Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte od malička jazdim na motorkach najprv som mal yamahu 125 DT , hondu CR 250 , a potom yamahu xt 600 .Pričom ta yamaha xt 600 mi najviac sedela bola aj silna aj spotreba bola celkom dobra . A teraz by som si chcel kupit daku motorku na cesty ale aj ked budem musiet ist na chatu tak aby nemala problem .Uprednostnujem 4-takt z poriadnym zvukom som pozeral KTM 660 SMC alebo KTM 690 SMC s tych dvoch by som si chcel vybrat ročnik cca 2009 ...Chcel by som sa vas opytat že ake mate skusenosti s KTM 660,690 smc ? aka je tam spotreba , udržba, kvalita , kde ich dostat kupit lebo čo som pozeral tak ich je malo .. načo si davat pozor atd budem vdačny za dake rady .. dakujem |
čau, neviem síce či poradím, ale ja vlastním KTM 660 SMC ročník 2003, ostrejšie supermoto s výkonom na rozdávanie a skvelým podvozkom, spotreba okolo 8 - 10 l/ 100 km, servisne intervaly, ja mením olej každých 2500 km spolu s filtrami, vôle ventilov po 5000 km. Moto nemá spín. skrinku, baterku a teda ani štartér. S novším ročníkom však nemám skúsenosti, skús však pozrieť sem, nájdeš tam články ale aj priamo hodnotenia od majiteľov: |
Mam KTM 660 SMC. 2007 rocnik. No ked som porovnavval so 690 kou, tak je tu ten rozdiel ze 690 ma 6 rychlasti a starter. Samozrejme motor bude víkonejsi. S mojou 660 tkou nemam problemy..len ked ju prvy krat startujem, tak to trochu trva...ono asi na 4 krat nabehne motor..ale potom ked sa zohreje je ok. Samotny motor ma zaujimavy zvuk..proste ako keby sa tam vsetky prevody zblaznili.) Ale zevraj to tak ma byt. No pocitaj ze samotny motocykel bude dost triast pocas jazdy. Stupacky su kovove a dost to citit na nohach. Motor sa sprava dost dravo..no musis ho drzat v otackach aby ten motor netrpel. Ved je to jednovalec a da pociotit ked mu nepridas. Dost co mi vadi na tomto stroji, ze v zatackach sa dost divne sprava. Ono ma tendenciu ist rovno. Proste mozno by stacilo vymenit prednu gumu ineho profilu..alebo nevviem ako to vyriesit. proste ked som to porovnal s kamaratovou FMX motocyklom, tak to bol razny rozdiel. Asi tolko z mojich postrehov |
tie dva stroje maju spoločné tak KTM a SMC nič viac.... |
Jednoznacne 690 novsi stroj novsie technologie je to injektor ma to dva vyvazovacie hriadele cice nic nevybruje spotreba od 4-6 podla stylu jazdy nadrz je v zadu cize lepsie jazdne vlastnosti tazisko miesto zbytocnych dvoch vyfukov je uz iba jeden.. Jazdil som hocico ale momentalne som spokojny.. Mala lahka obratna dobra spotreba a servisny interval 5.000km jedina vec co je chybna su tachometre do ktorych prenika vlhkost a stracaju sa cislice inak ziaden problem |
pisul - tie tachometre sa riesili na garancku. v rajchu ich menili ako na beziacom pase, len tu sa o tom mlcalo, popripade dostal clovek taky hint, ze "daj tam silikon" |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 164475 | Včera: 121254