Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pomoze nieco motorke tento typ benzinu.........., ale staci tankovat obycajnu 95-ku ????? |
Je citeňe lepší, teda aspoň na mojej moto je to zmena. Nečakaj však zázraky typu "pionier mi na to páli 90". |
no chlapci a co takto mu popisat aj pocity vasich penazeniek |
AAAale V-Power je drahsi iba o dve koruny od normalu. V-Power je akurat lepsi na precistenie motora, na nic ine, obcas je ho dobre natankovat. V ziadnom pripade nie, ked ides zazimovat motorku, no ale o tom az na jesen. Ked chces zvysit vykon, nato je V-Power Racing, nooo ten ti aj penazenku rychlejsie vyprazdni. |
Tha moja 7 litrova nadrz...... snad sa to bude nejak zvladat.... dikes all |
od nova tankujem do masiny iba vpower, len raz som tankoval v cechach na OMV a ziaden rozdiel som nepocitil. Proste to robim len pre dobry pocit. |
Grundig : chces povedat, ze citis, ci si tankoval V-Power, alebo natural 95? |
To pujdo. Lepší priebeh krut. momentu v nízkych otáčkach. Afrika totiž nechce pod 3000ot/min moc točiť. |
ked som natankoval shell v-power moto mi isla ovela lepsie....a zda sa mi ze som mal aj mensiu spotrebu...neviem cim to bolo zeby som jazdil setrnejsie??? |
Je to lepšie s V-Powerom, moja FZR-a je živšia, rýchlejšie ide o otáčok, a motor ide tak čisto,má lepší zvuk, jednoducho je to lepšie, lepšia akcelerácia |
Robil som kampan na V - Power a tak vam mozem priblizit to, co uvadza vyrobca. |
Myslim, ze by bolo zaujimave urobit prakticky experiment u niekoho, kto ma motorovu brzdu a zmerat priebeh vykonu na jednej motorke pre rozne druhy benzinu (95, 98, 100, V-power, V-power racing, atd.). Potom by sme sa tu o tom nemuseli dohadovat a vsetky placebo-efekty vylucili... len kto to zafinancuje... |
Grundig : dakujem za tip. |
hmm myslim ze to ma asi taky vyznam ako ked date namontovat slimakovi hlavny stazen bez plachty... dakujem ostanem pri 95ke. |
Matus, dik za link, to je supr! Takze podla toho clanku (moj sukromny dojem) narast vykonu mozu ocakavat sportovci so striekackami v otackach nad 8000, ostatni ziadny narast nezaziju a je to len pre ich vnutorny dobry pocit, ze maju cistejsi benzin... |
Hmmmm... Thakze mojmu skutru to nijak asi neprida..., ale sak nevadi no, pojde mi aspon o ten DOBRY POCIT...... |
Vidicon, pravdu máš. Ono je furt lepšia skutočná 95 ka z čistej nádrže ako V power so sajrajtom. Inak keby sme sa pumpárom pozreli na zúbky, čo vlastne predávajú pod názvom 95ka alebo 98 boli by sme prekvapení. (Česť poctivým) Aj preto tankujem radšej V power. |
STREJDA: V ziadnom pripade nie, ked ides zazimovat motorku, no ale o tom az na jesen... |
A ešte jeden poznatok. Ciste moj sukromny. |
janny: jedno STIcko som cele oslintal dnes v Inchebe, je to moj malicky skromny sukromny sen - osahat si ho, trosku poopalovat... Asi by mi prestalo bit srdce a nedychal by som. Mooooozno raz... |
no neviem... |
to zeze: to fakt???tak neviem ci by si take nieco mohli dovolit??? |
maato >> no ja som pracoval isty cas v KN hned vedla... precerpavacej stanice, kde z tankerov privazajucich benzin po Dunaji precerpavali benzin a naftu do kamionov. hmm zaujimave ze jeden tanker a niekolko kamionov roznych znaciek vrataneh Shellu , slovnaftu, jurki dostavali ten isty benzin z tej istej pipi... Tak potom ako to je? Podla mna to vyraba slovnaft a oni si uz do toho miesaju svoje sajrajty(aditiva)... takze pokial V power jednoznacne slovnaft... Shellu neverim ani ten power-racing. |
Neviem co vas tak prekvapilo. |
DrTic: pre buducnost Ti sice velmi nerad ale predsa len poradim jednu vec. Pis to ako pre 5r cili lopatu po lopate, aspon nam to nebude trvat dalsich 10 prispevkov kym prideme na to iste co si pisal Ty trochu inak;) |
papaya: môj spolužiak v prvej triede sa vola tiež Paťo Cili - k a bol trochu na nervy, to sme mali 6 rokov, a cili korenie mám celkom rád, len neviem co to má spoločné V-power benzínom, keď už ide o to, mám pocit, že tá 98 a hore robí motorke lepšie ako 95, tak tak |
Zeze: Len ťažko, veľmi ťažko môže tvoj kamarát vlastniť dve Shell pumpy... |
Vadim ma pravdu.... vinimocne snim suhlasim... |
Janny, no preto na zimu nie, pretoze V Power ma prisady, ktore sice cistia motor, ale na zimu, ked masinu nepouzivas sa usadia, vytvori sa vrstva takeho slizu a potom budes mat problem nastartovat. Takze preto. |
Strejda - mozem potvrdit tvoje slova. |
niekde na ceskom webe doporucovali na zimu klasicky olovnaty normal, presne kvoli usadzovaniu aditiv. |
mam v motke cely rok vpower, najviac stala mesiac a nakopol som ju v pohode, teraz stoji od 3 januara, okrem vpower tam mam aj taku sracku proti usadeninam a vode, zajtra ju idem nakopnut. |
FaDe: to poradie mi neda.. vsetci to odoberaju od slovnaftu a slovnaft je az na 3. mieste? |
dominator ja som to pochopil tak ze v nadrzi je hore najcistejsi benzin ktory predavaju za najvacsie prachy a ten na spodku nadrzi (humac) zas najlacnejsie. Podla toho si asi predajcovia v poradi ten benzin kupuju... |
papaya: tak to pochopil asi kazdy, ale preco je slovnaft az na 3.mieste som sa pytal! Preco nie je na 1., ked on je headliner? |
Ja mam celu zimu v nádrži V-power a štart na prvý šup. Hmm. V utorok. Brať to treba asi tak, že nie každá motorka chce po zime štartovať. |
dominator Slovnaft zjavne nechce od seba kupovat drahy benzin a tak ho radsej ponukne OMV , alebo Shellke. Pritiahnute za vlasy ale budis... ja uz sa nicomu necudujem. |
Na poslednej jazde, Mikulasskej, som natankoval plnu Shell V-Power a prvy krat som ju startoval vcera. Bez problemu. Dnes je asi fakt tazke comukolvek verit.... ; ) |
Vadim je dobre vediet ze aspon niekto sa vyzna v tom bordeli okolo benzinu. |
K tej veci, ako sa rozdeluje benzin z velkych nadrzi - no ja som nevedel ze sa to odcerpava z vrchu.. Podla mna je to sanie kdesi pri dne. Lebo keby bolo hore, tak by to museli ponarat stale hlbsie... Takze, ti co beru prvi beru spinu, a ti co posledni beru to najcistejsie Ci nie? Ma to urcitu logiku... ;) |
Vadim, tvoje slova: "Efekt tohoto aditívovaného benzínu je asi10%-ná úspora paliva " a "Efekt: asi 15%-ná úspora paliva a citelný nárast výkonu" by si mohol niecim podlozit, lebo odporuju skutocnym meraniam, ktore uvadzal hore Matus... takze odkial su tieto tvoje poznatky? |
tak este raz: nielenze to nesuhlasi s tymi tabulkami ale aj s mojimi skusenostami, tankoval som vpower aj do auta a nikdy som ziadnu zmenu spotreby nezaznamenal. |
Vadim 15% úspora, nechceš sa opraviť? |
Môj kamarát mal tiež dve pumpy (prenajaté od Shellu) na Bajkalskej v BA tri roky a na Drieňovej, tiež v BA 2,5 roka. V rodine mali tri autá a denne dochádzali do Hlohovca. Okrem toho je Belgičan, takže často aj do Belgicka. Opísal som jeho skúsenosti. Pravdepodobne ma neklamal, pretože so Shellom už pol roka nemá nič spoločné. |
Vadim, vadit sa nechcem ;) sliz nesliz, motorka stala vyse 10 tyzdnov, a dnes, nahodil som baterku, vytiahol sytic, potahal plyn, stlacil starter a na stvrte pretocenie motorka chytila. proste presne tak isto akoby som ju vcera vypol. |
Matus&Co: ja sa učite o tomto hádať nechcem. Myslite si o tom čo chcete. |
Pracoval som na pumpe shell cca 3 roky. Pocas nich sa situacia niekolko krat menila. Benzin sa vozil z rakuska a braval sa aj zo Slovnaftu. Jedine co sa nemenila bola spolocnost ktora dopravovala palivo a to f. Klacska. Neviem ako je to teraz z benzinom ale viem Vam povedat ako sa robila zimná nafta. Prisla cisterna a na prikaz spolocnosti shell sa na cca 15000l nafty fuklo do nadrze 1000l naturalu a bolo. Potom prislo par taxikarov ktory si dobrovolne davali k nafte nejaky ten benzin, ale clovek nemohol nic povedat ze uz ho tam netreba. Takze chlapci sorry. Vadim na tu pumpu si chodil aj ty este si mal vtedy XM sa mi zda. |
biznis: hahaha XM. To je stará história. Čo ty si za vtáka!? |
Ja Ti to poviem a Ty to vykecas. Pride cas poviem Ti. Volali sme spolu tento tyzden dkonca som bol u Teba v predajni, ale Ty si tam nebol. |
No poďme pumpári! Napíšte ešte, aké podvody sa robia! Nielen benzín v nafte, ale aj vykurovacie oleje, mazut, petrolej a iné. Fantázia je nekonečná. Závisí od toho, čo sa lacno zoženie. Nakoniec aj voda sa dá priliať do benzínu a draho predať. A vraj aditíva. No asi si postavím doma v kotolni nejakú rafinérku, aby som mal istotu, čo vlastne tankujem. |
grunding:keby si v škole dával pozor, vedel by si, že benzín s vodou sa nedá miešať. |
Liatie vody do benzinu skutočne nie je mozne, teda myslim tak aby to nikto nezbadal. A pokial viem ani prilievanie starych olejov mazutu a petroleja tiez nie je uplne realne. Vadim a predstav aj napriek tomu som zohnal co som chcel. |
To Vadim. Keby si lepšie čítal, tak zistíš, že o miešaní benzínu s vodou nepadlo ani slovo. Hovoril som o dolievaní. Tebe ešte v zime nezamrzla voda v benz. nádrži auta? To je presne ten sajrajt o ktorom som písal vyššie. Vieš, voda sa usadí na spodku a potom, že mašina po zime neštartuje. Netvrdím, že sa to robí, ale sú to možnosti (teda to dolievanie). |
dominator: teraz si presne nepamatam 2. a 3. miesto mohli byt aj naopak... |
Grunding ja som expumpar tak som sa vyjadril. Pisal som niekde ze je to to iste? Ale ok nabuduce tam ciarky a oddelim to. Vadim v ktorych rokoch mal Tvoj kamarat prenajatu pumpu Shell na Drienovej? |
biznis: 2002-2004 |
To Vadim. Neriešim to ako, koľko, kedy a kto dolieava vodu do nádrže. Bavíme sa čiste hypoteticky (teda aspoň dúfam), tak to tak neprežívaj. Voda sa v nádrži usadzuje aj bez toho, aby ju tam niekto dolieval (lebo sa nachádza vo vzduchu a v nádrži sa proste kondenzuje). Myslíš, že palivo sa z nádrže čerpá úplne odspodu? To nieje vaňa v kúpelni. |
grunding.. nechcem do teba ryypat ale zdas sa mi fest smekulant.. neviem.. proste tvoje reakcie ma dost zaskocili.. tod moj nazor k tvojim prispevkom.. |
Tankoval som do masinky v-power aj natural 95, rozdiel som nevidel ziadny. Raz som len tak na skusku natankoval v-power racing a rozdiel uz bolo vidiet. Na volnobehu som mal o cosi vyssie otacky a cagivka sa nechavala lahsie "vytacat". Na tom racingu asi nieco bude. Neviem ako motor, ale ja mam z v-power rovnaky pocit ako z 95-ky. |
neviem co hucite do toho grundinga aby ste vedeli ma pravdu na slovnaft(myslim ze na slovnaft ale nemusi to byt tak sorry ked som ho nepriamo obvinil ) v spisskej nov.... bola podana zaloba kvoli vode v bendzine |
V Power tankuju do aut i motorek pravidelně už asi tři roky. Žádný pozorovatelný nárust výkonu jsem nikdy nepoznal, ale ani jsem s ním neměl žádné problémy(byť jsem ho nechal v mašině i přes zimu).Spíš ho beru kvůli tomu odstraňování usazenin(jak už bylo výše popsáno) |
Najnovsie spravy zo sveta benzinu: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vidicon (25.01.2006 14:58) |
Tankoval som v Agipe (je to u nas najlacnejsie), auto startuje a ide v pohode. |
tankujem stale shell 95..absolutne no problem ..aj teraz rano -18,8 |
No ja som tankoval na Slovnafte a v pohode, moj sef Shell a zamrzooooooll |
Môj príspevok som presunul do novootvorenej témy: Ako zabrániť zamrznutiu nafty. Upravené 4 krát. Naposledy upravil Vadim (26.01.2006 1:24) |
zajo78 nezamrzol benzin, ale voda ktora v nom je |
K tomu zamrzaniu benzinu - vcera vecer som dotiahol domov kamarata, ktoremu zamrzol benzin vo Favorite za jazdy (bolo cca -1 . Doporucil som mu dat auto na noc do teplej garaze a do nadrze fuknut ten sajrajt co sa dakedy predaval pod nazvom Velfobin (Shell ho predava ako Fuel De-Icer). Napodiv to pomaha, zabranuje skondenzovanej vlhkosti v nadrzi aby zamrzala... (aj ked princip fungovania mi nie je uplne jasny - z chemiou som na tom bol vzdy dost bledo |
no ja som do pinclu raz natankoval v-power inak pouzivam 95ku a vykon bol poznatelne lepsi, potom sa mi na 95ke zdal taky skapaty, najma zrychlenie na 3ke bolo lepsie. rychlost nepoviem lebo mi vtedy nesiel tachac, ale odhadjem ze bola vyssia asi o 5km/h |
dnes som natankoval Shell V-Power Racing a rozdiel je minimálny, moto ide lepšie do otáčok, trošičku lepšie akceleruje, maximálka sa nezdvihla ale motor má taký lepší chod, uvidím ako to bude so spotrebou. |
Shell V-Power sa neoplati tankovat pokial platis kreditnou kartou. Viac jeho pozitivny ucinok spoznas ked budes platit hotovostou a najlepsie iba mincami, viac odlahcis penazenku a teda celu hmotnost a motor bude lepsie tahat. Tu je dobre pockat na euro lebo to budeme mat len mince, papierova bankovky budu len v muzeu. |
Kdesi /asi dennik Pravda/ som cital vetu, vraj benzin na Shellke je rovnakej kvality ako na Tescu. A Tesco je najsilnejsi retazec v SR, vyse 85 prevadzok, 14 cerpacich stanic, tak preco mu nepomoct? |
tak ja tiez pridam k teme. Citam som diplomovu pracu o kvalite co robil jeden student na skole pre Slovnaft. Len tak v skratke benzin ktory expeduju, predavaju je niekedy velmi nad alebo pod normami, ktore udava slovenska republika, slovnaft ma dokonca vlastne este prisnejsie normy ako udava stat a predsta tam niekedy namiesaju taky bordel ze ani by to nehorelo. Pridu na chybu ale az ked je benzin na pumpach, zaplateny a nic nespravia a ako pricinu zlej kvality udavaju zlu ropu z ruska, pritom maju specialnu technologiu na spracovanie ruskej ropy. To iste je aj v spolocnosti Shell a vsade inde. |
Podla mna ked raz natankujes V-power nemozes citit rozdiel, pretoze zbytky obycajneho 95benzinu ti tam ostanu a to zmiesa, tak tazko citit rozdiel. Po 3-4 natankovani by to malo byt viditelne, kedze v nadrzi mas ,,cisty´´ V-power, nezmiesany. Neviem neskusal som na moto, ale na mojom mini to fungovalo |
Deskejt: ja som tam mal len V-Power Racing. Prwetože som na pumpu došiel tak, že už motor vynechával, prázdna nádrž. A nehovor že sa to zmieša, ked natankujem 16,9 litra V-Poweru Racing a ostane tam 1 dcl 95ky tak pomer 95ky a V Poweru Racing je 1:169 tak moc sa tam toho nenamieša. |
V prvom rade upozornujem ze som zena a technicky nie moc zdatna..... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tina30 (22.04.2008 10:59) |
VaranDriver07: joj, ale ta som to zasa tak nemyslel, ze by sme tu ratali na desatinne miesta kolko mas tam 95ky benzinu. Myslim tym ze ked natankujes na normalnu 95 nemozes citit rozdiel. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 42350 | Včera: 120897