Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
neviete niekto aky benzin a aky olej by som mal davat do CZ 125 CROSS ??? Dik Upravené 2 krát. Naposledy upravil dolfo (18.02.2007 0:14) |
Benzin si myslim, ze je jedno, aky das, ale ten M2T urcite do crossy nestaci.....aky tam dat Ti poradia skusenejsi, alebo si to vyhladaj, urcite to tu niekde najdes. |
Benzín minimálne 95, doporučujem radšej 98. Olej čo najlepšie si môžeš dovoliť aspoň nejakú polosyntetiku. M2T určite nedoporučujem. Pomer 1:40-1:50. Ja mám odskúšaný Castrol R2 v dvojtaktoch a bol som veľmi spokojný. |
Ja som mal Čz 125/516 2 roky,benzín z olovom alebo bez-to je jedno.Olej ,ked´že pracujeme z motorovými pílami a do nich dávame červený originál STIHL a to vydržia,tak som nevidel dôvod,prečo ho nedávať aj do Čz.Ved´ píly majú tiež točky okolo 12000/min a aj viac.Mne sa osvedčil. |
Ja som v mojej MZ používal Shell Advance pre dvojtakty. Raz som natankoval 5l benzínu a zriedil som ho s 20ml tohto oleja, samozrejme omylom (malo tam ísť deci, nie?)no to som si uvedomil až keď som sa vracal domov zo šturca . Odvtedy naň nedám dopustiť... |
Ja som do pioniera tiež použival Stihl ale zeleny pionier išiel veľmi pekne,ale raz som použil Castrol polosyntetiku, a motorke akoby sa zlepšil ťah(mno na pionieri )a menej sa zahrieval motor.thakže kto maže ten jede. |
marcello: poviem ti takú príhodu. Moj kamarat dva do simsona do 5l benzínu 20ml oleja (M2T) |
MichalTT: ok veď prečo nie, neveril by som že aj M2T to zachráni...Aj ja ti poviem jednu príhodu: Raz sme boli v hore, potrebovali sme rozriediť benzín do motorovej píly, podávam pilčíkovi bandasku z benzínom a olej M2T, on leje M2T do nádržky na mazanie reťaze a do benzínu leje vlastný olej Husqwarna... sto ľudí - sto chutí Zdar!! |
normalka BENZIN 95 a olej nejaka polosyntetika |
Olovnaty benzin 91!Ked som mal CZ125 daval som do nej najskvor 98ku bezolovnaty,potom 95 bezolovnaty a lamalo mi kruzky na vyfukovom kanaly ako na pase.Darmo som spekuloval co s tym je...Zabrusoval som ostre hrany na vyf.kanaly atd. atd. a nic nepomahalo.Potom som pouzil olovnaty 91 a skoncilo to.98 a 95 maju ine horenie naz 91,su to suche benziny a tym sa mi prehrieval kruzok az do modra (na vyfuku kde je najvecsia teplota) a lamalo ho.Isteze to u mna bolo ovplivnene aj nie prave najkvalitnejsou piestnou sadou,ktoru mi spravili v nemenovanej firme u nas...Olej som daval plnu syntetiku Valvoline ale je to zbytocne,staci polosyntetika.A teraz je na zamyslenie,ci vobes v tej dobe ked sa 516 vyrabala (80te roky) poznali napr.98 oktanov a plnesintetycky olej???Ak aj ano,iste nie v takej miere ako dnes a muselo to odjazdit aj v horsich podmienkach.... |
najlepsi je ricinovy olej,alebo olej s prisadou ricinoveho-smrdi jak bolava noha ale jede. |
veru veru RICINOVII SMRDII sice ALE MAS ISTOTU ZE TO URCITE NEZADRESS len potom budes must casto cistit vyfukk a motor lebo ricin nes palujee |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 1418 | Včera: 111749