veľa nečakal, ale prekvapivo som veľa dostal. To však trochu predbieham.

Text: Tomáš Hajduch - Awia, Peter Fischer
Foto a video: Tomáš Hajduch - Awia, janciii

Každý z výrobcov dnes už ponúka aj nejaký trochu retro, scrambler, café a podobne ladený bike. Suzuki to vybavila pomerne jednoducho, a to úpravou klasického rokmi overeného naháča.

Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner
Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner

Klasické SV sme už testovali, viď Test inovovanej klasiky Suzuki SV 650 A 2016. A tak sa môžeme pozrieť v čom spočívajú rozdiely verzie X. Vpredu nájdeme klasický okrúhly svetlomet bez akejkoľvek LED technológie. Pre niekoho to môže byť výhoda – na retro mašinu pasuje, no dnes sú moderné i ledkami narvané verzie. Nad svetlom je dvojfarebný kryt, ktorý krásne pasuje do café štýlu.

Video: Test Suzuki SV650X 2018 - café made in Japan

To podstatné spočíva v uchytení riadidiel. Tie sú upevnené svorkami okolo teleskopov ako na športovej motorke. Takéto uchytenie sme mohli v minulosti nájsť na polokapotovaných športových SVéčkach. Toto nie je len dizajnová záležitosť, ale aj niečo, čo výrazne mení ergonómiu posedu oproti štandardnému modelu.

Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner
Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner
Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner
Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner

Keď sa posunieme ďalej, zbadáme sedlo, na ktorom si dali tiež v Suzuki záležať. Má iný tvar, dvojfarebné prevedenie a tiež imitáciu prešívania na sedle jazdca. Podsedlovka k motorke pomerne pekne pasuje, i keď je bez akýchkoľvek zmien.

Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner
Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner

Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner
Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner
Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner
Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner

Zmien teda nie je nejako extra veľa, ale všetky prispievajú nielen z inému sviežemu vzhľadu, ale aj inému pocitu z motorky. Tu treba povedať, že cenovo to vychádza pomerne dobre, za verziu X si totiž priplatíš len 200 eur, čo je podľa mňa lákadlo, nad ktorým sa oplatí pouvažovať.

Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner
Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner

Do mesta

Po vysadnutí si hneď uvedomíte inú ergonómiu stroja. 650X má posed viac ako športová motorka a menej ako klasický naháč. Stupačky pomerne vysoko, dosť ohnuté kolená a riadidlá nízko. Prvý dojem je taký, že si povieš – načo?

Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner
Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner

Keď vyrazíš do mesta, tak ten pocit aj zostáva. Si pomerne naklonený vpred, váhu máš na rukách, ale pred tebou nie je žiadna rozmerná kapotáž. V meste sú aj pohodlnejšie motorky so vzpriamenejším posedom – aby som nechodil ďaleko, tak aj štandardná verzia SV650. Po krátkej jazde ale tomu prichádzam na chuť a začínam sa baviť. Prečo? Celkový imidž stroja, dojem z jazdy + zvuk z výfuku – tento mix zážitkov robí jazdu na SV650X naozaj zábavnou.

Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner
Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner

Motoricky sa nemenilo nič – vidlicový dvojvalec s uhlom 90 stupňov dnes, keď výrobcovia hromadne presedlávajú na radové motory, vyzerá super. Ponúka rozumných 76,2 k pri 8500 otáčkach a 64 Nm pri 8100, ktoré nepotrebujú na krotenie žiadnu elektroniku. To podstatné je ako motor funguje, ako krásne véčko pradie, a pochvalu si zaslúži tiež výfuk, ktorý napriek prísnym normám aj v sérii krásne dopĺňa zážitok z jazdy.

Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner
Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner

Elektronika je úplne jednoduchá: povinné ABS, asistent plynu v malých otáčkach (low RPM assist) a potom už len digitálna prístrojovka s palubným počítačom a ukazovateľom zaradeného stupňa. Tá je rovnaká ako na štandardnom SV – tu by sa možno hodil nejaký analógový ukazovateľ.

Podvozok tvorí klasická vidla vpredu a oválna kyvka vzadu. Na oboch tlmičoch je možnosť základného nastavenia – teda predpätie pružiny. Brzdy tvoria sú overené dvojpiestiky značky Tokico.

Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner
Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner
Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner
Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner

Vypadnime niekam

Už po krátkej jazde mestom ti výfuk SV v pravidelných intervaloch šepká: „nemotaj sa tu, vypadnime niekam...“, a ak pridáš poriadne, tak ti to aj zareve. Mesto zvláda, ale túži si zašportovať.

Ja neváham a poslúcham. Len čo sa dostanem na otvorené cesty a do zákrut, SV ukazuje svoje prednosti. Posed si priam pýta športovejšiu jazdu, motor sa necháva ochotne vytáčať a vystrkuje zúbky. Motorka je stále hmotnosťou pod hranicou 200 kg, čo prispieva k jej naozaj ľahkej ovládateľnosti. Posed priam núti vysadať a začať sa baviť. Ak k tomu stúpnu otáčku nad 8 tisíc, z výfuku sa rinie symfónia, ktorá je vysoko návyková.

Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner
Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner

Toto má táto motorka naozaj rada. Nie nadarmo sa vraví, že v jednoduchosti je krása. Tu nie je nič navyše, tu nie je žiadny elektronický „policajt“, čo by ma neustále limitoval v tom čo robím – nebliká stále kontrolka trakcie. Celú jazdu mám pevne vo svojich rukách. Pri športovej jazde drží motor pekne pod krkom a tým pádom často radíš. Všetko funguje hladko, prevodovka je presná, krásne sa radí i bez spojky. Nenachádzam nič, čo by mi vadilo. Pri ostrých podradeniach ide zadné kolo do mierneho šmyku – ono tu vlastne nie je ani anitihop. Paráda...

Brzdy sú primerané výkonu celého stroja – ak by sme riešili superšport a časy na okruhu, asi by veľa slávy nezožali, ale tu myslím že odvádzajú dobrú prácu. Ich činnosť ale už sleduje dnes povinný ABS „policajt“.

Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner
Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner

Podvozok je naladený veľmi rozumne, mám z neho vynikajúci pocit a prehľad o tom, čo sa s motorkou deje. Je skôr tvrdší, športovejší, čo je len a len dobre. Ten dobrý pocit z jazdy dopĺňajú aj skvelé pneumatiky v prvovýbave. Tu patrí Suzuki veľká pochvala, že obula skvelé Roadsmart III od Dunlopu.

Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner
Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner

SV-čko v sebe skrýva dve tváre. Je to motorka vhodná aj pre začiatočníka, prívetivá v nízkych otáčkach, dobre ovládateľná v meste a s výkonom, ktorý nevystraší. Ak máš ale chuť, SV to dokáže fakt pekne rozbaliť a naložiť jazdcovi poriadnu hromadu športovej jazdeckej zábavy. Stačí sa presunúť do horného pásma otáčok.

Poďme na druhý koniec republiky – prečo nie?

S SV-čkom som sa kamarátil týždeň a potom nastal čas ho vrátiť, ako inak, v Bratislave. A tak som si doprial na ňom aj 400-kilometrovú jazdu na šupu. Napriek očakávaniu to šlo v pohode. Prvých 200 km ako nič, potom som už začal cítiť trochu kolená a trochu aj zadok. Jedna prestávka na halušky a palivo to poriešila, a zvládol som aj druhú časť tripu na šupu.

Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner
Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner

Je jasné, že to nie je turista, ale výletov sa nezľakne. Ochrana pred vetrom ako na naháči, ak ti vadí že na teba fúka – kúp si auto :-) Po okreskách je to zábava, čas aj kiláky rýchlo ubiehajú. Motor je živý, dobre sa obieha. Trochu horšie to bolo na diaľnici, kde ma to v prvom rade nebaví (na žiadnej motorke) a tu už pri ustálenej rýchlosti naozaj vietor dosť otravuje. Za malý štítok sa dá trochu schovať a zaľahnúť, ale tiež sa tak dlho nedá vydržať.

Pozitívom je príjemná spotreba. Na tomto presune mne vyšla 4,2 l/100 km a pre+siel som 324 km na jedno tankovanie. Pri kochačkovaní sá dá dostať aj o dosť nižšie, pri športovaní zas aj vyššie. Spotreba teda priaznivá. Pod sedadlom je pomerne dosť miesta a poteší, že napriek zameraniu stroja mysleli konštruktéri aj na malé háčiky pod sedlom, o ktoré si vieš upevniť batožinu. Ja som mal za sebou 50 l rolku s batožinou a uchytenie bolo úplne bezproblémové.

Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner
Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner

Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner
Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner
Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner
Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner

Pokračovanie článku na ďalšej strane: Názor druhého redaktora, Konkurencia, Záver, Video, Čo by ťa mohlo zaujímať a technické parametre.

Konkurencia

Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner
Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner

Aktuálne je café in takže konkurencia sa nájde. Začnem Ducati pretože má tiež V2 motor a to Ducati Scrambler Café Racer. Ak keď Ducati má 800-vku výkonovo je plne porovnateľná, je trochu viac prepracovaná s bohatšou výbavou, LED-kami atď ale s cenovkou 11 290 eur je drahšia o 4 600 eur čo je mega rozdiel. Spomeniem že je tu ešte lacnejšia Ducati Sixty2 s cenou 7 790 eur.

Zaujímavým a neokukaným zjavom je Husqvarna Vitpilen 701 - motor je síce jednovalec, dizajn ale veľmi odvážny, výkon porovnateľný aj keď pri menšej hmotnosti, znovu bohatšia výbava, podvozok, LED osvetlenie a vyššia cenovka 10 150 eur (o 3460 drahšie) Aj Husqvarna má menšiu a lacnejšiu alternatívu Vitpilen 401 za 6 350 eur.

Yamaha svoj cafáč postavila na báze svojho radového dvojvalca z MT07: Yamaha XSR700 skoro identicky kopíruje SV650X, má bohatšiu elektroniku s trakčnou kontrolou, palivovými mapami a cenovkou 7 290 eur teda je o pár stoviek drahšia. No a spomeniem ešte Kawasaki Z900 RS čo je úplne iná koncepcia - motor radový štvorvalec ale dizajnovo naozaj dobre pasuje. Motoricky je samozrejme niekde úplne inde, výbava tiež bohatšia ale cenovo zo všetkých spomenutých je najdrahšia - 11 695 eur. No a keď som spomenul aj menšie kubatúry tak pridám aj novinku 2018 od Hondy CB300R.

Z uvedeného vyplýva že Suzuki SV650X je kafáč za naozaj parádnu cenu. Z motoriek s porovnateľným výkonom jej cenovo konkuruje len Yamaha s XSR700. Suzuki má však V2 motor, nižšie sedlo a športovejší charakter (posed a zameranie).

Záver

Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner
Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner

Suzuki SV650X je dôkazom toho, že aj jednoduchá úprava dokáže vykúzliť úplne inú motorku. Nie je tu nič navyše, čo by prekážalo, ale zároveň tu nič nechýba. O tomto je táto motorka, do mesta, na krátke výlety okolo mesta, večer sa ísť okúpať, zobrať frajerku a bez problémov zvládne precestovať aj celé Slovensko.

Zároveň je to super základ postavený okolo osvedčeného V2 motora na ktorom sa dá stavať, ktorý môže byť základom fajnovej prestavby na cafáča. Tento kus podarenej motorky môže byť tvoj za 6 690,- EUR.

Plusy, mínusy

svieži dizajn, ľahká hravá mašina, športové vlastnosti, pneu Dunlop Roadsmart 3 v sérii trochu veľa hadíc na motore, nemá LED svetlo

Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner
Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner

Názor druhého redaktora

Peter Fischer

Akožééé všetci dobre vieme, že aj malé úpravy dokážu motorku zmeniť dosť podstatne, ale že to páni v Suzuki zmáknu tak dobre, že vďaka SV650X zostanú naše ostatné testovačky nedotknuté v kúte, s tým sme nerátali. O čo menej nadšenia nám títo Japonci nachystali na jesennej výstave EICMA (málo noviniek), o to viac ho máme teraz, keď sa o SV650X rozprávame po jazdách.

Veru, neklamem, popri SV sme mali na test aj o triedu vyšší kafáč s dvojnásobnou cenou, ale... Ako to povedať diplomaticky... SV sme si obľúbili viac. SV mi rozvírilo spomienky na parádny Triumph Thruxton R alebo Bobber, čo sú tiež raz toľko drahé stroje, lenže... Kokso, ja iba neveriacky krútim hlavou! Ok, štandardné SV650 môže reálne zaujať akurát tak motorom a trochu vzhľadom, ale toto X má dizajn fakt vychytaný, a motoru pritom z charakteru nič neubudlo, plus navyše tu vidím extra veľa priestoru na vlastné úpravy: ako prvý by som vyhodil výfuk a dal tam nejaký pekný rejsový, žiadna homologizácia, žiadne normy, šup iba holú rúru. Originál by som vytiahol iba na cestu na STK :) Vyhodil by som aj stupačky spolujazdca. Skúsil by som tam dať vypletané kolesá. Pohral by som sa s detailami. Všetko pekne sám v garáži. V takom prípade si viem predstaviť, že nejaký majiteľ Trhuxtona by sa škrabal za uchom, keby som mu niekde na pumpe porozprával koľko ma SV650X aj s úpravami vyšlo.

Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner
Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner

Takmer všetko štýlové trpí zníženou praktickosťou, a SV650X nie je výnimka. Človek je na ňom na rukách ako na suberbajku, a pokiaľ sa premotáva mestom (čiže sa doňho až tak neopiera vietor), áno, je to trochen otravné. Ale to všetko vie vynahradiť v zákrutách za mestom, tam mu to kurnikšopa ide dosť dobre! A ešte k tomu má obuté gumice, ktoré mám aj na svojich súkromných motorkách :)

výborný motor, výborné sériové obutie, štýl, priestor na úpravy len pre padavky: menšia praktickosť v meste

Video: Test Suzuki SV650X 2018 - café made in Japan

Video: Suzuki SV650X 2018

Video: EICMA 2017 Suzuki SV650X 2018 európska premiéra

Pozadie / Wallpaper:

Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner
Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner
Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner
Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner
Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner
Suzuki SV650X 2018 - Head-cleaner

Čo by ťa mohlo zaujímať:

Suzuki SV 650 X 2018:

Servisný interval 12 000 km
Spotreba 3,8 - 4,5 l/100km
Objem nádrže 14,5 l
Cena motorky 6 690,- EUR

Ceny vybraných ND:

Páčka brzdy 35,38 EUR
Stupačka 22,22 EUR
Spätné zrkadlo 51,23 EUR
Smerovka 37,14 EUR
Svetlomet 205,60 EUR

Text: Tomáš Hajduch - Awia, Peter Fischer
Foto a video: Tomáš Hajduch - Awia, janciii

Motocykel na test poskytla spoločnosť MSC – Suzuki Slovensko, o. z.. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR a prilba Touratech od firmy touratech.sk.

Foto:
 Suzuki SV650X 2018 Ducati Scrambler Café Racer 2018 Husqvarna Vitpilen 701 2018 Yamaha XSR700 2017 Kawasaki Z900 RS 2018
Všeobecné informácie:
Výrobca:SuzukiDucatiHusqvarnaYamahaKawasaki
Model:SV650XScrambler Café RacerVitpilen 701XSR700Z900 RS
Rok:20182018201820172018
Novinka:NOVINKA 2018NOVINKA 2018
Kategória:NaháčNaháčNaháčNaháčNaháč
Motor:
Typ motora:vidlicový dvojvalec 90˚ (4T)dvojvalec (4T)jednovalec (4T)radový dvojvalec (4T)radový štvorvalec (4T)
Objem:645 ccm803 ccm692.7 ccm689 ccm948 ccm
Max. výkon:76.2 k (56.0 kW) / 8500 ot.74.8 k (55.0 kW) / 8250 ot.74.8 k (55.0 kW) / ot.74.8 k (55.0 kW) / 9000 ot.111.5 k (82.0 kW) / 8500 ot.
Max. krútiaci moment:64 Nm / 8100 ot.68 Nm / 5750 ot.72 Nm / 6750 ot.68 Nm / 6500 ot.98.5 Nm / 6500 ot.
Kompresný pomer:11.2:111:112.6:111.5 : 110.8:1
Vŕtanie x Zdvih:81.0 mm x 62.6 mm88 x 66 mm105 x 8080 x 68.6 mm73.4 x 56.0 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanie, hrdlo 38 mm
Rozvod:DOHC (4V)Desmodromický rozvod (2V)DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinouvzduchomkvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazreťazreťazreťaz
Zdvih vpredu:125 mm150 mm135 mm130 mm120 mm
Zdvih vzadu:130 mm150 mm135 mm130 mm140 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčovájednokotúčová, 4-piestikový strmeň Brembojednokotúčová, 4 piestikdvojkotúčovádvoj kotúčová, 4 piestik
Priemer bŕzd vpredu:290 mm330 mm320 mm282 mm300 mm
Pneu vpredu:120/70ZR17M/C (58W)120/70 ZR17110/70-17120/70-17120/70ZR17 M/C (58W)
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová, 1 piestikjednokotúčovájednokotúčová, 1 piestik
Priemer bŕzd vzadu:240 mm245 mm240 mm245 mm250 mm
Pneu vzadu:160/60ZR17M/C (69W)180/55 ZR17150/60-17180/55-17180/55ZR17 M/C (73W)
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:172 kg
Hmotnosť s náplňami:198 kg188 kg157 kg186 kg215 kg
Výška sedla:790 mm810 mm830 mm815 mm835 mm
Rázvor:1445 mm1436 mm1357 mm1405 mm1470 mm
Dĺžka:2140 mm2075 mm2100 mm
Šírka:730 mm820 mm865 mm
Výška:1090 mm1030 mm1150 mm
Svetlá výška:135 mm140 mm140 mm130 mm
Objem nádrže:14.5 l13.5 l12 l14 l17 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:3.8 l/100km5 l/100km5.3 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 286 kmcca 202 kmcca 240 km
Servisný interval:12000 km10 000km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Quick-shift:áno, v sérii
Iná výbava:ukazovateľ zaradeného stupňa41 mm USD vidlica KAYABA
Poznámka:
Poznámka:Cena 6/2018: 6 690 eurCena 5/2018: 11 290 eurCena 10/2018: 10 150 eurCena 6/2018: 7 290 eurCena 6/2018: 11 695 eur
Foto:
 Suzuki SV650X 2018 Ducati Sixty2 2018 Husqvarna Vitpilen 401 2018 Honda CB300R 2018
Všeobecné informácie:
Výrobca:SuzukiDucatiHusqvarnaHonda
Model:SV650XSixty2Vitpilen 401CB300R
Rok:2018201820182018
Novinka:NOVINKA 2018NOVINKA 2018
Kategória:NaháčKlasikaNaháčNaháč
Motor:
Typ motora:vidlicový dvojvalec 90˚ (4T)dvojvalec (4T)jednovalec (4T)jednovalec (4T)
Objem:645 ccm399 ccm373.2 ccm286 ccm
Max. výkon:76.2 k (56.0 kW) / 8500 ot.40.1 k (29.5 kW) / 8750 ot.43.5 k (32.0 kW) / 9500 ot.31.4 k (23.1 kW) / 8500 ot.
Max. krútiaci moment:64 Nm / 8100 ot.34.6 Nm / 8000 ot.37 Nm / 7250 ot.27.5 Nm / 7500 ot.
Kompresný pomer:11.2:110.7:112.6:110.7: 1
Vŕtanie x Zdvih:81.0 mm x 62.6 mm72 x 49 mm89 x 6076 x 63 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)Desmodromický rozvod (2V)DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinouvzduchomkvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazreťazreťaz
Zdvih vpredu:125 mm150 mm142 mm130 mm
Zdvih vzadu:130 mm150 mm150 mm107 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčovájednokotúčová, 2 piestikyjednokotúčová, 4 piestikjednokotúčová, radiálny 4 piestik
Priemer bŕzd vpredu:290 mm320 mm320 mm296 mm
Pneu vpredu:120/70ZR17M/C (58W)110/80 R18110/70-17110/70R17M/C 54H
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová, 1 piestikjednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:240 mm245 mm230 mm220 mm
Pneu vzadu:160/60ZR17M/C (69W)160/60 R17150/60-17150/60R17M/C 65H
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:167 kg
Hmotnosť s náplňami:198 kg183 kg148 kg143 kg
Výška sedla:790 mm790 mm835 mm799 mm
Rázvor:1445 mm1460 mm1357 mm1352 mm
Dĺžka:2140 mm2100 mm2012 mm
Šírka:730 mm845 mm802 mm
Výška:1090 mm1150 mm1052 mm
Svetlá výška:135 mm170 mm151 mm
Objem nádrže:14.5 l14 l9.5 l10 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:3.8 l/100km4.6 l/100km3.3 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 286 kmcca 228 kmcca 227 km
Servisný interval:12000 km12000km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sériiáno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Iná výbava:ukazovateľ zaradeného stupňaUSD vidica
Poznámka:
Poznámka:Cena 6/2018: 6 690 eurCena 7/2017: 7 790 eurCena 6/2018: 6 350 eurCena 10/2018: 4 690 eur

Pridané dňa: 03.08.2018 Autor: Awia

Galéria ku článku:

Uprav galériu

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

<ďalšie obrázky...>

http://motoride.sk