Caute, pisem vam tu za mojho kamarata Mareka, ma problem a potrebuje pomoc. Skopirujem Vam co mi napisal.
Zdravim vas,
volam sa Marek, mam skuter znacky Honda a prajem vam pekny den
Konkretny model Honda x8r-r rv 2000. Kupil som s 5700km tacho ( uz teraz si to nemyslim ked som videl susedovu pgo 125 s 13tis km a bola ako nová. Aj vyfuk. Moj je hrdzavy), minul som dve nadrze od kupy skutra a potom sa to stalo
Jedneho dna spravim 50km, cestou domov natankujem plnu , dva tyzdne sa nevozim a zrazu nejde nastartovat elektrickym starterom, nakopavackou na viac krat a kym sa rozkaslala preslo par minut.. Mierny dym je asi normalny, kedze je to dvojtakt.
Teraz nejde el. Starter a akceleracia nieje to co bola ked som ju kupil..
Povedal som si, okej. Ten starter bude baterkou a akceleracia benzinom (mozno som natankoval E10) tak som nabil baterku a natankoval shell normalny benzin.
Akceleracia sa nezlepsila a el. start tiez nesiel. Iba jeden jediny krat sa stalo, ze nabehla. Spravil som 10-15 km, zaparkoval a skusil to magicke tlacitko.
Isla! Odvtedy ani tuk. Preto ma napadlo ci nemoze byt len chybny kontakt alebo uplne slabucka bateria. Jednoduhsie je kupit novu bateriu ako hladat chybny spoj..
Novu bateriu som nahodil a prislo jedno velke sklamanie. Ani tuk. Svetla a truba funguju perfektne ..
Stara sviecka bola spinava, ocistila sa - ziadna zmena. Kupil som novu ngk a ziadna zmena.
- mohol benzin e10 nieco spravit s motorom?
- je možné, že je tam nespravny olej? Alebo je normalne ked dva tyzdne stoji a potom ledva pretlacim motor nakopavackou? Na desiaty krat, alebo viac..
- zvuk tiez nieje najprijemnejsi..
Byvam v lesnej oblasti v nemecku, byva tu celkom chladno..
Ak sa niekto stretol s podobným problémom alebo tuší čím to môže byť.
Napíšte prosím !
Ďakujem!
|