Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Čaute motoristi.Kúpil som si moto Kawu klr 600 a mám s nou taký problém.Jazdili sme normálne asi 2- 3 hodiny (bez problémov).Odstavil som moto asi na 5 min.A potom moto ani za nič naštartovat.Moto odpaluje, ale naštartovat neide.Najprv som myslel že by to mohla byt sviečka, kúpil som novú za 22 € a nič.To isté.Predtým som 4-takt nemal tak je to pre mna uplne niečo nové a ani neviem kde by som mal začat s možnými chybami.Najprv strielala do vífuku ale pošteloval som máličko bohatost zmesi a celkom dobre sa to upravilo.Ale s týmto neviem čo sa mohlo stat , ak niekto niečo viete, budem velmi rád ak sa zapojíte do diskusie.Díki: |
Hmmm!!!! , predstav si že ano, ale tak vážne že neviem čo sa mohlo stat tak odrazu. |
ja sa pytam preto, lebo som sa 2-3 krat stretol ze problem bol prave tu... |
Ale ako to myslíš, že problém bol tu.Myslíš, že by ako bolo niečo upchaté v kohútiku na benzín, alebo v karbíku????No neviem, určite sa na to musím pozriet,aj ked v tomto smere chybu asi nevidím.Skôr bych išiel niekde do elektriky (ale iskru má), alebo že neviem čo ... |
problem bude vtom ze ti bude treba uz vibrus lebo ked sa zohreje tak sa valec roztiahne a uz nama taku kompresiu ako za studena |
Tuto tiež neviem či bude chyba, lebo na jesen bola na moto robená (vymenená) druhá vložka a dávané nové krúžky.A teraz mi moto tiež nechce chytit aj ked už je studená!!!!!A inak nemohol by byt problém trebars v tom že by sa mi nejako rozštelovalo zapalovanie,alebo čo??Alebo niečo s rozvodovou retazou??? Neviem... Upravené 1 krát. Naposledy upravil omiboss (11.06.2009 10:59) |
to co napisal 1213 je podla mna blbost, lebo ked by nemala kompresiu tak by aspon nejako isla, |
A ešte jedna otazočka ohladom tej klr-ky, Na karbeci mám nečo ako 2 prívody na hadičky od nádrže, ale zapojenú od nádrže mám len jednu.Tak neviem načo je tam ten druhý vývod alebo prívod.Mohla by to byt prepadová blbost z karbeca, lebo ja som to zablendoval.Kurva nemože to robit aj to???Idem to vyskúšat!!!!Potom sa ozvem. |
omiboss, ked mas na kohutiku 2 hadicky, tak by mali byt zapojene obe, cez jednu tecie benzin a v tej druhej hadicke je podtlak z karburatora, resp. motora a ten otvara ten ventil pri nadrzi, aby ti mohol tiezct benzin do karburatora. Ale neviem kolko mas poloh na tom kohutiku. Predpokladam, ze ON, RES a este nieco. skus to poprepinat, ked tam nemas tu druhu hadicku. |
Nie na kohútiku mám len jeden vývod, to na karbíku mám dve, ale v tom to nebude už som to pozrel a zase vyčistil karbík a ani hovno.Ja mám stále take zasraté tušenie že to bude nečo s tou elektrikou alebo motorom, (retaz, ... ) Kurva asi ma z toho drbne!!! |
omnibos: to chce klud a pohlavnu sviezost |
A skúšal si ju roztlačiť,či nenaskočí.Máš na tom motore aj nakopávačku,alebo len štarter? |
Toto je nakopávačka, skúšal som aj roztlačit, (zahákol som ju za auto) a skúšal tak, ale moto len odpalovala a to je asi všetko , absolutne nijaké iné náznaky na štart moto,... |
Na karbci myslíš ten vývod naľavo(v smere jazdy) nad prívodnou hadičkou benzínu?To je len odvzdušnenie,ale zablendované to nesmie byť. |
Presne to, už som to odblendoval a aj tak to vobec nereaguje. |
Ešte ma napada-pozri olej v motore,či nie je z neho emulzia.Káble si prešiel? |
pocuj kukni na sviecku po nakopovani ci je mokra alebo sucha |
chyby mozes mat v troch veciach: palivova sustava, elekricka sustava alebo mechanicka. |
No takže takto, kompresiu má podla mna takú ako pred tým,naozaj ako som už písal, sme sa vozili cca tie 2-3 hodiny a všetko išlo v pohode (dávali sme aj prestávky aby ochládla a podobne, pritom chytala na 1.kop) zastavili sme sa na kofču cca 5 min. moto len odpálila, hned zhasla a potom ani náznak života.Tak preto neviem či to bude niečo s benzínom ked pri tej 2 hodinovej jazde to šlo v pohode.Teraz som karbík čistil už 2.krát (a stále bol čistí), tak tam by som povedal že chyba nebude. |
A s tým olejom a emulziou si to ako myslel, to neviem ako je na tom ten olej, tú moto mám asi len 2 týždne takže ešte som sa s nou ani poriadne neskamarátil.Ak to pomože dám tam hned nový ale čo by mohol urobit nejaký starý???Neviem! |
Emulziou som myslel,že či sa ti nedostala chladiaca voda do oleja.Len ti píšem to čím som už ja prešiel na svojej KLR.Ak nemaš emulziu môžeš byť len rád.Pootočenie magneta pochybujem,by to bolo možne iba ak by bola povolená šrúba,ktorou je pritiahnuté a to zistíš hneď,ako vytočiš na ľavom dekli strednú plastovú zátku a pod ňou je tá šrúba.Inak si ja pretočené magneto neviem predstaviť,lebo spôsob akým je na kľuke poistené je viac ako 100%-ný. |
Iron to som si myslel aj ja pokial som to nerozobral. Ten klin co drzi magnet na hriadeli kluky bol prestrihnuty na dve casti. Tiez som sa vtedy prevelmi cudoval co sa mi naraz stalo s masinou... sak kua iskru dava, palivo tecie, vsetko v poriadku a nie a nie chytit. Iba strielala do vyfuku, karbeca a podobne zjavy Upravené 1 krát. Naposledy upravil PeopleCanFly (12.06.2009 12:33) |
A chalani stačí ked povolím len ten velký šrob na tom dekli, alebo musím dat dole celý dekel.A neni náhodou po ním olej!!!! |
Fíha,tak to by som nepovedal,ale tomu,že ti seklo ten klinek asi predchádzalo povolenie šrúby.Veď tam je kužeľ+klinok.Keď som chcel dať dole to magneto,tak som na to potreboval riadne silný sťahovák,takže preto som dosť o tom pochyboval. |
No pred chvílou som došiel domu čo som na tom makal.K tomu magnetu som sa zatial nedostal, lebo som robil iné!!Dost ma prekvapilo že ked je baterka vybitá tak mi pomály nehádže ani iskru (nabitá baterka a iskra jak hrom).Ale viacej ma sere že ked kopem do moto, stále mám suchú sviečku a teraz bych povedal, že je chyba tam.Po takých 10-15 kopoch by malo byt niečo vidiet na sviečke nie???A nič.Dalšia vec čo ma sere na tom karbíku je sitič.Mám taký pocit, že aj ked bola páčka sitiča vypatá tak sa uplne nevrátil ten hajzel čo behá v tom karbíku (ak viete o čom hovorím).A celý problém je v lanku (nejaké pokrkvané a suché- no tažko ide jak svina). |
Tu máš link na super fórum kawa.flexible.cz/viewforum.php?f=37 |
Zdravím duskosl. Poprosil by som o radu ohladom mojej Klr-ky. Je to len nakopávačka, chytá dobre za studena aj keď sa zohreje. Problem je v tom, že keď je studená cítim v páke celkom dobrú kompresiu, no keď sa zohreje nakopávačka akoby len prešmikovala, necítim žiaden tlak,a ma aj ovela slabši výkon. Niekde tu som čítal že klr 600 dá na zadné aj dvojka-mne ju nedá na zadne ani jednotka. Takže jej asi niečo bude. Nebude náhodou treba robiť výbrus? Ďakujem |
Bubo-podľa toho,čo píšeš by som pozrel čo najskôr vôľu ventilov. |
Vďaka Iron. A vedel by si mi poradiť ako? Moc sa v nej ešte nevyznám. Čo keby som zmeral tlak vo valci, za studena a potom za tepla. Mal by byť stále taký istý nie? |
bubo: alebo je uz vylietana ako anal Dolly Buster |
Tlaky vo valci pri studenom a teplom motore úplne rovnaké nebudú,ale aspoň približné.Ak sa na tie vôle ventilov necítiš,skús,či by ti z tým niekto nepomohol.Ono to nie je až také zložité.Hlavne sa tomu nevyhýbaj,lebo môže dôjsť k podpáleniu ventilu.Ak to budeš mať už skontrolované a vždy ti to bude teplé zle štartovať,budeš si aspoň istý,že vôle ventilov sú v poriadku |
dando: to maš asi pravdu Iron: Nie že by som sa na to necíti, len by som to potreboval trochu podrobnejšie vysvetliť. Nejaký postup a ešte nejaké miery na koľko majú byť nastavené. Lebo nemam náladu chodiť s každou blbosťou za mechanikom. Ale keď hovoríš aké to môže mať následky tak to asi blbosť nebude. |
Stiahni si servisný manuál na Czech Kawasaki Club fore. Tu máš link, tak študuj |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 234902 | Včera: 143781