Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuAJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (18 hodnotení)

Diskusia k článku: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
17.02.2017 22:04

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

Skalaaa
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

dieru v kyvke prelepiť Vikingom kôli blatu, také osté späťáky mám na babete 0:29 končím nuda idem čeknúť radšej motoporno [dobre]


17.02.2017 21:37

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

[
Video: www.youtube.com/watch?v=ubzvQmLe1hs ]


10.11.2016 23:27

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

Asfalt
 Turista 

Ikona

www.moto.it/fiere/ajp-pr7-650-adventure-a-eicma-2016-fo...


26.01.2016 14:18

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

satanokky
 Geriatrik 

Re: Menton: TAkže pre teba XTZ660 nieje moto z čias "kedysi"? Či objem 660ccm a jeden valec nieje dosť na moto? >:-)


26.01.2016 13:40

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

Work In Progress ;-)
[

Video: AJP PR7 - adventure / Rally 600-vka

]


18.11.2015 22:38

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: satanokky: tryskac pisal o moto kedysi, cize logicky pisem o vahe dospelackej XTZ750... ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (18.11.2015 22:41)


18.11.2015 21:20

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

satanokky
 Geriatrik 

Menton - XTZ 660 nemala ani natankovaná do plna 230 kg - v štandardnej výbave z fabriky. Po Turatech tuningu možno hej :-)))


18.11.2015 9:31

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Re: Menton: to je síce pravda ale už rád prepustim pozíciu exota nejakému nástupcovi :-D


18.11.2015 9:00

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

PeterKeke
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Za mňa palec hore. Už len testovať. ;-)


18.11.2015 1:57

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: tryskac: cez 230kg mali uz aj XTZ a XRV ;-)

Re: Landal: ale zas, keby si nesiel HR rally na staruckej Afrike, tak by o tebe nepisali v talianskych novinach :-D


18.11.2015 0:24

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Dneska som v garáži pri práci na LC4ke začal výmenúvať náklady na jej stavbu, resp. postupnú prerábku a ND za posledné 3 roky. Mám síce náhradné predné tlmiče, náhradný zadný, sadu kolies, náhradný motor a neviem čo ešte, ale... Stále je to moto rok 1998 a nič z toho už nové nebude ani po neviem akom repase, a celkový náklad je tesne pod predpokladanou cenou tejto novej mašiny. Ak by som dvom kamošom, čo mi neskutočne pomáhajú a urobili mi hrozne veľa vecí, mal za ich robotu zaplatiť, tak som už zrejme nad.

Mám moju LC4ku ju rád a robím si ju pre seba a podľa seba, ale fakt je ten, že "kúpiť a prestavovať" je ekonomický nezmysel v porovnaní s možnosťou "kúpiť nové a jazdiť".


17.11.2015 14:58

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

Varan
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Konecne motorka, po akej kazdy tuzi vo vsetkych diskusiach o tazkych a nemotornych GSach, 1190kach a SuperTenerach a jasne, slovak hned z fotky vidi cinsku kvalitu motora, z fleku je mu jasny zly ram, Sachs je zrazu no-name podvozok atd atd.


17.11.2015 14:06

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

kedysi sa vyrábali hobby endura niečo ako TT či XR, LC4 a cendurá typu XRV, XTZ.
No markentigáči cez prieskumy a štatistiky prišli na to, že dnešný "dobrodružný" motorkár - "bežný človek z degenerujúcej evrópskej civilizácie" má o takéto motorky minimálny záujem, lebo chce výkonnú pohodlnú motorku z dobrými jazdnými vlastnosťami hlavne na asfalte. A enduro, púšte, rally či cross stačí ked bude mať iba v názve. A tak posledné roky vznikali cross turery , runery a iné akože cendurá s obsahom cez 1 liter a 230 kg. Skrátka jasný posun od motorky na ktorej sa dá ísť všade po všetkých cestách, k motorke na ktorej možeš ísť skoro všade po asfaltových cestách.
Takže ak sa niekto chce začať vyrábať motorku, ktorá sa snaží byť vyváženým mixom motoriek z prvého riadku a ešte bude čiastočne pripravená na rally zábavu, tak mu budem vždy fandiť a [dobre] [dobre] [dobre] [dobre] [dobre]


17.11.2015 8:41

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: matus: Mal som SXC, nie EXC /predchdca 690/ len bola rejsovejšia od klasickej LC4.
690 nemala oproti sxc spodok a to mi vadilo. Ja nechcem 10koní hore ked je slabsia dole :-)
A zas pre servisnu siet nebudeme vesetci pobehovať na jednej značke.


16.11.2015 23:48

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

Meinl
 Edvenčr 

Ikona

Re: matus: 😃😃😃 tak a teraz som prepalil. Nedocital som tu tvoju prestavbovu cast. Uz som myslel, ze ides stavat replicu 😃
Ale nechajme sa prekvapit. A ak to bude stat za prd ako prve sherco, tak nalejem. Ale to mozem aj tak. 😃 Paci sa mi ten koncept.


16.11.2015 22:41

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Alexa> zeby tazsie sprevodovanie a plus 30kg oproti SXC...?
Prepinac map je trapny dovtedy, kym nenatankujes 90 oktanovy benzin - lebo detonacne spalovanie.
Skoda, ze si ten moj prispevok cital cez cervene sukno...

Meinl> nalej aj mne co pijes, lebo porovnavat AJP PR7 s ktm rally replicou - nie si triezvy, ze? :-)


16.11.2015 22:27

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Matus:Vlastnil som od nova KTM 625SXC bola lahšia a silnejšia od klasickej LC4. Nikdy nezabudnem na to sklamanie ako som presadol na novu 690. Tie kone +10 neboli nikde, a trebalo to točiť..A taká trápnosť že prepínač máp......Možno treba brať do uvahy aj takú vec že čo ked AJP bude jednoducho lepšia motorka ? Záhadou mi je, že sa dá z fotky posudiť pruženie, rám, rajdy, okuliare :-O A z fleku povedať že je to celé zlé.


16.11.2015 22:10

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

Meinl
 Edvenčr 

Ikona

Re: Landal: lando, ta moja poznamka bola namierena na Mentonovu poznamku ohladom vyuzitia tohto biku na cestu na Kaukaz. Full loaded. Trochu o tom pochybujem. A vobec by ani nemusel byt nalozeny. Mam taky dojem, ze prejst na tej lavici 1000 km a na moto by som nesadol dalsi rok. Jednoducho to nie je cestovatel a nikdy ani nebude. Ma to byt hobby rally bike.
Re: Menton: ano, suhlasim, to vozenie tam uz by bol tazky fun na takom lahkom biku. Ale prepac, nie to tam s nim prejst po vlastnych. A kludne aj bez batoziny.
Re: matus: videl som AJP 250 u Rada Zubora. Chod si ju pozriet a zistis, ze to spracovanie je porovnatelne s akoukolvek inou znackou. A ak zozenies KTM 690 R ADV Rally Factory replica za 10, prosim, daj mi vediet a ja ju kupim.


16.11.2015 21:13

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

vidim to podobne ako choki.
KTM690 stoji 9.000.
Potrebujes tam kupit susplech (190eur), chranic chladica (100eur) zadnu brzdovu packu (180 eur), lanko na brzdovu packu (2 eur), prednu masku s drziakom na rally masineriu (500 eur), 5,5 litrovu nadrz (300 eur), male smerovky (40 eur)

Cize vseho vsudy mas za 10.312 eur rovnako vybavenu motorku, avsak mas pomerne vysoku istotu ze:
- s horepopisanymi upravami je to takmer nerozbitna motorka
- mas dostupne celosvetove servisne zazemie
- vyrobca do 3r neskrachuje
- motor s vykonom +10k, pricom servisny interval olej 10kkm, ventily 20kkm
- pripravenu mapu na nekvalitny benzin

A dalsie veci tykajuce sa najme zjavnej nekvality, co uz popisal Choki a Tryskac.

Co vidim jedinu serioznu vyhodu tejto motorky su vacsie zdvihy pruzenia.

Pre mna osobne by to bolo jasne, tych +-1.000eur by nehralo rolu a vsadil by som na istotu.
Suhlasim s nazorom, ze v tejto triede niet na vyber a kazda konkurencia je vitana a zmysluplna.
Asi by bolo najlepsie, keby aj o tejto motorke povedali, ze je to len prototyp a este na tom troska popracovali. Mozno dvihnut cenu o 500 eur ale dat tie drobnosti dokopy. K cinskemu motoru sa vyjadrit neviem, snad to nie je take zle.


16.11.2015 18:19

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

chooki
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

nechcem vam do tejto rally temy moc kecat, evidentne v tom ficite, ale par poznamok. Motorka mi pripada ako smejd.
Pozrite vrchne bryle..vyzeraju ako kus zeleza (viem ze je to alu) a porovnajte si to s prepracovanym tvarom ktm enduro alebo rally motoriek. to iste rajdy atd atd..hnus.
Zadny blatnik/zasterka totalne krivy na motorke, ktoru predstavuju ? to kde sme ?
Cenovo podobne ako KTM 690 a k tomu pruzenie No name, oproti znackovemu WP.
Konskukcia ramu nula bodov, motor obstarozna Huska vyrobena v cinskej kvalite SWM. Videl som jednu SWM 125cc na Sixdays v KE a neoprel by som o tu znacku ani bicykel.
Proste cele zle hned od zaciatku. 690 v uprave rally bude asi drahsia ale kvalitou neporovnatelna. Proste z dialky mozno pekna motorka, ak sa clovek ale pozrie na detaily, vyzera ako zlatanina traktoristu z hornych lazov. A nakoniec, ak by rally kategoria moto bola komercne zaujimava, urcite by to velki vyrobcovia ponukali..


16.11.2015 18:00

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: Meinl: ale ano, myslel som to uplne vazne. Prave tam, alebo aj ten Magadan je ta dilema, aka moto je vhodnejsia. Mozno 2/3 cesty by sa ti urcite lepsie islo na niecom, ako Landom spomenutom 1200GS, lebo pohodlie, zbalenie, velka nadrz a podobne. Ale zvysnych 1/3 cesty by to bolo urcite lepsie na "lahkej koze" ako tuto predstavovana AJP, lebo tazsi teren, dvihanie a tak, ale zas sa tazsie balis a tvrda lavica na sedenie... Chodia to chalani aj na velkych GS, aj na lahsich jednovalcoch, nic nie je idealne a Arabela svoj prsten na zmenu moto nikomu nechce pozicat 8-)


16.11.2015 15:47

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

satanokky
 Geriatrik 

Hodnotenie: Dobré

Landal má pravdu.
Toto je motocykel tak ako ho sám pekelník rohatý stvoril - kolesá, riadidlá, motor, brzdy, rám a trestná lavica. To nieje mastodont do Álp či Pirenejí. Na tej lavici nedáš 1000km za deň s úsmevom na tvári ako na cendurách s objemom nad 1200 ccm.
Toto je ozaj Rally základ pre hobíkov - kolesá Excel, slušná nádrž aj na dlhé presuny, kokpit na navigačné prístroje, dobrá váha, úzke sedlo, malý výfuk, reťaz a slušný podvozok. Dozbrojíš potrebnými vecami podľa želania - roadbook, tripmaster, ochrana motora a riadidiel a môžeš štartovať.
No a cenovo sa to pohybuje tam kde KTM 690 Enduro R.


16.11.2015 15:42

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Re: Meinl: nerozumiem...

Predpokladám, že "kaukaz" bolo myslené ako krycí názov pre diaľkové cestovanie. Napr. motorkári čo chodia BAM často chodia na KTM 690 RR, prípadne na 690-kach enduro, Rusty bol BAM na Xchallenge... A teraz si pripravuje bývalú svitkovu rally mašinu. Čo myslíš prečo...

A toto je presne stroj na takýto druh cestovania. Táto moto nebude odoberať zákazníka V-stromom, KTM 1190-kam ani veľkým Géesám.

Veľmi oceňujem, že to má 6-kvalt. 6-ka mi práve na LC4-ke chýba, tak ako aj na Afrike. Nejaký nutný diaľničný presun by vďaka tomu mohol byť mierne príjemnejší.


16.11.2015 15:24

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

Meinl
 Edvenčr 

Ikona

Re: Menton: s tým Kaukazom si to nemyslel vážne. že nie? minimálne, čo sa týka jazdy tam na 1-valci.


16.11.2015 14:07

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Toto je mi blízka téma... Už od začiatku tohto roku skladám do šróbiku rozobratú LC4. Po rokoch čiastkových úprav a vylepšení som sa rozhodol to spraviť od podlahy... Oholil som to na rám a išiel od začiatku: opieskovať, nastriekať, skladať...Motorka už je pojazdná, na začiatku budúceho roka by to malo byť vo finálnej podobe v stave, v akom to mám vysnívané. Môj "dreambike". Preto viem o čom hovorím...

Kúpiť "staré nezničitené" enduro a spraviť si ho na rally je pekná vec, ale pre niekoho, kto chce presne toto: kto chce starú hračku a hrať sa s ňou. S tým vedomím, že nová technika to nebude nikdy. Ekonomická logika v tom nie je žiadna. Ak vezmem, čo som narval do mojej LC4, tak som za to mohol mať nové AJP RP7 (ak som šikovný a dám to na firmu, t.j. DPH, dane, odvody, tak je nová moto zrejme lacnejšie riešenie...). A to mám samozrejme šťastie, že mám veľmi dobrých kamarátov, ktorý sú šikovní a ochotní. Inak by som bol úplne v prdeli a moto by som asi nikdy znovu neposkladal. A o mojom čase už vôbec nehovorím... Tu je to hotové tak, ako to jazdec chce, funkčné, nové za prijateľnú cenu.

Aj LC4 má servisný interval 5000 km a neviem o tom, že by to jej majiteľom vadilo. Ak to používam na preteky, tak ma predsa nezaujíma sériový interval. A ak by som to používal na turistiku, tak je tých 5000 km úplne v poho na akúkoľvek cestu, lebo pri takej ceste už musím plánovať aj omnoho iné veci, tak popri tom vyriešiť, kde kúpim 3 litre oleja nie je taký problém...

Nie je možné porovnávať cestové enduro GS1200 a cestovné endruro PR7 600. Kúpiť takýto bajk, a potom naň navešať 200 kg batožiny, je mega blbosť. Ten podvozok má nejaké parametre, pri ktorých bude skvele pracovať a celý stroj bude môcť využívať soje silné stránky. Ak to zaťažím ako 1200-ku, tak sa stráca zmysel kúpy takejto moto. Na túto mašinu treba nepremokavé vaky "obrátené účko" a nie to zaťažovať rámom, kuframi a hovadinami...

Ohľadom váhy ma skôr trápi, či vyriešili hlavný váhový problém LC4 adv. a to je ťažký predok. Nádrž pod sedlom by to mala eliminovať a je teda možné, že váhovo to síce na papieri bude to isté, ale v teréne to bude dačo celkom iné. A to je to, čo ma zaujíma.

Treba to len vyskúšať v reálnej záťaži a čas ukáže spoľahlivosť. To je asi jediné čo ma zaujíma, lebo základné parametre, zameranie, dizajn... - to všetko je krása!


16.11.2015 14:06

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: Menton:To je ale dosť extrém. A oni tam čím mažú , kačacou masťou? :-)


16.11.2015 13:47

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: alexa7: problem nie je vymena, ale logistika. Musis si nabalit este olej, co su len dva litre (2kg), ale vozis ich cely cas, lebo samozrejme potom pouzity ekologicky zlikvidujes az doma. A cca 10.000km je cesta na Kaukaz, ak ides dalej, potrebujes este viac oleja...
Ked tu moto nabalis na dialkovu turistiku, tak bude mat minimalne +50kg vysoko nad taziskom a to uz veru tak lahko nebudes dvihat niekolkokrat za den. A zacnes pocitat a zvazovat potrebu kazdeho kila navyse...


16.11.2015 13:25

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: Menton: neviem aký je problém povoliť pár šrobov a vymenit olej. Za ten pocit že ju bez problémov sám postavím, ked sa niekde zvalím, to stojí ;-)


16.11.2015 12:24

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

Richardus
 Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Kazda novinka v tejto kategorii ma tesi. Len nechapem tu hmotnost. Ved tolko vazila dnes uz 15 rokov stara LC4 640 ADVENTURE


16.11.2015 11:59

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: alexa7: a nepleties si kategorie a zameranie? ;-) toto je cestovne enduro, kde sa pocita aj s uchytenim batoziny, aj velkost nadrze naznacuje, ze to rozhodne nebude len na poobednajsi zahul na trati... preto je servisny interval dolezity parameter... lebo menit olej po kazdom dni cesty na Magadan by nebola ziadna stranda, to uz je veeeela oleja a filtrov...


16.11.2015 11:25

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: Menton: Neviem akú výmenu oleja riešiš. 5000km terénnych mám problém dať za celú sezonu :-)
A ked ten stroj dostane záhul tak to človek kontroluje po každej jazde a nie podla manualu.



16.11.2015 9:15

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: Awia: a ta vymena oleja uz nie je servisny ukon? A podla oficialneho servisneho manualu je tam toho minimalne na kontrolu celkom dost. To akoze spravi Dobra vila cez noc v garazi zadarmo? :-D Seriozny predajca by hru na 10.000km nehral a dobry novinar by mu na to neskocil (v texte to zdoraznuje boldom ako super vyhodu)...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (16.11.2015 9:19)


16.11.2015 8:51

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

Nič proti vkusu niekoho iného, ale za mňa je ten dizajn na [zle] [zle] [zle] .

Ak niekto postaví motorku, o ktorej, ako tvrdíte, je po technickej stránke "nadupaná", načo ešte špekuluje s dizajnom.
Pokiaľ to nie je závodný špeciál, a chcem sa na tej motorke voziť (aj) len tak pre radosť, mala by aj trocha vyzerať, hoc len ako klasické cenduro/enduro.


16.11.2015 7:59

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Údaje v teste SMS sú od importéra navyše z testu citujem z tabuľky :

Servisný interval 10 000 km (olej každých 5 000 km)


15.11.2015 23:22

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

Asfalt
 Turista 

Ikona

Manual som na motorkári.cz nenašiel.


15.11.2015 22:36

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: Asfalt: ja by som viac veril tomu manualu, ako clanku na MR ;-)


15.11.2015 22:26

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: tryskac: co ja pre teba nespravim? ;-) 5000km www.husqvarnafactory.nl/pdf/2011/2011_WSM_TE-SM_630.pdf
Tiez viem iba o Bednovi. Ja kym som sa rozhybal, ze by som ju asi chcel, tak ju uz nepredavali. Akosi kratko ju mali, ale to uz asi suviselo s predajom fabriky. Ale aj tak sranda, ze tu TE vedeli predavat o tretinu lacnejsie, aj ked s mensou nadrzou a bez drsnackej kapotaze...


15.11.2015 22:24

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

Asfalt
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Antistres na dvoch kolesách - Husqvarna SMS 630
Priemerná spotreba sa pohybovala počas testu na úrovni 5 litrov +- deci.
Naviac majiteľa rozhodne poteší servisný interval s dĺžkou 10.000 kilometrov.


15.11.2015 22:20

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Nemá to náhodou rám z viacerých rozoberatelných kusov ?


15.11.2015 22:11

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Menton ved práve, že nechcem info od gúgeľa - tabuľky, ale skúsenosti od používateľov. Čo viem tak tú husku tu spomínal asi lenbedna a aj to ju mal vtedy ešte novú.
Ale ten servisný interval môžeš ešte vygúgliť >:-)
Ak sa im skutočne podarilo udržať natankovanú moto na 165 kg [dobre] no skôr sa mi to zdá trošku viac.
Ono to sériovka teda malosériovka ešte asi nebude vid zvody.
A ešte čo je za výmenou Ohlinsa sa Sachs ...
Ale aj tak by som ju rád "ošahal" naživo.


15.11.2015 21:48

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

picaso
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

tak ak to bude aj dobře jazdit , konécne netřeba doma lepit a pripravovat,,,,,,,,,,


15.11.2015 20:33

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

Meinl
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Vyzera naozaj dobre. Ak bude aj aj tak kvalitna, ako dobre vyzera, tak by to mohla byt najlacnejsia moznost, ako sa dostat k "rally" look-u.


15.11.2015 19:45

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: Deluxa: Ja si naopak myslim že nie je také žiadne. Poriadne enduro, kvalitny podvozok, ochrana jazdca, cca 150kg,... Vsetko treba poriadne doma dorobit, prestavat. Posledne bolo KTM LC4 Adv


15.11.2015 19:43

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

alexa7
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: Deluxa: je tolko jednovalcových endur starých, tažkých, slabých, s nahovno podvozkom že tažko nájsť jedno poriadne :-)


15.11.2015 18:48

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

Menton
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: tryskac: guuugel ti doma zakazali stryco? :-D
Ze evolucia motoride.sk/?P=motodb-cmp&cmp=%2C10789%2C...


15.11.2015 18:01

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Dufam, ze sa to uchyti a nakopne to aj inych vyrobcov aby postavili nieco podobne.

...aj toto raz bude stare enduro....


15.11.2015 15:39

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

tryskac
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Deluxa ale zadanie asi nebolo postaviť dobré enduro, ale dobré cestovné enduro na neasfaltovú turistiku a hobby rally jazdenie. A vyzerá to že sú k tomu zasa o kúsok bližšie.
Čo sa mi však nepáči, ak som dobre videl na fotkách, tak deravá zadná kyvka, plastový "bažant" pri motore a zdá sa, že celý zadok je dosť nejasne chytený - je to iba nádrž alebo?
Takže o čo by sa dali vzadu zavesiť rámy-kufre vôbec netuším.
Kto pozná bližšie použitý motor ... spoľahlivosť, výkon, servisný interval ?


15.11.2015 11:52

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

Deluxa
 Edvenčr 

Hodnotenie: Zlé

je tolko jednovalcovych endur neznicitelnych starych, novych od vymyslu sveta. Nech mi niekto da jeden dovod preco za toto dat 9tis euro?


15.11.2015 8:14

Re: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

fireman74
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

nooo celkom pekne vyzera. [dobre]
len ci by to nechcelo o jeden valec viac, motor V2 alebo R2
ci?? ;-)


14.11.2015 23:28

AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016

Landal
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tento projekt sledujem už od kreslia cez dosky. Veľmi som na to zvedavý a fandím tomu [dobre]



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 112605 | Včera: 234753