Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (60 hodnotení)
Diskusia k článku: Nová Honda VFR1200F odhalená
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
rmacko : nejde o vahu ale o to ako je moto stavana varan je robeny na cestu. moje ST ma s plnou nadrzou 299 kg a ovlada sa perfektne (teraz nehovorim o tlaceni z garaze ) |
honda ma na to aby sla do priamej konfrontacie s GS |
... šak to, nech spraví honda s varanom čo chce, aj tak na GS-u nebude mať ... |
Ja nechápem čo furt šeci máte s tým terénom. Šak keď si spravíme zdravý prierez slovenskou motorkárskou obcou, odfiltrujeme Awiu, Francúza, Hara a spol., tak zistíme, že do terénu aj tak hovno chodíme. A to, čo chodíme, zvládne aj Varaník, aj Paňák, aj Strom... Pozrite sa na Jana Balogha a bandu okolo neho, čo pojazdili s čisto cestnou motorkou. |
Herghott: Upravené 1 krát. Naposledy upravil jano1407 (11.10.2009 21:00) |
najlepsie by bolo keby si kazdy moze vybrat medzi retazou a kardanom,keby sa predava napriklad taka gs aj s kitom ,kazdy nieje zatazeny na kardan aj ked je skoro bez udrzbovy |
Herghott: |
a ja si zas myslim ze o slovensku motorkarsku obec vobec nejde a o teren uz duplom nie Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (12.10.2009 9:05) |
Raptorko, nevyskakuj tu jak Fico. Na Slovensku sa ročne predá cca 3000 nových motoriek nad 50 ccm. Keď z tých 3000 ľudí odoberieme troch extrémistov, je to jedno promile (plus musíme prirátať ďalších 3000 strojov na ďalší rok a brať do úvahy dovoz zo zahraničia). Jedno slovenské promile pre globálnu značku znamená úplne nič, takže nikto sa tam nebude zaoberať tvojím ukájaním sa nad terénnymi komponentami. |
herghotík ja to vobec neskáčem.. to sú len tvoje fantazmagórie, ešte si mi zabudol vykresliť žilu na čele a prskajúce sliny z ust ty malý demagóg nad ničím sa neukájam a ak tu niekto onanuje tak si to ty |
Prosím ťa nájdi si čísla koľko motoriek predáva globálne Honda a koľko BMW a KTM. |
gdo nemňel rezavú , neví co je láska ..... sa tu vzrusujete nad kolobezkami |
najdi si cisla kolko adventure tourerov predava globalne BMW a KTM a Honda..ale neprosim ta o to |
Fešerko: neviem prečo argumentuješ miniatúrnym slovenským trhom, keď na európskom trhu je ten pomer približne rovnaký, akurát čísla sú mnohonásobne vyššie. |
tie GS a KTM si kupuju rovnako slovaci ako americania ako anglicania ako australci ako hocikto kto taku motorku chce.. |
Všetci obchodní stratégovia v Honde sú sráči. Len Raptor presne vie, čo svet potrebuje... |
no jasne pilgrim, este si kopni ked mas prilezitost heh! |
Hodnotenie: ono pri tom co honda s varaderom za jeho zivot vyrobila, ta 300kg meta nie je nic nemozne.. kazdopadne vfr1200f - bravo. ked konecne urobia novu africu a odvazia sa ist do cb1100, mozu si povedat ze "godzilla is back in town" dovtedy akurat budu nasierat takych skalnych fanusikov ako som ja.. |
Predajnosť modelov podľa ZAP (nové motorky, bez ohľadu na dovoz zo zahraničia): |
Raptor, prečo máš neustále dojem, že ak niekto s tebou nesúhlasí, tak ti chce poškodiť? Ty maš svoj názor, ja mam svoj. Ty si svoj prezentoval značne preexponovane, ja som v snahe zachovať dekorum rovnako reagoval. Ale vidím pokrok. To, že som s tvojim odporcom súhlasil si už nekomentoval pchanim niekam.... |
kvietok > keby Honda bola pokracovala a konkurovala Hayabuse so svojou XX 1100 - 1200 , tak by som asi zostal Honde verny(Honda sa vsak vzdala, lebo je prilis konzervativna), takto som uz verny inej a asi navzdy |
Kua - tie cisla su noaze male... Ja som tipoval predajnost v 2008 tak 3-4 krat vacsiu. |
NO VEĎ VRAVÍM, ŽE "Počtom géesiek a káteemiek sa argumentovať nedá..." |
Chlapci, ja som sem hodil predajnosť troch modelov, nie predajnosť troch značiek. Tie dve, nejaponské, môžu ísť fajčiť handry... |
hergott...pls daj sem este predajnost TA a V-strom v 2008/2009 len informativne Vopred ti dakujem. |
Ak sa teda držíme faktov, tak o Varadero je na slovenskom trhu rovnaký záujem, ako o (vraj) podstatne lepšie GS a KTM sa ukázal ako totálny prepadák, čo je potvrdením tvrdenia: "nebolo by to prve faux pas obchodnych strategov bez ohladu na znacku (v historii blizkej i dalekej by sa dalo najst XY modelov pri ktorych obchodna strategia vyletela hore kominom lebo trh novinku neprijal" |
riki1 - to presne som mal na mysli. konzervativnost je este slabe slovo. vsetci zakaznici skucia - urobte noveho blackbirda, urobte novu africu - honda nic, kamenna tvar. Potom predstavia koncept cb1100, o ktorom mi snad kazdy povedal ze by to kupil HNED /teda z tych relevantnych kupcov/, rovnako ohlasy na forach vysoke, vsetci prosia vyrobte to, vyrobte to, a honda "ale ked my nevieme, asi nie". Kua tak spravim limitku 100ks a vydojim ten trh. oni ani tuk. Ale zato produkuju plastaka cbf /dizajnovy hnus/, transalpa, "velke" skutre na ktore sa normalny europan nezmesti, dn-01, co je okrajova zalezitost ktoru kriza sfukne z trhu.. nemaju premiovy cruiser, nemaju velke enduro, nemaju jednovalcove enduro 500ccm+, chyba im vykonny dvojvalec 800ccm+... s takym pristupom sa proste na europskom trhu uspiet neda. |
Kvietok...ak by mali vyrobit z nejakeho typu, ktory by nebol zlepenec z terajsich dielov limitovanu seriu (napr. 100ks) tak by namiesto ceny (priklad) 8500€ stala 18500€ a to by este bola Honda stratova proste to neoklames a aj najvernejsi by si kupu hodne rozmysleli. |
v serii by ta motorka nestala pod 12.000 eur. za 20.000 eur by 50ks limitku rozpredali cez web za 48h, a stacilo by im to predavat v japonsku a usa /co by atraktivitu este zvysilo/, aj to som optimista s cenou. len by sa niekomu muselo do toho chciet. pochopitelne, ak je tazisko kategoria cbf atd, tak by to bola zbytocna snaha, strielanie kanonom do neba, to suhlasim. ono to bol samozrejme cele len priklad. ta motorka ma podstatne vacsie "pravo" ist do serie ako povedzme dn-01. Message toho celeho bol, ze v honde jednoducho ignoruju trh. a to ma s..e, ale malo by to .... v prvom rade niekoho v honde. cest tejto novej vfr, konecne trochu svetla |
Kvietok, ja ti nerozumiem, tá motorka ide do výroby... |
aha.. tak to mi uslo. ked ju predstavovali tak to bolo inak.. tak sa ospravedlnujem a pripisujem honde bod. aj Rko ci len F verzia? |
V Honde ich to sere urcite, lenze sa tiez musia pohybovat v nejakych mantineloch, asi by zodpovednych sralo este viac, ak by prisli o job. Uvedenie noveho modelu na globalny trh asi nie je ziadna sranda, vyhoviet kazdemu sa z principu neda a nasa krajinka je niekde uplne na konci. Podla mna pani z firiem vyrabajucich motorky velmi dobre vedia co ktory trh chce a co by sa kde predavalo ako teple rozky, len musia uvazovat tak, aby to aj globalne dopadlo do plusu pre firmu. Ked sa to zmiesa s cenami, ktore su zakaznici ochotni platit, vyjde z toho to, co si mozeme kupit v predajni. Cize unifikacia a este raz unifikacia, ked chce niekto nieco lepsie, tak si moze nakupit dielov od vymyslu sveta. |
Máš to už asi polhodinu v SS... |
herghott - dik, uz som medzitym nasiel, tokyo autosalon 2009, F do vyroby. |
herghott bol som spokojny majitel varadera a predal som ho koli spotrebe (tam sa zhodneme ze je velka) a koli makkemu predku... tam si ty apgrejdol |
Heh, lenže k dispozícii sú aj údaje o nových dovezených strojoch a tam GS nie je práve na prvých priečkach, kým Varan tam láme iné čísla... |
predaj DL650 vs TA vychadza cca tak, ako som aj predpokladal Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (12.10.2009 16:12) |
32ks TA na Slovensku? |
whiteboss , ? no ja som stretol uz dost novych TA a to skoro nejazdim .. |
duggo...to si len stretol viac krát mňa:D |
Hergot: Okamžite sa vymaž.Toto je téma o VFR1200F. |
ja mam tiez subjektivne, sebecke a asi aj naivne poziadavky na motorku. |
je fakt ze na slovensku by bez styxu tolko malych stromov nepredali, jano balogh mu spravil take meno ze pan habala by mu mal kazdy mesiac poslat jednu flasu moet & chandon cez leto dve |
MarekZ - je taky bonmot "Eat cowhide - a billion flies can´t be wrong".. Iste to nie je sranda obsluhovat globalny trh, ale ti ludia su tam nato. A je mi jedno ci dojdu o job, ked to veci pomoze. |
máš čísla, alebo varíš z vody, sudcazľudu? Upravené 2 krát. Naposledy upravil Vadim (12.10.2009 16:42) |
Hodnotenie: Zadna cast |
matkozdierač kedze som predaval suzuki tak viem o com hovorim ale koli tebe si nedam namahu tie cisla guglit Upravené 3 krát. Naposledy upravil raptor (12.10.2009 16:55) |
kvietok: podla mna sa predava presne to, co trh chce. Ked je to tu aj o tej Africe, kolko sa ich predalo a kolko sa dnes predava Varanov a GS? Skoro by som sa stavil, ze rocne predaje sucasnych modelov su vyssie. Je to dobre alebo zle? Su na to dve odpovede a kazda je svojim sposobom spravna, zalezi od uhla pohladu. Milion dovodov, do ktorych nemame sancu vidiet |
vadime - co ma slovenska politika spolocne s touto debatou?? hovorim za seba + moje skusenosti z debat na temu africa twin. a ano, som cast trhu. volam sa zakaznik. |
klamárklamársky, hihihi nemáš tie bláboly čím podpo-riť? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (12.10.2009 17:16) |
kvietok, preco by mala Honda konkurovat GS ??? |
MarekZ - suhlasim s tym, ze to ma svoju logiku. Predstavenim Afriky by Honda s najvacsou pravdepodobnostou ciastocne kanibalizovala predaj Varadera, resp. aspon mam pocit, ze to je to comu sa chcu za kazdu cenu vyhnut, a to sa da pochopit. Varadero treba vydojit az do konca. Len mi nie je jasne, kde v tom celom scenari je zakaznik.. |
daju sa vygooglit obrazky najma bez toho deflektoru, ci ako by sa to dalo nazvat, ale uz som videl aj s nim... Upravené 1 krát. Naposledy upravil MarekZ (12.10.2009 17:34) |
Nedá mi to, ešte zopár údajov. Vytiahli sme čísla Afriky a Varana, keď sa súbežne predávali (roky 99 - 03, čo samo o sebe nasvedčuje tomu, že Varadero nie je nástupcom Afriky): |
Herghott: nemate aj starsie udaje, napr. 20 rokov stare? Kolko sa predavalo nahacov strednej triedy vtedy a kolko teraz, pre porovnanie, nepodarilo sa mi nic take vygooglit. |
MarekZ - ved to, mal som to male mra na cb1300 a robilo to zazraky (originalne plexi na nej je len na paradu). Tu a v tomto rozmere to moze byt velmi zaujimave. |
v roku 99 mal twin cca 10 rokov, otazka ako bol cenovo postaveny atd. Ak hovorime o hypotetickej Afrike sucasnosti, tak sa bavime o niecom, co je papierovo lahsie, vykonnejsie atd od varadera. a hlavne o niecom co neexistuje btw, chalani, vy ste dealeri hondy ci co? |
Inak ja sa na tuto motorku uz nemozem vobec dalej pozerat, lebo ju zacnem potrebovat |
To mna zas po prečítaní doterajšej diskusie najviac serie, že som nikdy nemal "ryšavú"...a podla všetkého už ani nebudem mať?! Veď to je strašné - ja sa už nikdy nedozviem, čo je to láska...?! |
no konecne niekto kto ma testoteron pod kontrolou klidecek, presne tak.. ja som uz dal druheho lahvaca bo sa uz rychlo stmieva btw, to s tou "rysavou".. s tym chlape treba nieco robit jednak i) to je pravda ii) co si to tak rychlo zabalil, sak mas iba 44, to este mas kopu casu clovece |
No, pri tejto slavnostnej prilezitosti som sa opat prihlasil, lebo mam moju VFR tusim vyse 6 rokov, ci kolko... |
Hodnotenie: aky je to styl moto?nieco medzi sportom a turistikou?sport-tourer? |
vfr1200-hajtech jak hovado, ale tu hadicu s dvoma eskapaskami si (lava strana ) mohli odpustit !!!!! |
audion: "sportova turistika" alebo ak chces "sport tourer" je bezne zauzivana kategoria a nie je na tom nic zvlastne, tzv 2 v 1. |
"srdce" masinky.. vyzera to naozaj kompaktne |
Hodnotenie: Konecne motorka pre mna. Uz som si myslel, ze budem mat tu moju 800ku do konca zivota |
po prečítaní článku na www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/honda... ma trocha zaskočilo, že moto má len 18l nádrž zdá sa mi to trocha málo vzhľadom na kategóriu do ktorej má zamierené |
zoor5 jednoznacne to ma malu nadrz ,preco by som mal zastavovat stale na pumpe,ked sa mozem zastavit radsej niekde nakavicke v restike,na taky cestovny a velkoobjemovy stroj ktory si urcite aj nieco potiahne by bolo idealne tak 25 l |
na tu nadrz sa bude dat prejst turistickym tempom 300 a viac km na supu, kolko z vas vydrzi na motorke 300km v kuse? |
iste je to možné (300 km) ale ak by sme pripustili, že smeruje medzi gtr 1400, st pan 1300, fjr 1300 a K 1200 gt tak je v jasnej nevýhode čo sa týka veľkosti nádrže, domnievam sa že nádrž vo veľkosti okolo 23-25 l by bola akurát, je to však len môj subjektívny pocit a názor.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil devill63 (18.10.2009 16:15) |
toto nie je nove ST tak ho nezaradujte do jeho kategorie na to tu honda vyvali nieco lepsie |
teoreticky maximalny dojazd: |
vidicon dobre si to napisal , clovek nejazdi az do vyparov |
nepredbiehajme - uvidime, kolko bude naozaj spotreba |
Vynoveny Bandit ma 19 L nadrz, nova VFR 18,5 L. Rozdiel 0,5 L na nadrz je fakt zanedbatelna. A Fazer bude na tom asi podobne. |
Hodnotenie: na hondu prekvapivo vysoky vykon |
Hodnotenie: dizajn sa mi nepaci ale vsetko ostatne je fajn |
z webu motorkari.cz |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 230738 | Včera: 169824