Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (39 hodnotení)
Diskusia k článku: Na manželstvo to nevyzerá... alebo BMW R 1200 GS Adventure z iného pohľadu
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
bruno, mal som podobny pocit po jazde s KTM Adventure a bolo mi povedane, ze motorka ktora jazdi v terene nemoze mat take ostre brzdy ako SS. |
junior je to bezne ze ludia ktori "tyraju" GS v terene si takto pomahaju |
Kekso, vyska sedla na novom TA je 84,3 cm a na GS 84,0 cm - rozdiel 3 milimetre je uplne zanedbatelny. Co sa tyka vahy, novy TA ma 191 kg a GS 196 kg suchu hmotnost. Tiez nie je velky rozdiel. Velky rozdiel je v inych veciach a samozrejme v cene. |
Samozrejme, že jazda Ba - BB (takmer všetko po ceste diaľničného typu) takmer stále na hranici maxima, prípadne jazda brzda-plyn medzi autami nie je spôsobom jazdy, z ktorej sa dá vychádzať pri objektívnom určovaní priemernej spotreby. |
Hodnotenie: Milujem motoride a taketo články... Vadim super článok totál oddychovka akurát je nedeľa, čas vidíte na príspevku a nemohlo ma stretnúť nič lepšie ako si pred zakončením dňa prečítať tento pohodový článok. |
Hodnotenie: Hehe Vadimove humorne crevo, jazdim z calanom co ma lc 8 a ma na tom pridavny gelovy vankus to je bahno ... |
Hodnotenie: Super clanok; nieco taketo som potreboval na start do noveho pracovneho tyzdna a tohto hnusneho pocasia, ktore tu mame v posledne dni. Aj ked pri nadpise a autorovi ma najprv az "myklo" - "uz aj Vadim (presedlal na GSko)?" |
Matus: uz tu tento clanok raz bol. Moj nazor: budes verit jednemu cloveku jeho teoriu, alebo budes verit tisicom konstrukterov japonskych a nemeckych motocyklov? Ja si vyberam tu druhu volbu. |
...clanok naozaj beriem ako oddychovku, ja mam (GS Adventure) od marca tohto roku a najazdil som na nej 22.000 km, ale naozaj by som si nedovolil pisat nejaku recenziu na tuto moto. ...myslim, ze chalani maju pravdu...motorka sa da krasne prestavit na cestu, alebo na jazdenie po terene a pokial si ju vies spravne nastavit, tak jazdenie na tejto masine je radost. ....chapem tvoj pohlad na tuto moto, ja som tiez presedlal z R1 na BMW a bol to tazky porod, ale ked si nanu zvyknes nie je co riesit. Asi kazdemu vyhovuje nieco ine a preto by som asi ziadnu moto takto unahlene nehodnotil, ale clanok bol super celkom ma pobavil... ...hlavne aby sme nepadali a tesili sa z hocicoho co ma dve kolesa |
Vadim:Da sa nadstavit vpredu a tak isto aj vzadu.Takze si vlasne nadstavis aj jeho sklon.Pokial je sedlo niekomu vysoke,staci tam dat sedlo z obyc.1200GS.vyskusane-chalan /178cm/dosliapol na zem celou nohou. |
kwasak: dakujem... ale hanbim sa jak pes, jak som mojmu TA neverny ...keby ma tak pocul... |
Duroslav, mozno by aj plakal, keby to pocul |
kwasak: sak ked ma niekde neha, spomeniem si preco... |
Hodnotenie: vadim zaujimalo by ma ako si zdvihol moto ked si ju dal dole? |
Hodnotenie: ja som tiez jedneho takeho sprieceneho o obrubnik znacku a cestu dvihal na GSku, ktory hrabkal bezmocne nozkami vo vzduchu a nevedel sa pohnut dalej ... aspon som urobil dobry skutok |
racer: Dva roky som nad tým rozmýšľal, ale už to mám: Keď mi drbne motorka, som vždy taký nasratý, že ju zdvihnem úplne hravo. |
Kwasak, Tebe gulky netlaci? |
kingston ty si tri roky rozmýšlal nad Kwasačkynými guľkami ? |
AMIS to tam mas ake "Y"??? |
Stvrdnuté ne |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 99057 | Včera: 121709