Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
cate chcel by som zacat cross... a mam 185 cm a 90 kg... rozmyslal som nad 250 2stroke alebo nad neakym 4 t s vacsim objemom... chcem nieco kde by som mazal ,jazdil a dolieval benzin.. nie nieco ako 125-ky co sa kazdu chvilku generalkuju.. piesty nove a pod. |
Kinigadner, Jobé, Smets, Everts, Carmichael, všetci začínali na 125-kách. |
presne ako pise zeleno. a ak xces porovnavanie, klady a zapory, pohladaj trosku na fore. uz tu toho bolo az az |
a ked sme uz pri tyx piestox, tak tie budes menit na vsetkom. mozno zriedkavejsie, ale budes |
no ved jasne.. na to som pripraveny... uz ked som sa rozhodol ze chcem definitivne neaky cross... a chcem sa vozit a nie pretekat a ist stale na plny plyn.. . |
Tuto je kopa mudrosti - www.motoride.sk/?P=phorum&S=autor%3ARomanStrike |
No a ak sa chces vozit a nie pretekat, tak si nekupuj krosu, aj ked to drsnacky vyzera... |
ked sa chces vozit a nie pretekat, tak ti je urcite ze lepsie enduro. A podla mna ti staci 2t 200-300, oproti crosse ma lepsi "spodok" a predsa len ten motor neni namahany tak ako vytacana crosska - tym padom dlhsia vydrz piestu a ostatneho. A 2t preto, lebo 4t ma narocnejsiu udrzbu. |
ste asi nepochopili.. chcem robit to co sa na krose robi. .len nie sutazne. .normalne na trati chem jazdit ale nie mx sutazne... skratka chcem cross stroj ale nie na to aby som zbieral pohare.. alebo lepsie povedane pokusal sa o ne.. inac pokukavam po yamahe 426 ? .. co na to poviete? |
....ale dvojtakt ma iste caro,ktore 4T nikdy mat nebude! Odskusaj obe a potom sa rozhodni |
doporučujem 2t okolo 250-dôvody:jednoduchšia konštrukcia,jedn.údržba,nižšia cena motorky,nižšia cena opráv...na začiatok je dobrá aby si získal skúsenosti s údržbou a opravami...no a po určitom čase môžeš prejsť na 4t...toť môj názor... |
ak nechceš jazdiť závodne v pohode chod do 2t, rýchlejšie ťa unaví možno ani nebudeš na nom tak rýchli ako na 4T ale zaručene si užiješ kopec zábavy. inak súhlasím s makoriderom. |
to je uplne na tebe, lebo niekto ti neporadi aka moto ti sadne, ci 2t alebo 4t to musis vyskusat a vybrat si sam. |
Ja by som ti odporučil 250 2-T. Je lacnejšia, jednoduchšia na udržbu a hlavne: OPRAVY SU LACNEJSIE. Generalku urobiš za par tisic. |
ok. .toto berte ako vedaljsie a nepdstatne: Mne sa strasne nelubi zvuk dvojtaktu ! |
Hmm |
zaujimave..dakto tvrdi nieco ine... noo. .uz som rozmyslal aj nad YZ 250F.. nevies za kolko by sa dala zohnat?.. pouzita.. a ja na drahu mozno. .lebo ta draha este neni a este vystavana.. len sa planuje.. vies a neviem ci to bude este v tejto patrocnici.. to je len taka vidina.. takze polia , lesy, luky.. |
Na polia,lesy,luky si mozes kupit hocico tam zvladnes aj 500 dvojtaktnu . |
takze yamaha 426 by na to bola vhodna?.. ak jo tak o to mi islo.. vies ja dako mantynely a pod vyuzivat nechcem. .ja skor skoky.. a rovne dlhe plane .. ved chapes.. vikendove vysalenie.. |
sajro: do 250 2-taktnej treba meniť piest častejsie ako do 125-ky tak toto je čistá ryža a skús sa na cr 500 najskôr jeden víkend vyšáliť v lese a potom ju niekomu poraď |
ancikrist.. ja mam take info ze aj pri tvrdsom jazdeni na 2t 250 vydrzi piest aj 3 roky.. |
neviem co tu riesis na zaciatku jednoznacne 125 2t, ak stym nechces rychlo skoncit |
Nebud Madar, na to co pises Ti bude uplne sediet enduro - ked si ho kupis, tak si po par mesiacoch na mna spomenies a budes vdacny ze nemas 450 4T MX. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tomxx (02.11.2007 9:12) |
nie vobec.. tomxx ja som pisal ze to ma byt crossova masina to na beton (popripade ostre enduro.. ) ale islo o to ci 2t al. 4t a o kubaturu.. ale priznavam.. ok mozno dam na teba a vyskusam dake lepsie endurko.. |
vidím, že sú tu samé bonbóniky popísane zase |
pozri.. mne ide prave o to .. ze nikto v mojom okoli taketo motorky nema... ani neviem o nikom.. takze si to nemam ako vyskusat bez toho aby som ju kupil.. vies a nechcem kupit zle.. tak radsej vypisujem Upravené 1 krát. Naposledy upravil MASAKER (02.11.2007 15:50) |
tomxx- 100 bodov Upravené 1 krát. Naposledy upravil hoxo (03.11.2007 11:08) |
dobre . .beriem vsetky rady... ale este ma trapi jedna otazka... viem ze je to s krizikom po funuse.. .. Upravené 1 krát. Naposledy upravil MASAKER (13.11.2007 19:35) |
SER NA KONE. KUP CO ZOZENIES ZA DOBRU CENU A KED NA TOM NIECO NAJAZDIS,TAK BUDES MAT POMALY AJ PREDSTAVU O COM TERAZ PISES. |
zabudol som - ja mám "miery" tiež cca 185/90 a 125 2T a občas mi chce spod riti ujsť... tak nepochybuj o jej vhodnosti. dvapade ti spod nej určite ubehne |
2T ma priveru, to robi moto tazsie zvladatelne. |
maš tam hore chybu masaker..pletieš dajake ventile do prveho prikladu ani tie otačky mi nesedia |
No v kazdom pripade si kup mto po com ti srdce bazi a budes urcite spokojny , ALE ak si totalny zaciatocnik, tak najlepsie na zoznamenie mas nejaku 125, aj ked si myslis ze si tazky, naucis sa na nej davkovat plyn, radit a hlavne ta nevytresta za chyby. 2504T ano to by tiez slo ale ta ta najviac vytresta(financne) za chybu v servise, v jazdeni je dobre vykon davkovatelny, a vobec tieto nizsie kubatury su lahucke a obratne. 2502T: no ak si ju kupis a das do 100%stavu a pravidelnou udrzbou by ti mal vydrzat motor dost dlho-asi najdlhsie zo spominanych moto, samozrejme nepocitam unavu materialu a podobne veci.moto je o nieco tazsia od predchadzajucich, pri nevhodnom pridani plynu mas co robit aby si neletel zo sedla, teda vykonu je dost, novsie rocniky maju snahu tuto vybusnost trochu"linearizovat", takze je priebeh vykonu prijemnejsi na vydrz, relativne lacna udrzba a opravy, 450 4T no moto je drahsia uz pri kupe, vykonova krivka je prijemna(to je jeden z hlavnych dovodov kupy na zavody-jazdec sa tak neunavi), aj ked tiez to s tym plynom nebudes mat take jednoduche, vaha je vyssia od 2502T, narocny servis, 4T cross na uplny zaciatok by som asi ani nedoporucoval,pokial nemas niekoho vo svojom okoli, ktory vie co treba...a inak ak ti vadi to ze davas olej do benzinu u 2T (a teda ze naklady na jazdu budu nizsie) a u 4T nie, tak celkovo zistis ze to nie je celkom pravda a vyjde to minimalne na rovnako, rozdiel pocitis mozno v spotrebe. Rozhodni sa sam a verim tomu ze co si kupis tak z toho budes mat najvacsiu radost |
ok diky.. za rady.. a truba.. si myslis ze ked stale rypes si zaujimavy ? |
aj ja som presne rozmyslal nad tym co ty,ze ci 2t alebo 4t,ale 125ku 2t som nechcel(mal som cz 125/516 ,pred par rokmi,ak sa to ráta) lebo motoriek som mal dost a nejake skusenosti som uz mal......no včul som sa rozhodol pre hondu cr 250 2t,bol som ju odskusat-(bola to pre mna fakt pecka),chlap mi povysvetloval nejake veci co ako,este sme sa dohodli na cene,a nevahal som,hned som ju aj zobral,aj ja som si myslel ze to tazsie pojde od spodu,ale ono to ide celkom dobre,a ti poviem ako z tou moto som zatial fakt spokojny,pekne startuje,ide este lepsie,a je to fakt adrenalin..... |
MASAKER-NERYPEM.TO CO SOM NAPISAL MYSLIM UPLNE VAZNE A PRE TEBA BY TO BOLO ASI NAJVHODNEJSIE. |
som si isty ze to chcem.. ale chcem sa utvrdit ze to bude idealne a nie nieco co budem lutovat.. |
KED SI NA NICOM PODOBNOM NESEDEL,TAK KUP HOCICO LACNE,TROSKU SA POVOZ A ASPON BUDES VEDIET CI TI PRAVE TOTO VYHOVUJE ALEBO NIE. LACNE ZNAMENA ASI NEJAKY STARSI 2T.KUPIS ZA 30 A PREDAS O DVA MESIACE ALEBO O ROK ZA 29. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 122500 | Včera: 124937