Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
RS955i: preco pri*ebana? uz ma sralo, jak v TV nadavaju na SS (v poslednej dobe uz iba na jazdcov, ale videl som x dokrutok o tom, ako kidaju na SS, ze je to nebezpecna motorka) |
SS je prave preto taka nebezpecna motorka, lebo sa na nej doslova 'neda' jazdit pomaly. (nuti jazdit rychlo, preto sa najlepsie citi na okruhu) Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (11.10.2007 0:05) |
ciste z technickeho hladiska su tie argumenty co dal tonic na zaciatku akceptovatelne |
teraz jazdim na super moto a zda sa mi, ze mam lepsi prehlad v premavke, pretoze sedim vystrety, vyssie, a nie skrceny ako na ss, s nepohodlne zohnutymi nohami pod sebou(posed na vysoke rychlosti) atd.. proste reakcia v premavke sa mi zda rychlejsie na motarde alebo endure ako na ss. cisto moj osobny nazor. cize s tou bezpecnostou, ak sa mysli v beznej premavke, by som skorej priklanal k 'obratnejsim' moto, ako SS, aj ked ma SS lepsie brzdy a lepsie zrychlenie. |
pitaz: prehlad bude tym, ze nesedis predkloneny a mozes s hlavou normalne otacat do stran, co na SS velmi nejde, pokial mas obe ruky na riadidlach (nie rodidlach ) |
he he zas jedna super diskusia a kazdy ma pravdu |
preco by som pri 90km/h podradoval?! ved to je jednotka este iba na pol ceste s otackami?! |
Co si od tejto temy slubujes? |
Z tejto diskusie je jasne jedno, ze kazdy ma vlastne pravdu a najbezpecnejsia moto je pre kazdeho ta svoja, ktoru dokonale ovlada a v necakanej situacii ho neprekvapi napriklad prudsie brzdenie. Osobne si myslim, ze je velmi tazke naucit sa dokonale ovladat SS preto zrejme vedu v statistike nehodovosti. Pridat plyn a potocit do otacok vie barzjaky18rocny fagan, ale to je tak vsetko co s tou masinou dokaze. |
Ako moze niekto zalozit takuto slahnutu temu?! |
tonic, pisal som na zaciatku, ze si stuchol do osieho hniezda, a tu to mas. a to sa sem viaceri radsej nevyjadruju, lebo toto je jedna z diskusii, ktora by potom nemala konca kraja. |
Pozri obrázok |
No asi ste zabudli na to, ze bezpecnost sa sklada z dvoch zloziek a to pasivnej casti a aktvnej casti. Kym v jednej mas pevny ram, dobre brzdy, dostatok vykonu a krutaku, tak v tej druhej mas vyhlad a zorny uhol, ochranu voci pocasiu, pohodlie, celkovu ergonomiu a ine. Vytazom by mala byt motorka, ktora v priemere dosahuje najlepsie vysledky vo vsetkych kategoriach a nie taka, ktora ma iba kopu vykonu a super brzdy a pritom v inych polozkach je hlboko v minuse. |
MalyMirec: kamion ma tiez dobry podvozok, silne brzdy a silny motor +aribag Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tonic (11.10.2007 9:42) |
Ano je pravdou ze najbezpecnejsie moto je SS. Dokonale brzdy, ram, motor... |
Raptak: noze mi sem hod nejaky graf krutiaceho momentu a vykonu nejakeho 1 buxu a potom nejakeho naslapaneho ss a ryxlo zistis ze ten jednobux sa nijako na ten 4v xytat nemoze parametrami pretoze je to dane fyzikalnimy zakonmi... jediny dovod preco sa tie vselijake 1 a 2 valce xytaju na ss na sprintox prvyx par metrov je ten ze 180 koni neprenesies na cestu optimalne zato par konikov zo supermotardu alebo z nejakeho endura cestneho dostane na cestu priemerne sxopny jazdec. co sa tyka zryxlovania dajme tomu z 90 km ryxlosti vyssie to musis uznat ze na ss sa v tomto smere nic nexyta... max tak formula alebo nejake dobre auto z 500 a viac konmi.... sak s apre boha xod pozriet na race for fun napr ked zase bude v trencine tam bola spicka z 2v a zo 4v a spickovy amatersky aj profesionalny jazdci a bolo tam vydno kde je 2v a kde 4v myslim ze ani jeden 2v nedal dole ziadny 4v vo svojej triede.... |
boli tu uz spominane brzdy. aj fazer ma brzdy z SS. jazdi s nami aj jeden chlap na fazeri a v krizovkach nestiha oproti GSX-R dobrzdovat... preco??? |
ja by som jogurt necel, lebo už hornet je pre mňa čo sa výkonu týka nevyužitelný...dám jedna, dva a je tam 90... na druhú stranu, keby som nemal čo s prachami asi bych si to kúpil, pretože niektoré kúsky sú pekné. |
ludia pre boha sa uvedomte predsa tie supersporty maju v sebe najlepsiu volne dostupnu texnologiu motorizmu..... |
myro: Upravené 1 krát. Naposledy upravil hrac (11.10.2007 11:27) |
hrac: precitaj si celu diskusiu. nevravime o jazdcovi! cisto o technike. aj ked sa to neda, ale teraz sa paradoxne bavime o masine... |
Tonic, na začiatku tejto témy si písal |
MiroCNT: ty ked predbiehas auto iduce 89 rychlostou 90??? cudne... |
Najbezpecnejsie a najrychlejsie sa da zahlusit na jogurte, to je fakt. |
Tonic, potom nepíš, že budeme jazdiť rovnakými rýchlosťami a nie ešte predpisovými. Keď idem predpisovo tak auto idúce rýchlosťou 89 km/h nepredbieham. |
Nechcem velmi rozduchavat skor odlachcit diskusiu, videl by som to z dvoch pohladov, prvy z pohladu moznosti TEORETICKEHO vyhnutia sa nehody, tu by som sa "teoreticky" priklanal k SS z dovodu ze brzdy, podvozok maju "odolnejsi" voci brutalnemu opakovanemu spomaleniu, druhy pohlad ked uz pride k buracke na com skor prezijem priklanam sa k enduru(aj ked pri kamione je to asi jedno) a k GW(airbag je airbag). Konstatovanie je ale take ze je jedno ci mas enduro alebo SS, plechovka z vedlajsej Ti neda prednost a "dovi a dopo", cize opat je to iba a iba o vodicoch bud uz na plechovkach alebo na moto. Porovnavat technologicku vyspelost SS vs Enduro vs resp. ostatne moto je bezpredmentne pretoze kazdy aspon teoreticky si myslime ze ta nasa sucasna moto je naj a predsa nie sme taki "keketi" aby sme sa teraz natahovali kto z nas ma vacsiu sancu pri nehode. ... alebo najdu sa tu taki sialenci co si spravia vlatne crash testy? |
Tonic a keď to zoberieme z pohľadu aut tak potom športové auta sú bezpečnejšie ako terenné, lebo majú tiež lepšie brzdy a lepšie zrýchlenie ? |
Čítal som v tejto diskusii jednu vetu s ktorou plne súhlasím, budem citovať časť Jogurt patrí na okruh a keď sa tu všetci aj poseriete, tak je to pravda |
MiroCNT: ano, sportove auta su urcite bezpecnejsie ako terenne. ale ty hovoris uz o havarke... skus napriklad pri retazovej zrazke na dialnici brzdit terenakom a sportiakom |
Tonic, pri reťazovej zrážke na dialnici by som aj tak radšej brzdil v tereňáku ako v športiaku. |
preco potom niektori pisu: ss=najnebezpecnejsia moto??? viem, asi myslia kombinaciu, clovek silny stroj. kazdy je len clovek a raz podlahne. staci na 5 sec, no SS za tych 5 sec dokaze divy... |
no vidis, ty si celkom chytry a dosiel si na to aj sam Upravené 1 krát. Naposledy upravil bezdooo (11.10.2007 13:03) |
hrac poriadne citaj diskusiu |
Bezpečnost na motorce je vždy o tom malém kousíčku masa mezi helmou a řidítkama. Bez ohledu na technické parametry motorky. |
Na SS je třeba mít zkušenosti. Vědět co to udělá když se stane tohle a tohle. Mít dopředu spočítaný jakou rychlostí to někam našiju. Mít už nějakou tu zažitou automatiku chování v případě krizovek. Vědět jak zvládnout lehký smyk zadního kola, rozvlnění řidítek, nenadálej štěrk v zatáčce ve velký rychlosti. Protože tyhle motorky prostě už nevarujou. Rovnou kopou do řiti.... |
moja zena povedala....... ...ze sme blazni ked sa natahujeme ze ktora moto je najbezpecnejsia(absurdita) ze moto a bezpecna.... ......inak u nas su kolotoce a na detskom je taka motorka a ked das plembak tak je najbezpecnejsia..... |
cendina: mas pravdu ale podla mna to nic nemeni na tom ze tieto motorky su najvhodnejsie motorky pre krizovu situaciu. |
Ja si myslím, že ani jeden motocykel v cestnej premávke nie je bezpečný. Jeho bezpečnosť zvyšuje len bezpečný spôsob jazdy ktorý nenahradia ani najlepšie brzdy s najlepším zrýchlením v kombinácii s najpevnejším rámom. |
Nuž neviem, aj z toho pohladu zrychlenia pri predbiehaní, mi skôr vychádza že bude vo vyhode moto s lepším priebehom krutaku, to SS potrebuje otáčky a kym sa do nich dostane...jasne že môžeš podradiť a ideš...ale to že motorka pod tebou reve ešte neznamena že zrychluješ, som to Xkrat zažil že SS predomnou podradí a hukotu jak v hangari ale pritom žiadne extremne zrychlenie nebolo... |
myro: no nevim. Já si spíš myslím, že tyhle motorky hlavně krizové situace samy vytváří!!!!!! Zatímco jiné tě do nich prostě nepustí, protože se začnou vlnit a bránit mnohem dřív než by na ně mohlo dojít. |
Po 20 tisících km bych řekla, že se pomalu ladím na povahu svý motorky a začínám zjišťovat že narozdíl od jiných mi neukáže tu tenkou hranici mezi dobrý/špatný, jako to dělali ty předchozí plechový milenky. Musím ji najít sama a to zjišťování je do jistý míry značně bolestivé, vzhledem k tomu že zatím nebourám, tak v mém případě uvažujme v duchovní rovině. Naštěstí mi díky nízkýmu tlaku infarkt nehrozí. |
ja skusim z ineho pohladu. Co napisal Tonic na zaciatok je pravda. SS bol vyrobeny za presnym ucelom. Preto ma sucasti (motor, brzdy, ram,...) urobeny k jednemu ucelu. A Tonic na zaciatok napisal, ze neberme do uvahy SK cesty, ale ine a podobne. Takze idealizaciou podmienok v ktorych jazdime vytvoril vlastne pretekarsky okruh. Ale skutocne podmienky na ceste su daleko, daleko insie. A preto urcite vyhra v beznej premavke omnoho univerzalnejsia moto, ako SS. Pre niekoho je to cestne enduro, pre ineho SM, pre dalsieho.... Ale urcite to nebude SS, lebo bezna cesta nie je idealna a stane sa, ze v asfalte je diera, vyjazdene kolaje, ktore SS rozhadzu.... Kazdy vyrobca chce, aby jeho moto bola najlepsia, najbezpecnejsia. Preco potom vyrabaju aj ine modely ako SS? Lebo maju prednosti niekde inde. A kedze SS je odvodenina moto z okruhu, urcite nebudu jej prednosti v cestnej premavke.... |
rose: kolaje SS s tlmicom riadenia urcite nerozhadzu. samozrejme beriem priemerne kolaje. 6kovy fazer 2004 sa mi na kolajoch rozvlnil, no moja zuza sa nerozvlnila ani na ovela horsich kolajoch. ale ked uz bola brutalna zima, tak to na kolajoch utekalo aj mne |
myslim ze na beznej ceste ma ss lepsie vlastnosti ako hocktora ina moto... nehovorim o nejakej polnej ceste ale o standartnej ceste ktoryx je v sk 90 percent |
myro: Lepší možná, v některých případech a dle subjektivních názorů ostatních. I já si myslím že gsxr-a jede líp jak B-6, jinak bychna ní nejezdila. Ale bezpečnější? To těžko!!!!!! A v tom je celej ten zakopanej pes. |
Len pre porovnanie. Čítal už niekto z Vás o tom, že by auto s kotúčovými brzdami bolo bezpečnejšie než auto s bubnovými. Počuli ste už o tom, že auto so zrýchlením z 0 na 100 km/h za 6 sekúnd bolo bezpečnejšie než auto so srýchlením z 0 na 100 km/h za 15 sekúnd. Ja nie a preto si myslím že bezpečnosť je o niečom inom. |
miro teraz si strelil takuuuuu hovadinu ze to az v riti picha.... ucinnost brzd,abs, zrychlenie motora, klimatizacia, vyhlad z auta ... to vsetko sa povazuje za AKTIVNU bezpecnost, air bag, pasy.... to vsetko je PASIVNA bezpecnost. cize auto s vykonnym motorom a perfektnymi brzdami je bezpecnejsie ako auto so slabymi brzdami a slabym motorom!!!! |
Nerd. Výhľad z kabrioleta je lepší ako z iných typov karosérií ale že by boli preto bezpečnejšie to som ešte tiež nepočul. |
cendina objektivne je ta moto bezpecnejsia ako akakolvek ina lenze clovek kt na nej jazdi robi blbosti. sak sa to da pomerne jednoduxo zistit sadni napr na shadow rozbehni to na 90 brzdi zmeraj brzdnu drahu.. potom sadni na hocijaky ss a rozbehni ho na 90 zabrzdi a zmeraj brzdnu drahu.... co myslis kt bude brzdit lepsie? co sa tyka manevrovatelnosti na ceste pri beznyx ryxlstiax to bude asi obdobne si myslim |
Nert, a ktorá SS má ABS alebo air bag. Potom asi najbezpečnejšia bude Honda Gold Wing alebo BMW C1. |
Baviť sa tu s niektorými je ako hádzať perly sviniam. . . ty si zacal o autách tak čo to teraz otáčaš na motorky? |
hadajte sa kolko chcete, ale ta moja je aj tak najbezpecnejsia a setci ste kkti len ja som lietadlo |
myro: nejsem blbec a na motorce určitě nedělám blbosti, přesto jsem se na ní víc ohrozila než na jiné. Důvod? Ten jsem tady už vypsala... |
tref aj Steiny je lietadlo....ak zistí, že si aj ty, tak ťa vyhlási za jednomotorové... |
cendi: ja som zatial na mojej taketo problemy nemal - nastasie.. resp za cely cas sa mi to stalo mozno 5krat ked som si povedal ze hups nevydalo keby sa nezadarilo uz som sa mohol valat a dufam ze tento stav pretrva a nespadnem tak lahko...klop klop napr men sa nikdy nestalo ze by som vybehol do protismeru ak som do zakruty nevidel ale ja asi na tom supersporte jazdim pomaly |
moj prispevok k teme SM vs. SS: |
pygo41: to tu uz daval raptor. ale niekto tu spravne spomenul, ze ti jazdci na SS sa tam ucili jazdit. |
pygo 41: presne ako vravi tonic xlapci sa tam ucili jazdit.... ked posadis vyrovnanyx jazdcov 1 na SM a 2 na ss potom uvidis kde je motard a kde je SS na okruhu |
Grizzly660: Co sa tyka tej babetty, tak ja som asi vynimka. Pretoze na babette som si sposobil neprijemne zranenie kolena a to som bol na mieste a ani som este nenastaroval. Pri velmi intenzivnom sliapnuti na pedal som roztrhol startovaciu retaz a chodidlom som narazil do asfaltu a odtial vystrelila bolest do kolena. Skoncil som u chirurga a ortopeda... |
myro: ten posledny riadok som racej prehliadol. |
k vasej teme je to ako toto |
Zbytočne sa tu chvascete výkonmi SS.Kedˇti náhle vojde do cesty nejaké auto alebo chodec.Reflexivne dupneš naplno na brzdy a ideš k zemi.Kto hovorí že nie tak takú situáciu ešte nezažil alebo klame.A ukážte mi motorku od 500ccm hore ktorá by nestíhala predbehnúť nejaké auto.Tupec ktorý letí cez dedinu 150km/h skôr či neskôr skončí na cintoríne a je jedno akú mašinu a ani ho nebudem ľutovať. |
diger1: ktoru? tu ze som tento rok nemal ecce krizovku taku ze by som si uz hladal miesto vedla cesty kam polozim alebo to ze jazdim pomaly a nejdem do protismeru ked nevidim?... |
marek750 ja sa tu nexvascem ja to len konstatujem...tvrdim ze na ss mas najvacsiu sancu na prezitie krizovky statisticky a zavoven tvrdim ze na ss mas aj najvacsiu pravdepodobnost ze sa do krizovej situacie dostanes(dovody vid cendinine prispevky). takze suma sumarum supersport ako moto je bezpecna ako svina ale kedze na tej svini vacsinou jazdia hovada ktore nemaju mozog a skill konci to tak ze moze byt moto aka len xce najvacsia nehodovost byva prave na SS.nieje to dane tym ze ta moto nieje bezpecna ale tym ze vacsinou na nej jazdia nevybureny blazni |
tonic tonic co si to tu rozduxal Upravené 1 krát. Naposledy upravil myro (11.10.2007 20:02) |
bla bla blááábla, bla bla blááábla blabláábla bláábla |
tonic: vies co nexapem preco si tu ludia ani poriadne neprecitaju diskusiu a hned do nej prispievaju duxaplnymi prispevkami ktore su obcas uuuple mimo miiisu..... |
Bald - to má napísané hypochonder...nie motorkár. |
to racer8racer8 si to vystihol uplne presne. |
bald: kup si najprv motorku a potom sa zapajaj |
myro ja si nemusim svoju muznost kompenzovat radiacou pakou Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bald (11.10.2007 22:03) |
bald: ani ja neboj ale ty si zacal vrtat nie ja |
no tak toto tu uz je utrpeni......asi zahajim protestni spanek |
Toto je asi taká téma ako : Upravené 1 krát. Naposledy upravil Grizzly660 (11.10.2007 22:41) |
kurna nerd ty neprotestujes? a ja ze napisemm ktora je najbezpecnejsia.... |
nerd: to viem úúúplne presne. Ten, na ktorom sa nejazdí. |
no ciastocne mas pravdu je to novy quad od ducati do predaja pride 2009 |
kurna konecne to naberaa ten spravny smer.... |
modra ...farba nesediii.... ...pockaj pohladam n |
udaje su tajne podarilo sa mi to cvaknut pri testoch...potom ma vyhnali |
tak toto je nebezpecna moto |
ale pozri toto... |
nerd: pomerne bezpečný quad je aj za tým minibike: |
aa nedari sa mi v hladani.....co by sa hodilo...ale toto som postretol po ceste...sila .... |
kto?..... ja kosiiim.... nemam cas na hadanie.... |
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 155420 | Včera: 187802