Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Po nezavinenej havárii mi plechovkár na jeseň zrušil moju VFR.Doviezol som z Rakuska takú istú len v červenom,potrebujem poradiť - najjednoduchšia možnosť zmena farby a rámu v papieroch je problem ,legálne podľa našich zákonov sa to nedá (vymeniť sa dá len rám za nový....) Moja otázka čo s tým? - ak to niekto vie papierovo vybaviť na Obv.úrade(Nitra) zaplatím.Ak nie tak je to možné vymeniť doma s bežným náradím, alebo sú potrebné aj nejaké špeciálne klúče?Alebo to mám dať niekomu kto to už robil? Servisný manuál mám ,ale komplet rozhodiť a znova poskladať motorku,no neviem či si mam na to trúfnuť.Babo raď. |
s tym ramom neviem ako ale nejaka ta administratyvna medzera by sa urcite nasla Upravené 1 krát. Naposledy upravil FiLiP (03.01.2007 11:15) |
Hmm... a predok - hlava riadenia Ti zostala z povodnej motorky cela? Je na nej cislo ramu, na ktory je vystaveny TP. |
a prihlásiť tú druhú z rakúska nejde? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Atman (03.01.2007 13:31) |
Agre:rám na havarovanej mašine v oblasti hlavy riadenia je dobrý,práve preto ho chcem prehodiť na tu dovezenú VFR,len mi je lúto (myslím tú dovezenú) rozoberať.Tú havarovanú mám napoly odstrojenú |
Atman: je to r.v. 1996 takže to nepripadá do úvahy,ale rada s digifoto a fixky+nálepky je OK,dodal si mi optimizmus |
jonatan ak si na to sam netrufas mozno bude lepsie ked si to das spravit niekomu do servisu, ak to pre teba financne neni problem je to asi najlepsie riesenie |
Ved to skus rozobrat - uvidis, co tam treba a co musis este zohnat. Potom to zanes sikovnemu zvaracovi, ktory zvara dural a Ti vymeni hlavy riadenia, prehodis stitok na rame a vybavene. Rozobrat predok motorky nie je problem. Zima bude dlha... |
pfú, odrezať hlavu riadenia a navariť novú za zachovania všetkých súosovostí a rovnobežností je ťažký oriešok. Dá sa, lebo misky presne určujú polohu - ale napríklad je treba na starej kostre vyrobiť najprv prípravok, ktorý sa vypolohuje presne podľa starej hlavy na kostre, potom ho demontovať, odrezať starú, nahodiť novú, nasadiť prípravok, vypolohovať a zvárať. A je to stále lotéria, všetko poskladať, čakať na jar, ísť sa previezť a zistiť že ťahá ne jednu stranu to naserie |
Atman nem zvarat!!!!!! Teda aspon ja to chapem tak ze ram je OK a poskodila sa trebars podsedlovka a tam staci srobovat /je to tak spravne Jonatan/ A ak sa teda o prehodenie veci z dovezenej moto na orig.neposkodeny ram to nezaberie viac ako jeden vikend A nemyslim ze by to nezvladol takmer kazdy... Nafot si detaily kade idu kable a hadice snaz sa si moc nepomiesat sroby a aj ked to budes robit prvy raz viac ako tri vikendy na tom nestravis.A ziskad celkom slusny prehlad co to vlastne mas za motorku... |
RS955i: áno správne si to pochopil, rám na tej havarovanej moto je ok, inak je doničená poriadne, preto som aj volil túto cestu a doviezol takú istú zvonku a z nej všetko čo treba prehodím (ono totiž zohnať jednotlivo všetko čo bolo poničené neni žiadna sranda-pokiaľ samozrejme neobjednáš orig.diely z Hondy, ale to by som sa nedoplatil- škoda bola vyčíslená na 270tis.Sk). Rezať a zvárať samozrejme nič nebudeme (Atman), na jar to pekne na dvore prehodím. |
Dyk móre, to si chcel vybavovať prepisy rámu a vymetať úrady a podobne preto lebo sa ti nechcelo prehodiť motorku z jedného rámu na druhý? |
Atman DAKUJEM!!! Az teraz konecne viem ze ten povestny MOTORKAR sa prejavuje srobovanim z jedneho ramu na druhy |
jonatan: nepoznam tvoju moto ale nemyslim si ze by si niekde potreboval dajaky stahovak |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 163942 | Včera: 198238