Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pre komunitu BMW pozitív - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPre komunitu BMW pozitív - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

| 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |

13.09.2012 18:25

Re: Pre komunitu BMW pozitív

PedroADV
 Jogurťák 

Ikona

Ja len že prvýýý >:-)
A kľudne sa hádajte dalej I-GRR
Ešte tu chýba niekto kto zastúpi v tomto nezmyselnom boji Yamahu a Suzuki, potom to už bude dokonalé :-}

Upravené 1 krát. Naposledy upravil PedroADV (13.09.2012 18:38)


13.09.2012 18:53

Re: Pre komunitu BMW pozitív

dzefe
 Edvenčr 

Ikona

pitaz prosim ta, ty si si nieco slahol alebo na com slapes ??? :-O

nebudem ti tu verejne rozoberat niektore detaily a kazit ti meno na zaklade tvojej jesitnosti :-~

ak ti uchadza pointa riadkov, tak si to precitaj opakovane zhora dole...

Cenim si tvoj sposob vyriesenia celeho problemu a myslim,ze aj koncovy uzivatel. [dobre]
Ale su veci ktore zaseknu klienta pri jeho reklamacii a nadobuda mizerny dojem na celu udalost :-O
To, ze sa tu komentujes svoj pravny postup pri reklamacii nema pre mna ziadnu vahu..chapes.???
Neber tieto riadky ako utok voci sebe...a radsej to tu nebudem ani verejne rozoberat, pretoze tisic ludi to prekruti na svoj pohlad a pritom to vobec nemusi mat spravny smer a ciel.

Niekto ma tu poprosil cez Rp, aby som ti dal pokoj :-D

Ked chces, mozeme sadnut na pivo a kludne si par veci osobne prebrat....ja s tym problem nemam... :-)


PS: vsimni si ako zacala debata...niekto povedal nieco na chalanov od BMW z predajne..quanto do mna sprtol na zaklade citatu a kedze ma pozna, vedel preco dostl ironicku poznamku z mojej strany / on to ale neriesi :-) /

A na toto si skocil ako na udicu...takze to neber v zlom .. ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil dzefe (13.09.2012 18:57)


13.09.2012 19:27

Re: Pre komunitu BMW pozitív

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

dzefe, si dobry rybar [dobre]


14.09.2012 1:37

Re: Pre komunitu BMW pozitív

Mishko
 Skútrista 

Ikona

Menton, ty si hustý ako Kazikove fúzy.

Skúsme si to zrekapitulovať:

www.ancma.it/uploads/Statistiche/Immatricolazioni...

Tabuľka obsahuje 20 najpredávanejších MODELOV motoriek zaregistrovaných v 2011, pričom BMW R1200GS sa s počtom 3466ks umiestnilo na 14.priečke. Keďže logicky sa najviac predáva skútrov, je to jediná "veľká" motorka v prvej 20tke.

Tá štatistika má ale aj pokračovanie.

Za rok 2011 sa v Taliansku zaregistrovalo (spolu, podľa DRUHU, všetky značky):

9.647 customov (asi myslia CCC)
23.124 endúr
26.521 naháčov
7.968 jogurtov
6.843 supermotardov
1.601 trialov
7.201 turistík

Mishko: super, vies googlovat statistiku, este ju treba aj citat a pochopit... lebo pleties jablka s hruskami...
- je rozdiel poradie znaciek a poradie modelov ! lebo klames, ak tvrdis, ze BMW je 15. znacka v Taliansku...
- je rozdiel kategoria skutrov a kategoria moto ! a my sa stale bavime o moto, tak si to ocisti a pochopis o com pisem...
Statistika za cely rok 2011: www.ancma.it/uploads/Statistiche/Immatricolazioni...
14. miesto BMW R1200GS
zvysok v prvej dvadsiatke len skutre... mozno vies inak citat statistiku, pre mna to je suverenne prve miesto, ci ? ;-)


Vadimovi si odporučil aby si pozrel prvé 3 miesta v predajnosti PODĽA ZNAČKY (nie podľa MODELU, točíme tu o tom že podľa teba je BMW v Taliansku jedna z 3och najpredávanejších ZNAČIEK - a to sme už "vypustili" všetky skútre, ktorých je drvivá väčšina). Fakt to "suverénne prvé miesto" stále nevidím...R1200GS je tam obľúbená, to je pravda. Škoda že nemáme analytiku s rozčlenením na výrobcov, ale asi sa zhodneme že z tých 26.521 naháčov bude asi väčšina japoncov, či?

Zaujímalo by ma, či tá "BMW predposr...zaujatosť" sa dodáva ako bonus spolu s motorkou alebo či sa to šíri pri ohníku s vôňou BMW motorky spomínajúc na chlapcov z FMoto.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (14.09.2012 2:19)


14.09.2012 6:37

Re: Pre komunitu BMW pozitív

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Nehaňte ľud môj... :-D

Pozri obrázok



/obr.ukadnuty zo slobovko prispevku v offt../


14.09.2012 7:18

Re: Pre komunitu BMW pozitív

Thorien
 Turista 

Ikona

"BMW predposr...zaujatosť" sa dodáva ako bonus .. nejebte bezdovodne do kazdeho kto ma BMW a ty ludia nebudu mat nutkanie branit svoje rozhodnutie ... pretoze jediny problem s majitelmi BMW je ten, ze niektory z nich vas nemaju v prdeli .. :D


14.09.2012 8:52

Re: Pre komunitu BMW pozitív

takze ked zoberiem 100 najpredavanejsich motocyklov v Taliansku za rok 2011 a zoradim ich podla vyrobcu, tak mi vyjde:
1 BMW 13169
2 Honda 8743
3 Ducati 7532
4 Kawasaki 6668
5 Yamaha 5681
6 Harley 5671
7 Triumph 4664
8 KTM 3996
9 Suzuki 3342
10 Arilia 1470
...atd

zdroj:
www.motoblog.it/post/34585/mercato-classifiche-top-100-...

..bez zaruky :-)


14.09.2012 8:55

Re: Pre komunitu BMW pozitív

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

MaAT - nevies pocitat :-)))

Pozri obrázok


14.09.2012 8:55

Re: Pre komunitu BMW pozitív

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Olejové hlavy verzus zvyšok sveta >:-) :-)))


14.09.2012 9:09

Re: Pre komunitu BMW pozitív

..za prvy polrok 2012 je to trochu vyrovnanejsie..
1. BMW 5881
2. Honda 5750
3. Ducati 3679
...

edit:
zdroj:
www.motoblog.it/post/43755/mercato-classifiche-top-100-...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil MaAT (14.09.2012 9:17)


14.09.2012 9:12

Re: Pre komunitu BMW pozitív

Menton
 Skútrista 

Ikona

MaAT: neblbni... tuto aj dalsie statistiky mam samozrejme aj ja, aj som to chcel sem dat, ale to by sa zas musel Mishko vykrucat a zahmlievat... ved to si mi dal uplne za pravdu... to sa predsa v teme Pre komunitu BMW pozitiv nerobi... A este k tomu ani nemas BMW... [dobre] :-D

A ze kto ma tie Kazikove fuzy a kto je zaujaty ?


14.09.2012 9:14

Re: Pre komunitu BMW pozitív

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

v 2012 sa zacali predavat NCcky (Honda), preto asi to priblizenie, inak GSkou to BMW celkom pekne valcuje, napriek tomu, ze je to relativne draha moto [dobre]

(MaAt, mas link aj na 2012 statistiku?)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (14.09.2012 9:16)


14.09.2012 9:17

Re: Pre komunitu BMW pozitív

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

najvacsie kazikove fuzy mam ja, a najmenej zaujaty voci BMW je mishko

Pozri obrázok

a najvacsiu jebu od BMW ma paradoxne pitaz :-)))

Pozri obrázok


14.09.2012 9:21

Re: Pre komunitu BMW pozitív

Mishko
 Skútrista 

Ikona

OK, nasiel som zjavne nepresne cisla a preto aj ten zaver.
Nechapem ako este stale mozem zit bez BMW :-D (samozrejme ze som zaujaty) :-D


14.09.2012 9:24

Re: Pre komunitu BMW pozitív

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

vadim.. ako to bolo s tou laskou a pivom :-)))


14.09.2012 9:26

Re: Pre komunitu BMW pozitív

Menton
 Skútrista 

Ikona

pitaz: jan-aug 2012 sa dostal NC700 na 20. miesto celkovej statistiky (vratane skutrov), cize 2. medzi velkymi moto... gratulujem [dobre] ta moto sa mi paci od prveho stretnutia... ;-)
www.ancma.it/uploads/Statistiche/Immatricolazioni...


14.09.2012 12:17

Re: Pre komunitu BMW pozitív

Wing2
 Edvenčr 

Ikona

Pozri obrázok

Na obrázku : Zdroj : Bundeswehr Archiv 1942 /IIIB Ausfuehrung-MPrototyp : Holzbmw.

Za riadidlami prvý zľava : Obergruppenfuehrer Raptor
za ním samaritán : Duce viva la Campa
třetí zleva : Unterscharffuehrer Mishko von Miskowitz
zcela vzadu : Sturmbannfuehrer Nerd / poušejicí se Geraet zvednout na zadní /

Přihlížející dvojice : Sonderkomanndo FMotorrad, právě rozšiřující vúni táboráku a sebe po poradě.
Regenschirm / deštník / modell wunderlich touratech absolut popitchi 1234/B 11


14.09.2012 13:55

Re: Pre komunitu BMW pozitív

carl
 Edvenčr 

Ikona

Wing2

Regenschirm / deštník / modell wunderlich touratech absolut popitchi 1234/B 11

skoro som spadol zo stoličky, dáždnik ma dostal. [dobre] [dobre] [dobre] [dobre] [dobre]


14.09.2012 13:57

Re: Pre komunitu BMW pozitív

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Wing :-D :-D :-D
Skoro som sa docural na terminali


14.09.2012 15:35

Re: Pre komunitu BMW pozitív

spidooo
 Kávičkár 

Ikona

:-D [dobre]


14.09.2012 16:46

Re: Pre komunitu BMW pozitív

titan
 Turista 

Ikona

raptor: ten s tym dazdnikom sa uz


14.09.2012 18:23

Re: Pre komunitu BMW pozitív

dade121
 Kávičkár 

Ikona

Som sa poto...z Wing2 [dobre]


14.09.2012 23:53

Re: Pre komunitu BMW pozitív

dzefe
 Edvenčr 

Ikona

Wing :-D :-D :-D [dobre] [dobre] [dobre]
zabehlo miiiii :-D


15.09.2012 1:02

Re: Pre komunitu BMW pozitív

AMIS
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

dle znalosti osazenstva zřejmě foceno stadtuberallesweiß majorem Wingem mimo jine ombutsmluvcim 8-) 8-) 8-) :-P


15.09.2012 7:08

Re: Pre komunitu BMW pozitív

...tiez BMW pozitiv...alebo negativ...??? :-~

[
Video: www.youtube.com/watch?v=FsLO05UZyi8 ]


15.09.2012 8:29

Re: Pre komunitu BMW pozitív

AMIS
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

nemohol si to sem dat skor ved toto nema nic spolocne s tymi chrchlakmi od vrtuliek toto uz je motorka 8-) 8-) 8-)


15.09.2012 8:49

Re: Pre komunitu BMW pozitív

nirgendswoniemand (pre slabších v nemčine nikdenikto):

tak to je pani motorka. Začal som šetriť do prasiatka - už som doňho hodil predchvíľou 2 ojro >:-)


15.09.2012 8:59

Re: Pre komunitu BMW pozitív

inak zaujimalo by ma, kolko poistiek musel vybrat a kolko riadiacich jednotiek musel preprogramovat, aby si hento vsetko so sebou nechla robit...


15.09.2012 9:31

Re: Pre komunitu BMW pozitív

side
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Som myslel, že na konci ešte vyskočí na tú strechu v ľavo. [dobre]


15.09.2012 14:01

Re: Pre komunitu BMW pozitív

dzefe
 Edvenčr 

Ikona

mozno to niekomu pomoze.


[null www.bmw-motorrad.com/com/de/index.html?content=http:...]

Upravené 2 krát. Naposledy upravil dzefe (15.09.2012 14:05)


18.09.2012 13:11

Re: Pre komunitu BMW pozitív

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Možno viete , možno nie , ale určite zaujímavé :
www.7-forum.com/news/BMW-Motorrad-Dynamic-Damping-Contr...


27.09.2012 16:28

Re: Pre komunitu BMW pozitív

sorry

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (27.09.2012 16:30)


29.09.2012 6:13

Re: Pre komunitu BMW pozitív

campa
 Veteránista 

Ikona


Video: vimeo.com/28068414


01.10.2012 11:00

Re: Pre komunitu BMW pozitív

Menton
 Skútrista 

Ikona

campa: velmi pekne, hlavne ten zaciatok je perfektny... [dobre] stale viac sa mi pacia tieto starsie stroje... starnem... :-~ 8-)


01.10.2012 22:40

Re: Pre komunitu BMW pozitív

legi
 Turista 

Ikona

Chrisa na tej GTL som tam videl na zivo... cisty debil...blazen...ale na tej svojej robi umenie...pekne [dobre]


02.10.2012 8:27

Re: Pre komunitu BMW pozitív

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/intermot-2012-prvn...

Zdvihový objem 1 170 ccm při stejném vrtání 101 mm a zdvihu 73 mm.
Kompresní poměr se ovšem zvyšuje na 12,5:1, a nejvíc asi všechny bude zajímat výkon, který s příchodem kapalinového chlazení vzrostl na 92 kW (125 k) při 7.750 ot/min. Vyšší je i kroutící moment s maximální hodnotou 125 Nm při 6 500 ot/min, a pochopitelně narostla také pohotovostní hmotnost. Naštěstí nijak dramaticky - jenom o 4 kila na celkových 238 kg. Silničnějšímu zaměření napovídají širší rozměry pneumatik. Přední kolo se obuje do pryže 120/70 R19, zezadu pak na novém GS uvidíme trochu neobvyklou gumu 170/60 R 17.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (02.10.2012 8:28)


02.10.2012 8:39

Re: Pre komunitu BMW pozitív

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

to je neuveritelne, ze hmotnost len o 4 kg hore [dobre]
ale ten zobak ma nejaky vykusnuty :-)))


02.10.2012 13:06

Re: Pre komunitu BMW pozitív

[
Video: youtu.be/oZhB6w4L7zI ]

>:-)


[
Video: youtu.be/DtZ0yZo7urM ]

[dobre]

Upravené 1 krát. Naposledy upravil devill63 (02.10.2012 13:10)


02.10.2012 13:35

Re: Pre komunitu BMW pozitív

Menton
 Skútrista 

Ikona

mam pocit, ze je vymalovane... [dobre] 8-)

pitaz: takze je evidentne, ze v tejto kategorii nebudu len obezne a prerastene kusy, ale da sa to spravit aj v normalnej vahe... a najpredavanejsie celosvetovo... :-P ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (02.10.2012 13:44)


02.10.2012 15:14

Re: Pre komunitu BMW pozitív

ešte jedno....je to krásavec.... >:-)

[
Video: youtu.be/9h-SoqareLo ]


02.10.2012 15:21

Re: Pre komunitu BMW pozitív

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

neviem, co maju vsetci s tou vahou. ked niekto jazdi vazny offroad, tak to chapem.

ale na beznej ceste mi 250-260-270 kg absolutne nevadi. ja s tym nemam vobec ziaden problem, cize ani "obezne a prestene kusy" mi vobec nevadia ;-)


02.10.2012 15:48

Re: Pre komunitu BMW pozitív

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Ale 275kg a 238kg nie je len 37kg , ale + 15 (!!!) % .

Kedy je krava najťažšia ?
Keď ti stúpi na nohu ...


02.10.2012 15:48

Re: Pre komunitu BMW pozitív

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Co je na tomto krasne? :-O
Netvrdim ze je skareda, ale krasna??? :-}

Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (02.10.2012 15:49)


02.10.2012 15:56

Re: Pre komunitu BMW pozitív

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

pitaz, asi je nacase sa odviezt na nejakej naozaj lahkej motorke, aby si pochopil.
Alebo radsej to nerob, lebo pochopis a budes furt vyplakavat, ako ja.


02.10.2012 15:59

Re: Pre komunitu BMW pozitív

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

matus, na to som uz stary - lahke motorky som uz mal :-)))

ovela dolezitejsie ako papierova vaha je tak ci tak rozlozenie taziska (cim nechcem ani nahodou naznacit, ze GSko ma zle tazisko - aby sa zase nechytili BMW moto fans >:-) )


02.10.2012 16:06

Re: Pre komunitu BMW pozitív

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Moja osobna skusenost hovori, ze 130kg motorka s vysokym taziskom je stale ovladatelnejsia a zabavnejsia ako 250kg motorka s nizkym taziskom.


02.10.2012 16:11

Re: Pre komunitu BMW pozitív

Menton
 Skútrista 

Ikona

matus: pod to sa kedykolvek podpisem... [dobre] tiez osobna skusenost... ;-)


02.10.2012 17:38

Re: Pre komunitu BMW pozitív

jaj, ved ale zase neporovnávajte extremy...... som zvedavý ako by sa kto nabalil na 130 kg motorku s batožinou na 20 dňový 8000 km dlhý trip
130 kg motorky sú asi určené na niečo iné ako 250 kg, a ked sa už dohodneme že tá 250 kg je na to na čo je určená dobrá, tak potom je už naozaj jedno, či má 240 alebo 260.. ;-)

PS: teda jedného poznám, čo sa na cestu do Iraku nabalil na 130 kg motorku, len ja som ho videl na tú motorku aj nasadať a to teda bola sranda... >:-)


02.10.2012 17:53

Re: Pre komunitu BMW pozitív

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

pravdupovediac taku 130kg motorku nepoznam, ale 150kg ano.
A na takej podobnej dali bratia z polska o dost vacsiu streku ako 8.000km ;-)


02.10.2012 17:55

Re: Pre komunitu BMW pozitív

:-(


02.10.2012 18:28

Re: Pre komunitu BMW pozitív

Matuš

Moja osobna skusenost hovori, ze 130kg motorka s vysokym taziskom je stale ovladatelnejsia a zabavnejsia ako 250kg motorka s nizkym taziskom.

pravdupovediac taku 130kg motorku nepoznam

;-)


02.10.2012 18:41

Re: Pre komunitu BMW pozitív

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

opla :-}

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (02.10.2012 18:54)


02.10.2012 18:46

Re: Pre komunitu BMW pozitív

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Krivoklat, jestvuju aj lahsie motorky ako 130kg ale nepoznam taku lahku, na ktorej sa niekto vydal na velku streku. Uz chapes?


02.10.2012 19:11

Re: Pre komunitu BMW pozitív

ja chápem, ale vy tu vyťahujete ako dôležitý ukazovateľ váhu motorky, pričom u turistickej motorky to podľa mňa až taký veľký význam nemá.......
tu sa rieši váha motorky a potom si aj tak väčšina kúpi a zavesí na to čo najväčšie kufre, bag na zadné sedadlo, rezervné pneumatiky, 32 litrovú nádrž, stan, ľadvinku, spacáky, karimatky, ešte aj stoličky.....


02.10.2012 19:16

Re: Pre komunitu BMW pozitív

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

to je zrejme kazdeho osobny nazor, pretoze podla mna to ma obrovsky vyznam. Ja jazdim aby som nieco pekne videl, ale aby som sa pri tej jazde aj zabavil - a na faktor zabavy hra hmotnost obrovsku ulohu.

co sa tyka tych kufrov atd, zasa je to o tom, ze niekto to robi, a niekto to nerobi. Preto som zredukoval batozinu zo 60kg na 20kg...A staci mi to na lubovolne dlhu dovolenku.

PS: v tej hmotnosti je aj stan a stolicka :-D


02.10.2012 20:12

Re: Pre komunitu BMW pozitív

duggo
 Kávičkár 

Ikona

150 kg endura, nemanu vykon, nemaju pohodlie, nemaju ochranu proti vetru, pri jazde s dvoma svietia na vevericky a maju slaby krutak, nemaju kardan, niesu stavane na kufre, pri 140 tke sa vlnia, trasu, maju maly dojazd
ale su vhodne na ukazanie sa, ze som presiel 800000 km na jednobuchu [dobre]

ps. Mal som XT, TT, LC4, EXC450 ....

na Transalpe som dal Fargas - BA 1100km za den, tak isto ho somnou dal aj clen rose na XT a dunco na Shadove a miro na DRZ650 a zijeme.
Teraz ma jeden gs1150, druhy gs1150, treti Stroma 650


cool and the gang


02.10.2012 20:28

Re: Pre komunitu BMW pozitív

PeterKeke
 Edvenčr 

Ikona

Ale dobre sa to tu číta, súvislé vety... [dobre]

Váhu motorky riešim len pri jazde v teréne alebo tlačení na mieste (najlepšie do kopca)... na všetko sa dá zvyknúť, prispôsobiť sa.. ;-)


02.10.2012 21:14

Re: Pre komunitu BMW pozitív

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

matus - "na faktor zabavy hra hmotnost obrovsku ulohu.. "

ano, jasne, ale kde? na ceste alebo v terene?

jazdil som (po ceste) na 275 kg crosstourerovi a faktor zabavy bol obrovsky, jazdil som na 230 kg GSku a faktor zabavy bol obrovsky (v zakrutach, nie z motora >:-) ), .. a stale jazdim na technologicky starom 265 kg varadere, ktore ani to tazisko nema nejak extremne nizko, ale faktor zabavy je naozaj vysoky ;-)

.. cize nemozem suhlasit, ze tazka motorka nevie zabezpecit dostatok funfaktoru.. je to sice subjektivny pocit, ale objektivne by sa dalo povedat, ze aj tazka motorka je zabavna a obratna - ked to vies ;-)

a to este existuju manici, ktori s tymito 'hovadskymi endurami' jazdia offroad krizom krazom

na cestovanie by som az povedal, cim vacsia motorka, tym lepsia.. vaha je jedno :-)))


02.10.2012 21:29

Re: Pre komunitu BMW pozitív

je obrovský rozdiel keď k váhe motorky pridáš z 30% váhy motorky váhu naviac ako batožinu a iné keď pridáš 15% váhu naviac ako batožinu - jazdné vlastnosti ťažko porovnateľné, akcelerácia, brzdenie, ....
hovorím o jazde na ceste



02.10.2012 22:31

Re: Pre komunitu BMW pozitív

dzefe
 Edvenčr 

Ikona

hmm....som zvedavy na to vacsie lesenie o dalsi rok... :-)

par veci ma v tejto BMW 1200 GS-H2O dost nasralo... :-~

Upravené 1 krát. Naposledy upravil dzefe (02.10.2012 22:33)


03.10.2012 8:03

Re: Pre komunitu BMW pozitív

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

pitaz> aj na ceste, aj v terene. Ako som hovoril, to ze to tebe nevadi mne tiez nevadi. Je to kazdeho osobny nazor. Ja ked budem stat pred vyberom dalsej motorky a budem mat na vyber 150kg a 230kg, tak beriem 150kg.

plechovkar> ano, 20kg na 150kg motorke je viac percent ako na 250kg motorke. Ale tym to aj konci. Este stale bude mat ta 150kg motorka o 100kg menej ako ta 250kg, a to je podstatne, nie nejake percenta.


03.10.2012 10:54

Re: Pre komunitu BMW pozitív

zooo
 Edvenčr 

Ikona

Toto je zabavna diskusia. Zrejme poniektori nedavali pozor na hodine fyziky , pripadne si myslia ze pre nich fyzikalne zakony neplatia.
Tak si pravme virtualny testik a skusim logickou uvahou zistit ktory z nasledujucich vyrokov je pravdivy:
A. nizsia hmotnost motorky je vyhoda
B. hmotnost motorky nehra ziadnu rolu
C. vyzsia hmotnost motorky je vyhoda

Najpr taka kratka analyza.
Ak by platil vyrok C. potom by vam vyrobcovia dodavali k motorke rozne zavazicka aby ste si mohli vylepsit jazdne vlastnosti. 5,10,20, 50 kg olovene kusi co si namontujete na ram.
Ale nerobia to. Pochybuje snad niekto o tom ze by sa jazdne vlastnosti motorky po namontovani 50kg zavazia zhorsili? Ja som presvedceny ze ano. A zhorsia sa aj pri 10kg?
No rovnake neostanu a kto caka zlepsenie tak bude asi sklamany.
Myslim ze mozem kludne prehlasit ze tento vyrok neplati :-)

Podme na vyrok B.
Podme si pozriet zavodne motorky, kde sa pozera na kazdu stotinku sekundy pri zavodoch a kazde zlepsenie je vytane.
Kolko vazi zavodna a kolko seriova motorka? Je mozne ze na tej zavodnej budu pouzite karbonove diely, prave kvoli znizeniu hmotnosti?
Je mozne ze vsetky nepotrebne casti odstranili , kvoli znizeniu hmotnosti?
Staci pozriet auta z rally. Aj caludnenie vyberu len aby to malo o pol kila menej.
Detto F1. Natankuju plnu nadrz v boxoch a dojdu do ciela s poloprazdnou nadrzou?
Natankuju si vzdy tak aby dosli do ciela. Nic naviac.
Tak ked tento vyrok neplati u aut, tak preco by to malo byt u motoriek inak?
Cize ani vyrok B nie je spravny.

Logicky nam vychadza ze plati vyrok A. Co potvrdzuje aj to ze sa vyrabaju karbonove diely ktore su nepomerne drahsie, ze sa tankuje len tolko co prebujem na dojazd do ciela, ze si vyberiem aj caludnenie, klimu , autoradio len aby sa zlepsili jazdne vlastnosti, ze aj cyklisti pozivaju karbonove ramy namiesto ocelovych atd.

No a teraz ten virtualny testik. Zaver nech si spravi kazdy sam.
Zavolame pitazovi nech donesie to svoje Varadero.
Naklonujeme ho a potom spravim mensie upravi. Na jedno namontujeme najvacsie padaky a najvacsi plech pod motor, 350 kritiek na kritky z TT, 4x pridavne svetla pre lepsieu viditelnost, vacsiu bateriu, namiesto kufrov dame zavazie aby sa nezhorsili aerodynamicke vlastnosti, a pridame mu vrece zemiakov ako nahradu za spolujazdca.
Z druheho odmonuteme vsetky padaky, svetla, tlmic vyfuku, blatniky, nadrz nahradime plastovou, kapotu karbonovu, ocelovu konstrukciu nahradime titanovou atd.
Povedzme ze jedno varadero bude vazit po tuningu cca 200 kg a druhe cca 300kg.
Test c.1
Teraz budeme merat brzdnu drahu jedneho a druheho.
Pokus budeme opakovat, kym nam pitzko neodpadne. 1000x nech minimalizujeme chybu merania, zlyhanie vodia atd.
Otazka c.1 na ktorej moto bude priemerna brzdna draha kratsia?
Otazka c.2 na ktorej moto budu brzdy opotrebovane viac?
Otazka c.3 na ktorej moto sa za brzdy zahreju nad unosnu hranicu skor? (tak ze uz sa brzdna draha zacne znacne predlzovat)

Test cislo 2.
Posleme pitaza na slovakia ring a tyzden bude jazdit
1000 kol na jednej a 1000 kol na druhe. dame mu vzdy vydychnut aby bol odpocinuty a nemalo to vplyv na jeho vykonnost.
Otazka c.4 na ktorej moto dosiahne ten isty pitaz kratsi cas?
Otazka c.5 na ktorej moto spotrebuje pitaz viac pneumatik?

Test cislo 3. posleme pitaza testovat moto na ceste okolo sveta. Turisticky test. Pojde cestou necestou, dialnice, sotoliny, rozbyte cesty s vytlkmi proste cesty vsetkeho druhu.
Takto si to da niekolko krat za sebou aby nabehal 100 alebo rovno 200 000 km. Samozrejme bude menit olej a bude vkonavat vsetky predpisane ukony tak ako ich pozaduje vyrobca.
Jeden rok bude jazdit na jednej a druhy rok pojde tu istu trasu na druhe.
Pre presnost merania pouzijeme tie iste poveternostne podmienky , tie iste kvapaliny, atd.
Aby bol test zaujimavejsi zaradime pitazovi merane useky ako na dakare. Priebezne mu budeme odoberat vzorky oleja, pneumatik, brzdoveho oblozenia, brzdovych kotucov a vsetok spotrebak na zaverecne vyhodnotenie.
Otazka c. 6. Ak bude pitaz menit pneumatiky vzdy ked dosiahnu rovnaky stupen opotrebenia, v ktorom pripade spotrebuje viac pneumatik?
Otazka c. 7. Ak bude pitaz menit brzdy vzdy ked dosiahnu rovnaky stupen opotrebenia, v ktorom pripade spotrebuje viac brzdovy dosticiek a kotucov?
Otazka c. 8. ak vyhodnotime vzorky oleja, z ktorej motorky bude olej mat lepsie vlastnosti (bude menej opotrebovany - prepaleny)
Otazka c. 9. Ak zhodnotime stav tlmicov (za predpokladu ze vydrzali celu cestu), ktore budu viac rozbite? A ak nevydzali, kto ich menil skor?
Otazka c. 10. Ak vyberieme usek s tazkym terenom, kde sa bezne pada, v ktorom pripade padne motorka viac krat?
Otazka c. 11. Ak vyberieme merany usek s tazkym terenom, kde pitaz padne rovnaky pocet krat a bude musiet 50x dvihnut motorku, v ktorom pripade bude mat lepsi cas?
Otazka c. 12. Ak vyberieme merany usek s lahkym terenom, kde pitaz nepadne, v ktorom pripade bude mat lepsi cas?
Otazka c. 13. Ak vyberieme merany usek s beznym asfaltom, kde pitaz nepadne, v ktorom pripade bude mat lepsi cas?
Otazka c. 14. Ak vyberieme merany usek s ukazkovym asfaltom cez horsky prechod a la Stelvio, v ktorom pripade bude mat lepsi cas?

Hadam stacilo :-D


03.10.2012 10:59

Re: Pre komunitu BMW pozitív

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

celkom dobra trava [dobre] :-D


03.10.2012 11:01

Re: Pre komunitu BMW pozitív

zooo
 Edvenčr 

Ikona

Pitazko, dufam ze sa nehnevas ze som ta pouzil ako testovacieho pilota a tvoje krasne Varadero zneuzil na tento podrobny test >:-) .


03.10.2012 11:08

Re: Pre komunitu BMW pozitív

AMIS
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

no ja tak rozmýšľam čo má spoločné pojem "fun faktor" s pojmom "best score" alebo "riding skills"
ale ak by niekto ešte nechápal:
fun faktor - v sedláčine vytešujem sa jak jojo
best score- v sedláčine už som zabudol prečo to vlastne robím ale aj tak musím mať najväčieho ftáka
riding skills low- v sedláčine jebnem, nejebnem, radšej pribzdím
riding skills high- v sedláčine mám vás šeckých v piči mňa to baví 8-) 8-) 8-)


03.10.2012 11:09

Re: Pre komunitu BMW pozitív

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

zoo, vobec nie.. moje varadero je ale tunovane "spravne", niekde nabralo na vahe (padaky, schutzplech, kufre), a niekde zase ubudlo (vyfuky - 7,6 kg), atd.. :-P

amis - aspon niekto to chape! [dobre] :-)))

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (03.10.2012 11:10)


03.10.2012 11:15

Re: Pre komunitu BMW pozitív

zooo
 Edvenčr 

Ikona

Amis, ty si nepochopil otazku, preto nerozumies odpovedi ;-) .


03.10.2012 11:59

Re: Pre komunitu BMW pozitív

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Zoo> sice obsiahlo, ale pekne si to napisal :-)
Amis> fun faktor? No urcite je vacsi fan faktor lamat do alpskych vracakov 150kg motorku ako 250kg motorku. Ak teda za funfaktor nepovazujes jazdu po dialnici :-)


03.10.2012 12:05

Re: Pre komunitu BMW pozitív

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

chlapci chlapci chlapci...funfactor je podla mna vec dostatocne subjektivna nato aby by ste o nej skusali viest objektivne debaty

clovek ktory s 1800 Goldwingom uteka o 200kg lahsim supersportom v zakrutach je aj medzi nami na MR a myslim ze vtedy jeho subjektivny funfactor napriek nadvahe dosahuje hodnoty viac nez 100% ;-)

chapete čo ja myslím? :-)))


03.10.2012 12:37

Re: Pre komunitu BMW pozitív

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

podla mna to praveze vobec nechapu :-(


03.10.2012 12:42

Re: Pre komunitu BMW pozitív

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

nie, nechapem, ze niekto ospravedlnuje kila na motorke.

Chapem, ze s tym vie zit (napr nema na vyber), chapem, ze ho taka motorka a jazda bavi, chapem a verim, ze vie byt na tej motorke rychly (a rychlejsi ako niekto na lahsej), ale jednoducho nechapem, ze niekto sa vobec pusti do argumentacie, ze tazka motorka je lepsia ako lahka.


03.10.2012 12:52

Re: Pre komunitu BMW pozitív

dreamer
 Skútrista 

Ikona

Lepsia na co a pre koho?


03.10.2012 12:54

Re: Pre komunitu BMW pozitív

zooo
 Edvenčr 

Ikona

dreamer: na vsetko a pre kazdeho


03.10.2012 12:57

Re: Pre komunitu BMW pozitív

veru najlepšia je čo najľahšia....heh... >:-)

Pozri obrázok


03.10.2012 13:05

Re: Pre komunitu BMW pozitív

dreamer
 Skútrista 

Ikona

zoo: Ale ja nepotrebujem byt najrychlejsi ani najobratnejsi, do terenu nechodim a mam rad velke motorky. Pre mna asi nie.


03.10.2012 13:13

Re: Pre komunitu BMW pozitív

zooo
 Edvenčr 

Ikona

dreamer: Ja netvrdim ze ty nie si vynimka. Ale dovolim si tvrdit, ze si necital to co som napisal. Ty si si dokonca neprecital poriadne ani moj nick :-P
:-D


03.10.2012 13:24

Re: Pre komunitu BMW pozitív

duggo
 Kávičkár 

Ikona

zoo .. Daj priklad lahkeho pohodlneho endura, na ktorom pocitis zrychlenie aj pri 100 km/hod so spolujazdcom pri Alpskych vracakoch smerom do kopca. A nezabudni aby pritom mal fan fuctor.


03.10.2012 13:39

Re: Pre komunitu BMW pozitív

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

matus, tak skusme dalej o tych kilach na motorke

vaha motorky ma (vacsinou) priamy vztah s vykonom a ochranou proti vetru - na tom sa asi zhodneme.
cize, mne osobne 60 konova motorka nestaci.. a ked chcem motorku s vykonom 100 a viac koni, motorka MUSI mat 200 a viac kg.. proste to inak ani nejde

a ked nahodou aj nejaka existuje, ktora ma vacsi vykon a nizsiu vahu, ta zase nema dobru ochranu proti vetru

cize ano, da sa povedat, ze cim tazsia, tym lepsia - na turistiku (samozrejme turistiku hlavne po ceste)

proste vaha motocykla ide ruka v ruke s jej vykonom a pohodlim


03.10.2012 13:42

Re: Pre komunitu BMW pozitív

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

pitazku nemas pravdu 8-)

"ked nahodou aj nejaka existuje, ktora ma vacsi vykon a nizsiu vahu, ta zase nema dobru ochranu proti vetru"
R1150GSA vs R1200GSA :-P

1200 schudla 20kg, vykon sa zvysil o 15-30 HP v zavislosti od rocnika kde neratam tohto noveho H2O-boxera a ochrana proti vetru je oproti 1150 nebe a dudy

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (03.10.2012 13:43)


03.10.2012 13:49

Re: Pre komunitu BMW pozitív

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Netreba zabudat ani na univerzalnost. Ano, do Alp by som si najradsej zobral supermoto, ale na nom by som pri presune do tych Alp skapal od nepohodlia, nehovoriac o tom, ze spolujazdec a polka batoziny by museli ostat doma.

Su motorky, ktore krasne spajaju vyhody viacerych kategorii, v kazdej casti cesty vyuzijes inu vyhodu...

K tej hmotnosti - velmi zalezi aj od taziska, geometrie, obutia a podobne...

Herghott


03.10.2012 13:59

Re: Pre komunitu BMW pozitív

www.moto.it/news/colonia-ecco-nuovo-bmw-gs.html >:-)


03.10.2012 14:12

Re: Pre komunitu BMW pozitív

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Pitaz, Hergott> to uz je kazdeho osobna preferencia. Ja osobne radsej budem kapat ten jeden den na ceste do alp, ale potom budem tyzden-dva totalne nadseny lahkou motorkou (a zasa si vytrpim tu cestu domov).
Ja som mal motorku, ktora spajala viac kategorii (avatar) a bol som z nej zo zaciatku nadseny, ale neskor som proste dosiel na to, ze kompromis je najhorsie riesenie, lebo neznamena to, ze ma z kazdeho nejake pozitivum, ale najme z kazdeho nejake negativum. Ale opat opakujem, je to kazdeho osobny nazor. Rovnako ako ta ochrana pred vetrom. Nekupil som si motorku, aby som bol totalne ochraneny pred vetrom. To mozem ist s kabrioletom s deflektorom. Niekto to chce, a doraba na motorku milion deflektorov a ma pred sebou metrove plexi. Jeho vec, ale toto nie je moj styl.

este na margo tych 100 koni. Je to nepodstatny udaj, ak neuvedies hmotnost. Predpokladam teda, ze ti nejde iba o jednoduche cislo (napr na chvastanie sa :-) )
Ked na 150kg 70 konovu motorku nalozim 100kg (80kg ja a 20kg batoziny) tak mam 250kg na 70k. Ked to iste nalozim na 250kg motorku, tak mam 350kg na 100k - 3.38kg/k vs 3.5kg/k - este stale mam so 70k motorkou vyssi vykon...


03.10.2012 21:30

Re: Pre komunitu BMW pozitív

rmacko
 Skútrista 

Ikona

... súhlas s Matúšom, kua fakt neviem, čo si mám na jar kúpiť :-~ ...


04.10.2012 7:24

Re: Pre komunitu BMW pozitív

boze, nietore prispevky su tu ale strasne bludy...pramenia najma z nekonecnej mudrosti a nespocetnych skusenosti konkretnych prispievatelov...zatial v nich u mna vedie matus... [dobre]


04.10.2012 8:03

Re: Pre komunitu BMW pozitív

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

ja sa za svoje nazory nehanbim...preto nemam treti nick za rok.


04.10.2012 8:22

Re: Pre komunitu BMW pozitív

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

Ked som riesil moju dalsiu moto, bolo to narocnodlhe... :-D Niektori vedia. >:-)
A islo len o jednu vec: hmotnost/vykon = fun faktor. A preto som kupil to co mam, aj ked vela rad bolo "aspon liter"....


04.10.2012 8:33

Re: Pre komunitu BMW pozitív

ale mohli by sa diskutujúci aspoň z časti držať témy lebo skončíme niekde pri receptoch na vianočné pupáky.... :-}


04.10.2012 8:46

Re: Pre komunitu BMW pozitív

...aby to teda nebolo, ze len rypem...

moj nazor:

turista nepocituje potrebu hnat sa po dialnici 200 dakam k horskym priesmykom...nasledne nepocituje potrebu lietat po tych priesmykoch tak isto sialenou rychlostou a hlukom...chcem si uzivat prirodu, krasne pohlady, chcem sa pri tom povozit na motorke...nevidim najmensi dovod trpiet po ceste tam na dakej rozvibrovanej motorke, aby som tam bol na dakom passe prvy...pohodlne sa tam odveziem, pohodlne sa tam potom povozim, nepocitujem, ze by som sa na inej motorke povozil lepsie, kedze mi neide o preteky...ked chcem byt chraneny proti vetru, tak som, ked nie, v priebehu 10 sekund bez zastavenia na mna fuka viac, ako na ktorejkolvek inej motorke...
tym chcem povedat, ze reci typu, ze treba mat na kazdy druh zivice, zakruty, alebo cesty inu motorku...

matus: kedze sa za svoje nazory hanbim, tak jednoducho tie nicky menit musim, ved to uz pochop....a dik, ze vyvijas energiu na sledovanie mojej osoby na tomto pre teba dolezitom serveri, pre mna je to nieco ako pokec, takze mi to sice lichoti, ale zaroven mi je to fuk... :-*


04.10.2012 10:03

Re: Pre komunitu BMW pozitív

Menton
 Skútrista 

Ikona

Na turistiku na moto treba mat predovsetkym (moje poradie dolezitosti):
1. chut,
2. cas,
3. peniaze.
Ak ma niekto nedostatok chuti, tak si bude hladat dovody, preco sa to neda, ze potrebuje vacsi vykon, vacsi stit, sedacku jak fotelka doma v obyvacke, nadrz na mesiac jazdenia a podobne. A vacsinou, ked uz taku moto ma, tak mu neostanu peniaze a cas na jazdenie, takze je to zacarovany kruh, z ktoreho bez chuti nie je uniku...
Poznam par Panov turistov, co mali dostatok chuti a tak dokazali ist na KLX250 do Norska (Awia), Iranu (Quanto), alebo Portugalska na malom skutri (Herghott)... [dobre] [dobre] [dobre]

Drzim palce vsetkym, aby mali dostatok chuti na jazdenie a zaroven splnenie sna, mat motorku, ktora Vam da "Radost z jazdy"... [dobre] 8-)

P.S. keby som si chcel rypnut, tak napisem, ze tiez poznam majitela ikarusu, co vraj ma super turisticku vybavu na moto a vysoky funfactor, tu vypisuje ako je dolezite mat vela koni a vlastne aj vypasena tazka moto je super na turistiku a napriek tomu on s nim jazdi okolo komina a aj jednodnovku do Alp si planuje uz par mesiacov... :-D


04.10.2012 10:28

Re: Pre komunitu BMW pozitív

pitaz
 Kávičkár 

Ikona

ano, ano, menton, som to ja, kludne si rypni, az na to, ze ja som sa nikdy nepasoval za turistu, cize tvoje rypnutie je tak trochu mimo misu :-P ;-)

ja som chcel len poukazat na to, ze aj na velkej "vypasenej" moto, moze mat clovek velku zabavu


04.10.2012 10:34

Re: Pre komunitu BMW pozitív

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

netreba ta sledovat, si lahko odhlalitelny svojim povyseneckym stylom.


04.10.2012 10:39

Re: Pre komunitu BMW pozitív

dreamer
 Skútrista 

Ikona

Chlapci, ste jak male deti, sa tu hadate koho motorka ma vacsi funfucktor :-D Ved predsa kazdy ma taku aka mu vyhovuje a ked ju nema, nech vymeni tu co ma za inu.


04.10.2012 10:47

Re: Pre komunitu BMW pozitív

jasterica
 Geriatrik 

Ikona

Turistická motorka ?
Mám 3 motorky a všetky sú turistické.Všetky majú pod 160 kg . Všetky sú jednobuchy.A všetky majú inú spotrebu.
Jedna má 50l nádrže a 6l spotrebu.Druhá 21l nádrž a 4l spotrbu.Tretia 7l nádrž a 2,5l spotrbu.Najpodstatnejšie je kolko je v nádrži a v pudilári.Podla toho vyberám.
A na každej je zábava.

jasterica


04.10.2012 11:57

Re: Pre komunitu BMW pozitív

matus: musia byt aj taki, inak by ste vy super cool chalani nemohli vyniknut

co sa tyka toho spominaneho fun factoru, tak podla mna ten ide ruka v ruke s arogantnym a sustavnym porusovanim zakona...fun faktoristov stretavam na cestach denno denne a som vzdy rad, ked zmiznu za obzorom...je ich napriklad plna pezinska baba a podobne...cize fun faktor a bezna premavka si podla mna nerozumeju...tesit sa na to, ako sa s fun faktorovou motorkou motorkou dostanem dakam do alpskych motanic a tam jej fun faktor rozbalim naplno je sice medzi motorkarmi coolove a trendy, ale medzi zdravymi ludmi nepochopitelne, odsudzovane a ohrozujuce...ale my sme motorkari, kto nam co moze...

opat to je iba vyhradne moj, sice povysenecky, ale moj nazor...


04.10.2012 14:35

Re: Pre komunitu BMW pozitív

a ešte nejaké foto....hellforleathermagazine.com/2012/10/61-high-res-photos-o...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil devill63 (04.10.2012 14:37)


04.10.2012 14:53

Re: Pre komunitu BMW pozitív

K uvedenej teme iba tolko... jazdil som roky rokuce na lahkych motorkach a skutroch... Honda Helix, GS 500, burgman 400... a myslel som si ze tazka moto je blbost..ze vsak staci lahsia... smial som sa GW ze he... kredenc... GS ze tazka traposina, LT smiesne velka..a pod
Potom som zrazu skusil ST1100 a ahjla, vsak to nejako inak jazdi.....
testoval Yamaha XJR1300 a partnerka mi hovori..tu vzadu je to ovela pohodlnejsie
potom CB 1000.. ze aha aky to ma zatah odspodu
a klinec bol uplny ked som pred rokmi mal na tyzden GW1800 tak bolo povozenicko...
potom som si zohnal GL 1200 a na tom som jazdil cca tri roky...
potom BMW R1100 boxer cup
a vtedy mi to zaplo ze na co je dobra velka motorka.... a odvtedy vravim ze na veverickach nejazdim, pre velkeho chlapa musi byt velka motorka...
a dovody preco velka motorka...
pohodlie, komfort (hlavne pre spolujazdca !!!), zatah odspodu...a nerozhodi je hociaka skarpa ci ryha na ceste... proste parnik si ide svojou cestou dalej....
tak len tolko k teme... kto obhajuje len lahke motorky asi este nedozrel na poriadnu motorku... :-*

Upravené 1 krát. Naposledy upravil demo (04.10.2012 14:57)


04.10.2012 16:43

Re: Pre komunitu BMW pozitív

hroch
 Geriatrik 

Ikona

Matus: si v teme o BMW, obhajuješ 150kg motorku, ale v profile máš 208kg Yamahu.

Nehanbíš sa za svoje názory, ale motorku si nepridáš do profilu (tú 150kg). Za tú sa hanbíš, či čo?

P.S.: dal som si len trochu viagry, nie celú, preto iba podjebávam :-)))


04.10.2012 20:44

Re: Pre komunitu BMW pozitív

Tiez som nazoru, ze na kazdu prilezitost je vhodna ina motorka.
Nemoze byt croska s asi 100 kg vhodna na cestu a 1000 km presun s batozinou a tiez 250 kg moto na offroad

To je ako tvrdenia o univerzalnosti moto oblecenia, zatial moje skusenosti zo zivota hovoria v kazdej oblasti, ze ziadne univerzalne riesenie nie je dobre [zle]

Upravené 1 krát. Naposledy upravil plechovkar (04.10.2012 20:49)


05.10.2012 6:06

Re: Pre komunitu BMW pozitív

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

hroch> a co ako si tym chcel povedat?


05.10.2012 7:36

Re: Pre komunitu BMW pozitív

to, ze neexistuje univerzalna motorka v ramci povedzme ktegorii (turistika, cross, offroad, supersport) o tom sa tu snad nikto neprie...ide o to, ze tu sa uz zacalo spekulovat o tom, ze ani v ramci turistiky nie je kompromis...jedno treba na presun, lebo na mieste zas treba za blbnutie nieco ine a podobne...a to mi uz pride ejha uletene...


| 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 132346 | Včera: 217873