Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (23 hodnotení)
Diskusia k článku: Pilotný test oboch verzií znovuzrodenej legendy Honda Africa Twin
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
potvrdzujem, ze origos padaky Honda nc CRF 1000 L nie su hlinikove - magnetizuju. |
Ešte to môže byť magnetický hliník |
[ |
mnoo ... ono sa casto stava ze ocel sa potiahne hlinikovou zliatinou ... na pohlad si si isty ze to je hlinik a magnet sa tiez chyti ... |
verim ze su funkcne, lebo su tak hnusne, ze keby funkcne neboli, tak tam urcite nie su. |
|
Hodnotenie: Fajn testík, aj toto video, čo pridal HoGo80. Naozaj je to o tom, že keď už kupujem novú moto, tak väčšinou je možnosť vyskúšania viacerých alternatív a potom sa už len rozhodnúť. |
krak - to nie je minus motorky ale jazdca.. mne je zas ždibec malá, ale tiež to neberiem ako nedostatok motorky ako takej |
Krakatau> vysokym sedlom sa netrap, naucis sa. |
matus: Nerád by som sa učil štýlom toho Poliaka z videa vyššie. |
Re: Krakatau: Na moto sa jazdí, nekolobežkuje... Výška sedla nie je problém, len trochu zvyku to chce... A keď nič tak sa dá znížiť aj väčšinou... |
Krakatau - no pravdupovediac stalo sa mi ze som jebol na krizovatke...aj pri otacani v kopci. Dnes uz nepadam, naucil som sa - vysadnem si, alebo - lahsie je pridat plyn ako pise Awia |
Awia: Alebo si nechať tou japonskou metódou polámať a predĺžiť nohy. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Krakatau (24.03.2016 10:07) |
Krakatau - sedel si aj na africe s tym znizenym sedlom? - je o 3 cm nizsie ako seriove a ked sa da do nizsej polohy, vyska od zeme je 82 cm.. neverim, ze ti to je vysoko |
Re: Krakatau: no stress, Africa rozhodne nie je vysoka a ma uzke sedadlo, co pomoze nizsim jazdcom... |
pitaz: Neviem, sedel som zatiaľ iba na tej čiernej, čo bola na výstave a dočiahol som tak na špičkách nôh. |
Re: Krakatau: Viac ako špičky nepotrebuješ, stačí vysunúť riť a oprieš sa na jednej strane full... |
Re: Krakatau: spickovym jazdcom spicky bohato stacia |
Re: Menton: aj ďaleko nešpičkovým, napr. mne |
Awia: Počkaj...nie, zatiaľ si to stále neviem predstaviť |
Hodnotenie: Krakatau, najlepsie bude ked si ju u predajcu pozicias, pojdes sa povozit a pocitit to na vlastnej kozi.Mozno ti sadne,mozno nie. Ja mam tiez pomerne kratke nohy, mal som GS 800 s nizsim sedlom, a akekolvek balansovanie na mieste/pri nizkych rychlostiach ci rozbeh do kopca(nalozeny a s polovickou v zadu ani nehovorim) bolo trapenie. Neviem spocitat kolkokrat sa mi v urcitych miestach prehanalo hlavou "len tu s nou teraz nedrbnut o zem a netraposit". Teraz mam 990 ADV ktora je vecsia a dociahnutie na zem je o malicko horsie ako u GSka, napriek tomu sa mi ovlada ovela lepsie. Manzelka si sama vsimla ze tam kde som sa s baworom trapil,tak tam som zvladal 990ku uplne v klude a bez stresu. |
Mať nižšie sedlo je fajn ked treba udržať ladvinku a všetky kufre. Ale mať zbytočné nízke sedlo v teréne je dosť o ničom. Ja mám teraz trochu menšiu terénnu motorku, ako predošlu a idem sa "udrepovať". Ona je pocitovo obratnejšia, ale po hodinke poriadnej jazdy ma najviac bolia nohy a kolená. |
Hodnotenie: Jaaj, normalne ma svrbia dlane.. Nova s malou kozmetickou vadou za 10t bez dane vo verzii s trakcnou kontrolou.. |
boha, ked uz srsen v autosalone zadeli, ze "honda vyvinula genialnu motorku" a sklada prilbu dole, to uz chce sampanske |
Pani, poradte mi prosim |
treba tam tie TKC obut. vydrzia aj viac km/h. a hlavne ako casto sa jazdi na stuploch nad 160 |
Richi : aj Metzeler karoo 3 je celkom obstojná guma, aj keď výdrž nic moc, ku jednej prednej dve zadné, aspoň teda pre mňa, zadok vydrží cca 6000 km ... |
Ked doderiem povodne TrailAttack, tak pojdem do heidenau k60 scout. |
Re: Richi72: každá nedušová vie byť dušová :D. Použitie? Koľko percent asfalt? Na géese sa mi osvedčilo kombo vpredu tkc80, vzadu E09, ale tá je dosť hlučná. Ak viac offroad ako asfalt tak D908RR? Lepšie bočné vedenie ako tkc80 čo e09. |
srsen vs. africa twin (autosalon na prime) |
meloking: Klasická sršňovina Akurát čo sa týka tých konkurentov, jediným adekvátnym mi vychádza byť Tiger. GS-o aj SA sú podľa mňa niekde inde, či už cenou, alebo zameraním. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Krakatau (01.04.2016 13:06) |
Re: Krakatau: asi tak, "do komerční televize supr" |
Dakujem vam pani za reakcie... |
Re: Richi72: Nebud uz taky pokakany z tych pneu. |
Re: Richi72: Do TL pneu je povolené dať dušu, no problem, to nerieš... Naopak to už problém je |
Re: Awia: Ale oficialne len vtedy, ked tam mas napisane: |
Richi, jazdím na ktm všetky bezdušovky s dušami a nou problémka ... |
OK |
V tom autosalóne to trocha posrali. V konkurencii pre Afriku rozprávajú o BMW R 1200 GS Adventure a video je F800 GS Adventure. No čo už "chybička se vloudila". |
Ja som na transalpe bezne jazdil bezdusovky s dusou. Akurat ked chytis niekde defekt a potrebujes vymenit dusu, tak bezdusovka sa tazsie vyzuva. Ale nie je to nic, co by sa nedalo zvladnut. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 277792 | Včera: 119126