Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Len dohad , neklamú tie fotky? Ak by mala premenlivý prierez je dopredu dané ktoré miesto bude preťažované a praskne. |
|
baca, tusil som ze nejake take tyce budu , len som si chcel potvrdit predpoklad a overit hypotezu, ale to je uz naozaj mimo temy... |
MaAT hádam niekedy pokecáme aj osobne, lebo cez písmenká nám to zjavne nejde. |
Tuhosť? Stlač lineárnu a stlač hustejßie navinutú... Tryskáč má pravdu |
tryskac, netvrdim a ani si nemyslim ze pisem pre kazdeho jednoducho a zrozumitelne, ale kurva, ked tu stale a v x prispevkoch pisem o dlzke drotu z ktoreho je pruzina namotrana tak mam na mysli dlzku drotu z ktoreho je pruzina namotana a nie dlzku pruziny ktora je namotana z nejakej dlzky drotu. |
Re: MaAT: Re: tryskac: |
Trochu z tej komercie : Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (01.06.2017 14:30) |
Zas mám na niečo iný názor. |
Pruzina pouzivanim nemekne ? To jsou veci. Doporucuji zkusit novy Ohlinse s jejich pruzinama co udelaj prvnich 3tis km. Jak ze zacatku drobne nerovnosti nefiltrujou a jsou tvrdy a poskakujou Nato je treba prispusobit utlumy. Staci tyden a stale se meni jejich vlastnosti do mekka a opet menit oba utlumy. A v zadni Showe neb je pruzina stale predepnuta mekne pruzina stale i kdyz moto nejezdi to plati i pro jine znacky Ohl,HPro,Wilb,RaceT,PSusp atd Starne a mekne i kdyz ma moto najeto 0 km. U GW staci 3 zimy s zadek lezi na zemi s jakoukoliv pruzinou i kdyz ma stroj najete nic. Kdyz se pri odstaveni predepnuti povoli na minimum tak doba degredace se prodlouzi cca na 2 nasobek.Kilometry nehrajou roli jako cas a uroven predepnuti. Po vyjmuti a zmereni volne delky je ve stavu nove pruziny i kdyz stroj lezi na zemi. Vyzkousene nescetnekrat. Ostatni teorie nebudu komentovat Jo a hustym samo nahoru kvuli neodruzenejm hmotam to sedi. Olej v baleni pro HyPro je total sracka a degraduje extremne rychle stejne jako Reps Shell Motuly atd Olej HPro jen vyhazuju. Co jedine vydrzi 2-3 nasobek blata je origo Showa ci Kayaba. |
Re: Wing2: |
Delas si prdel ( v policce si asi neoddechnou kdyz uz je po nich ) ale zazil sem dost podobnou vec osobne na Krymu kdyz na GSA zadni Showa mela cca 30tkm a byla po smrti Rano byla moto normalne vysoko poznas podle doslapu na spicky pres den uz sem dosahl celym chodidlem a vecer cistej copr nohy sem mel dost pokrceny v kolenach. I na fotkach co mam to je evidentni ze vecer byl zadek dole. Po odstaveni pres noc rano prekvapko moto zase vysoko. ( asi se Showa dobre vyspala ) a cely tyden to tak bylo rano zadek ok vecer na zemi stale dokola. Kdybych to nezazil tak tomu neuverim ze pruzina si pres noc " oddychla." Technicky je to blbost ale v reale to tak fungovalo. Pak sla jednotka samozrejme do popelnice po navratu |
"a nie dlzku pruziny ktora je namotana z nejakej dlzky drotu" |
Re: Wing2: robil som si srandu.... Ale tvoja prihoda muselo v tom byt aj nieco ine...nie ze sa pruzina vyspala a oddychla si. |
tryskac, ok, ospravedlnujem sa za vulgarizmy. Neboli cielene na teba ako osobu, je to len forma prejavu ako reakcia na tvoje argumenty. |
Wing2, myslim ze si urobil chybu, ked si sa zbavil pera ktore za noc stoporilo geeso, s tymi co ti za tyzden zmeknu robis co? |
Tak ted nevim, kde udelali soudruzi z Japonska chybu... servisny manual na strane 13-28 hovori "instalujte pruzinu hustejsim vinutim smerom dole"... Upravené 2 krát. Naposledy upravil sorentto (02.06.2017 8:56) |
Re: MaAT: Miro tebe to naozaj treba vysvetľovať? Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (02.06.2017 10:00) |
Re: sorentto: soudruzi neudelali chybu nikde. |
v zasade suhlasim, ale aj tak to nevysvetluje, preco servisny manual dava zvlastnu pozornost na to, v akej pozicii umiestnit pruzinu do tlmica... |
Idem si vycistit retaz, nastriekat a idem jazdit. Pruziny v moto nejake mam.... |
Honda dava seriove pruziny hustym vinutim dolu kvuli moznemu hluku dosedani hustych zavitu na sebe obtezovanim jezdce hlukem ( orig vyjadreni tovarny ). A upozornuji na to neb maji v servisnim manualu vzdy stanovenu vysku tlumicoveho oleje a pocitaji s montazi origo pruziny hustym vinutim dolu. Kdyz ji das opacne bude ve vysledku nizka hladina. |
tak uz je zahada vyriesena- vdaka wing2 |
Maat som rád, že to so mnou nevzdávaš |
Re: bacaono: z obrázku č.2 je zrejmé, prečo som sa rozhodol pre progresy od YSS namiesto H.P., pre progresívny návin... YSS ho má od začiatku skoro až po koniec pružín Upravené 1 krát. Naposledy upravil Skalaaa (02.06.2017 15:00) |
Bacaono, ved prave o to ide, konfiguracia mriezkovych poruch, presun vakancii ci dislokacii sposobuje plasticku deformaciu. |
tak som sem ešte nakukol ... |
tryskac:..nikde som netvrdil, ze pruziny musia mat rovnaku dlzku, ani to ze budu mat rovnaky pocet zavitov, ani nefunkcne koncove zavity som nespominal. Iba jeden neuplny zavit ako dosledok zvacseneho stupania pri rovnakej dlzke drotu. |
MaAT, škoda zase odpoved viac menej mimo. Ak som ja s niečím v Tvojom príspevku nesúhlasil, tak som to citoval a napísal prečo nesúhlasím. |
tryskac, z mojich prispevkov chapes len co chces a ako chces. Nasledne polemizujes so svojim vlastnym nazorom. Technicky vzate, hadas sa sam so sebou. Preto sa ti aj vsetky moje odpovede zdaju "viac menej mimo" |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 235116 | Včera: 195519