http://motoride.sk


Internetový magazín o motorkách, motorkároch a o všetkom okolo nich....
Šport, Novinky, História, Technika, Vaše Stroje, Video-Foto Galéria, Motoride Klub, Diskusia, Inzercia, MotoChat, Ankety... a a ešte o mnoho viac...

Suzuki Burgman 650 2013 - Kráľ má nové šaty

[Testy a predstavenia - Test]

V roku 2002 sa udialo v moto svete čosi nevídané. Na scénu prišiel skúter s objemom veľkej motorky, s komfortom obývačkového kresla a razom si vydobyl pozíciu Goldwinga medzi skútrami. Je až neuveriteľné, že v dnešnom rýchlom svete zostal takmer bez zmeny až do tohto roku.

 Suzuki Burgman 650
Suzuki Burgman 650

Trendsetter medzi maxi skútrami

V roku 2002 sa udialo v moto svete čosi nevídané. Na scénu prišiel skúter s objemom veľkej motorky, s komfortom obývačkového kresla a razom si vydobyl pozíciu Goldwinga medzi skútrami. Je až neuveriteľné, že v dnešnom rýchlom svete zostal takmer bez zmeny až do tohto roku. Či už bol tak dokonalý, alebo sa japonským inžinierom príliš nechcelo, nie je podstatné. Dôležité je s akými zmenami sa prezentuje po dekáde dominancie na poli luxusných maxi skútrov. Na prvý pohľad tie zmeny nie sú nijak dych berúce. Predné o niečo pretiahnutejšie svetlomety, zadok guľatejší taktiež s novými svetlami, no na úkor objemu "kufra" pod sedlom (50 vs. 55 litrov) a komplet nová prístrojovka, aj keď s rovnakými funkciami (okrem moderného “ECO”). Ručná brzda si našla praktickejšie miesto po ľavej ruke, pod sedlom, naopak pravú stranu zdobí nový, trojuholníkový výfuk. Potom sú tu ešte drobnosti ako premiestnenie 12V zásuvky alebo novo vykrojené nášlapy pre pohodlnejšie uloženie nôh.

 Suzuki Burgman 650
Suzuki Burgman 650

Suzuki Burgman 650
Technické zmeny sa týkajú najme vylepšenej prevodovky a spojky, ktoré majú za následok 35% zníženie trenia, čo napomáha posúvaniu skútra bez pomoci motora (aj keď stále som mal pocit, že sa tlačí ťažšie ako motorka), ako aj zníženiu spotreby paliva údajne o 15%, vďaka menším mechanickým stratám. Predné brzdové kotúče sú plávajúce a dostali nový dizajn. Keď už je reč o brzdách, ABS má nový software a je o 55% ľahšie.

Motoricky ide stále o radový, ležiaci, kvapalinou chladený dvojvalec o objeme 638ccm, s nezmeneným výkonom 55 HP pri 7000 rpm, a 62 Nm pri 5000 rpm, zasadený do motocyklového trubkového rámu s ľahšou podsedlovkou. Podvozok je taktiež pôvodný - vpredu klasická vidla a vzadu 2x tlmič s možnosťou nastavenia predpätia bez použitia náradia - jednoducho krútiť rukou doľava alebo doprava podla potreby.

Keď si Burgiho poriadne obzriem a porovnám s predošlým modelom, dizajnovo sa až tak nezmenil. Trochu omladol, predná maska je o kúsok športovejšia a zadok s LED svetlami vyzerá tiež veľmi dobre, ale celkovo by som povedal, že Burgman si zachoval svoj skôr konzervatívnejší, športovo elegantný vzhľad. Keďže som predošlý model nejazdil, mohol som sa k novinke postaviť nezaujato a posúdiť jazdu na novom Burgmane s jeho plusmi aj mínusmi.

 Suzuki Burgman 650
Suzuki Burgman 650

Teraz idem ja!

Takto nejako sa cíti človek, keď na tomto korábe brázdi mesto. Je to ako sa posadiť do prémiového auta a nechať si hladkať ego okoloprizerajúcimi. Keby mal vyšší manažment prejsť na dve kolesá, namiesto nemeckých limuzín by to bol práve Burgman. Veľký, pohodlný, majestátny, luxusný – to sú jeho synonymá. Už len keď sa rozvalíte do širokého kresla, nohy si natiahnete čoprácky dopredu a ruky ležérne položíte na rajdy – ide z toho štýl.

 Suzuki Burgman 650
Suzuki Burgman 650

Suzuki Burgman 650
Elektronické sklápanie späťákov
No ale poďme na to – štart prebieha hladučko, motor si ševelí, necítiť žiadne vibrácie. No keď človek vrkne do plynu viac, motor motorkovo zavrčí a ukáže, že ten objem tam je. Spočiatku som mal k nemu nemalý rešpekt – ono tých 277 kg je pri manipulácii na mieste ozaj cítiť a treba si dobre rozmyslieť ako parkujete. Takisto aj dať ho na hlavný stojan mi robilo malé vrásky. Po rozbehu však prichádza blesková diéta a mašina stráca väčšinu so svojej nemotornosti a váhy – zas tá otrepaná centralizácia hmoty. Dokonca ani jazda v zápchach tými najnižšími rýchlosťami nerobila problém. Len pri manipulácii v stiesnených priestoroch alebo v kopci je treba mať na pamäti že toto nie je malý mestský skútrik. Rozbeh je plyšovo hladký aj vďaka SECVT (Suzuki Electronically-controlled Continuously Variable Transmission), avšak razantný. Nečakal by som toľkú silu od skútra. V meste proste nemáte konkurenciu a to väčšinou ani u motoriek. Pri “štrikovaní“ v hustej premávke môže trocha prekážať šírka – hlavne vďaka späťákom, čo sa dá ale stlačením tlačidla na ľavej strane rájd vyriešiť a elegantne ich elektronicky sklopiť. Inač je v nich výhľad nadštandardný.

Odkladacích priestorov, ako sa na maxi skúter patrí, má požehnane. Pod sedlo do kufra zmestíte 2 integrály a ešte pár drobností. “Kufor” je podopretý plynovou vzperou a manipuláciu za tmy rieši vypínateľné osvetlenie. Pod sedlom je aj ľahko dostupná baterka a náradie. Vpredu pod zapaľovaním sa pozdĺžne tiahne uzamykateľná skrinka, členená na tri prepážky, ktorá ukrýva aj užitočnú 12V zásuvku. Nad ňou po stranách sú ešte ďalšie dve neuzamykateľné skrinky na telefón, peňaženku a iné drobnosti. Jazda na Burgmanovi je samozrejme komfortná, avšak v meste je cítiť trošku tvrdšie naladený podvozok a pri bratislavských cestách, necestách vás aj napriek “veľkým“ kolesám (15” vpredu a 14” vzadu) a bohate polstrovanému sedlu občas nakopne. Spotreba v meste sa vyšplhá nad 5.5 litra, čo sa mi spočiatku zdalo dosť, no vzhľadom na objem a váhu je to asi OK. Burgman 650 je síce stále skúter, ale už to nie je lacný pracovný nástroj len do mesta, jeho kvality viac vyniknú mimo neho.

Suzuki Burgman 650
Suzuki Burgman 650
Suzuki Burgman 650
Suzuki Burgman 650

Rýchlo a pohodlne

Dávno sú preč časy keď skúter bol synonymum mestského približovadla. S Burgim sa môžete vybrať skutočne ďaleko a ešte si cestu poriadne užiť. Motocyklový rám, motor, vidla, brzdy aj tlmiče, skoro motocyklové kolesá a nadmotocyklové pohodlie - v skratke. Rozpísané asi takto:

Brzdy som otestoval hneď pár metrov od garáže, keď mi tetula po lavej strane nedala prednosť a odbočovala na bočnú, kašlúc na moju prednosť v jazde. Rýchlosť cca 40-50, už mierny náklon a pác – plné brzdy. Na mašine bez ABS už by som sa prinajlepšom váľal. Zastavil som max 15cm pred jej dverami, ona asi tak 10m ďalej. Adrenalín 3000, aj som ju škaredo pomenoval, ale ponáhľal som sa takže dovi. Brzdy sú ozaj dobré – jemne dávkovateľné, účinné a ABS (nevypínateľné) vpredu vyladené fajnovo – takmer do brzdenia nezasahuje. Zadná sa vypína oveľa skôr a dáva o sebe vedieť jemným drnčaním v páčke.

 Suzuki Burgman 650
Suzuki Burgman 650

Podvozok je na skúter veľmi vydarený, vďaka dlhému rázvoru ho nerozhádže ani tachometrová maximálka okolo 185 km/h. V zákrutách si je tiež istý a umožňuje aj slušné náklony, ktoré ale na ľavej strane limituje hlavný stojan, ktorý sa mi podarilo pár krát poštekliť. Ale dobre tak, ešte o kúsok ďalej a prišla by na rad spodná kapotáž. Napríklad na Babe potrápite kľudne aj veľké mašiny. Pri rýchlych zmenách smeru sa trošku zavlní (asi vďaka úctyhodnej dĺžke), ale netreba zabúdať, že to nie je superšport. Jazdu robia komfortnú aj 100mm zdvihy vpredu aj vzadu.

Suzuki Burgman 650
Suzuki Burgman 650

Jadro zábavy je už spomínaný radový dvojval, ktorý môžete zapájať klasicky skútrovo – automat, alebo prepnutím na manuálny režim na ľavej strane rájd a radením hore –dole tlačidlami na tej istej strane. Priznám sa, že druhú možnosť som využíval veľmi málo – v podstate iba pri skúšaní akcelerácie a obmedzovača (červené pole pri 8000 otáčok a nad 8500 už neťahá vôbec) a pravdupovediac som ju moc nepochopil – veď je to skúter, nie? Zaujímavejšia fičura je tzv. power mode (opäť ľavá strana), ktorý podrží otáčky o kus vyššie a nechá sa vytočiť do maxima. Pocitovo tak máte viac výkonu a hlavne ho máte hneď po ruke. Toto sa mi páčilo pri naháňaní sa po zákrutách, ale ináč som väčšinu času využíval pohodlný automat, ktorý radil hladko a hlavne rýchlo – keď som potreboval pridať – motor potočil, keď relax, radil plynule pri nižších točkách.

Rýchlej jazde nemali problém asistovať predné 2 plávajúce kotúče spolu so samotným zadným. Aj keď bežne brzdím najmä prednou, tu som využíval spontánne obe a brzdný účinok mi úplne vyhovoval. Priľnavosť k vozovke ošéfovali Battlaxy TH01R a nemal som s nimi žiaden problém, držali krásne a celkom rýchlo sa zahriali.

 Suzuki Burgman 650
Suzuki Burgman 650

Komfort pri jazde dopĺňa aj multifunkčný displej, ktorý je po novom zasadený uprostred dvoch analógov (tacho + otáčkomer). Poskytuje obrovské množstvo informácii od klasiky ako sú km, dva tripy, hodiny, indikátory teploty chlad. kvapaliny, oleja paličkový palivomer až po priemernú spotrebu, vonkajšiu teplotu, výstražné svetlá, kontrolky výmeny oleja, ABS a kontrolky jazdných režimov (drive a power mode) spolu s ukazovateľom zaradeného stupňa pri manuálnom móde. Malú výtku by som mal k ovládaniu displeja – jazdec sa musí načahovať za dvoma tlačidlami na displeji (aj keď je pravda že riadidlá sú tlačidlami obsypané) čo trochu odpútava jazdcovú pozornosť.

 Suzuki Burgman 650
Suzuki Burgman 650

Pokračovanie článku na ďalšej strane: Turistika, Konkurencia, Záver, Video, Čo by ťa mohlo zaujímať a technické parametre.

S Burgmanom na kraj sveta (po asfalte)

 Suzuki Burgman 650
Suzuki Burgman 650

Suzuki Burgman 650
Suzuki Burgman 650
Suzuki Burgman 650
Suzuki Burgman 650

Ak som ho pochopil správne, najväčšia prednosť Burgmana je pohodlná až luxusná turistika. Začnime pri úložnom priestore, ktorý je sám o sebe značný a pri dovybavení kufrom resp. ďalšou batožinou napr. na zadné sedlo sa dá pobaliť aj na dlhú dovolenku. Posed je pohodlie samo o sebe, či už máte pri ostrej jazde alebo v meste nohy kolmo dolu, alebo pri dlhej štreke fajnovo natiahnuté čoprácky dopredu, s rukami ležérne na rajdách. Oporu vám robí zospodu polohovateľná opierka (rozpätie 5cm). Spolujazkyna na tom nie je o nič horšie – takisto má k dispozícii svoje kresielko, veľké nášlapy na nohy a pri verzii Executive ešte aj opierku chrbta. Tu som zaznamenal malú sťažnosť od kamošky a síce na rozdiel od motorky, je medzi jazdcom a spolujazdcom veľký priestor, takže sa ma nevedela chytiť a pripadala si ako batožina. Môže sa síce chytiť madiel, ale lepšie by to už asi bolo s opierkou z Executive verzie. Takisto rozloženie váhy viac na zadok neprospelo jazdným vlastnostiam a svetlá potom v noci osvetľovali oproti idúcich vyblikávačov. Keď už som spomenul svetlá, tie sú priam výborné. Diaľkové osvetlí cestu takmer ako auto s xenónmi.
Suzuki Burgman 650
Suzuki Burgman 650
Ďalším ukazovateľom turistických schopností je ochrana pred vetrom a dažďom. Už samotná rozmerná kapotáž jazdca príkladne izoluje od poveternostných vplyvov a potom tu je ešte elektronicky nastaviteľné plexi (pravé strana riadidla). To odráža vietor a prípadný dážď taktiež dobre, ale pri mojej výške 183cm mi ešte stále fúkalo na prilbu. Nič vážne, ale pri takto serióznom turistovi mohlo byť ešte o kúsok vyššie.

Turistická mašina nesmie príliš papkať a Burgman pri turistike veľa nezbaští. Dá sa aj za 4,5 litra, ale keď viac ťaháte, alebo jazdíte v meste, je to určite nad 5. Mne vyšiel priemer 4,8-5. Teoretický dojazd pri 15L nádrži by mohol byť skoro 300km, ja som však tankovával po cca 220 – pre istotu. Dnes už pomaly bežná eko výbava je aj zelený ECO indikátor, ktorý sa na displeji rozsvieti, keď sa jazdí s rozumom. Tankuje sa pri kufri na ľavo a nádržka sa otvára výklopným krytom – tak ako u áut. Samotný uzáver je bez pántu – škoda.

 Suzuki Burgman 650
Suzuki Burgman 650

Ale nebudem len chváliť, niektoré veci by som si vedel predstaviť aj lepšie vyriešené. Napríklad a hlavne, chýbajúci tempomat. Viem, že pri skútroch to nie je bežná vec, ale Burgimu by sa hodil. Pri stroji s takýmto potenciálom a s takouto cenovkou mal byť. Hlavne keď som sa presúval dlhšími štrekami alebo diaľnicou mi chýbal. Taktiež by som nepohrdol aj nejakou muzikou, ktorá by jeho lukrativitu a majestátnosť iba podčiarkla. Kebyže nepoznám predošlý model (aj keď iba v teoretickej rovine), tak by sa mi zdal takmer dokonalý. Ibaže poznám a mám pocit že po desiatich rokoch by si tento kráľ skútrov zaslúžil trochu viac inovácii a väčšie dizajnové zmeny. Ale zas je pravda načo meniť niečo, čo je dobré, hmmm.

Kráľ v ohrození

Desať rokov je v tomto konkurenčnom svete dlhá doba a tak sa stalo že aj ostatné značky objavili potenciál maxi skútrov. Priamy rival z Japonska – Honda SW - T600 má nižšiu cenu (7.990,-EUR; 7.590,-EUR akciová cena), ale aj o palec menšie kolesá, nižšiu váhu aj výkon. Konkurenciu tvorí aj TMax od Yamahy, aj keď je viac športovo zameraný a s ABS drahší (10.990,-EUR). Má však obe kola 15ky, športovejší prejav a sviežejší dizajn. Taktiež nedosahuje papierových výkonov Burgiho. Rohy vystrkuje aj bielo-modrá vrtuľa s svojim luxusným a výkonným maxáčom C 650 GT. Má taktiež 15ky, moderný dravý dizajn, množstvo nových technológii, ale nechá si za to zaplatiť (11.150,-EUR). Talianska Gilera ponúka dizajnovo podarený Nexus 500 (6.200,-EUR), alebo rovno 800 (10.000,-EUR), čo je momentálne top medzi skútrami čo sa výkonu a objemu týka. A na záver taiwanský koráb Kymco Myroad 700i ABS, ktorý je vďaka väčšiemu objemu málo výkonnejší a má elektronicky nastaviteľný podvozok (!) Cena je 8 999,-EUR. Konkurenciou by sa dala označiť aj Honda Integra - motorko - skútrový hybrid na veľkých 17" kolesách s motocyklovým podvozkom. Jazdné vlastnosti má bližšie k motorke a stojí 8 390,-EUR.

 Suzuki Burgman 650
Suzuki Burgman 650

Resumé

Suzuki Burgman ma ako skúter oslovil. Jeho majestátnosť mi imponuje, jazdné vlastnosti sú na skúter nadpriemerné a pohodlie, ktoré na väčšine motoriek a skútrov nezažijete, je návykové. Cenovka 9.490 Eur mu zrejme nezaručí masové predaje, ale na druhej strane mu garantuje určitú exkluzivitu. Potenciálni zákazníci môžu byť zrelí, dobre situovaní páni a dámy, ktorí si potrpia na luxus a prestíž, ale taktiež chcú praktické vozidlo do mesta, vyvetrať si hlavu cez víkend, alebo sa zbaliť a vycestovať k moru a je jedno ku ktorému, pokiaľ k nemu vedie asfaltka. Uvidí sa, ako zareagujú súčasní majitelia staršej verzie, ako aj možní kupci na túto novú – “fejsliftovanú“ verziu, pretože si myslím, že aj keď je to skvelá mašina, kríza – nekríza ale Burgman mohol ísť po desiatich rokoch ešte o kúsoček ďalej.

Plusy, mínusy

komfort, dizajn, výkon, prestíž, elektronické plexi aj späťáky mohol byť tempomat a rádio, cena, nízko položený hlavný stojan, pánt uzáveru nádrže, servisný interval 6000km

Video: Suzuki Burgman 650 Executive 2013

Pozadie / Wallpaper:

Suzuki Burgman 650
Suzuki Burgman 650
Suzuki Burgman 650
Suzuki Burgman 650

Čo by ťa mohlo zaujímať:

Suzuki Burgman 650 ABS:

Servisný interval 6000 km
Spotreba 4.8 l/100km
Objem nádrže z toho rezerva 15 l (XX l rez.)
Otáčky motora pri 50, 90, 130 kmh 2500 ot. / 4800 ot. / XXX ot.
Cena motorky 9990,- EUR

Ceny vybraných doplnkov:

Nosič kufra topcase 56,46 EUR
Kufor topcase 153,74 EUR
Príplatok ABS v serii
Kryt rukoväte 22,14 EUR
Verzia Executive (vyhrievané rukoväte, sedadlo jazdca a spolujazdca + opierka.)

Ceny vybraných ND:

Páčka brzdy 40,69 EUR
Spätné zrkadlo 97,57 EUR
Smerovka 27,53 EUR
Svetlomet 254,67 EUR
ceny sú bez DPH

Text: Martin Kňaze - matox
Foto: Filip Kalka - masochista

Motocykel na test poskytla spoločnosť MSC – SUZUKI Slovensko, o.z. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR

Foto:
 Suzuki AN 650 Burgman 2013 Honda SW-T 600 2013 Yamaha T-Max 500 2013 BMW C650 GT 2013
Všeobecné informácie:
Výrobca:SuzukiHondaYamahaBMW
Model:AN 650 BurgmanSW-T 600T-Max 500C650 GT
Rok:2013201320132013
Kategória:SkúterSkúterSkúterSkúter
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)radový dvojvalec (4T)
Objem:638 ccm582.2 ccm530 ccm647 ccm
Max. výkon:56.8 k (41.8 kW) / 7000 ot.51.3 k (37.7 kW) / 7500 ot.46.5 k (34.2 kW) / 6750 ot.59.8 k (44.0 kW) / 7500 ot.
Max. krútiaci moment:62 Nm / 5000 ot.55 Nm / 6000 ot.52.3 Nm / 5250 ot.66 Nm / 6000 ot.
Kompresný pomer:11,2 : 110.2:110.9:111.6:1
Vŕtanie x Zdvih:75,5 x 71,372 x 71.5 mm68 x 7379 x 66 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:automatickáautomatickáautomatickáautomatická
Sekundárny pohon:variátorremeňreťaz
Zdvih vpredu:105 mm120 mm115 mm
Zdvih vzadu:115 mm116 mm115 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčovájednokotúčovádvojkotúčovádvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:276 mm267 mm270 mm
Pneu vpredu:120/70R15120/80-14120/70 R15120/70 R15
Brzdy vzadu:jednokotúčovájedno kotúčová (CBS)jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:240 mm282 mm270 mm
Pneu vzadu:160/60R14150/70-13160/60 R15160/60 R15
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:250 kg
Hmotnosť s náplňami:277 kg217 kg261 kg
Výška sedla:750 mm740 mm800 mm810 mm
Rázvor:1590 mm1600 mm1580 mm1591 mm
Dĺžka:2270 mm2285 mm2200 mm2218 mm
Šírka:810 mm770 mm775 mm877 mm
Výška:1430 mm1430 mm1475 mm
Svetlá výška:120 mm135 mm125 mm
Objem nádrže:15 l16 l15 l16 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:180 km/h175 km/h
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h:7.5 s
Spotreba paliva:4.4 l/100km4.5 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 272 kmcca 266 km
Poznámka:
Poznámka:Cena 08/2013: 9999,-EURABS v sérii
Cena 08/2012: 7990 EUR
Cena 08/2013: 10.990,-EURCena 08/2013: 11.150,-EUR
Foto:
 Gilera Nexus 500i.e. 2013 Gilera GP 800 2013 Kymco MyRoad 700i 2013 Honda Integra 700 2013
Všeobecné informácie:
Výrobca:GileraGileraKymcoHonda
Model:Nexus 500i.e.GP 800MyRoad 700iIntegra 700
Rok:2013201320132013
Kategória:SkúterSkúterSkúterSkúter
Motor:
Typ motora:jednovalec (4T)dvojvalec (2T)dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)
Objem:460 ccm839 ccm699.5 ccm670 ccm
Max. výkon:39.4 k (29.0 kW) / 7500 ot.69.4 k (51.0 kW) / 7750 ot.59.2 k (43.5 kW) / 7250 ot.51.8 k (38.1 kW) / 6250 ot.
Max. krútiaci moment:42 Nm / 5500 ot.71 Nm / 4500 ot.62.72 Nm / 6000 ot.62 Nm / 4750 ot.
Kompresný pomer:9,9 : 110,5:110.7: 1
Vŕtanie x Zdvih:92.0 x 69.0 mm88.0 x 69.076.9 x 75.373 x 80mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:SOHC (4V)SOHC (4V)SOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:variátorvariátorautomatickáautomatická 6 stupňová dvojspojková
Sekundárny pohon:remeňremeňvariátorreťaz
Zdvih vpredu:122 mm108 mm120 mm
Zdvih vzadu:133 mm96 mm120 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčovádvojkotúčovádvojkotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vpredu:260 mm300 mm320 mm
Pneu vpredu:120/70-15120/70-16120/70 R15120/70-17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčovájedno kotúčová (CBS)
Priemer bŕzd vzadu:240 mm280 mm240 mm
Pneu vzadu:160/60-14160/60-15160/60 R14160/60-17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:235 kg
Hmotnosť s náplňami:195 kg248 kg281 kg238 kg
Výška sedla:795 mm780 mm790 mm
Rázvor:1530 mm1.585 mm1623 mm1525 mm
Dĺžka:2120 mm2.23 mm2195 mm
Šírka:780 mm790 mm790 mm
Výška:1440 mm
Svetlá výška:135 mm
Objem nádrže:15 l16 l15.2 l14.1 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:187.2 km/h170 km/h
Spotreba paliva:3.579 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 295 km
Poznámka:
Poznámka:Cena 10/2011: 6300 EURCena 08/2013: 10.000,-EURCena 08/2013: 8999,-EURABS/CBS v základe
Cena 08/2011: 8190.- EUR

Pridané dňa: 02.09.2013 Autor: matox

Galéria ku článku:

Uprav galériu

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

<ďalšie obrázky...>

http://motoride.sk