Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Niekedy v blízkej budúcnosti by som chcel vymeniť moju 125 MITO za niečo srandovnejšie ale neviem sa ani za otca rozhodnúť čo by to malo byť. Po dlhom bádaní, skúmaní a váhaní som dospel k záveru že jeden z týchto dvoch nádherných superšportov by sa v mojej garáži krásne vinímal. Ročníky obydvoch by sa mali pohybovať od 2000 do 2001 aj novšie by bolo v poho ale záleží na cene. Ale teraz k veci. Čo sa týka R6tky tak infošiek je dosť ale s RSVčkou je problém v tom že málo ľudí ju vlastní a ešte menej sa o svojich skúsenostiach s touto motoslečnou s talianska chce podeliť. Preto by som bol veľmi rád keby sa tu našiel niekto kto by vedel ohľadom týchto dvoch moto PORADIŤ ale tak rozumne. Hlavne jazdné vlastnosti a podobné záležitosti. Skratka odporúčanie prečo tú a nie tú. VEĽMI PEKNE ĎAKUJEM ZA AKÝKOĽVEK NÁZOR |
V prvom rade sa rozhodni či chceš 2valec alebo 4valec, keď už tak rúbeš... lebo to je kus rozdiel MAN |
RSV je litrový dvojvalec, a to Ti vie poriadne prevetrat ritku... |
sadnut z Mita na RSV tak to chce gule |
SAk ja viem co je 4 a co 2 valec aj kolko maju obydve vykonu ale chcem vediet co su to za stroje. A ked sme pri tom v com ma vyhodu 2 alebo 4 valec? |
rissko ti to dobre napisal.je to ozaj velky kus rozdiel.rsv ozaj moc nejazdi ale necital som nikde ze by o nej pisali v zlom.dokonca v starsom cisle motocykel ju ohodnotili ako najlepsi kompromis ked stes motorku na zavodnu drahu aj cestovanie(teda medzi triedou supersport) |
ja som cital len tolko o RSV, ze zere lamely a gumy jak besna, besno ide a rada tresta neskusenych.. R6 je pila, je lahka, ovladatelne, moc nekope narozdiel od rsv, dokonca kamos si ju kupil hned po roku stravenom na skutri a dt-125tke a v pohode jazdil.. mne jedine nevyhovoval posed na tej R6 a na vecku je sranda ked podradujes do vysokych otacok |
z mita na RSV? |
Sativa1: ja som tiez isiel v podstate z mita na VTR, no nebol to lahky prechod, a aj po dlhsom jazdeni na nej si myslim, ze som mal ist radsej do niecoho mensieho no pomaly si na seba zvykame. |
Aprilia je jasny vitaz, je nadherna a krasne znie btw. Honda je Honda |
tak to RSVcko by si ta potahalo po ceste :D to je ina kava na r6tku si zvyknes lahko z mita aj ja v pohode jazdim na 600kach 4 valcoch neni to nic tazke ale na rsvcko by som si netrufol..... zo 125ky |
Fliege.. jak môžeš porovnávať Fkovu hondu a Yamahou R6 alebo RSV Mile Aprilkou... si ma rozosmial a tie argumenty ... MAN Upravené 1 krát. Naposledy upravil rissko (05.06.2007 20:36) |
Som majitelom RSV,ale poviem ti len jedno.To sa neda porovat so ziadnym 4-valcom.To je proste supa a to som mal uz niekolko 4 aj 2-valcov.Kto tvrdi ze talian je zly mal by sa na RSV previest. |
Aj ja ked budem velky si uberem este jeden valec,a bude to Talianka |
Chalani ktory zvas ma ojazdene aspon 100km na RSV ? Treba si to skusit a potom hodnotit ja ju mam a neda sa to porovnat s 4valcom. A tebe kamo neodporucam z malucha presedlat na 2valec a este ktomu 1000ku |
RS 955i... Myslim ze ta tvoja moze byt tiez nieco good.Velmi dobra volba. Upravené 2 krát. Naposledy upravil BLADE2 (05.06.2007 21:11) |
Donedavna som mal Kawasaki 750 tak viem co je 4valec moj nazor je ze na 2valci RSV je obtiaznejsie sa naucit jazdit ako na 4valci |
autorovi temy podla mna netreba nic radit, lebo aj tak si urobi po svojom alebo ako mu penazenka dovoli... |
akoze porovnavat RSV s R6 je dost odveci, tam zalezi aj na tom, ako moc sa xces s masinou trapit (srandovat) lebo R6 by rsv ponahanala v pohode, lebo ide cisto, hladko, je lahka, teda ten rozdiel v kg sa na pomer vykon hmotnost este nieco priblizi k pomeru na rsv, ale ja osobne si myslim, ze keby som siel na okruh, tak s mojou kondiciou by som horko tazko dojazdil dve 20 minutove jazdy, kdezto s R6 by to bolo omoc jednoduchsie a pocitam ze aj by som lepsie casy zajazdil ako na rsv, lebo na tu rsv musis byt aj silny jedinec a musis jazdit s vatsim citom.. ale zas co sa srandy tyka, tak urcite si viac pospasujes (viac si zabojujes) na rsv... A nezabudni este na dalsiu vec: hentak vyhoneny dvojvalec je aj poriadno smadny, takze rataj s castejsimi zastavkami na pumpe pokial si xces troska pospasovat na nej |
Pagy ja nemam nic proti4valcom ale napriklad uz len to ze 2valec ide hned o spodu do zakruty nemusim tolko podradovata mozem vojst do zakruty so zaradenou 4kou a pridam a bez problemou idem kdez to pri 4valci musis podradit |
cules nejazdil som mille, ale mam tuono a tam stvorka ide tak od 70-80km/hod takze myslim, ze tazko dobre vystartujes na stvorku z dobrej zakruty..leda tak dva... |
tino dam este jedno, kua potentockovany motorajd... Upravené 2 krát. Naposledy upravil pagy (05.06.2007 21:50) |
rissko kamarat, ja som nic neporovnaval a myslim, ze honda ma ine stroje konkurencieschopne tymto dvom, na svoje eFko som pri tomto vybere ani nepomyslel a kazdy si pri kupe vsima nieco ine, len tak medzi nami, moje eFko je naj, ahoj |
matvej pri rovnakom blazneni bude ta R6 zrat viac ako ta RSV. |
Nejazdil som na velkom 2-vale ale co som cital v testoch, tak moderne 1000-ky 4-valce ako Fireblade, ZX-10 a nebodaj GSX-R spraskaju 2-valce aj v spodnych otackach a uplne s prehladom. |
Nerd, preco nemas rad Yamahu, nesympaticka ci nejaka konkretna skusenost. |
tino ziadna skusenost nikdy som yamahu nemal su mi skratka nesympaticke to je vsetko. |
nerd, ty si podobny ako ja, ja tiez nemam rad chrde zenske a este som ziadnu taku nemal... |
Tino.. porovnavat R6 a RSV je obrovska blbost.A domotat k tomu litrove 4-valce este vacsia.2-valec aj ked litrovy ma mensiu pruznost motora na 6-stke ako litrovy 4-valec.Ale spodok na 2-valci to je ina kava.Aj ked mam RSV odporucam R6.A caste radenie na 600-vkach a litrovych 2-valcoch je rovnake a nutne |
pagy chrde to uz som davno nepocul |
blade: |
tino....kua kup si nejakeho osuchaneho fazera tisicku dvojvalec a uvidis...co to bude za sracku...samozrejme v zelenej farbe... |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tino (05.06.2007 22:24) |
tino az na 1200 stoji za tym ducati KTM a BMW.... ak to schvalia suzuki alstare odchadza z SBK a aj s maxxom idu di motoGP a suzuki bude mat 2 timy Upravené 1 krát. Naposledy upravil nerd (05.06.2007 22:27) |
Tino.. U mna neni problem v nicom,ale ked pises ze nejazdil som na velkom 2-vale a teraz tu porovnavas farby a hodnotis ze nieco(niekto)tu spraska 2-valce.Skus sa na niecom co ma 2-vale zviest a potom skus porovnavat.Ja tu moznos porovnania mam.A nie s testoch kto pisal niekto iny. |
a viete preco to chcu dat az 1200? lebo aprilka ma novy dvojval 1200ccm a dokonca svoj ..kua to budu prdy....mozno... |
nerd, kua sklidni hormon...aj trava je zelena... |
Blade: |
pagy: |
tino ako vravis bude z toho zasa "dvojbuch-cup" |
Tino.. Porovnaval som modru a cervenu.Good night.. |
sativa sedel si niekedy vzadu na 1000ke??? a previezol ta niekto tak resko?? |
fjoo vedel som ze tvoj prispevok bude "perla" |
Blade: |
Dakujem vam vsetkym velmi pekne za prispevky to som netusil ze sa rozprudi taka pruzna debata ked som to pisal. Daktore sa vam fakt podarili Ale som rad. Myslim ze vezmem tu R6tku aj tak som bol viac prikloneny k nej. Bo APRILKA sa tazko zhana |
Tino.. asi budem labud,lebo uz nemam chut sa natahovat a vysvetlovat (ti) to, ked si zaujaty na 2-valce.A ak si pozorne precitas moje prispevky,tak som tam trebars porovnaval pruznost motora.Ako som uz pisal mal som viacero motoriek a nie tyzden,takze viem to trosku porovnat,lebo ked jazdis sezonu alebo dve na jednej moto tak vies co ta moto v sebe ma a ako sa snou jazdi.Aj tak sa chalan rozhodne podla seba.Kazda motorka ma nieco do seba,len je na kazdom z nas co od nej ocakava.Tino a aby som nezabudol,nikdy som sa viac nehanbil ako teraz.Dostal si ma... |
Sativa1, ak ta sere to ze vsetci co si ich v Brne na stadione na Mite predbehol a na dalsej rovinke ta chlapci na sestkach znovu spravili je nacase kupit R6. |
Ja som mal len 2V, na par 4valcoch som sa povozil a hovorim, po mite si kup radsej R6 (aj ked ja by som bral RSV ). Yamaha ti viac podobná cagive, 2V nevyhovuje kazdemu. |
Blade: |
Sativa tak potom ked si sa viezol na 1000ke vies ako 1000ka ide tak nevahaj a kupuj to V2 |
no fakt vazna debata.ja mam V2 a nemenil by som.ale kazdy nech si najde to svoje a jazdi na motorke ktora mu sedi a nie nadavat ze V2 su na hov..A k wsbk.trapna suzuki sa ukazala maju dva valce na viac tak preco by ducati nemohla mat vacsi obsah?je jasne ze zase by 4valce najblizsych pat sezon pozerali ducati akurat do vyfuku. |
tino..nie neurazil som sa.Ved o tom tie diskusie su. |
toronto a preco by ducati nemohla prirobit dalsie 2 valce a zostat pri objeme jedneho litra? pripadne kua sak budme solidarni, kawasaki sa moc nedari tak im dovolme objem 1400 sak nech aj oni vyhravaju.... |
nerd:viem ze mas kawu tak nemozem urazit.ale chalani v kawasaki to moc asi nevedia(myslim v motosporte)nedarilo sa ani v superbikoch ani v motogp(ja netvrdim ze ksaki su zle)ale mju styri valce a dukna iba dva.podla mna je to spravodlive povolit im zvysenie objemu.ducati uz od narodenia krista vyraba dva valce tak teraz to hadam nebudu menit |
toronto ale ducati ma V4 motor a dokonca aj v "seriovej" motorke. ja by som to nechal tak ako to je |
LABKOOO.. Dodo serus.. noo kedy sa idemem vozit,? lebo aj ja chcem vyskusat 4 valcek... lebo Jozkova je onicom.. to sa ledva hybe..:D:D: |
nerd:ale ved to bolo iba pre fajnsmekrov.sak hadam im do repliky motogp nedaju motor testastretta z 999.mna ucil foggy ze ducati je najlepsia a ostatne znacky su iba do poctu. |
toronto ja som chlapec z dediny okna mam len do dvora |
myslim ze sbk su dost sledovane.ja osobne by som radsej pozeral sbk no nemam moznost.takze motogp na ct2 to istia. |
kua toronto aj u nas na dedine mame Eurosport u vas v "pistanoch" nemate? inak na CT4 su v priamom prenose... Upravené 1 krát. Naposledy upravil nerd (06.06.2007 20:41) |
nerd a co by som tam ja robil?ani ako tratoveho komisara by ma nechceli.na to musis mat nielen motorku ale aj vediet dobre jazdit.nesplnam ani jedno.mozno ta motorka trosku |
to je blbost, pozri co vselico stretnes na okruhu |
nerd: |
Chlapi,sakra,aj ja by som isiel na okruh to je fakt, ale tento rok na schopnu masinu nevyjde, takze buduci.Taka GSX-R 600 02-04 by mohla byt dobra , laminaty, prepakovanie,SC-cka a staci na zaciatok Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tino (06.06.2007 21:59) |
tino naco by si riesil prepakovanie? Upravené 1 krát. Naposledy upravil nerd (06.06.2007 22:18) |
nerd: |
tino, pravdu mas... |
Presne tak jak pise matvej. Vyuzit na plno potencial motorky coma nad 110k v beznej premavke je aj tak na rubriku nehody. |
matvej rozhodujuci je aj vykon aj krutak, ako priklad je MT-01..kua vykon maly, ale zato krutak velky...tot moj nazor |
a co je lepsie na turistiku z tychto dvoch???? |
Sativa ty ojnica pokrivena zamastena.uz ta omrzelo auto?????? R6 sa ti zachcelo???? |
motomaniac, ked si das tretry, tak ti to je jedno s cim pojdes na turistiku... |
R6 je super masina. Mam ju, ale poviem ti rovno, turistiku od nej necakaj. Je to skor na blaznenie. A ked chces niekoho zobrat so sebou a asom trosku ti na nom zalezi, tak to nerob. Ja uz tiez radsej jazdim sam. Nemienim stale natieraz chrbat priatelke |
pagy, krutiak zavisi od vykonu, nie na opak.. je to pomer k vykonu, objemu, zdvihu a charakteristike daneho motora, ale v konecnom dosledku pojde motorka zo 130 PS a 50 NM lepsie, ako taka ista tazka motorka toho isteho typu so 120 PS a 100NM.. Masiny vatsieho objemu a mensieho vykonu s vatsim krutiakom su aj inak sprevodovane ako masiny s malym obejemom, vysokym vykonom a malym krutiakom.. v konecnom dosledku keby preratas vykon a krutiak na jednu otacku, tak silnejsia motorka bude mat krutiak vyssi ako ta slabsia.. na jednej auto stranke sa to rozoberalo, a tam sa to preratavalo.. skusim najst vzorce, uz si to nepamatam z hlavy.. ale co sa tyka turistika, vhodnejsia je masiny s vatsim krutiakom a mensim vykonom, ale v sportakoch ide o vykon, nie o krutiak.. |
matvej, ziadne vzorce nehladaj, pre mna je podstatne, ci mi ta moto sekne alebo nie...samosebou, ze nehovorim len o krase... Upravené 1 krát. Naposledy upravil pagy (07.06.2007 21:11) |
matvej sory ale riesite uz take pi...ny treba jazdit na tekej motorke na ktorej sa dobre citis. pojdes na okruch a uvidis ze tam jazdia aj stare ZXR750 z roku 92 a aj ked ti daju Hagovu R1 zo SBK tak ho nespravis skratka je to o jazdcovi a nie o motorke.... dohodnime sa ze vsetky su dobre |
tino viem ze myslis prepakovanie stupaciek to riesit nemusis, myslim ze tam uz su take "neskrabnutelne" stupacky |
nerd, to bola len hypoteza, pisal som to asi 100x ze jazdec je dolezitejsi nez moto a vsetky dobre nie su, teda nie na konkretnu vec.. kazda je dobra v niecom, lebo tak jak goldving neni supersport, tak neni blejd turista.. |
matvej tu sa porovnavaju dva SS cize ani goldwing a ani nic podobne. 90% ludi na okruhu ma seriove brzdy kazdy tam da len pacierovky a tym to konci.... |
hej, ale nepisal si ze z tychto dvoch su obidve dobre,ale ze csetky motorky su dobre.. to s tymi brzdami mas pravdu, ale sa opytaj tych chalanov, ako im po par zabrzdeniach zacnu vednut.. ak to s okruhmi myslis vazne, tak urcite raceove brzdy |
rebricek chlapou co jazdia brno je... ze hovoril som s nimi a vravia rsv ide taha, ale na 4valci to mas ked to nepustis pod 8000ot hovorim o R1 aprilka konci pri 240kmh kdezto R1od 300kmh vela nechyba |
matvej cim sa lisia seriove brzdy od tych race brzd mimo tych pancieroviek? co su to race brzdy? fakt pouc ma. |
ulba, to odkial mas, ze mille konci pri 240km/hod? a ze je tazka krava? nieze by na tom zalezalo, ale moja jesitnost mi nedovoli sa neopytat? |
no skoda ze tuto diskusiu nesleduje lorenzo kedze jazdi na honde vtr sp a mynule spominal ze by rad isiel do ducati.ze by preto lebo dvojval je na figu a nedokaze konkurovat stvorvalcom?tiez myslim ze rsv musi ist rychlejsie.tych 270 zrejme da v poho. |
Toronto: |
ja sa vobec nechcem hasterit, mne sa len od cloveka menom ulba nepacia nepodlozene slova, ktore napisal...kua sak moje Tuono ide 250km/hod uplne ale uplne bez problemov ... sa tu chvalim s blbostami, citim sa ako pubis... |
kedysi davno ked sa zacala vyrabat 916 a porovnavali ju so 750 tak nikto nechapal ako je mozne ze motorka ktora straca na rovinke, nema dobre brzdy a ani pruznost motora nie je boh vie co dokaze zajazdit na okruhu rovnake casy. no a terajsie ducaty maju popi.... brzdy stale "stracaju" na rovinkach ale tie casy v rukach vybornych jazdcov su rovnake ako na ovela silnejsich japonskych 4valcoch. ale my "profesionalni" amateri vyuzijeme hlavne vykon na rovinkach a tam na nas tie 2 valce nemaju...... z toho vyplyva ze sme amateri ktori maju jazdit na tom co sa im paci kazda z tych motoriek ma daleko vacsie rezervy ako mame mi ako jazdci. |
nerd:ako vzdy.trochu to ujelo inym smerom(nemyslim ficovym) |
no toronto teraz si presne trafil ze ti "vychcani" taliani do tych testov vzdy napchaju S pripadne R verziu motorky ... cenovy rozdiel medzi 999R a trebars ZX10R je viac ako 500 000 sk, vis co by sa za pol melona dalo napchat do tej kawy? ale na druhu stranu nikdy ta ducati nevyhrala MASTER BIKE minuly rok vyhrala celkovo RSV!!!! |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 13140 | Včera: 115419