Pridané: 17.07.2009 Autor: Jaro Harly Jerga
[Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Skutočný originál vo svojej triede, radikálna stavba v jedinečnom balení dostupná pre všetkých. Asi takto nejako predstavuje Honda svoju Európsku novinku pre rok 2010, VT 1300 CX.
![]() |
Ak sa vám zdá, že ste ju už niekde videli, máte pravdu. Je to európska verzia americkej Honda Fury. Netuším prečo sa Honda rozhodla pomenovať tento model VT1300CX, pretože podľa mňa, sa k nej toto označenie vôbec nehodí. Je to ako pomenovať van Goghov obraz, „Obraz číslo 3“.
Ale späť k motorke. Honde sa podarilo skĺbiť americkú modernu a japonskú precíznosť.
![]() |
Nízky, úzky a dlhý. Znie to skoro ako z rozprávky ale je to skutočnosť. Taký je totižto rám novej Hondy. Osadený je 52°, vodou chladeným véčkom s rozvodom SOHC o objeme 1312 ccm, s výkonom 42,5 kW / 4,250 ot/min a krútiacim momentom 107 Nm / 2,250 ot/min. Pri hmotnosti 303 kg to bude dobrý zaberák pre zadnú, 200 mm širokú pneumatiku.
![]() |
12,8 litrová nádrž, poskytne (podľa výrobcom udávanej spotreby 20 km/1l) dojazd 200 km a to vám ešte ostane rezerva na cca 50 km.
O brzdenie sa v rámci doplnkovej výbavy postará ABS. Áno, čítate správne, Honda sa rozhodla po prvý krát v tejto triede použiť systém ABS.
![]() |
Motocykel bude dostupný v dvoch farebných prevedeniach: Graphite Black a Glint Blue Wave Metallic.
![]() |
Svojim vzhľadom určite zaujme každého a laikov budete len ťažko presviedčať, že je to sériovka. Ostáva už iba veriť, že sa bude cenovo dostupná tak, ako to Honda uvádza vo svojich reklamných materiáloch.
![]() |
Pridané: 17.07.2009 Autor: Jaro Harly Jerga Zdieľať