Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Aprilia Pegaso 650 i.e. plusy a mínusy - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuAprilia Pegaso 650 i.e. plusy a mínusy - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
06.09.2012 22:10

Aprilia Pegaso 650 i.e. plusy a mínusy

Zdravím chcel by som sa v prvom rade spýtať či môže mať motorka s priamym vstrekovaním sytič.

A potom čo sa najčastejšie kazí na Pegase, načo si dať pozor pri kúpe a podobne.

Spotreba sa pohybuje okolo 4-5 l / 100 km ?

Lepšie je turistické plexi alebo origo ?


vopred ďakujem za odpovede [dobre]


07.09.2012 9:01

Re: Aprilia Pegaso 650 i.e. plusy a mínusy

Ano, aj niektore motorky so vstrekovaním majú sytič :-)
Čo sa týka pegasa,mal som ho zhruba 2 sezóny a s motorkou som bol úplne spokojný až na jednu vec,spotreba,mal som verziu s karbcom a tie motorky dosť hodne papaju,tak isto aj pego so vstrekovaním..je tam minimalny rozdiel v spotrebe,možno liter ani nie,usudzujem podla toho pretože kamoš mal pego so striekačkou a žralo mu to tiež okolo 6litrov, ja som sa s pegasom nemohol dostať pod 6 litrov,stale to bolo okolo 6,5 aj keď som jazdil dosť aj blato ale žralo to dosť takže to je taký mínus..ja som mal origo plexi a nemal som nejaký extra problem s vetrom,veď sedím na motorke nie v obývačke :-} ...čo sa týka spoľahlivosti,motor, ten je nezmar,veď rotax ;-) , čo zvykne odchádzať na pegase je regler hlavne na ročníkoch čo majú karbce maju regler pod sedačkou medzi výfukmi a prehrieval sa tam a potom bol problem s dobíjaním,verzie so vstrekovaním už majú regler pod zadnou kapotážou takže si myslím že už ten problém asi vyriešili,lebo čo som počul tak len na tych starších ročníkoch sa to vyskytovalo,ďalšia vec zvykne prdnuť tesnenie pod hlavou,to sa stalo aj mne ale nieje to nič dramaticke vlastne trošku sa na motore len rosil olej a investícia to bola pár eur takže toto som ešte menil inak som nemal s ničím problém.. ale skôr by som bral karbec keď chceš kúpiť pegaso to vstrekovanie sagem sa zvykne dosť kaziť,vtedy treba reset cdi a malo by to byť okej... ale ak nahodou aj tak budeš chcieť zobrať ie tak jedine čo tak obzrieť motor či niekde na motore nieje olej a ak je bude to pravdepodobne tym tesnenim zvykne po 20tisicoch prdnuť,ak by si kupoval karbec tak ešte treba aj obzrieť kable od reglera,keď už dožíva tak môžu byť kable opečené ak niesu tak je okej :-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil alle (07.09.2012 9:09)


07.09.2012 9:06

Re: Aprilia Pegaso 650 i.e. plusy a mínusy

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

ano, moze mat sytic. a urcite to neni motorka s priamym vstrekovanim ale "obycajnym" vstrekovanim ;-)


07.09.2012 9:09

Re: Aprilia Pegaso 650 i.e. plusy a mínusy

majomi
 Edvenčr 

Ikona

tu si prečitaj a rozhodni sa ako sú majitelia spokojný
www.motorkari.cz/moto-registrovani/?znacka=1...


07.09.2012 11:06

Re: Aprilia Pegaso 650 i.e. plusy a mínusy

No čítal som na českom pegaso fóre že tie s karbecom papajú cez 6litrov :-~

2001, karbec, 3kufre 1900€
2003(prvé prihlásenie 2005), vstrek, 1topcase 2300€

vyhrala varianta B, 2000€

keď si vezmem že karbec papá +2litre (*1,6€=3,2€) na 100km tak pri 5000km sa prejazdí navyše 150€.

100vku drží pekne na 4.000ot/min, top speed po dvoch týždňoch 160kmh, 140tku tiež dokáže pekne držať

prvých 70km zvládla za 4,5 l/100km s tým že sa nejednalo práve o ekonomickú jazdu

veľmi fajn motorka


Dík za info ten regulátor som si čítal na nete takže radšej nechávam zapnuté diaľkové(snáď to pomôže) ..

Upravené 2 krát. Naposledy upravil PA3K33 (07.09.2012 11:08)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 35091 | Včera: 191994