Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravím, mám CBR125 r.v. 2009 a menil som komplet motor za r.v. 2010. Obydve motory su JC39 - bez akýchkoľvek zmien. A po osadený som si všimol dve veci: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Marvis (17.05.2013 13:39) |
Ta čo ,pošiel ti motor ??? |
Práve toto, že sú to vstreky ... A hej motor šiel, po 33tis ... asi sa nejak vyhaproval piestny čáp a rozbil piest, válec a ojnica vyletela von motorom ... |
Otacky nastavis polohou skrtiacej klapky. Pozri manual. |
Karburátorová verzia JC34 má skrutku škriacej klapky, aj v manuáli no JC39 s vsrekmi už nie a ani v manuáli sa voľnobežné otáčky nespomínajú. Má to vraj nejaký IACV - ventil voľnobežných otáčok a do neho idú 4 káble od PGM-FI eto sjo ... asi sa s tým nedá nič robiť. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 309563 | Včera: 161562