Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Nazdar. Poprve som nadabil na tento web aj je to naozaj skvele, nieco na urovni. Chcel by som sa spytat nejakej dobrej duse, ci je 350/640 kvalitnejsia (myslim po techickej stranke a spracovani) ako predchadzajuce typy. Mal som 2 roky 639 a bolo mi snou fajn. Predal som ju , lebo som sa ulakomil na auto. Doteraz si mlatim hlavu o stuol. Akurat som sa vratil z USA a mam nejake$ ale na silnejsiu masinu by mi asi nevydalo. Tak planujem na jar kupit 640, s oilmastrom,lepsimi vyfukmi, bezkontaktovym zapalovanim,... Myslim si ze za 20000 kupim peknu 639, ale oplati sa (a kolko???) platit za 640? Bude to o volaco lepsie, alebo to bude ten isty stary komunisticky vyrobok? Zaroven obdivujem vsetkych tych ludi co jazdia od 500ccm vyssie a pytam sa ich:Kde ma na to zobrat obycajny chudobny student strojariny? |
myslím, že o 640-tke je dosť popísané na www.motorkari.cz, podľa mňa na ten slabý výkon to má až príliš vysokú spotrebu, čítal som, že až 8 litrov a to je riadne, radšej si ešte špor, a kup niečo lepšie, alebo ak predsa chceš iba jawu, tak ti predám tu moju |
Kamarat ma dvojrocnu, nuz neviem, aka bola starsia, ale tato ma furt rozladene karbose Mozno by ju predal, za nejakych 60 000. S oilmasterom a polokapotazou. Ale ked vidim tie vyfuky... |
barbar onan Neregistrovaný |
Jawa typ 640 Oilmaster je chaby pokus spravit nejaky motocykel na urovni, ceny sa pohybuju okolo 40-50tis. to radsej si kup 639, namontuj si tam bezkontaktne zapko, kup kapoty zo 640 a mas po problemoch a este Ti ostane kopec prachov na benal. |
Kupovat 3apolu za viac ako 20 tisic sa podla mna neoplati. Ja som mal kedysi davno 638-ku, kamos mal 640 r.v.96 s original "ladenymi" vyfukmi od vyrobcu, ale rozdiel medzi nimi co sa tyka vykonu a spotreby nebol ziadny. Neviem ako to je s kvalitou najnovsich modelov, ale technicke parametre su stale tie iste- maly vykon, velka spotreba. |
Ja by som radsej odporucal dosetrit na nejakeho starsieho japonskeho stvortakta... |
Ak chces 350 suhlasim s Macom. (Pardon s Barbarom onanom) |
Ak Jawu tak do 30 tisic, lebo uz za 35-45 tisic sa da kupit Honda NSR 125, alebo Cagiva Mito 125. Je to sice 125ka, ale stvortakt, 30 koni ide 150 km/h ahlavne je to japonske a nie komunisticke. |
t.j.hooker Neregistrovaný |
...mam taky vodojem, ze mito aj nsr su 2takt... |
barbar onan Neregistrovaný |
bajker: Cagiva je z Talianska a je to dvojtakt. A takisto dvojtaktom je aj NSR 125 od Hondy. |
t.j.hooker Neregistrovaný |
dik za info Damos. (ale 35-45tSk za nove nsr je asi malo, né?) |
XX SMC Neregistrovaný |
to nove 4taktne NSR 125 sa asi vola CBR 125 |
Ospravedlnujem sa az teraz som si vsimol aku koninu som napisal. Ale aj tak by som isiel radsej do Mita alebo NSR |
Ja sa tóže ospravedlnujem. Je to uz CBR 125. Ja krepáň zaostalý! |
9,7 kW , 10,1 Nm motor, karburator, 6 kvalt, 115 kilo. Celkom pekna hrča. |
aj z jawy sa dá urobiť spolahlive moto moja má 27PS a 41Nm podľa merania výkonu na brzde, má oilmaster a bezkontakt Ducati, dvojkomorové jawacke výfuky su na nič lebo maju veľký prepad krutiaceho momentu pri 3000ot/min viď www.tkmoto.cz |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 121563 | Včera: 219362