Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Prvý....už druhý krát |
To červené je ona....modrý je monster 696 a šedé sú nejaký šedý priemer...... |
offroadové možnosti sú jednotné s M696 - tak si moc nepolepšil Upravené 1 krát. Naposledy upravil cees2r (25.06.2013 10:49) |
Skoda, uz som sa tesil ze Horex |
Loeb: ....až na tú cenu by to aj sedelo, a dokonca som si ten inzerát aj pozeral, ale nepresvedčila ma tá nádrž, ....ten tvar pri sedle.....to je oddeľovač panvy.....na tom by som nechcel čelovku.....a bola tu tuším aj jedna bielo-zelená, takže cees2r EE, do divadla nepostupuješ .. |
racing track capabilities 94.0....hmm -každý považuje za správny počet válcov niečo iné,ale tak tipnem si KTM RC 8 - aj keď toto zasa má zastúpenie v BA.. |
cees2r - citas mi myslienky. :o) Upravené 1 krát. Naposledy upravil loeb (25.06.2013 11:21) |
....uuuf, tak vidím že tu veľa ľudí rozmýšľa ako ja, lebo jednu v KE som našiel za necelých sedem....ale tá má správny počet valcov, takže zima, zima....... |
...dám posledný tip : aprilka |
cees2r pripajam sa k tip-u cerveno cierna Factory Upravené 2 krát. Naposledy upravil kawa7 (25.06.2013 11:51) |
Stale dufam ze to bude nieco zaujimave - Agusta alebo aspon kripel. |
ddd, |
Sak stale dufam ze to bolo to co nesedi |
BMW R 1200 S, iba tak skúšam Upravené 1 krát. Naposledy upravil PedroADV (25.06.2013 12:32) |
No ak to má byť len na dva mesiace tak to bude v každom prípade len výstrel naslepo aby neprespal celú sezónu... takže to bude vtákovina... |
Ked Aprilia, tak aj zanovne Tuono by malo byt na trhu... a to je paradne... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (25.06.2013 13:11) |
Dobre ved, to ze nedociahne na zem je jasne že z každej. Takze prvá indícia je uplne mimo. |
Snajku, obrazky nelzou.......... Racing Capabilities ma ale pri Burgmane dost zaskocili, ze 65, to je viac ako priemer u motoriek (to je ta tmavoseda palicka - priemer motocykle) ..... |
Menton, a keby si si mohol vybrat co by to bolo??? z F??? Mozno prihodim do diskusie.......ked to bude na sklade |
Este sme nespominali MV |
Mám to, mám to |
A ešte Pozri obrázok takze ani prilbu nemusí meniť |
Dermooooo, ty nemas co robit v robote?????? Volam Romanovi....ci teraz uz asi Dusanovi nech Vam rozda ulohy a pokazi den, lebo toto......no toto....NO TOTO....... |
Ale značku som trafil že? Podľa mna aj za to by uz mala byť cena A Dušanovi volaj, je niekde v nemecku či kde Upravené 1 krát. Naposledy upravil Dermo33 (25.06.2013 13:57) |
Rudy, kofolku mas cez vikend na Babe ked dorazis, ale za ciastkove vysledky by som musel kupit jednu aj napr. Mentonovi......... Hlavna cena bude za spravnu odpoved....... |
Ved ale z R6tky dociahnes na zem MT-01 je dvojvalec takze asi nic a nejakeho fazera by si nekupoval pripadne naháča od yamahy. |
Dermo33: myslim, ze to "dociahnutie na zem" bude prave ta zavadzajuca kuleha... takze R6... |
Len tak mimochodom, R6 a BMW GS su rovnako vysoke....851mm, ale ja dociahnem z oboch...staci ich nechat padnut a potom je sedlo tak 200mm nad zemou...... |
Bimota? Cagiva? Laverda? Moto Morini? Voxan? |
Pani, a kto z Vas by mi vedel preverit VIN????? |
Kubo, Kubo, kupovat moto, co ti je o dve cisla vacsia nez potrebujes a na dva mesiace... Nema Ta kto vyplieskat po riti, ci? kupujes velociped s tym velkym kolesom vpredu? |
Peto, vsetky su o cislo vacsie a niektore aj o dve......okrem DUC...... ale najprv sa povozim, potom pojazdim.....potom potrenujem a potom posutazim....a ked sadne tak ostane.....ved to vazi 160 kg tak s tou problem nebude...dufam...to je jak s bicyklom, tiez nedociahnem....... |
cize skoncis u tohto? www.bikeexif.com/ducati-1098 |
Velka motka, co vazi 160 kg? Ved to je vaha Duka 690 a to je dost maly bike, to znamena , ze by to malo byt nieco uslachtile nebudes sa bat to hned na okruhu polozit? Pozeral si na novu Hyperstradu? Ta by sa mi zdala byt pre Teba akuratny strojcek |
Pre mna najcennejsia moto je 999R.....najvhodnejsia Monster......ale teraz beriem dovolenku a skusim, pre mna exotiku...... |
...no ani moc na pozeranie - trochu kolotočárska amerika a ten lauf a predné svetlo ani nekomentujem.. |
Ty si vážne kúpil Benelli Tornado 900 |
Marino: EE, nieco likvidnejsie, take co v inzercii takmer nie je, a ak je, tak za slusnu cenu........ale cakal som dost dlho , mozno sa uvidime este tento rok....alebo niektory buduci, lebo cervena s pruhom sa mi ulozila do RAMky |
kubo ja som na babe posledne 2 tyzdne skoro kazdy den, len dako tam nikto nechodi |
Mlady Rossi Olivier De Plesibelie....... |
, totok? Ved ta ma 190 kg a nie 160 ako si pisal. Hlavne sa na nej nevyvalaj aby si ju za dva mesiace zase mohol predat |
No je to u teba prekvapiva zmena, ale na druhej strane pochopitelna, ako prirodzena sucast moto evolucie. Najdolezitejsie je, ze ty si spokojny. Takze vela stastnych km, plnych funfactoru |
..ale v jednom si sa nemylil..kupil si si jebku..vela stastnych kilometrov na vysavaci |
Kubo GRATULUJEM k novej mašine v garáži... ja osobne si myslím že je to paráda a ako sa hovorí je to "najtočivejšia" 600vka na svete, overená aj vo WSBK v kategórii supersport. |
Snake, ty už môj vek mať nemôžeš......veď ja mám 19 (už niekoľko rokov po sebe)......ty už si starý na takú motorku....Ty si kúp nejaké kufre aby sa ti pomestili lieky a dýchacie pomôcky ......... |
Kubo, to už v 19tich ťa bolí chrbát??? |
Kubo treba ti sestričku doviezť? Inak na R6 ta este ten chrbat bude bolet, neboj sa a ne raz |
ja som to dal naopak s japonca na DUC... DUC... |
fazer1 dobre si kupil, DUC stimuluje niekolko zmyslov naraz a preto je zazitok z jazdy o nieco "hustejsi". Ma len jednu nevyhodu...neda sa na nej sucasne jazdit aj pozerat sa na nu.....a obdivovat ju.... |
kubo: ja som nepochopil ani polovicu tvojich prispevkov |
Tiko, bratu, a ktoru polovicu? Mensiu ci vacsiu? Bo ty po nasom hutoris.....ta de je problem..... |
Ja som nepochopil polovicu kazdej polovice. Ale vidim, ze si presedlal na jogurta. |
Tak ako Kubo, uz jazdis alebo sa na tu tvoju "novotu" chodis stale iba kukat zabaleny do deky? |
........trosicka cez den jazdim a vecer sup do deky .... tak 200km denne zatial staci na zoznamenie sa.... |
Serus Kubo, ta ty od nás? Ja sebe dumal, že tu našich nit. Aľe som spokojný a s tobu zvlášč, bo máš podobnú náturu, jak ja. Znaš, tkú pomišanú. |
......jaaaj Vilku, ta tak je.....raketu mi sebe kupil..... |
sk8kubo> nie som ale ked budem, tak dam vediet, nech sa predvedies snazim sa prelozit si v hlave, o com sa vy dvaja chlapci z vychodu bavite a vyslo mi, ze zatial co wily vie, aku hodnotu ma pre neho vodicak tak ty ho zrejme v dohladnej dobe stratis, je to tak spravne pochopene? inak ja som si tymto stadiom presiel tiez, ze rychlejsia je lepsia ale pokuty a bolesti chrbta ma z toho vyliecili a VTR islo do sveta lebo u tych rychlych motoriek zacina fun factor az v rychlostiach vysoko nad povolene limity. Na okruhu si s nou ale urcite uzijes vela zabavy a adrenalinu |
Motofane, to sme ešči neprešli na morzeovku. ( ako vo vtipe z čias nedávno minulých - socializmu: |
ja sa tu uprimne smejem |
Kubo, ta dze ši? Daj znac co nové. Jak privykáš. Či nebodaj ši to prehnal s tým Dorsiflexom? |
Neskaj meditujem, bo jutre premiera na rinku. Som bul u zandaroch po cisla ta mi televizor narucili dozadu, asi zeby mi jim neucik? Bo co..... Kravom polenka tak vesaju zeby pres caly valal neucikali. A vecar citam tehnicky a patrim ze sudruh zandar plano vidzi,farba prepisana to esci znesem, ale zeby nerozoznal cisla od pismenoch a neznal cislo motora prepisac ta to uz i na mne velo.....ale ta bul sam ta tot mozna zna lem pisac....nabuduce pocekam kym nepridze i tot co zna citac... |
Ta ja to vyriešil inakši. |
kubo....gratulujem, okruhovo velmi dobry vyber... |
Kubo, este stale kruzis na okruhu ze ani nestihas napisat, ako si si to uzival s novou moto? |
Kubo dze ši, krajan muj ta dzeši. |
Ľem tak pocichy. |
Nekrúžim......už len hlava mi krúži.....dal som včera jedno "dlhé" pivko....do piatej rana a teraz čakám kým klesne promile......ale dnes už asi nestihnem pokrúžiť...... |
ja by som povedal, ze odteraz vzdy pred pisanim si daj pivko, konecne aj daco rozumiem |
Yammy on da R6ing….. The true story. |
Po krátkej diskusii s Miňom a Campom ohovoríme japoncov, zvesíme dalšieho japonca z popruhov a ide sa do Potvône. V každej dedine obligátne odmávnem príslušníkom že ich vidím, nachvíľu Yamku pridusím a o desať minút už vyjednávame s milou babou za pultom celodenný vstup na trať. Vyzdvihnem si transpondér, ešte raz skontrolujem zohriaté pneu, 2,2 atmosféry bude musieť stačiť. Posledný ritual s páskou a……. Je to tu, pre tuto chvíľu som bol ochotný vymeniť najlepšiu motorku na svete (DUCATI Monster S4R) za okruhového radikála, ktorého som len tak náhodou našiel v inzercii….. |
Jedným okom kontrolujem displeje, teplota trate 42°C, teplota vzduchu 32°C, teplota motora 97°C a teplota Kuba 39,7°C. Obraz sa mi na chvíľu zvlní, nahodím transpondér pod zadné sedlo a idem zohriať gumy a odskúšať či všetko funguje ako má. |
Na rinku…… |
V siedmom kole to nasmerujem späť do boxov a mačkám si v hlave CTRL+ALT+DEL. 15 minutový reštart na schodíkoch v tieni ma dostal do normálu. Nával emócii je zrazu preč a aj telesná teplota sa vracia do normálu. Prepláchol som si tvár vodou z kohútika pri vstupe do padocku a naťahujem si kuklu. Výjazd do boxovej uličky už nesprevádza hymna v podaní fanúšikov. Pohľad na prázdnu tribúnu hovorí jasne. Kubo je späť. Traťový komisár mi už z diaľky ukazuje že sa nemusím zastavovať tak si dovolím vyštartovať už z boxov. Koncentrujem sa už len na trať a otáčky. Osmé kolo ide zľahka, gumy sú ešte teplé ale hlava už celkom vychladla. Na horizonte mám ten správny kvalt I rýchlosť, ale hlavne držím otáčky. Definitívne zabúdam na ten trápny úvod a vyzerá to tak, že som našiel aj liek pre Yamku. Pravidlo číslo jedna znie, nenechaj ju padnúť pod 10 000 ot. Do deviatého kola už mám tu správnu nájazdovú rýchlosť. Cieľovou rovinkou preletím vysoko nad 200kmh a dostaví sa prvá emócia. Držím si otáčky aj chladnú hlavu. Nesílim to a pomaly si zvykám na vysoký posed. Už to nie je zaborené koleno do asfaltu a iskriace stúpačky ako na Ducne, ale čistý prelet podporený ohromnou akceleráciou na výjazde vždy, ked ručička prekročí 12 000 ot. V každej dalšej zatáčke si dovolím viac. Na konci deviatého kola už ťahám pravé koleno po zemi a ešte pred rovinkou radím za štyri. Na časomiere už svieti nový osobný record 2:42.294. |
V ďalšom kole už začínam vnímať a komunikovať s motorkou. Nájazd do prvej pravej už je kontrolovaný, malá kontra, Yamka sa poslušne vyvalí do ideálnej stopy a ja sa do zákruty už konečne dívam popod pravé zrkadlo. V druhej rýchlej už mám pocit že si môžem vytiahnúť olovrant a vkľude si na nádrži rozložiť obrúsok. Je ohromne stabilná a ja si v pokoji plánujem další bod, kontrolovaný prelet ponad druhý horizont. Na peaku mám niečo cez 220kmh, idem na brzdy a postupne zahdzujem dva kvalty. V esíčku pred slimákom sa dovalí dalšia emócia keď sa mi Yamka snaží újsť spod zadku. Uvedomím si že som prekročil 12 500 ot. Riadiaca jednotka práve zmenila dĺžku sania a zapojili sa dalšie vstreky. Slimák už ide zľahka, podopretý o pravé koleno ladím stopu a hľadám apex. Konečne mám pocit že jazdím a nie že si so mnou Yamka robí čo chce. Na treťom horizonte už svieti 180 kmh, ešte jeden a ideme skúsiť maximálku. Pri tabuli “200” svieti pekných 235kmh, nasleduje “nekonečná” pravá a druhý pokus končí na čísle 245kmh. Mierne zľaknutý sa vystrčím spoza plexa asi 250m pred koncom rovinky a opakujem si že mám ešte dve hodiny. Časomiera zapísala nový osobný rekord 2:41.661. |
Na tribúnach začínajú pribúdať diváci, zreteľne už čítam aj reklamy sponzorov na mantineloch a striedanie bielej s červenou na obrubníkoch, pár cm od môjho priezoru mi privádza prvú eufóriu. Do prilby mi vysielačkou hlásia pozíciu ostatných jazdcov ako aj ich časy za jednotlivé sektory. Styridsaťšestka je späť. |
S prstom v nose si dovolím nájazd do prvej pravej vo vysokých otáčkach. Za apexom ide plyn na max a nasleduje brutálna akcelerácia. Zadné koleso stráca priľnavosť a nasleduje prvý šok. Krátky drift a HAJ….SAJ….DRRRR…….líham si po pravej strane nádrže, Ohlins dostal prácu na plný úväzok a ja prvú facku…….ustál som to a ďakujem mojmu anjelovi na R1 že to stíhal ustriehnuť. V druhom sektore sa mi dokonca podarilo zajazdiť najlepší čas ale chyba sa nekompromisne podpísala na celkom čase. |
V nasledujúcich kolách strácam na brzdách 3 až 5 sekúnd a v momente keď sa mi páčka dotýka malíčka a motorka nespomaľuje zchádzam do boxov. 17 kôl dalo zabrať nielen Yamke a tak si doprajem polhodinku oddych. Dosť na krátke zamyslenie sa nad tým, prečo sa R6 považuje za okruhovú motorku (nesporne je to radikál a má najbližšie k okruhom zo všetkých šesťkilečiek) a prečo sa japonský inžiniery rozhodli pre tak nekonvenčné riešenie brzdového systému a osadili na motorku gumené hadice. Tých 50 éčiek naviac by rozpočet nijako nezruinovalo. Tu musím zaspomínať na moju prvú hrkálku, ktorá opustila fabriku okolo roku 1998 s pancierovými hadicami v sérii. Darmo raz, v Boloni si marketingové oddelenie uvedomuje, že keď novopečeného klienta nezabije nedobrzdená zákruta tak je stále pravdepodobnosť, že si príde ešte jednu kúpiť. Dokonca aj kurvítka, ktoré majú zabezpečiť pravidelné stretnutia DUC fanúčikov nie sú život ohrozujúce. Hneď po pancierových hadiciach je treba ešte jednu malú úpravu. Domontovať GiPro, lebo Yamka si opakovene driftovala aj v stredných otáčkach (rozumej 11 – 13 0000 ot) a nechať antihop pri plnom brzdení robiť koniny mi nepríde zrovna ako zážitok, na ktorý by som sa tešil. |
Po krátkom odpočinku som sa ešte pokúsil o nejaký ten čas, dokonca sa zadarilo nové maximum v prvom aj treťom sektore už po dvoch kolách. Trať sa však začala plniť ďalšími účastníkmi a príhody ako som po dvoch stíhacích kolách “dal dole” BMW s nálepkmi 220+ PS, alebo vyleštenú DUC 848 a inú litrovú háveď, by už zneli nevhodne. |
Matko Kubko, ja sa tesim hlavne, ze si to prezil lebo podla tvojho zazitkoveho a dojmoveho popisu si sa na to, aby si zazil fun factor, pekne nadrel ten ti Ducna zabezpeci omnoho lahsie a bezpecnejsie a nekukaj tolko na budiky ale pred seba! Trimaj se! |
Ty si kral! Sak si dal lepsi cas, jak mam ja na GS. Musim sa este vela ucit.... |
No keď sa teraz tak zamyslím nad tým koľko roboty s učením sa trate a všetkým čo tu píšeš tak môj čas na FZ6 2:49.804 s 30 koníkmi menej, bez "antihopingu", na turistických gumách, bez kombinézy (väčší aerodynamický odpor) a minimom tréningu nebol až tak zlý... |
ja si myslim, ze ak kubo vymeni este tie gumy, tak to bude lepsie, len si musim zvyknut, ze ked ide za mnou nebudem ho uz tak dobre pocut ako kedysi na ducatke, vtedy som vedel kto ide za mnou |
motofan: ....na budiky musím toľko pozerať ( ešte aj prikúpiť, nech viem jaký kvalt tam mám), lebo ju ešte nepoznám a trápenie to bolo práve kvôli tomu, že sme si nesadli hneď, proste to nebolo intuitívne a buď som mal otáčok málo alebo veľa.....na DUC je úplne jedno aké sú tam otáčky, proste to ide furt ale toto musím ešte dostať do krvi...... |
Daj vedieť, kedy a kde budeš. Možno dáme stretko. |
kokso...človek je pár dní na dovolenke a tu hotová sodoma-gomora... |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 13305 | Včera: 229994