Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ahojte, tak s tou spotrebou to nebolo až také zlé, po zmeraní a normálnej jazde mi to vyšlo na málo cez 3litre. Mám ale ďalší problém. Dnes som prebehol na ňom v daždi a po tankovaní som ho ledva dostal domov. Nejde do otáčok takže žiadny rozbeh. Ba povedal by som že ho sem tam aj dusí. Mohla sa do karburátora dostať voda? Alebo je tam iný problém. Vďaka |
A to je všetko? Lebo po pravde čím som dlhšie po vode šiel tak tým šiel skúter pomalšie |
jj to je vsetko .. na 95% to bude tym .. vybrat vzduchovy filter a vysusit .. ked je plny vody tak najprv vybuchat a potom vyfenovat .. to sa ti bude stavat furt a stale .. neviem ti poradit ako zabranit vstupu vody do filtra ale urcite by si sa mal proti tomu zabezpecit .. |
Tak filter tam je sportovy ale aj tak som ho vysušil, zajtra to vyskušam. Povolil som aj šróbu na karburátore a vypustil obsah ak by bolo dačo aj tam tak uvidím. Zatiaľ dík |
Skúter ideee Takže prvá lastovička. A môžme sa pustiť pomaličky do skúšania valčekov, pružiniek... Takže pekne ďakujem |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 225872 | Včera: 231661