Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 11.04.2007 Autor: Diger
Čitatelia: 23573 [Vaše stroje - Moja motorka]
Nie práve najslávnejšie skončila moja prvá CBR 600 F, ale i tak som sa rozhodol, že si znovu obstarám CBR 600.
Moja prvá CBR: Keď prvá mašina je CBR
Kde nič, tu nič, nemohol som natrafiť na to, po čom som pátral. Každý z nás by chcel motorku, najlepšie nebuchnutú. Je možno hlúpe, že ja som hľadal mierne poškodenú, ale mal som dôvod.
Vždy som mal akú takú predstavu, ako by mala moja mašina vyzerať. Preto som jej chcel dať výzor, aký sa páči mne. Znenazdajky sa mi do cesty priplietla CBR 600F/1995. Bola buchnutá na pravej strane. Prasknutá kapotáž, odtrhnutá brzdová páčka, zlomené zrkadlo a smerovka a samozrejme ešte nejaké malé kozmetické vady. Ale ja som s tým počítal. Dlho som neváhal, pretože cena sa mi zdala nie prehnaná. A mal som ju doma.
Tu sa to všetko pre mňa ešte len začalo. Bolo na nej veľa práce, ale vedel som, že keď do toho dám všetko, čo vo mne je, tak by to mohol byť ešte celkom pekný motocykel. Začal som zhadzovať kapoty. Už po ich zhodení sa ukázalo, že pán, čo mi ju predával, nebol žiadny klamár, ale pekne opísal všetko, čo motorke bolo. Pod „kožou“ neboli žiadne známky poškodenia, čo ma dosť potešilo. Kapoty som odložil bokom, vypustil olej, vymenil kvapaliny, filtre, sviečky. Ešte len potom to bol zvuk. Motor priadol ako spokojne mača. Ani som neveril, že to je 12-ročná motorka. Na rad prišli kapotáže. Nebolo s nimi mnoho roboty, ale niektoré potrebovali zreparovať. Problém robila hlavne diera na pravej strane.
Dal som aj inzerát na motoride, ale nikto sa neozval. Preto prišla na rad improvizácia. Ešte že mám veľa spoľahlivých kamarátov. Stačilo len pár hodín práce, a kapoty boli ako nové. Ešte sa dotiahli detaily a šlo sa do lakovne. Medzi tým som sa venoval takým malým drobnostiam ako sú zrkadlá, zadné smerovky... Aj keď som čakal na môj vkus až príliš dlho (6 týždňov), ale myslím si, že to stálo za to. Nechcel som pôvodne matnú, ale keď som videl niekoľko foto, tak som bol v momente presvedčený, ako bude vyzerá. Veď na koniec posúďte sami.
V tomto príspevku to síce vyzerá, že to bolo za pár dní, ale opak je pravdou. Kým som pozháňal všetko, čo som chcel na motorke mať, musel som obehať Sládkovičovo, Trnavu, Nitru, Galantu... Aby bol výsledok taký, aký je.
Verím, že to stálo za to a že aj vám sa bude páčiť.
Pridané: 11.04.2007 Autor: Diger Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Honda |
Model: | CBR 600 F3 |
Rok: | 1995 |
Kategória: | Superšport |
Motor: | |
Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
Objem: | 599 ccm |
Max. výkon: | 101.5 k (74.6 kW) / 12000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 61.8 Nm / 10500 ot. |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 185 kg |
Výška sedla: | 810 mm |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 255643 | Včera: 145430