Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojme, Upravené 1 krát. Naposledy upravil Geofrey (03.11.2022 21:18) |
a naco exisuje ultrazvuk? |
Re: Geofrey: super video, kukol som do konca ako super vecerny program |
Re: Geofrey: Čo by sa mi muselo stať, aby niekto na takú nekonečnú dobu zanevrel na svojho miláčika, ešte k tomu keď je to veľký bandit? |
Krasna praca, cista praca, na radovych karburatoroch. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (04.11.2022 9:33) |
Re: Merlin00: Tak daj aj ty video ako sa niečo robí. Všetci budeme múdrejší |
Re: Merlin00: mozno si to tak nemyslel, ale Geofrey ani nepisal, ze to video robil 10 rokov, naco potom ta ironia |
po 10tich rokoch sa na tom videu,karburator rozoberal pomerne lahko. uz po 3-5tich mate daleko viac problemov. zalezi co bolo natankovane a ako uskladnene v ,akych podnmienkach. membrany byvaju tak zalepene ze ich skor poskodite,ako odlepite. |
Tych 10 rokov som myslel ironicky.. |
Caume, vdaka za komenty. |
Re: Geofrey: Dobre, patrí sa dovysvetliť: slovenčina ponúka čarovné obmeny zmyslu slov, stačí aby si vynechal diakritiku. |
áno, áno.. desaťročná deurinácia, to znie už na prvý pohľad logicky |
Naozaj paráda. Hlavne, že to je v angličtine. To oceníme hlavne my, čo tomu jazyku prd rozumieme. |
Čo logické, jediné možné vysvetlenie mať bandita a dekádu ho neprebehnúť. |
Re: OKOzMI: Stenly,,,youtube ma funkciu,ktora ti prelozi titulky do slovenciny,,,,ale rozumiem ti co si chcel povedat |
Ja len k ultrazvuku...prave na taketo a aj vacsie mrtvolky je super. |
|
Re: OKOzMI: |
Re: Merlin00: |
OKOzMI - ako vravi w4tch0, je to pre globalne obecenstvo na globalnej platforme ... napr. jawu co tammam som robil dualne, lebo jawa. Ale bandita si myslim, ze nie je vhodne, lebo je to globalny model. |
matkulec - cbr som nevidel, ale s colortunom som tunoval a on ma zrkadielko...ehm, ak to mozno tak nazvat... uz od vyroby. Tak teoreticky, ak mas priestor vymenit sviecku, tak by si cisto teoreticky mal vediet aj mrknut na CT, najlepsie v tmavsej garazi. Vyzva je napojit kabel na tu sviecku tak, aby neprerazal... |
Re: Geofrey: |
prevazna cast motoriek je chudobna. |
Re: barlac: No sak neviem kto s tym zazrakom mal tu cest, ale precizne to nie je ani nahodou. Vidis tam akusi oranzovu, ked to je bohate, relativne trosku tmavsiu modru, ked je to ok a bledomodru, ked je to chudobne, pricom tie rozsahy tocenia skrutkou bohatosti, kedy to este stale ma rovnaku farbu su fakt znacne, hlavne v tej modrej zone teda...najostrejsia zmena prichadza pri prechode z bohatej do optimalnej. No tak ale co, hadam pre pokoj duse lepsie ako nic, ale myslim, ze lepsie ako toto je nastavit masinu podla toho ako so zmenou bohatosti zmesi reaguje na otacky...najst polohu skrutky bohatosti, kde sa otacky citelne zvysia, pricom po prechode tymto peakom opat padnu a ten peak - to je potom ono. Toto pasmo je velmi uzke a mam za to ze to je to spravne nastavenie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Geofrey (08.11.2022 17:06) |
Re: Geofrey: to potom znamená do zvodov porobiť meracie otovory ako ma napr. Bandit |
pokoj v dusi |
Re: matkulec: ved toto, bandit tam nejake otvorceky ma, ostatni neviem...inak komu sa nechce laborovat, ma vstrek a teda aj pokoj |
goefrey: dorobiť :D |
Re: matkulec: no ved aj ano, pri miernom otvarani klapky hned po volnobehu to riadia nejake pridavne otvory za klapkou (aspon na bandite), potom prechadza tvorba zmesi na supatkovu ihlu a emulznu trubicu a pri velkom otvoreni klapky sa bohatost riadi uz len hlavnou tryskou a emulznou trubicou...tak nejako zhruba |
Re: Geofrey: |
Re: matkulec: na sak jasne...privod lambde musi byt tesny a za lambdou nejaky min. meter rury este, aby to vonkajsi vyduch neovplyvnoval, tak jak vravis |
aký vlastne gerét na to ideš zadovážiť? |
Re: matkulec: toto som uvazoval... |
Môže to byť zaujímavé ak sa to nakalibruje na základe dát z certifikovaného meráku z emisky. |
Problem je, ze stym pripravkom, je nie moc dobre nastavovat. |
Re: Merlin00: toš moja prvotn otázka: ako pozerať do hlbokých hláv, resp. dier na sviečky? Ešte keď je tam rám, chladič... |
Pomocou tej trubky a zrkadla. |
Re: Merlin00: prečo jazdiť na hasičskej striekačke, keď tam môžem mať automotor |
len jedna otazka a naco by to niekto robil,toto cele? |
mal som stvorvalcovy karburator GSX 750 F , au :D :D tema stoji za sledovanie (: som zvedavy na synchro (: |
to je to, ze pise ako madar |
Caume, no prave chystam video ako namontovat karbce na motor a do ramu...potom pridu dalsie veci napr. synchronizacia pomocou merakov z louisa a tak |
Ahojme, |
tu silu ktoru potrebujes na osadenie karburatorov do sania,mozes zmiernit napr. tym. ze ich mierne nahrejes s teplovzduskou. |
Re: barlac: dobry tip, diky...teplovzduska ma vsak docela vysoke teploty a ja nemam v garazi elektriku |
stary pojde na wikipediu a urcite sa tam nieco docita,aby ti poradil s alternativou teplovzdusky ze stary |
Re: barlac: stary je len Smokovec a stara je Lubovna ,,,, nemas uctu voci veku |
Re: Geofrey: tie s displejom majú regulácie teploty. |
Re: matkulec: sak ja som za, no ale ked neni šťava... |
mas tisice moznosti ,mozes pouzit aj plynovy horacik,alebo krbovy zapalovac.samozrejme s rozumom |
Re: barlac: hmm... dobra uvaha...este by sa dalo zmrazit karburatory... hlinik a tak... |
Re: matkulec: |
Re: Geofrey: Re: Geofrey: |
Ahojme, |
Ahojme, tak tento rok karburatory opat KO. Pripajam teda video ohladne opatovneho precistenia, nastavenia vysky hladiny a synchronizacie. Video: Suzuki Bandit GSF 1200 N - Čistenie a nastavenie karburátorovNeslo to vsetko uplne hladko a trebalo hladat chybu a rozoberat dva krat... Pekny den G |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 164747 | Včera: 181249