Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Sewa ľudia. Potrebujem poradiť ohľadom týchto dvoch moto. Rozmýšľam že by som niektorú z nich kúpil a potrebujem vedieť aké sú s nimi skúsenosti, názory na ne, či sú poruchové a tak. |
Poruchove su asi tak ako vsetky motorky tych rocnikov, nie su nove a z casu na cas sa nieco objavi, ale z toho by som obavy nemal (suzuki=lacnejsie diely ako Yamaha alebo Honda), viac by som sa bal toho, ze kupis "srot" (na Slovensku velmi pravdepodobne) tak na to treba davat pozor, tie motory uz maju co to za sebou a mnohe su pred "smrtou" alebo po nej... No a radsej by som radil tu 650-ku nakolko niektore diely na 600-ku uz by mohli byt problem. Na 650-ku este zozenies vsetko, zatial. |
citron: Takže odporúčaš skôr tú DR 650RS, hej? A na čo si mám hlavne dávať pozor pri kúpe??? |
ano 650RS, je to novsia, skor zozenies diely, motor je vzduchom chladeny, takze skor z neho budes pocut nejake pazvuky ako z vodnika ale to je normalne, pravdaze vsetko ma svoje hranice. My sme mali problem s tym, ze sme sice mali skusobnu jazdu ale na to aby si zistil ci motor zerie olej alebo nie potrebujes motorku lepsie zahriat, min. 20 minut jazdy, nasa pri kratkej skusobnej jazde nedymila a ked sme ju priviezli domov a dali dlhsiu jazdu tak zacala dymit a spotreba oleja na 100km cca 0,8litra, pricom celkovy obsah oleja v motore je 2 litre. Motor bol totalne vybehnuty, GO nas stala cca 20 000sk |
citron: och ci pana . Presne na takýto prípad nechcem natrafiť!!! A čo všetko ste menili ak sa smiem spýtať? |
piestne kruzky, komplet vsetky loziska aj v prevodovke, nova prevodovka (teda stromceky, kupena s DR 600 pasuje) povodna bola v dezolatnom stave, nova spojka, repas hlavy, nove gufera na ventiloch + vsetky nove gufera v motore, bol potrebny repas vackovej hriadele a jedneho vahadla nakolko jazdila bez oleja, dalej nova retaz na vyvazovakoch + jedno ozubene kolecko, repasovany jeden vyvazovak, a teraz sa nam zlomila kopacka, tak sme objednali novu (original suzuki 2300sk) |
pripájam skúsenosť s DR 600. Zatiaľ som nemal vážnejší problém... Kúpil som ju v zanedbanom stave a tak si vyžadovala výmenu bežných vecí. Elektrika bola fušersky porobená a dosť som sa natrápil so správnym nastavením bohatosti palivovej zmesi. Inak je to dobrý stroj, mojej trvá zhruba 15-20 min. kým sa dostane do správnej prevádzkovej teploty, chytá dobre aj bez štartéra, občas sa zachlastáva pri zbrklom nakopávaní... |
citron: no ty brďo tak to ste dobre zarobili... |
650tky sú novšie, preto ak máš prachy, tak radšej novšiu. Ja mám skúsenosti len s DR 600 a musím povedať že len kladné... bežné opravy boli nutné, nové spojkové lamely, poniektoré lanká povymienať a tak, ale celkovo bez väčších problémov. Ide to stále na tretie štvrté kopnutie, či je zima, či je leto. Akurát keď to prechlastáš tak kopeš aj 5 minút do toho. O tých prevodových kolesách som nepočul.. Ale ešte pridám dobrú radu... vždy kontroluj olej ;) A pri kúpe pozri či niekde netečie. Šťastnú ruku pri kúpe praju. |
Dano98: v prevodovke bolo viac znicenych kolecok, ale nepoviem ti ktore to boli rychlosti... |
Crash: dík ja som mal tiež DR 600S a bola duper len ako hovoríš, tiekol olej spod hlavy...nejaký dobrák tam namiesto papierového tesnenia dal len ten červený Castrol-ácky silikón. A páči sa mi DR 650 RS takže asi po nich budem pokukovať. |
No my sme to zohnali na inzerat ale menili sme celu, lebo na jednom stromceku nevymenis ani jeden prevod, ked ho nerozlisujes a to je dos roboty. DR 600 sa uz na suciastky sem tam objavi v inzeratoch. Pod hlavu na DR ide trojvrstvove tesnenie z kovu neviem presne akeho, papier by ti pod hlavou dlho nevydrzal, tam su najvacsie tlaky... |
dano na co by som si dawal bohowsky pozor je rachot od hlawy.... na 650tku jazdenu hlawu asi nezozenies...wlastna skusenost... inak ak mas nejake otazky na tuto moto tak wsetko je na webe.... www.dr-650.com |
pripajam sa mal som dr600 89 velmi dobra motorka trochu tazsia ale mne to nevadilo inac vsetko kladne len toto je dost casty problem na dr ze tecie olej spod tej hlavy ja som ju kupil a mala strhuty zavit na hlave a vkuse mi cez to sral olej potom som tam dal spravit novy zavit drzalo to super no ked som steloval ventili tak som ho pretocit zas je to tam dost citlive |
ale kazdopadne dobra motorka a ked na nej vies jazdit tak ta vaha sa strati a nemas problem ani s vacsim terenom len skoky vacsie to uz nevykriva |
Mal som DR650 bol som s nou spokojny nenechala ma nikde az na jednu chybu - zlomeny zub 3 prevodoveho kolecka. Kupil som ju v dost zanedbanom stave takze nasledovala vymena retazovej sady, cievky , regler , gufera v tlmičoch, vyvazovacia retaz, gufera na ventiloch ( spotreba oleja bola cca pol litra na 300km ) po vymene som nebadal spotrebu. Vymenil som tiez spojku komplet. Nebal som sa na nej absolvovat vyjazd na Ukrajinu, Česko , Polsko a ako vravim nikde ma nenechala. Startovanie bezproblemove ci sa tepla alebo za studena aj ked teraz by som uz pozeral po motorke so štarterom |
Mne by stacilo iba to, ze 650 ma komplet prerobeny mazaci okruh. Bud ostrekovanie spodku piestu , alebo hlava, ta bola dost chora co sa tyka 600viek. |
Heh vďaka vám všetkým za príspevky. Tak asi budem pokukovať po 650-ke a dávať bacha na zvuky z motora . |
a zapametajte si: ten olej netecie spod hlavy a pod vekom ventilov a to sa da sikovnemu chlapcovi spravit za 5 korun a za 5 hodin |
Súhlasim z Vami v tom,že na DR 650 odchádzajú vačky.Robil som už dve DR 650 a jedna z nich mala vydratú vačku aj váhadlá-proste masaker pod víčkom ventilov. |
kup nejakeho vodnika a so starterom .... tiez som mal DR 600 nemala starter a pri mojej jazde po terene som jej dal zabrat. casom som zistil, ze mi zacala zrat olej az som natiahol rozvodovu retaz a zacali divne zvuky. |
Tak tak žere to rôzne. Mal som tiež 650RSE a zgenerálkovanie celej moto ma vyšlo na fúru penez. Ako píšu chalani najviac odchádza vačka a vahadla, častokrát šmýka spojka, dosť lúbi žrať olej a treba to stále kontrolovať lebo je tam malá náplň. Počas jazdy v teréne mi často pri brzdení motorom dávalo kolo do šmyku-jednobuch veľký obsah proste klasika. Ale užil som si ju pobehal som na nej kus Slovenska a Rakúska a keď trafíš zachovalý kus budeš s nej mať radosť. Len si ju dobre otestuj a popočúvaj zvuky z motora, hlavne s vymačknutou spojkou a bez vymačknutej-dosť často tam odchádza spojkový kôš. A pretestuj jednotlivé kvalty lebo tie kolečka tam fakt odchádzajú-načerpaj informácie na www.dr-650.com je tam veľa užitočných rád. Prajem ti dobrý výber |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 144553 | Včera: 192641