http://motoride.sk


Internetový magazín o motorkách, motorkároch a o všetkom okolo nich....
Šport, Novinky, História, Technika, Vaše Stroje, Video-Foto Galéria, Motoride Klub, Diskusia, Inzercia, MotoChat, Ankety... a a ešte o mnoho viac...

Novinka pre mladých endurákov - Kawasaki KLX150L

 Zdieľať

Pridané: 20.04.2014 Autor: Feri Zubal - zeON
[Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Kawasaki predstavila novinku vo svojej rade dual purpouse, enduro pre mladých s označením KLX150L. Nenáročná mašinka postavená na "veľkých" 21 a 18 palcových kolesách však istotne poteší nie len motocyklový dorast.

Diazajnovo je KLX150L podareným kúskom motorky. Jej tvary a farebné spracovanie neobieha od už zavedených a známych dual purpouse modelov, ktoré všetky nesú jasný odkaz na triedu MX mašín rady KX. Ostro tvarované línie minimalistických plastov istotne zapôsobia na nejedného enduro chtivého mladíka. Zvlášť zamračený predný svetlomet a celkové bielo zelené farebné spracovanie by si doslova žiadalo ostrejší motor "pod kapotami".

Srdcom Kawasaki KLX150L je vzduchom chladený jednovalcový štvortaktný motor. Objem motora je 144 ccm a jeho maximálny výkon je 8.6 kW pri 8.000 ot./min a max. krútiaci moment 11.3 Nm dosahuje pri 6.500 ot./min. Dodávku paliva zabezpečuje karburátor a štartovanie je možné pomocou elektrického štartéra. Prevodovka na Kawasaki KLX150L bude mať 5 stupňov. Sedem litrová nádrž pri takomto motore postačí zrejme na slušný čas jazdenia.

Kawasaki KLX150L 2014

Novinka KLX150L vychádza z modelu KLX150S, ktorá mala 19 a 16 palcové kolesá. Kawasaki KLX150L má vypletané kolesá s ráfikmi zo zliatiny hliníka o rozmeroch 21 x 1.6 vpredu a 18 x 1.85 vzadu. Kvôli väčším rozmerom kolies bol upravený aj samotný rám motocykla. Oceľový rám má posunutý krk riadenia o 15 mm vpred, predĺžil sa aj pomocný rám, presnejšie o 52 mm a predĺžená bola aj kyvka o 37 mm. Aj vďaka tomu došlo k zvýšeniu svetlej výšky na 300 mm (z 250 mm).

Kawasaki KLX150L 2014
Kawasaki KLX150L 2014
Kawasaki KLX150L 2014
Kawasaki KLX150L 2014

Odpruženie vpredu zabezpečuje 33 mm klasická vidlica so zdvihom 175 mm. Vzadu nájdeme centrálne umiestnený tlmič Uni-Trak, ktorý má zdvih 190 mm. Na zadnom tlmiči je možné jednoducho nastaviť predpätie pružiny do piatich rôznych polôh. Brzdy sú obe kotúčové. Vpredu sa nachádza 240 mm kotúč a dvojpiestikový strmeň, zatiaľ čo vzadu nájdeme 190 mm kotúč a jednopiestik.

Pridané: 20.04.2014 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať

Galéria ku článku:

Uprav galériu

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

http://motoride.sk