Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím všetkých, mám problém s 632, takže opíšem problém: asi pred rokom som kúpil J350 typ 632, urobil som najnutnejšiu GO - vymenil som krúžky, skontroloval vôľu na kľukových ložiskách, spravil som komplet nové káblovanie, nastavil predzápal na 2,0mm a moto som celú rozobral, očistil a prestriekal.. |
skus vymenit gufera na klukovke.Hlavne to co je za dynamom.Mozno tamadial podtahuje falosny vzduch, z druhej strany kluky je v oleji, tak je menej namahane ale menil by som radsej oba.Alebo najprv skus odmontovat obe vyfuky mozno su zanesene a motor sa dusi. |
skus najskor nastavit predstih, ten ma byt v rozmedzi 2.7 - 3.3 mm (2.8 presne). To, ze nedrzi volnobeh moze byt aj tymi guferami, ale aj supatkom. Neni nejake vybuchane to supatko? netrasie sa tam? nezvoni ti to odtial? Mas tam dobre zalozenu ihlu a tu strunu? Ihla by mala byt po zabehu nastavena na 2 zareze z hora. |
Takéto niečo treba vidieť a počuť, inak sa ťažko radí. |
No podľa toho ako to opisujes ide určite o netesnost stredového labirintu jedným špecifickým znakom je to že je problém z volnobehom nedá sa nastaviť motor rozober a vsimni si presne v tých častiach kde dosada labyrint na bloky či nies u doslova zklepane a zalestene plochy ak áno nsiel si zavadu ale na 90% je to ten labyrint vyrábali ho z malým lisovacim presahom a stačilo že motor 2fe krat rozobrali a zložili a bolo po tesnosti da sa tomu pomôcť ja osbne som 350tkovych motorov robil okolo 1000 kusov a kazdy treti mal ten problém tu je moje t.c. 0949871566 zavolaj my a presne tí poviem ako sa tomu da pomôcť takto písomne sa to zle vysvetľuje volám sa ondro |
Chlapi tak púšťam sa do opravy, včera som rozobral dynamo a vybral pravé gufero. Je už dosť staré, ale neprepúšťalo. Z vnútra bolo cele čierne, od karbónu a prepáleného čierneho oleja, viď foto č.1. Keď som kontroloval ložisko, všimol som si že sa to vnútorné oko voľne točí na hriadeli, pozrite si to v priloženom videu. Video: [ Video: www.youtube.com/watch?v=0iWa50nDxyE ] Foto č.1: Pozri obrázok Fotoč.2: Pozri obrázok Dôvod úpravy: Upravené 1 krát. Naposledy upravil tymi (16.04.2014 23:49) |
tymi - pre mňa sú to hotové Jóbové zvesti! Nedajbože, že by to bol môj motor. |
Jack - neboj, nerozoberám motor prvý krát, 175 a 250ku som rozoberal snáď 50x a podstata platí aj v týchto motoroch. Kluka je už vonku. Ozubené kolo som stiahol bez problémov a samozrejme bez búchania. Spojka je úplná hračka, rozoberal som ju obyčajnými kombinačkami. :D |
prosím pekne ponížene , vysvetlí mi konečne niekto , kde má jawa 350 rozvody , keď má vraj rozvodovú reťaz???????? |
Áno jasné nemá rozvodovú, ale primárnu reťaz. Asi sa Jack pomýlil, ale predsa veď vieme čo myslel. |
zrejme mal na mysli Loctite 648 - len mi prezraď , ako zabezpečíš , aby si mal po jeho použití ložiská "v jednej lajne" |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 149074 | Včera: 158165