Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Yamaha XJ600 Diversion - kolíšu otáčky na sytič - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuYamaha XJ600 Diversion - kolíšu otáčky na sytič - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Motor, Karburátor.

25.01.2017 14:36

Yamaha XJ600 Diversion - kolíšu otáčky na sytič

milovin
 Kávičkár 

Ikona

Mám Yamahu XJ6 Diversion r.v. 2000. Keď naštartujem (na sytič), motor sa rozbehne na cca 2000 otáčok, po pár se(kundách) otáčky idú na cca 2500-3000. Jemne uberem sytič asi tak o 1 milimeter, otáčky klesnú na nejakých 1000-1500. Za pár se-kúnd sa zase zvýšia na povedzme 2000-2500. A takto po milimetroch posúvam páčku sytiča (t.j. stále uberám) a otáčky si chodia hore - dole. Čo tomu je ? Dík za rady. Keď sa motor zohreje, krásne ide do otáčok a voľnobeh je v poriadku.


25.01.2017 14:52

Re: Yamaha XJ600 Diversion - kolíšu otáčky na sytič

datadive
 Kávičkár 

na zaciatok ... nemas XJ6 ale XJ600


25.01.2017 15:09

Re: Yamaha XJ600 Diversion - kolíšu otáčky na sytič

milovin
 Kávičkár 

Ikona

Tak chlapci mením typ - xj600s diversion - problém stále rovnaký.


25.01.2017 17:20

Re: Yamaha XJ600 Diversion - kolíšu otáčky na sytič

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Ked otacky robia neplechu, tak je za tym casto falosny vzduch...


25.01.2017 18:40

Re: Yamaha XJ600 Diversion - kolíšu otáčky na sytič

richard74
 Turista 

že by opisal pracovny cyklus sytiča - :-)

milovin ale super pokus a nasiel sa niekdo kdo na to skoci - :-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil richard74 (25.01.2017 18:41)


26.01.2017 9:23

Re: Yamaha XJ600 Diversion - kolíšu otáčky na sytič

milovin
 Kávičkár 

Ikona

Nie je to moje prve vehicle so syticom, ale takto divne to nikdy nefungovalo. Mohlo by to byt netesnostou a falosnym vzduchom, aj tak na jar pojde na servis...


26.01.2017 10:55

Re: Yamaha XJ600 Diversion - kolíšu otáčky na sytič

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Určite to nechať dlhšie zahriať a potom pomaly sťahovať sytič, ja to sťahujem na 2krát, raz aby to moc nehučalo a potom komplet /nie po milimetri/.
Väčšinou pomôže aj synchronizácia karburátorov, na ideálne otáčky.


26.01.2017 11:09

Re: Yamaha XJ600 Diversion - kolíšu otáčky na sytič

Dudko
 Kávičkár 

Ikona

Ja som mal podobný problém na Banditovi 600. Pomohlo synchro karburátorov.


27.01.2017 10:26

Re: Yamaha XJ600 Diversion - kolíšu otáčky na sytič

milovin
 Kávičkár 

Ikona

Vďaka za rady. To synchro karburátorov určite vyskúšam, pretože mne tie otáčky behajú hore - dole na sytič, aj keď zrovna nehýbem s páčkou...


27.01.2017 13:08

Re: Yamaha XJ600 Diversion - kolíšu otáčky na sytič

juloMZ
 Turista 

Ikona

Skus nastartovat studenu na sytic a napis ktory valec ti neodpaluje ;-)
Zistis to podla teploty zvodov aj rukou...


27.01.2017 13:37

Re: Yamaha XJ600 Diversion - kolíšu otáčky na sytič

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

Re: milovin: Ja som ti to hovoril: nejazdi na motorke po meste v zime.... Priznavam, ze neviem ako sa sprava moja moto v teplote pod nulou. :-)


27.01.2017 15:39

Re: Yamaha XJ600 Diversion - kolíšu otáčky na sytič

BanditPico
 Kávičkár 

Ikona

mne to robilo tiež na Suzuki bandit 600 otáčky lietali hore dole tak som dal zoštelovať karburátory ale po dvoch mesiacoch to bolo to iste čo predtým nakoniec som dal vymeniť karburátory a je to v pohode


27.01.2017 19:17

Re: Yamaha XJ600 Diversion - kolíšu otáčky na sytič

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Ak su karburatory vycistene, zostelovane, zosynchronizovane, ale pri studenom starte to robi stale, tak mozes hladat chybu v syticovych ventiloch, ktore su v kazdom karburatore zvlast.
www.cmsnl.com/yamaha-xj600s-seca-ii-1995-s-usa_model102...
suciastka cislo 21
................
Alebo to moze byt novsi typ karburatorov a je torocha inak, podla obrazku ten ventil vyzera inak..
Pozri obrázok
oem-parts.hu/en/parts/yamaha/1993/xj600s-diversion-4eb2...
Je to potom suciastka cislo 30

Problem je, ze na konci toho supacieho ventilceka sytica, je taka mala skurvena gumicka, ktora musi dosadnut na sedlo v tom lochu.

Ak su tie gumicky dojebane, alebo tiahlo/hrazda ovladania tych ventilov syticov ma nejaku velku volu, alebo je vyhegane, dokrivene a inak dodrbane, tak sa tie ventily syticove bud, nedobre otvaraju, nezatvaraju, alebo ostavaju visiet, pripadne sa pri zvysujucej sa teplote pootvoria a pod.
Cim viac karburatorov, tym viac radosti.

Identifilacia zavady ale z rozhasenymi karburatormi je taka, povedal by som neista, ale nie uplne nemozna.
riesenie...
Zakladom uspechu je aspon vizulane skontrolovat, pripadne opatrne namazat tu hrazdu, ktora taha za tie ventily syticove a prudko potahat, teda otvorit, zatvorit otvorit zatvorit par krat tie ventily, no a ked si sadnu, bude chvilku vsetko v poriadku, ked na to zabudnes, potom casom prestane pomahat to precvakanie tej syticovej sustavy a je cas, tie ventily naozaj vymenit, alebo si skusit do tych ihiel ventilov, osadit nejako, nejake gumicky, ktore si treba z niecoho nejako vyrobit. Daju sa nahradit tie zvetrane gumicky u niektorych typov ventilov syticovych O-kruzkami, ak sa najde vhodny rozmer, alebo z metraze gumy na vyrobu velkych okruzkov, sa da odrezat salamovou methdou vhodne sedlo.

Ale znova opakujem bez nastavenych a zosynchronizovanych karburatorov, je otazne, ci sa podari odhalit problem.
Najprv poriadne potahaj za tu syticovu packu a skus ju hlavne namazat tu hrazdu a vidlicky, v ktorych su zachytene tie tiahla ventilov syticovych.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 125867 | Včera: 226555