Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Pozdravujem, |
Odporúčam navštíviť servis Yamaha Hustopeče... |
asi to tak dopadne... |
Jednoduché. Poslednú dobu som čítal pekné vety. Buď nie je čo zapáliť, alebo nie je čím zapáliť. |
tiež som mal problém na suzuki gsx 1100 f - síce 4 valec ale tie mi to išlo na 2 sem tam na 3 valce , pomenil som kadečo a nič . Známy čo opravuje moto mi povedal že mám rozobrať karburátory - vyčistiť a musí to ísť . Spravil som ako povedal , rozbral do skrutky , vyfúkal kompresorom , poskládal , nastavil podľa manuálu a odvtedy cca 600 km je to OK. |
Dufi, ako som písal hore, motorka bola v Yamahe a karburátory pretesnili, vyčistili, poskladali a nastavili... |
len či naozaj v servise vyčistili karburátory ? |
videl som to rozobrate, lebo som sa tam pocas toho tyzdna, co tam motorka bola dvakrat zastavil.. |
demmoo jasne hore napísal, čo všetko bolo spravené..... |
Teraz ma tak napadlo,tiez som riesil podobny problem na Transalpe 600,tiez mi vynechaval jeden valec,po vymene sviecok chvilu isla,len postupne to zacalo vynechavat a nakoniec sviecka zomrela. Skusal som CDI,nove membrany na karburatore,daval som aj druhy karburator,indukcne cievky,snimac klukovky. A nakoniec stacilo vymenit vzduchovy filter. Stary bol opticky cisty,neposkodeny. Skoro som padol na rit,ked to potom fungovalo bez problemov. Som zvedavy,co bude na tej tvojej TDM. |
Ak je pravdepodobné, že nie je čím zapáliť ... |
Mirko, vyskúšam, i ked vzduchač som menil minuly rok (cca 15 000 km do dnes od vymeny, vyzera byt OK), je pravda že minuly rok som dal na nom celkom prašnú Bosnu a pár off výjazdov...no uvidíme, dnes to pozriem... |
Dúfam, že keď sa na to príde, dáš vedieť, čo to bolo, lebo týchto problémov je všade kopu, len otázky, ale nik už nenapíše, ako to poriešil. Ja to už skôr vidím na benzín čo čapujeme, lebo každá druhá moto sa po zime všeobecne serie. |
Ja som mal rozobrané karburátory 4 x , ale 3x len plavákové komory lebo som mal hrdzavú nádrž - tú som vyčistil a nalakoval z vnútra farbou odolnou voči benzínu - a myslel som si že bude pokoj , ale prd makový . Keď som 3 x vyčistil len plavákovú komoru išlo to dobre tak od 50 do 100 km a zase to nešlo , a na 4 x som rozobral karburátory do šróbika , aj ten bohatosti zmesi a všetky kanáliky som prefúkol až kým som nevidel krížom a zložil a odvtedy je to OK . To je moja skúsenosť , pri prefukovaní som nenašiel špinu ale musela tam byť sviňa jedna . |
Chlapi ja ked som mal tdm850 a prestal mi postupne ist jeden valec, tiez som najprv menil svice a kadeco. Potom som dal do servisu, vycistili a nastelovali a od vtedy jazdila v pohode jak nova. Teraz ju ma kamos a myslim spominal, ze mu to zacina vynechavat pojde znova do sevisu. Ale to ju uz ma rok a pol odo mna |
Keď nejde dobre jeden válec a druhý ide , tak to nebude len špinou... Neviem aký sú experti v tom servise a koľko si zacáloval za pretesnenie, či dokonca "membrány"keď len jedna membrána stojí 5000 korún ! |
Preco si sa hned neotocil a nesiel naspat do servisu a nereklamoval? Namiesto toho ich ides rozniest na kopytach na fore. Ak si za nieco platil, tak si stoj za tym ze to chces mat opravene. |
Joker: podla mna som tu nikoho nerozniesol, v Yamahe sa k tomu postavili normálne, ja len momentálne nemám čas tam motorku zaviezť späť (a možno ani chuť, ked si predstavím druhú faktúru..), ale to už je druhá vec... |
Priviezol si motorku z chybou ze ide na jedne valec. |
V ramci robenia reklamy, servis Yamaha Hustopeče som si vybral prave preto, že s ním mam viacere naozaj pozitivne skusenosti a vec, ktoru riesim teraz stale nepovazujem za negativnu skusenost, nakolko neni uzavreta, cize ak by si niekto chcel robit obraz o danom servise, tak za mna zatial |
tlaky vo valcoch OK, snimač polohy klukoveho hriadela funguje spravne, vzduchovy filter vybraty, je cisty, motorka skusana aj bez neho...nova sviecka na valci, ktory nesiel... |
Nenatankoval si niekde nejaky bordel? Co tak vypustit karbesy, nadrz a skusit dat ine nove palivo? |
palivo sa pocas trvania tychto problemov vymenilo resp. spotrebovalo v objeme možno 8-10 nádrží, kedze moto zacala blbnut 500 km od domu + jazdy do servisu...motorka žrala 13 litrov na 100... |
Joker, to je ten snímač na karburátoroch, o ktorom som písal? Alebo sa nachádza niekde inde? |
Ten , inak aj snímač polohy škrtiacej klapky . A vymeň rozvodovú reťaz , nedáš si povedať . |
preklad som si nasiel, len som si nebol isty, ci je to ono...boha, na tie rozvody som zabudol... |
len tak mimochodom - tlaky vo valcoch OK - neznamená ani omylom , že je hlava a ventily v poriadku . |
Demo.....ako som uz pisal vyssie, mne to robilo na TDM to iste, najprv to prestavalo ist na jeden valec, potom to prakticky na jeden valec prestalo ist s tym ale, ze ked som jazdil v ot. vyssiech ako 3-3,5tis, tak to slapalo pekne! Teda na dva vale! |
karol ,skusime... Upravené 1 krát. Naposledy upravil demmoo (03.07.2014 9:53) |
demmoo-jeden karburátor mám doma aj ja,ak ho chceš,volaj- číslo je v profile. |
napadla ma jedna vec, skuste ma opravit, ak sa mylim: |
aktualna skusenost od kamosa s kawa motorom v articate - dvojalec V 650 obsah. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Wpalino (08.07.2014 19:50) |
sytič mi ostával jemne vysieť, resp. sa lanko nevracalo do úplne východzej polohy...to sme poriešili, to gumičku me podla vsetkeho prehliadli..v sobotu ideme skusit namontovat druhe karburatory, tak by malo byt hned jasne, ci bola chyba niekde v ramci mojich, alebo je to nieco ine...aj ked uz neviem, co by to mohlo byt... |
PROBLÉM VYRIEŠENÝ!!!!! po výmene karburátorov ide motorka nádherne, hladko, bez zaváhania... presnú príčinu problému teda nevieme, no na 90% je to potenciometer, iné nič tam nemá čo byť... Veľká vďaka patrí Švajčiarovi za zapožičanie dielov na skúšku, takže Mirko, ďakujem!! ak má niekto chuť sa porýpať len tak v tých starých karbecoch a zistiť príčinu nefunkčnosti (len ako zabitie volneho casu, prípadne pomoc do budúcnosti pre iných), tak poskytnem staré karburátory na vedecké účely... |
Tak to je ten ľahší prípad, že si nemusel chybu hladať v motore. Ale písal som, keď je sviečka suchá, buď to neťahá benzín z karburátorov, alebo neťahá to motor /podtlak/. Zhodiť karburátor, skúsiť pretočiť a skúšať, či ťahá vzduch, v tvojom prípade musel motor ťahať, takže chyba karburátora /a hneď je jasné, v čom sa len šprtať, prípadne kúpiť zánovné/. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 216554 | Včera: 154632